Olen nyt kaksi kertaa värjännyt hiuksiäni crestolin fantasy suoraväreillä cool red ja fire red on ollut kokeilussa, mutta minusta molemmat ovat jotenkin hieman violetin sävyisiä, eivätkä niin kirkkaan ja lämpimänpunaisia kuin haen. Ennen näitä käytin igoran gloss coloria ja siinä mielestäni 6-8 oli aika mukavan punainen, ei ainakaan niin violetin sävyinen. Ja nyt haluankin hieman ihmisten mielipiteitä tästä stargazer väristä. Minulle erittäin tärkeää on aineen hoitavuus ja se että se on mahdollisimman hyvää ainetta hiuksille. Kumpi siis no hoitavampaa ja hiuksille parempaa stargazer vaiko crestol fantasy, tai kuinka suuri ero näillä on? Ja sitäkin mietin että jos tämä stargazer on hyvää ainetta, niin löytyykö sitä mistään päin tamperetta ja mihin hintaan?
stargazer crestol fantasy
hoitavuus ? ok
hinta 70ml ~12e 125ml ~12e
tampereelta ? löytyy
Kertokaa mielipiteitä... ja kiitos vastanneille :)
stargazer vs crestol fantasy color gloss
kumpikampi
1
3660
Vastaukset
- kumpikampi
korjaus aikaisempaan, crestol fantasy on 110ml ja yksi purkki riittää aikalailla pitkiin hiuksiin.
Mutta kävimpäs itse sitten ostamassa tätä stargazeria. piti ostaa hot red mutta sitä ei ollut joten ostin rougen, saa nähä millainen tulee ja onko huonompi vai parempi kuin crestol. veikkaan että tuo crestol on enemmän hoitavampi ja tuo semmoista kiiltoa enemmän kuin tämä... vertailin aineiden värejä ja koostumusta, sekä mitä pitävät sisällään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462