http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012020915182078_uu.shtml
Jokainen ohjataan oman kuntansa terveydenhuoltoon... niin ellei kyse ole Kataisesta. Mitään arviovaltaa ei ensihoitajilla ole.
Asuin itse Vantaalla ja olin töissä Sipoossa. Työtapaturmassa nilkkani murtui siten, että jalkaterä heilui omia aikojaan ja kivut olivat kovat. Työnantaja vei minut Sipoon terveyskeskukseen mutta turhaan. Tympeät hoitsut eivät edes kutsuneet lääkäriä vaan vaativat suurella äänellä ruotsiksi, että minut on vietävä Vantaalle.. he eivät ala millekkään. Niinpä työnantaja kantoi minut reppuselässä farmariautonsa takatilaan ja vei Peijakseen josta sain avun kipsineen kaikkineen.
Tasa-arvosta kitistään paljon ja jatkuvasti mutta se ei ainakaan koske poliitikkoja.
Shittiä Kataisesta
17
80
Vastaukset
- Tasa-arvoa...
Toiset tuntuu olevan muita tasa-arvoisemoia!
- hoitsu-
Jyrkillä on lähiaikoina ollut tasapainohäiriöitä, kaarikäytäväelin on rappeutumassa.
Menierin tautia ei kai Espoossa pystytä hoitamaan . - 6vk sairista
hoitsu- kirjoitti:
Jyrkillä on lähiaikoina ollut tasapainohäiriöitä, kaarikäytäväelin on rappeutumassa.
Menierin tautia ei kai Espoossa pystytä hoitamaan .Heh... hyvä huomio mutta ei välttämättä oikea diagnoosi. Itse näen sen, en varmuudella enkä vakuuta mutta katkokävelyn oireet viittaavat minusta aivan muuhun kuin Menierin tautiin.
Koska olet hoitsu niin tiedät mitä tarkoitan... en viitsi sitä tähän kirjoittaa.
Mukava huomata, että muutkin ovat panneet merkille näitä asioita.
Mainiota päivänjatkoa Sinulle.
- tasa-arvoton yhteisk
Pääsihän ma-matikin lähimpään jalkahoitoon. kunjalkaan rupesi pistämään aivoihin tullut uutinen,
- henkilökunta-
Kalsiumin puutos aiheuttaa pistelyä raajoissa, mutta pisteleekö se aivossa, en tiedä !
- 6vk sairista
henkilökunta- kirjoitti:
Kalsiumin puutos aiheuttaa pistelyä raajoissa, mutta pisteleekö se aivossa, en tiedä !
Kalsiumin puutos ei ole kovinkaan vaarallinen mutta esim. pitkän ryyppyputken jälkeen ja varsinkin jos on oksentanut paljon elimistöstä häipyy kalium jonka puute aiheuttaa pahimmillaan ns. viinakrampin ja voi myös seisauttaa sydämen eli potilas voi kuolla.
- jjfjhgklhjkl
6vk sairista kirjoitti:
Kalsiumin puutos ei ole kovinkaan vaarallinen mutta esim. pitkän ryyppyputken jälkeen ja varsinkin jos on oksentanut paljon elimistöstä häipyy kalium jonka puute aiheuttaa pahimmillaan ns. viinakrampin ja voi myös seisauttaa sydämen eli potilas voi kuolla.
Krapulassa kannattaakin juoda vissyä. Jos ei muuten kaliumia sisällä, niin vihreästä purkista sitä kaliumia sisältävää suolaa ripaus sekaan.
- 6vk sairista
jjfjhgklhjkl kirjoitti:
Krapulassa kannattaakin juoda vissyä. Jos ei muuten kaliumia sisällä, niin vihreästä purkista sitä kaliumia sisältävää suolaa ripaus sekaan.
Juuri näin. Jos ei joudu/pääse sairaalaan tiputukseen niin noin 1,5 - 2 litraa vissyä päivässä kohentaa tilanteen muutamassa päivässä.
Kaliumin kanssa tulee olla varovainen koska sekä yliannos, että aliannos ovat yhtä vaarallisia sydämelle.
Normaalilla ruokavaliolla, söipä sitten mitä tahansa, taso pysyy rajoissa mutta viinan kanssa pelatessa tilanne saattaa muuttua radikaalisti.
Suosittelisinkin, että jos juo pitkään.. en tarkoita viikonloppua vaan ns. ränniä tulisi juopon juoda viinan ohessa jatkuvasti vissyä ja mikä ehkä kuulostaa kummalliselta, myös kahvia. Vaikka kahvi on diureetti samoin kuin viina/olut on siinä kuitenkin aineita jotka ovat hyväksi elimistölle... ja syömistä ei pidä koskaan unohtaa vaikka ruoka ei maittaisi.
Kaikki alkoholi on diureetti eli se kuivattaa elimistöä vaikka joisit 20 litraa päivässä. Siksi on tärkeää juoda muuta nestettä jatkuvasti viinan ohella jotta elimistön nestetasapaino säilyy. Paukkujen mehut eivät siihen riitä.
- 6vk sairista
Ehkä osasyynä oli se, etten osaa rantaruotsia mutta melko hyvin ruotsia. Siskoni on ollut 45 vuotta ruotsissa, on myös ko. maan kansalainen ja arvioiden mukaan hän puhuu Ruotsia paremmin kuin itse Ruotsalaiset... elikkä puhuu kirjakieltä. Tästä hänellä on dokumentit olemassa jotka sai hakiessaan eri työpaikkoja.
Tämä sisko sanoo ja on sanonut monta kertaa, ettei hän ymmärrä mitään rantaruotsia puhuvien ihmisten ulosannista. Hän on veikkaillut heidän puhuvan Norjaa taikka Norjan Tanskan Suomen ja Ruotsin sekoitusta.
Oli miten oli, Kataisen kohdalla hänen asemansa on ainoa vaikuttava tekijä ja sen on tasan fakta. - bbjckbvkkkjh
Eu:n sinisellä sairausvakuutuskortilla kiireellisen hoidon saa lähimmässä paikassa. Mutta se taas tarkoittaa, että tapaus kuitenkin sattui helsingissä..
- 6vk sairista
Helsingistä Espooseen ei ole kovinkaan pitkä matka ja jokainen muu loukkaantunut olisi kuljetettu sinne... se on niin varmaa kuin mikään varmaa olla voi. Ambulanssien ensihoitajilla ei todellakaan ole mitään valtaa arvioida mihin potilas kuljetetaan.. sääntö on sääntö eikä siitä tehdä poikkeusta kuin esim junan alle jääneelle joka vielä kippuroi tai värähtelee jolloin hänet kuljetetaan lähimpään sairaalaan. Mutta tämäkään ei ole sääntö vaan asiasta päättää lääkäri yleensä puhelimen välityksellä.
Olen itse toiminut sekä palokunnassa, että ambulanssissa ja tiedän tasan tarkkaan ohjeistukset.
Katainen sai erityiskohtelun vain ja ainoastaan asemansa perusteella. Asian voi tarkistaa ja varmistaa hiukan nettiä selaamalla. - bbjfkkhjllhh
6vk sairista kirjoitti:
Helsingistä Espooseen ei ole kovinkaan pitkä matka ja jokainen muu loukkaantunut olisi kuljetettu sinne... se on niin varmaa kuin mikään varmaa olla voi. Ambulanssien ensihoitajilla ei todellakaan ole mitään valtaa arvioida mihin potilas kuljetetaan.. sääntö on sääntö eikä siitä tehdä poikkeusta kuin esim junan alle jääneelle joka vielä kippuroi tai värähtelee jolloin hänet kuljetetaan lähimpään sairaalaan. Mutta tämäkään ei ole sääntö vaan asiasta päättää lääkäri yleensä puhelimen välityksellä.
Olen itse toiminut sekä palokunnassa, että ambulanssissa ja tiedän tasan tarkkaan ohjeistukset.
Katainen sai erityiskohtelun vain ja ainoastaan asemansa perusteella. Asian voi tarkistaa ja varmistaa hiukan nettiä selaamalla.Uskon kyllä että katainen tuntee lainsäädännön paremmin kuin joku toistaitoinen lanssikuski. Kiireellisistä hoitoa saa sinisellä kortilla lähimmässä paikassa, eikä tästä ole poikkeuksia.
- 6vk sairista
6vk sairista kirjoitti:
Katainen sai erityiskohtelun vain ja ainoastaan asemansa perusteella. Asian voi tarkistaa ja varmistaa hiukan nettiä selaamalla.Loppukaneettina: Katainen on yksi niistä jotka vaativat tasa-arvoa jokaisessa asiassa ja jatkuvasti.
Tasa-arvo ei kuitenkaan yllä häneen itseensä asti vaan vaatii hän erityispalveluja, jollaisia muut eivät saa. Katainen on yksi kokoomuksen lieroimmista äijistä enkä äänestäisi häntä missään vaaleissa edes 100.000€ palkkiota vastaan.
Ja liiallisen ryyppäämisen hän voisi lopettaa.
The End - 6vk sairista
bbjfkkhjllhh kirjoitti:
Uskon kyllä että katainen tuntee lainsäädännön paremmin kuin joku toistaitoinen lanssikuski. Kiireellisistä hoitoa saa sinisellä kortilla lähimmässä paikassa, eikä tästä ole poikkeuksia.
Vastaan tähän vielä.
Olipa sininen kortti tai koko pakka niin Kataisen tilalla ollut "tavis" olisi viety 100 prosentin varmuudella Espooseen. Toistaitoista ensihoitajaa ei ole olemassakaan.. sellainnen ei ikinä pääse liikenteeseen. - jjjjkjhhkkj
6vk sairista kirjoitti:
Vastaan tähän vielä.
Olipa sininen kortti tai koko pakka niin Kataisen tilalla ollut "tavis" olisi viety 100 prosentin varmuudella Espooseen. Toistaitoista ensihoitajaa ei ole olemassakaan.. sellainnen ei ikinä pääse liikenteeseen.Tavis ei ehkä tunne lainsäädäntöä. Suomessahan se pitää tuntea että asianmukaista hoitoa saa. Ei siinä toistaitoinen sairaankuljettaja voi lainvastaisesti toimimaan silloin, kun olisi sitten itse oikeudessa vastaamassa.
- 6vk sairista
jjjjkjhhkkj kirjoitti:
Tavis ei ehkä tunne lainsäädäntöä. Suomessahan se pitää tuntea että asianmukaista hoitoa saa. Ei siinä toistaitoinen sairaankuljettaja voi lainvastaisesti toimimaan silloin, kun olisi sitten itse oikeudessa vastaamassa.
Minä tunnen säännöt usko pois eikä lakikaan ole tuntematon minulle. En tiedä miksi jankkaat tyhjää... ehkä huviksesi.
Tässä nimenomaisessa tapauksessa toimittiin lakia vastaan ja vain siksi, että loukkaantunut oli Katainen. Sinut ja joka ainoa muu olisi toimitettu oman terveydenhuoltosi piiriin. Katainen ei ole tasa-arvoinen muun suomen kansan kanssa vaan sai hän erityiskohtelun koska on Katainen ja asemansa korkea.
Toisaalta veikkaan, että asema putoaa lähivuosina jyrkästi.
En viitsi jankuttaa tyhjää kanssasi koska se turhauttaa; MInä TIEDÄN mutta sinä vetelet mu-tu tuntumalta.
Ei silti, aina on mukava jutella ihmisten kanssa mutta tämän enempää en ala jankuttamaan asiasta jonka tiedän tasan varmasti.
- Aaron Shemeikka
Katahinen hikoilee valtavasti. Kertaakaaan ei ole miehen pärstä ollut kuiva haastatteluissa. Katsokaa vaikka seuraava ukon hastamista niin hikikarpalot ovat aina otsalla.
Itse veikkaan jatkuvaa krapulaa mutta toki se voi olla muistakin syistä johtuvaa.
Jonkun kirjoittajan kanssa olen samaa mieltä, Kataisen loppu on lähellä. Keskusta on sietänyt Väyrystä vuodesta toiseen vaikka ukko on tehnyt jos mitä ja taisi sitä joku äänestääkkin, en kyllä ymmärrä kuka ja kuinka huonossa henkisessä kunnossa oleva mutta vähintään Paavon kaltaisessa tilassa on heidän täytynyt olla.
Sen enempää en ota kantaa Haavistoa äänestäneistä mutta sanon sen, että yhdessäkään maassa ei tulla koskaan valitsemaan pressaksi homoparia. Jos olisi käynyt yllärit ja Haavisto olisi valittu niin suomi kokonaisuudessaan olisi työnnetty syrjään niin eu.ssa kuin koko maailmassa. Itsenäisyypäivänä olisi paikalla ollut vihreät ja jokunen kommunisti mutta yksikään ulkovaltion edustaja ei olisi tullut paikalle. Säästöä toki mutta kuka on niin suvaitsevainen, että neiti Haavisto ja maskuliini miehensä olisivat hallinneet suomea 6 vuotta. Suvaitsevaisuutta suomessa riittää mutta jossain kohtaa kulkee raja vaikka kaikki, läheskään eivät sitä ymmärrä. Haavistoa äänestäneet lienee hakeneet jatkoa lesbo-Halosen 12 vuotiskaudelle ja 12vuoden päästä samat henkilöt äänestäisivät jonkun bedofiilin pressaksi ihan vain suvaitsevaisuuden nimissä.
Joku tolkku pitäisi olla mutta sitä tolkkua ei enää suomessa ole.
Asia ei muuten liity aiheeseen mutta koska ketju oli asiallinen, vastasin siihen, roskakirjoituksiin en vastaa nyt enkä myöhemmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492