Oma aamupalani oli kolme ruisleipää, kolme öljyssä paistettua kananmunaa, 2 dl rasvatonta maitoa ja 6-7 dl kahvia.
Kuulostaako se teistä paljolta? Ovatko miehet tottuneet näkemään, että nainen syö näin paljon vai näettekö lähinnä ruuan närppimistä?
Muistaakseni Aira Samulin kertoi syövänsä aamuisin yhden kalkkunaleikkeleviipaleen tms.
Liikun tänään ehkä 2-3 km kävellen. Lääkärin mielestä voisin pudottaa painosta 10 kg.
Antakaa analyyseja. Mitään lääkkeitä en syö eikä ole mitään todettuja sairauksia. Minulla ei ole mitään isoa possun päätä, mutta lantio on pyöreä.
Minkälaisia ruokamääriä te syötte?
13
90
Vastaukset
- +§+§+
Söin lautasellisen puuroa maidon kanssa, ripottelin siihen auringonkukansiemeniä.
Mukillinen kahvia.- ap.
Nuo siemenet ovat alkaneet kiinnostaa minua. Olen tottunut, että auringonkukan siemenet syötetään linnuille. Ei niitä ole minun piireissäni syönyt koskaan kukaan.
Onko eroa, mitkä siemenet ovat eläinten ja mitkä ihmisten ruokaa? - ,,,,,,
ap. kirjoitti:
Nuo siemenet ovat alkaneet kiinnostaa minua. Olen tottunut, että auringonkukan siemenet syötetään linnuille. Ei niitä ole minun piireissäni syönyt koskaan kukaan.
Onko eroa, mitkä siemenet ovat eläinten ja mitkä ihmisten ruokaa?Kuorittuja auringonkukansiemeniä on kaupassa, ei samoja kuin linnuille.
Maksavat paljon enemmän kun linnunsiemenet.
- Naikkonen
Syön niin vähän kuin mahdollista, vaikka olisi kuinka nälkä.
Luonnonjugurttia, proteiinijauhetta, kuivattua karpaloa (marjat on jo syöty), siemeniä.
Syön niin vähän kuin mahdollista lounaalla. Erittäin vähän illalla. En tuoretta leipää, en perunoita, en riisiä. Max 4 hapankorppua per päivä.
Pituus on 170 cm ja paino 63 kg. Ei sen vähempää vaikka syön just sen verran kuin kulutan.- ap.
Minä täytin litran pullon vedellä, jotta tulisin juoneeksi tarpeeksi. Naiset eivät tunne janoa, kuten miehet ja itse olen siitä hyvä esimerkki. Tai sitten minulla janon tunne on muuntunut jotenkin nälän tunteeksi. :)
- ap.
Minun ex-työnantani oli minua ehkä kaksi kertaa lihavampi. Ihmettelin hänen painoaan, koska ateria-aikoina hän söi hyvin sirosti ja hillitysti.
Kerran yllätin hänet, kun hän oli siirtänyt tuolin avonaisen jääkaapin eteen ja söi suoraan jääkaapista. - Sopiva kuullakseni
Aamulla marjapuuroa ja voileipä ja maitolasi. Lounaaksi lihaa/kalaa 150g ja vihanneksia ja maitolasi. Iltapäiväkahvi ja muutama pala tummaa suklaata ja 30g pähkinöitä. Illalla 2-3ruisleipäpalaa lisukkeilla. Ja tv:tä katsellessa hedelmiä. Pituus 168cm paino 64kg. Näillä me.nnään.
- normaalipainoinen *^
Aamulla lasi vettä, 2luumua ja 1 rkl pellavan siemeniä yön yli liotettuna, puoli lasia tuoremehua, 1 paahtoleipä, vähän voita päällä 2-3 kuppia kahvia.
Lounas: Salaattia, lihaa tai kalaa, 1 peruna, vihanneksia, 1 pala leipää, vettä tai maitoa, hedelmä tai marjoja, vettä.
Välipala: Voileipä tai jugurttia, kahvia
Päivällinen: Salaattia, vihanneksia, 1 peruna, lihaa tai kalaa, 1voileipä, jälkiruokana marjakiisseliä tai -puuroa, vettä tai mehua
Iltapala: Viiliä marjojen kanssa, vettä.
Kahvia tulee juotua välillä enemmänkin.
Pituus 168, paino 64 kg - --,,--
Ennen iltakuutta en syö mitään. Enkä juo, edes kahvia.
Paljolta tuntuu moinen apehtiminen. Itsellä ei mene aamusta muu alas, kuin vesilasi.
Maitoa en juo, enkä pannullista kahviakaan kerralla. - minä ite
Aamulla mukillinen mustaa kahvia ja vettä.
Lounasaikaan 2 kaalikäärylettä ja vettä.
Iltapv:llä 1,5 dl ohrasuurimopuuroa ja puolukkamehukeittoa, 1 mandariini
-:- 2 mukillista mustaa kahvia
Illalla voileipä (jos leipää sattuu olemaan). Muki kaakaota.
Paino 61 kg. En ihan noin paljoa leipää he...sori vitsi vitsi, mutta pari palaa leipää, maustamatona jogurttia ja mysliä sekä marjoja siinä lisukkeena,tai jos jotain tuoremarja kiissulia on tullut värkättyä niin sitä. Kahvia tietenkin..monta kupillista..
- yhä ihmettelen
Minä aina tuolla kadulla ihmettelen, kun ihmiset ovat niin ylipainoisia. En ole ennen tajunnutkaan, että ne hoikat ja normaalipainoiset piileskelevät täällä palstalla. Lukaisin ketjun läpi ja kaikki olivat ylen hoikkia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472