hullunmyllylle

piste!

Olet ollut ajatuksissa jo niin kauan, mä en jaksaisi tätä. Joskus on vituttanut ja tehnyt mieli suorastaan potkia roskiksia, hajoittaa jotain ja savu noussut korvista.

Mulla ei ole toista eikä muut kiinnosta, tiedä se.

Elämän tilanne ei ehkä ole mitä toivoa saattaa, millä on ollut osuutta, v*tut siitä sanon. Muutenkin on aika ryhdistäytyä, oon niin totaallisen täynnä tätä ja sinä myös?

Varmaan on paljon herännyt kysymyksiä kummallakin ja musta olisi loistavaa jos voitaisiin vihdoin ja viimein jutella. Antaa toisesta oikea kuva, mikä on saattanut vääristyä pahemman kerran. Jotenkin tästä pitää edetä johonkin suuntaan.

Kivaa päivää Sulle.

22

625

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja ja ja.

KIITOS.

Minä tiesin.

Mittää en tarvihe.

ja ja ja

Minä olin hirveen humalassa.

• tänään taas

AP, sulla junnaa tuo sama levy päällä. Eikö olisi TODELLAKIN jo aika vaihtaa se,

• klljknl

ooks m vai n

• turvakengät

onnistus varmaan paremmin jos olis laitettu edes että m, vai n tai jotain tunnisteita.
      eikä tarviis potkia kaikkia roskiksia.

• pelkkä lukija

Lopputulos on kuitenkin nolla, laittoin tunnisteita tai ei. Eiköhän kaikille lie selvää, että täällä ei ole mikään selvää, pelkkää hourailua vaan, päivästä toiseen. tätä sivua lukee vain se, joka ikävöi. Se toinen elää täysin rinnoin tuolla irl.

• ohimennen
        pelkkä lukija kirjoitti:

Lopputulos on kuitenkin nolla, laittoin tunnisteita tai ei. Eiköhän kaikille lie selvää, että täällä ei ole mikään selvää, pelkkää hourailua vaan, päivästä toiseen. tätä sivua lukee vain se, joka ikävöi. Se toinen elää täysin rinnoin tuolla irl.

No, mitä jos ihan reippaasti ottaisit yhteyttä siihen toiseen osapuoleen irl ja kertoisit, että haluat jutella tilanteestanne. Olipa lopputulos sitten myönteinen tai kielteinen, niin tiedät ainakin missä mennään. Saattaisi hyvinkin helpottaa oloasi.

• järkevää

Toi on varmaankin joku avioerojuttu, joku nainen ja mies riidoissa ja nainen haluis jutella, mut mies ei. Aikuiset on joskus tosi kakaroita ja kiukutteloita. Nytte täytyy mennä-)

• :))))

Se toinen elää täysin rinnoin tuolla irl. Olet oikeassa.............me eletään TÄYSIN RINNOIN.

Eikä ole mitään silikoneja:)

• vikaa vikaa vikaa

Limerenssi:
      Psyykkinen tila, jossa toisesta ihmisestä tulee itselle elämää suurempi asia, jopa pakkomielle. Jokainen varmasti joskus kokee tämän. Perustuu eniten mielikuvitukselle.
      Toisessa ihmisessä ei nähdä mitään negatiivisia puolia ja nekin, mitä nähdään selitellään positiivisiksi. Kuvitellaan toisen osoittavan ihastuksen elkeitä, vaikka todellisuudessa kohde saattaa jopa yrittää paeta tilannetta..

Limerentti objekti, eli limerenssistä kärsivän tunteiden kohde saattaa kokea tilanteen jopa uhkaavaksi. Limerenssistä kärsivä ei välttämättä usko, että ihastuksen kohde ei ole yhtään kiinnostunut.
      Pelottava ilmiö, koska voi kestää kuukausia, joskus jopa vuosia.
      Huom: Normaali rakastumisprosessi saattaa sisältää limerenssiä, joka on molemminpuolista, eli yhteistä hulluutta. Kumpikin näkee toisensa ruusuisten lasien läpi.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10439690

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10439333

• todellakin

Olisi aika.

• ed,

Ai niin ja kivaa, hyvää päivää sullekkin.

• viimeinkin

Sitä niin toivoisin minäkin erittäin hartaasti...Samoin mukavaa päivänjatkoa Sulle!

• No sitten vaan

pistät toimeks niin vitutus loppuu !

• ¤¤¤¤¤¤

jos tää olis häneltä, ajattelen nimittäin AIVAN samoin!! aamu alkoi kunnon v***tuksella kun pyörittelin asioita päässäni ;) ryhdistäytyä pitää,samaa mieltä olen!!

• -nainen-

Ettet vaan mulle tätä olisi osoittanut, kuulostat niin häneltä mutta mistäs sen tietää? Eli voitkos laittaa nyt jotain tunnistetta kehiin?

Onhan tätä kestänyt jo ihan tarpeeksi, ei taida enää vuosi tai kaksi riittää?!
      Eikä me näköjään kumpikaan päästä tästä irti. Myös vääristymät ovat sanoisinko loistavat.. sulla on (jos oot hän) yksi keino tavoittaa mut henkilökohtaisesti, tiiät sen keinon. Se on ihan luotettava väylä ja toivonkin sun sitä käyttävän seuraavaksi kun huomaat sen mahdollisuuden. Vaikka jo tänään? Toki sama keino on mulla käytössäni mutta ennenkuin mitään uskallan lähteä sooloilemaan niin ne tunnisteet, kiitos.

• heti vaan toimeen

Ota nyt ihmeessä yhteyttä häneen ja jutelkaa asiat kuntoon! Helpottaa kummasti elämää.

• joulupensas

Onko alotus m:n vai n:n tekemä?

• Hyvää iltaa

Luin hymyssäsuin kirjoituksesi. Ymmärrän, että olet kyllästynyt jo tilanteeseen. Olet kuitenkin ollut aina mielessäni, suurin tukijani, tavallaan olet ollut sitä.
      Voimme tavata, tai jutella.

Hyvää yötä sinulle.

• argggg

tuuuuu jo vastaa ooks mies vai naine eees

• Etiäppäin!

Noniin! Nyt säpinää kehiin alkaa kyrsiä tää iänikuinen vatvominen! Sydän alttarille ja hommat selviksi! Ei se pelaa joka pelkää! Ei odotuksia ei murheita. Vain totuus silmästä silmään.

• rauha maassa

Toivottavasti tavoitat tarkoittamasi henkilön myös "oikeassakin elämässä" ja kerrot hänelle saman asian. Aina on hyvä puhua asiat kunnolla kasvotusten ettei jää väärinkäsityksiä välillenne. Rohkeutta keskusteluun ja mielekästä lopputulosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      154
      4045
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      41
      2460
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2447
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2342
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2102
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      22
      1826
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1653
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      80
      1610
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      81
      1207
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      64
      1144
    Aihe