Sauli Niinistö lakkautti Salon Nokian tehtaan kuulemma siksi, että meitä oli täällä Salossa yhdeksän sellaista henkilöä, jotka emme äänestäneet häntä presidentinvaaleissa. Kaikkia "väärin" äänestäneitä en tunne, mutta kolme meistä oli töissä Nokialla (minä ja kaksi kaveriani).
Nyt kun Niinistö lakkautti tehtaan edellä mainitusta syystä, kaikki työtoverini ovat minulle vihaisia ja sanovat että on minun syy, että me kaikki jäätiin työttömiksi. Eivät ota huomioon sitä, että minäkin jäin työttömäksi.
He uhkailevat minua, olen pyytänyt poliisivartiota mutta poliisi sanoo ettei sillä ole siihen resursseja kun Niinistö otti poliiseilta kaikki määrärahat pois.
Mitä minun pitää tehdä?
OLEN TYÖTÖN, KOSKA ÄÄNESTIN MUKA VÄÄRIN!!!
31
827
Vastaukset
- niin se menee
Vaaleissa pitää aina äänestää oikein. Jos äänestää väärin, joutuu työttömäksi ja sitten ei tartte tehdä töitä.
- Vyyyhteyspolitiikkaa
Välitön Vyyyhteys ottaa vyöttömän vyön parempaan talteen ja kietoo sen vyyyhdelle.
- äänestys-vote
Mä oon niin surullinen kun mulla ei oo töitä. Kaikki sanoo mua loispummityöttömäks vaikka syy oli vaan se että mä äänestin oikeen mut toiset äänesti väärin.
- kikander
Älä huolestu kyllä.
Sale hommaa Salolaiset.
aikanaan 10,EKUNorja
töhin.- epätoivonen
Mikä on Ekun Norja? Mitä siellä tehdään?
- syön luumuhilloa
epätoivonen kirjoitti:
Mikä on Ekun Norja? Mitä siellä tehdään?
Se on kuulemma samanlainen paikka kuin Nuivanniemi. Se on siis hourula, jonne ihmisiä passitetaan hoitoonohjauspotilaiksi.
- Ystävän neuvo.
No ensihätään ota Pursennid-pilleri tai sen puutteessa vaikka risiiniöljyä desin verran.
Vetäydy käymälään ja odota: älä turhaan ponnista, kyllä se paha sieltä tulee ulos omia aikojaan...- teuvo neuvoo.
Toi on ihan passka neuvo!
- Keijovesipää
VASTAA
Jaa viesti
Ilmoita asiaton viesti
Viesti Tekstin maksimimäärä 5000 merkkiä
Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi, jos haluat käyttää omaa nimimerkkiä viestissäsi.
Nimimerkki
Haluamme varmistaa ettet ole roskapostirobotti. Kirjoita kenttään numeroilla oheisen laskun tulos. Jos numerot vaikuttavat epäselviltä, saat kuvaa klikkaamalla näkyviin uuden laskutoimituksen. - 10
LOL :D
- totta joka sana
Jos kaverisi äänestivät Niinistöä niin hehän äänestivät väärin.Kokoomus politiikka on sitä että suomalaiset yritykset ajetaan niin ahtaalle että heidän on pakko laittaa väkeä ulos tai tehdä konkurssi.Isommat yrityksethän ovat jo aikaa menneet ulkomaislle.Tavallisen ihmisen työssä käynti tehdään vaikeaksi.Esim pensa/disel korotukset ja nythän ne aikovat puuttua työnantajien maksamiin km korvauksiin joita työnantaja maksaa omanauton käytöstä 0,45/km tälläisen jolla auto on pakollinen kulkuväline ei kannata edes harkita töihin menoa vakuutus,autovero,katsastus ja auton korjaus kulut joutuu itse maksamaan.Kaikilla kun ei ole varaa ostaa uutta autoa ja kun sitä autoa ei tarvitse kun työmatkoihin. Tämä kaikki tehdään vain siksi että saaraan lisää rahaa Kreikalle ja eu:n virkamiehet ovat tyytyväisiä.Älä ikinä äänestä kok tai sdp:tä jos haluat et suomes pysyy työt ja toimeentulo yleensäkkin
- Räkä-Tane
Minäpä en nyt ole virallisesti työtön: olen kuntouttavassa työtoiminnassa. Olen hirveässä räkätaudissa ja toivon, että , mahdollisimman moni saa tartunnan. Yskin ja räin röyhkeästi enkä ole päivääkään poissa kuntoutuksesta.
http://aijaa.com/009949553704 - tuulihuminoi
Ihan oikein sulle, että jäit työttömäksi!!
- Roskapostirobotti.
Niin oli.
Viesti Tekstin maksimimäärä 5000 merkkiä
Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi, jos haluat käyttää omaa nimimerkkiä viestissäsi.
Nimimerkki
Haluamme varmistaa ettet ole roskapostirobotti. Kirjoita kenttään numeroilla oheisen laskun tulos. Jos numerot vaikuttavat epäselviltä, saat kuvaa klikkaamalla näkyviin uuden laskutoimituksen.
- tartten fyffee.
Mun menee niin huonosti! Kaikki entiset työkaverit uhkailee mua. Ne sanoo, että se on mun syy kun Niinistö lakkautti Nokian tehtaan.
Mitäs luulette, voinko hakee jotain korvausta Niinistöltä?- tänne ja!
Jos meet käymään siellä Mäntyniemessä niin pyydä samalla mullekin vähän fyrkkaa. Siis tuohta.
Meinaan että samalla vaivalla kaks asiaa. - Jennifer+++
Jenni on säyseempi, kyselkää hältä...
- maaliskuuta odotelle
Miksi istuva presidentti ei olkaansa lotkauttanut kun tuli niin paljon työttömiä. Saulilla ei ole sen kanssa osaa eikä arpaa.
- ei ääntä
Ei olla enää Kekkosen ajassa. Istuva presidentti ei nykyään voi enää jyrähdellä.
- haistattaja.
Vai ei muka oo Niinistöllä osaa eikä arpaa kun jätkä lakkauttaa Salon tehtaan ihan vain siksi, että 9 henkilöä ei äänestäny sitä pressanvaalissa!
Maaliskuuta odotteleva idiootti saa haistaa... haista! haista!
- 36yuhj67yu89
Eiköhän se ole kuitenkin tehtaan/firman johto päättänyt että pannaanpas muuten pillit pussiin täällä Salossa ja siirretään hommat vähän halvempaan paikkaan tuottamaan enemmän hilloa. Eipä taida Niinistöllä olla osaa eikä arpaa asian kanssa varsinkaan kun ei vielä ole edes astunut virkaansa. Taisi olla pelkkä provo koko aloitus
- haistattaja.
ja sä 36yuhj67yu89 kans saat haistaa, kun tommosia päättömiä horiset!
- candida
Niinistö ei lakkauta, mutta kun Kokoomus haluu luopua kolmikannasta, niin se tarkoittaa että irtisanotaan suurempia määriä ihmisiä.
- nyt
nosto ketjua ylös
- 2000 Nokiaa
Kuinkas idiootti sä olet eihän meän Saulilla ole mitään tekemistä Nokian tehtaan kanssa,vaikka hän on hyvssä rahavaroissa ei omista yhtään Nkian osaketta.
- hyvin surullista.
Luotettavista lähteistä on moni henkilö kuullut, että asia on juuri niin kuin aloittaja sanoo. Turhaan te kokoomuslaiset yritätte väistellä vastuutanne. Vaikka toisaalta, sehän on teille luonteenomaista käyttäytymistä.
Viime viikollakin täältä meidän talosta kokoomuslaiset veivät yhden köyhän metsään ja hirttivät hänet. Poliisikullusteluissa sanoivat, etteivät he suinkaan tappaneet kyseistä köyhää vaan syyllinen oli köyhän kaulassa ollut köysi.
Semmosta porukkaa ovat kokoomuslaiset.
- sakexx
Hienoa , että äänestitte Pekkaa. Se oli miehen teko. Äänestitte inhimillisyyttä työn jatkumista suomessa. Porvaristo ja harhaoppinen maalais pikkuporvaristo vie koko maan perikatoon. Suuryritykset vaan antaa potkuja persuuksille ja vie tuotannon kehitysmaihin. Ajatellaan vaan säästöjä. Kohta koko maa on säästetty kreikan tavoin konkurssiin. Tyhmimpiä on ne aivottomat jotka äänestää porvareita vain sen takia, että verot laskisi. Ovat he sikäli oikeassa kun ei tule enää palkkaa, niin eihän tarvitse verojakaan maksaa :) Porvarit haluaa viedä kaikki lakko-oikeudetkin työntekijöiltä ja tuoda halpatyövoimaa itänaapureista. Kun eivät ole suomen kansalaisia, niin eivät maksa suomeen sosiaaliturvamaksuja, eikä eläkemaksuja. Samaan aikaan ihmetellään kun eläkerahat ei riitä ja eläkeikää pitää nostaa 70 vuoteen. Nyt ehdotetaan eläketurvamaksun korottamista. Että silleen tämä meidän viisas kansa valitsee edustajansa eduskuntaan.
- virnuillen
Mä oon kuullu että ne on jotain semmosia contria. Siis oikeen c kirjain pitää olla. Ei se riitä että olisivat kontria.
Ja Niinistö senkun vaan virnuilee.
Mutta kai se on toi pressan homma sellasta että pitää vaan virnuilla.
- Kapitalismi pelastaa
Hei sinä ja muut epäonniset salolaiset! Ei ole mitään hätää, kesä tulee. Pari kuukautta vielä kun viitsii palella ja nähdä nälkää, niin luonto palkitsee, eikä tarvitse palella. Kesällä tarkenee nukkua puistonpenkillä ja jos sataa, niin aina voi mennä penkin alle. Ja suotta sinä ruuastakaan murehdit, hyttysiä on vaikka kuinka paljon, kyllä miillä tosimies elää vaikka miten pitkään! Positiivista, asennetta, arvojohtajuutta ja välittämistä, sitä kaveria ei jätetä asennetta. Jos tuntuu siltä, että jollain muullakin menee niin, että voi vapaana nauttia luonnon antimista keskellä kesää, niin sitten voi nukkua vaikka vieretysten tai päälletysten siinä puiston penkillä tai sen alla -kelistä riippuen. Ja onhan se hyttysiltapalakin kahdestaan paljon romanttisempi auringonlaskussa.
- reality-tim
Mutta kun me työttömät ollaan köyhiä ja kokoomuslaiset hirttää kaikki köyhät.
Ei sitä uskalla mennä nukkuun puiston penkille kun aamulla herää roikkumassa hirressä puun oksalla.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882098Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 239779
- 67722
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502