Kuten olette huomanneet on tällä palstalla useita avauksia samoista aiheista. Yksi näistä on pedofilia (joka aiheena kuuluu Seksuaalirikokset-palstalle) ja toinen hoitokokoukset.
Lienee selvää, että näiden toistuvasti ilmestyvien avausten takana on palstalla päivästä toiseen viihtyvä häirikkö.
Olisi aika sulkea palsta määräajaksi, esim. kolmeksi vuodeksi. Uskon, että tässä ajassa häiriköt ehtivät unohtaa palstan ja aikuistua. Tietenkään me muutkaan emme voi tänä aikan keskutella täällä, mutta olemme valmiita sen verran pitämään taukoa.
Palsta suljettava määräajaksi
41
470
Vastaukset
- Kaikille rangaistus
Palstähäirikon tarkoitus on saada palsta suljettua ja katkaista keskustelut sadoilta muilta palstalasilta.
Eikö olisi parempi poistaa yksi häirikkö, kuin rangaista satoja syyttömiä? - K69
Tuo aloite kuvastaa sitä samaa miten vanhoillislestadiolaisuudessa suhtaudutaan omiin virheisiin mutta ollaan kuohduksiin asti huolissaan toisten virheistä, vaikeneminen kaikista epäkohdista liikkeen sisällä on oppiin sisältyvä asia, päivämies lehti ei koskaan tuo esille mitään epäkohtaa liikkeestä, vl liikkeen ainoa avoin keksutelukanava on netti ja niistä yksi on S24. Kaiken takana on että liikkeen mainetta ei saa ikävillä tosiasioilla tahrata vaan "Jumalan valtakunta" pitäisi heidän mielestään olla kaiken arvostelun yläpuolella.
- 316
Olen aivan samaa mieltä.
Palsta kiinni tai PAKOLLINEN kirjautuminen- Nimetön ääni
Pakollinen kirjautuminen sammuttaa kipeistä asioista keskustelemisen.
Päivämieheen saa lähettaa kirjoituksia omalla nimellä.
Presidenvaalit käytiin nimettömillä äänestyslipuilla ja sitä ei luettu " arvottomaksi "
- Konttorin tytöille:
Voitte toki vaientaa suurimman osan omista alamaisistanne aivan varmasti, mutta vapaiden ihmisten vaientaminen onkin hieman vaikeampaa. Voimia teille sinne konttorille, kun "maailma teitä pilkkaa"!
- Tilaustyönä tosin
Älkäähän nyt. Iva ja pilkka tulee päin pläsiä täysin ennusteen mukaisesti, sehän vahvistaa ryysyisen taivasjoukon profetiaalisen aseman täällä ajan melskeissä. Kärsimys kirkastaa kruunun.
- Nurinkurista?
Kuinka uhrienne kärsimys kirkastaa teidän oman kruununne?
- Smart_Ass
Nurinkurista? kirjoitti:
Kuinka uhrienne kärsimys kirkastaa teidän oman kruununne?
Siten, että uhrit ovat olleet ainoastaan väline saada ivaa ja pilkkaa (=kärsimystä) ainoalle oikealle taivasjoukolle. Kieroa mutta weljien mielestä loogista... Toisin sanoen kaikki omat pahat teot kääntyvät voitoksi, kun joku (ulkopuolinen) alkaa niitä voimakkaasti kritisoida. Marttyyriksi pääseminen on osoitus jumalallisuudesta, sen vahvempaa todistetta oikeasta uskosta ei pysty saavuttamaan.
- Cosa Nostra
Näkisin sun olevan asijan ytimessä.
- Tää oli paras!
Smart_Ass kirjoitti:
Siten, että uhrit ovat olleet ainoastaan väline saada ivaa ja pilkkaa (=kärsimystä) ainoalle oikealle taivasjoukolle. Kieroa mutta weljien mielestä loogista... Toisin sanoen kaikki omat pahat teot kääntyvät voitoksi, kun joku (ulkopuolinen) alkaa niitä voimakkaasti kritisoida. Marttyyriksi pääseminen on osoitus jumalallisuudesta, sen vahvempaa todistetta oikeasta uskosta ei pysty saavuttamaan.
"Mitä enemmän raiskaamme lapsiamme, sen varmemmin pääsemme taivaaseen!"
- Äly hoi!
Kunhan ylläpito pitäisi sen kolmen vuoden tauon.
Muista kuitenkin, että tällä palstalla on tarkoitus keskustella vanhoillislestadiolaisuudesta, ei palstasta. - etsivä-xx
Palstahan on jo suljettu. Se on sukeutunut jo kauan sitten, koska vanhoillislestadiolaiset eivät tänne kirjoita tai täällä keskustele. Ei siksi, että olisi kielletty vaan siksi, että täällä on vain yksi tai kaksi aihetta, jotka vääntämällä väännetään joka ikisen keskustelun alle.
PEDOFILIA PEDOFILIA PEDOFILIA PEDOFILIA.
Se vain ei enää merkitse yhtään mitään. Kun tarpeeksi kauan syyttä sitä jokaisen päälle, saa aikaiseksi sen, että aihe ja otsikko alkaa jo ällöttää. Kun sukee korvat ja mielen koko asilta, niin sittenhä kaikkion juuri niin kuin tämän palstan .... ovat halunnetkin. Nimittäin jo aikapäiviä on loppunut ainakin minun kiinostukseni lukea yhtäkään aihetta tai kirjoitusta siitä aiheesta.
Opin sisällöllinen keskustelu oli ja meni, kauan sitten. Ylääpitoa kaipaaleva, sulje koneesi. Keskustelulle löytyy varmaankin jostakin jokin muu palvelu kuin tämä tai tule vaikka luterilaiselle palstalle keskustelemaan tai kirkko kuulolla palstalle. Kirkko kuulolla palstalla on kuitenkin moderaattori poistamassa ainakin ihmisten nimellä kirjoittelun sekä pitämässä keskustelusta poissa erinäiset sukuelimet.
Vanhoillislestadiolaisuus on osa luterilaista kirkkoa, siellä saa kirjoitella. Ainakin seurakuntien keskustelupalstoilla oli vuosi pari sitten vielä vanhoillislestadiolaisten keskinäisiä keskusteluketjuja.- Hyi olkoon!
^^otsikko alkaa jo ällöttää.^^
Kyllä minuakin ällöttää valtava vl-pedofilia. - Ja siihenkö
Hyi olkoon! kirjoitti:
^^otsikko alkaa jo ällöttää.^^
Kyllä minuakin ällöttää valtava vl-pedofilia.Siihenkö uskosi rakennat?
- Oma ongelmanne.
Muut opilliset asianne todellakin ovat jääneet pahasti rikostensalaamisenne varjoon. Mutta turha sitä on meitä "epäuskoisia" syyttää. Itse olette soppanne keittäneet.
- Ikäviä asioita
Kyllähän tuo pedofilian puiminen ällöttää, mitä se muutakaan voisi tehdä. Ikäviä asioita.
Ongelmia ei kuitenkaan poisteta siivoamalla ne maton alle. - Ei saa paljastaa!
Ikäviä asioita kirjoitti:
Kyllähän tuo pedofilian puiminen ällöttää, mitä se muutakaan voisi tehdä. Ikäviä asioita.
Ongelmia ei kuitenkaan poisteta siivoamalla ne maton alle.SRK-laisuus itse ei pidä yhteisössään valtoimenaan rehottavaa lasten raiskaamista ongelmana, vaan nimenomaan sen paljastumista. Keskusjohto on ollut tietoinen ja itsekin osallisena tässä erittäin törkeässä rikollisuudessa jo vuosikymmeniä. Ei tämä vl-seksuaalirikollisuus SRK:lle lainkaan yllätyksenä tullut, vaan sen paljastuminen.
- Eikö olekaan totta?
Ei saa paljastaa! kirjoitti:
SRK-laisuus itse ei pidä yhteisössään valtoimenaan rehottavaa lasten raiskaamista ongelmana, vaan nimenomaan sen paljastumista. Keskusjohto on ollut tietoinen ja itsekin osallisena tässä erittäin törkeässä rikollisuudessa jo vuosikymmeniä. Ei tämä vl-seksuaalirikollisuus SRK:lle lainkaan yllätyksenä tullut, vaan sen paljastuminen.
Olen lukenut mielipiteen, että on tiedossa vain yksi tapaus.
- Aivopestyt...
Eikö olekaan totta? kirjoitti:
Olen lukenut mielipiteen, että on tiedossa vain yksi tapaus.
SRK:n puheenjohtaja Olavi Voittonen on mainostanut, että vl-yhteisössä on vain YKSI pedofiili, joka sekin on oikeuslaitoksen hoidossa. On edelleen vl-uskovaisia, jotka uskovat tähän YHTEEN ja pitävät muita median keksintöinä.
etsivä-xx. Tällä palstalla on yllättävän paljon VL-lukijoita, vaikkeivat he itse kommentoikaan kirjoituksia. Siksi tälläkin palstalla on merkitystä, vaikka täällä ilmenee asiattomuuksia ja myös hävyttömyyksiä. Täällä kirjoitetaan myös täyttä asiaa Vl-liikkeestä.
- Oikeuspalsta
lappix kirjoitti:
etsivä-xx. Tällä palstalla on yllättävän paljon VL-lukijoita, vaikkeivat he itse kommentoikaan kirjoituksia. Siksi tälläkin palstalla on merkitystä, vaikka täällä ilmenee asiattomuuksia ja myös hävyttömyyksiä. Täällä kirjoitetaan myös täyttä asiaa Vl-liikkeestä.
Niinpä, niin tällä palstalla puhutaan täyttä totta! Muutamia "pikku-sivuheittoja" lukuunottamatta tiedot yhteisön sisältä vahvistuvat todeksi vuosien saatossa.
- 6+9
Oikeuspalsta kirjoitti:
Niinpä, niin tällä palstalla puhutaan täyttä totta! Muutamia "pikku-sivuheittoja" lukuunottamatta tiedot yhteisön sisältä vahvistuvat todeksi vuosien saatossa.
Tuleekos ne "pikku-sivuheitot" oikaistua ja pyydettyä anteeks?
- Totuudessa
Aivopestyt... kirjoitti:
SRK:n puheenjohtaja Olavi Voittonen on mainostanut, että vl-yhteisössä on vain YKSI pedofiili, joka sekin on oikeuslaitoksen hoidossa. On edelleen vl-uskovaisia, jotka uskovat tähän YHTEEN ja pitävät muita median keksintöinä.
Onko tieto yhdestä valhetta vai totta?
- Tunnontarkka
6+9 kirjoitti:
Tuleekos ne "pikku-sivuheitot" oikaistua ja pyydettyä anteeks?
En tiedä, koska itse kirjoitan vain asioita, joista olen 100 varma.
- vl
lappix kirjoitti:
Ja tätä palstaa lukiessa, vaikka hurjaa tekstiä tulee, niin usko vahvistuu. Tämä kaikki on ennustettu ja tiedän, tämä on se oikea usko. Muiden uskontojen palstat kumisee tyhjyyttään.
- Aiheesta puhutaan.
vl kirjoitti:
Ja tätä palstaa lukiessa, vaikka hurjaa tekstiä tulee, niin usko vahvistuu. Tämä kaikki on ennustettu ja tiedän, tämä on se oikea usko. Muiden uskontojen palstat kumisee tyhjyyttään.
VL-uskonto onkin ainoa, jossa lasten raiskaaminen, rikosten salaaminen, rikollisten suojeleminen ja uhrien vaientaminen on keskusjpohtoista ja järjestelmällistä.
- Enemmän kuin YKSI!
Totuudessa kirjoitti:
Onko tieto yhdestä valhetta vai totta?
Kyllä vl-pedofiileja on yksi -itseasiassa paljon enemmänkin. Tällä hetkellä vl-lastenraiskaajia on jäänyt kiinni noin 300 ja heillä on uhreja lähes tuhat.
- Turha luulo!
Luuletteko siellä konttorilla lastenraiskaamisenne unohtuvan kolmessa vuodessa?
- Lumoutunut
Ei missään nimessä pidä sulkea palstaa, ilmaisuvapaus on säilytettävä, vaikka kirpaiseekin. Kirjoittajat ovat eittämättä sanankäytön mestareita. Lukekaa ja kuunnelkaa sanojen rytmiä. Muutamaa sanaa toistamalla, sanajärjestystä muuttamalla saadaan aikaan tuhansia viestejä. Uskomatonta. Aivan kuin Ravelin Bolero, sama kaiku, sama rytmi, loputonta. Aina kun kuvittelee, nyt se loppuu, niin se onkin vain uuden alku, aivan kuin capriccio, oikku, ennalta arvaamaton.
- Tervetuloa joukkoon
Ihana kun olet tullut tänne Lumoutunut, sinulla on sana hallussa, olet itse taitava ja lahjakas kirjoittaja, sen huomaa jo muutaman viestin luettuaan.
- senat sakaisin
Lumoutunut nimimerkki on tainnut unohtaa asian ja käsittelee vain sanoja. Kuulostaa siltä, että Konttorilla on palkattu uusi sanaseppo uusin kujein keskusteluja sotkemaan
- Lumoutunut
Kirjoitettujen sanojen takana on aina ihminen, onneksi näin. Sanoilla luodaan uutta, sanoilla voidaan rakastaa, toisaalta sanoilla voidaan lyödä, lyödä lujaa. Sanojen takana olisi aina hyvä olla rakkautta, vastuullista rakkautta. Sanoilla lyöminen ei auta vakavissakaan asioissa. Sanoilla rakastaminen ei vahingoita ketään, se voi luoda uutta. Konttorin sanaseppoa en hahmota, liittyykö se jotenkin valistuneen ihmisen perussanastoon. Käsittääkseni vapaaseen sanaan liittyy vapaus valita aiheen, pitäytyä siinä. Minulla se sattuu olemaan enempi rakkauden puolella.
- Katkera
Tiedoksi "S24 Ylläpito HOI!" olen nuori vl-poika ja en jaksa uskoa todeksi tätä teidän (SRK:n) toimintaa...olen lapsena vain kuullut sekä lukenut päivämiehestä hyviä asioita vl-uskosta, mutta kiitos internetin!!! Sain katsos aivan uutta tietoa. Miten voi oikeasti olla SRK Noin munatonta porukkaa, että ei edes omia virheitä pysty tunnustamaan?! Eikös vl arvoihin kuulu rehellisyys?...jos näin kerran on, kaiken vl-järjen mukaan joudut helvettiin, ellet julkisesti pyydä syntejäsi anteeksi jeesuksen nimessä ja veressä!!
Voit olla varma että yksi lammas lähtee aivan pian karkuteille maailmaan!!!- Älä uskoa jätä!
Älä jätä uskoasi Taivaan Isään. SRK ja vl-yhteisö on lähtenyt omille teilleen Jumalan Rakkauden piiristä. Älä heistä välitä, vaan vahvista uskoasi yläkerran isäntään.
- Varma tieto
Tämän avauksen on tehnyt pienimunainen vl-mieshenkilö SRK:n määräyksestä.
- VL:t tarkkailuun.
Ry:t olisi syytä sulkea vähintään määräajaksi, sosiaalitoimen ottaa kaikki vl-uskovaiset perheet ja erityisesti heidän lapsensa erityistarkkailuun seksuaalisen hyväksikäytön paljastamiseksi. Jollainhan tuo vl-yhteisössä valtoimenaan rehottava lasten raiskaaminen on saatava loppumaan. Kaikki vl-perheiden lapset vaan sellaiseen syyniin ja testeihin, että lastenraiskaajat löydetään.
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472