Kävin tekemässä ylläpidolle ilmoituksen pf-häiriköstä

Kohta siivotaan

19

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • t.h.

Aattelit aloittaa siivouksen täältä, suosittelisin menemään sinne juurille ja siivoamaan pedofiilit ja niiden puolustelijat, sieltä nämä jutut lähtee, siellä on kaiken alku.

• keskustelija

Kyllähän hoitokokouksista kuuluu keskustella ja pedofiliastakin, jos siitä keskustellaan ilmiönä. sen sijaan turhia ovat ne yhden tai kahden lauseen aloitukset, joissa esitellään nimiä ja halutaan pitää törkytyyppien nimiä kuukaudesta toiseen otsikoissa.

Palstan siivous lähtee siitä, että jokainen miettii itse, miten haluaisi tulla kohdelluksi ja miten hyvät keskustelut syntyvät, kun ollaan kasvotusten oikeassa elämässä.

Kuuntele, sano rehellinen mielipiteesi, vastaa kysymyksiin asiallisesti, perustele mielipiteesi, valota ajatustasi eri näkökulmista!

• Minun ehdotus

Oliskohan parempi siivota pedofiilit vl-herätysliikkeestä.

• Pedofiiliuskonto!

Lasten raiskaamisen lopettaminen tai edes vähentäminen ei vl-uskovaisia ja SRK:ta kiinnosta pätkääkään, vaan keskustelun vaientaminen. VL-lastenraiskaaminen, sen salailu, rikollisten suojeleminen ja uhrien vaientaminen ovat niin oleellinen osa vl-uskontoa, ettei sitä edes haluta kitkeä!

• kävijä...

Ei palstaa tarvitse sulkea, ei ole pakko lukea kaikkea, kyllä törkyviestit poistetaan.
      Palstalla esillä olleet asiat kannattaa pitää esillä. Suljetuissa ryhmissä joissa tavallinen ihminen on pimennossa, eikä uskalla ilmaista mielipidettään, hän ei myöskään saa kunnollista informaatiota asioiden tilasta. Vaikka ylilyöntejä on, palsta on tarpeellinen, ja kävijämääräkin sen todistaa.

• ro-vio

Ilimota SRK:llekin, weljet hoitaa palstan hiljaseksi!

• SRK:n vasallihan se!

Kyllähän tämä keskustelun vaientaja on itsekin pääkonttorin päivämies.

• Ihan selvästi
        SRK:n vasallihan se! kirjoitti:

Kyllähän tämä keskustelun vaientaja on itsekin pääkonttorin päivämies.

Vl-pedofiilihan se on. Yksi sadoista.

• Hyvä niin

Hyvä!
      Itse olen pari kertaa täyttänyt "ilmoita poliisille"-kaavakkeen, mutta toistaiseksi aina painaut armahda- nappia ja ilmoittanut vain ylläpidolle.

• Ilmoita Hesarissa

Mikset ilmoita naapurin tädille?

• Vaihtoehto 2
        Ilmoita Hesarissa kirjoitti:

Mikset ilmoita naapurin tädille?

Tai Ilomantsin torivalvojalle.

• Neuvo

Itke avaaja vähän. Olosi helpottuu.

• Oletko katkera

hanki hyvä ihminen itsellesi elämä ja poistu tältä palstalta typerine mielipiteinesi välittömästi!

• Katkerahko

Jep samaa mieltä - kehotan hankkimaan elämää jonkin verran.

• Monet konstit...

Siivotkaa pedofilia yhteisöstänne, niin se katoaa mediastakin sen myötä. Näppärää, vai mitä?

• Aloittakaa siivous

Paras aloittaa pedofiilisiivous kotikuntasi siionista. Maallikkorit, saarnamiehet,
      muut pedofiilit tois, ilmoittakaa poliisille kaikki pedofiilitapaukset.

Siitä lähtee siivous, oikiasta päästä.

• Koputtaa puuta

Nyt on siivottu - ainakin toistaseksi..

Varmasti auttaa sekin, että kirjoittaja(t) ovat tällä hetkellä poliisilla.

• turhaan pelottelet

Meillä ei ole mitään syytä pelätä poliisia, niinkuin lasten raiskaajilla ja heidän suojelijoillaan on.

• ...

...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe