Että mitään niin herkkää ja haavoittumiselle altista ei olisi saanut kohdella niin kuin tein vaan hellästi ja varoen.
Rikoin kaiken tuhansiksi sirpaleiksi.
Saisinko vielä mahdollisuuden kerätä ne sirpaleet.
Mies.
Kunpa
25
553
Vastaukset
- 219
Heti jos soitat.
- spröööt
Toivottavasti et. Tyhmän kuuluukin kärsiä.
- uutta koukkuun
Anna olla, noita lorttoja riittää vaikka muille jakaa
- teeeeeeeeeeeeeeeee
Lortto ei oo ees sana. Mun sympatiat keräs alottaja kyllä ainakii ! Huima katumus ja oikee tunnelma huokuu tänne jakkaralle asti :). Varmaan joku psyg.terapeutti ite siellä :). Tosi tosi tosi ihqu.
- sua helppo kusettaa
W.ittu, et sä oot beibi, sä uskot varmaan joulupukkiinkiin. Et sitten tunnistanut noin läpinäkyvää provoa Buaahhhaaa
- kusella oot itsekin
sua helppo kusettaa kirjoitti:
W.ittu, et sä oot beibi, sä uskot varmaan joulupukkiinkiin. Et sitten tunnistanut noin läpinäkyvää provoa Buaahhhaaa
w.ittu, et sä oot toinen beibi. Uskot varmaan joulupukinkin tänne kirjoittavan, jos nimimerkissä kerta niin lukee. Et sitten tunnistanut noin läpinäkyvää provoa, psyg. terapeutti =D
- Ei lisävahinkoa
Älä nyt mene enää hajoittamaan mitään.Jos ja toivottavasti sen rikkomasi on jo joku muu koonnut kasaan.Jatka sinä vaan hajoittamista, ellet muuta osaa.
- Pieni toive
Kerätähän voit sirpaleet, mutta saatko niitä enää koskaan kasaan ja liitettyä yhteen, ja jos nyt edes saisit aloitettua tämän meidän juttumme edes alkuun kaiken keskeltä, mut kun ei näytä onnistuvan.
Liian paljon sattuu - kyyneleet virtaavat aikansa, kunnes kaikki onkin vain ollut yksipuolista harhailua jostain ihmeellisestä tunteesta, joka oli katseessa ja taka-alalle jätetyssä hiljaisessa viesteilyssä.
Nainen. - joku.joku.jou
Ei ollut mulle, mutta: Laita toi sama teksti copy-pastella tekstiviestiin. Eiköhän ne sirpaleet siitä ala kasaantumaan melko nopeasti... Symppis oot :)
- Risti n
Hei sulle mies,
koska tämä tapahtui? Ja mitä tapahtui?
Eräs mies kohteli mua tahtomattaan(huom!) pahasti, reaktioni oli herkälle ja haavoittuvalle ominainen eli järkytys, loukkaantuminen ja se mitä hän ei ehkä kestä nähdä, niin itku. Hän ei rikkonut mitään, toivon oikeastaan ettet ole "hän" koska en haluaisi hänen noin luulevan. Haluaisin hänen tietävän, että ymmärrän teon tahattomuuden ja se asia on jo unohdettu. Reagoin vain itselleni niin ominaseen tapaan, jonka hän on tainnut nähdä ehkä kerran kaksi ennenkin. Mutta jos olisit "hän" ja tuntisit noin niin kyllä, saat vielä mahdollisuuden, tottakai :)
Nainen- ruutu
Ei mies kaihda itkuista naista, varsinkaan jos se on oma kulta. Minä en ainakaan niin tekisi. Eikä moni ketä tunnen. Kaikista ei voi tietää.
- teeeeeeeeeeeeeeeee
Voi miks sä oot nainen ja mies yhtä aikaa ?? Pilaa tunnelman. Mies oli parempi.
- Menyt on mennyttä
http://www.youtube.com/watch?v=51GBy12inpY&feature=related
Hyvästi.Olen nainen joka ei katso taakseen.
- trollintunnistus
Päivän Provo!!!
Veikkaus n. 200 vastausta ainakin. - ........
Hienosti kirjoitettua tekstiä.Kannattais tuo viesti laittaa suoraan sille kyseiselle henkilölle. Ehkä teidän kahden välit hoituis kuntoon. Tsemppiä
- ettekö tajua
...jo toinen joulupukkiin uskoja, kyl te ootte tyhmiä
- Rakkautta haavoihin
Kauniisti kirjoitettua, lämmittää yhden herkän naisen sydäntä. Palasetkin on mahdolllista korjata, jos rakastaa kohdettaan. Ja tuloksena voi syntyä uutta ja uskomatonta, yhteistä ymmärrystä. Kaikki elon päivät antavat uusia mahdollisuuksia uskoessaan ihmiseen. Onnekkuutta tulevaan.
- onnea toiveellesi
Sirpaleiden kerääminen olisi vähin mitä voisit tehdä, jos tunnet rikkoneesi sirpaleiksi, tai ainakin auttaminen siinä ja korjaamisessa. ns. Terapiaa kummallekin, ellei hän torju sinua.
- kauniisti ajateltu
Itse ainakin antaisin mahdollisuuden. Kannattaa ainakin yrittää :)
- realisti-nainen
Mä oon nainen, enkä anna minkäänlaista arvoa tuon viestin kirjoittajalle. Vasta sitten kun hän omilla teoillaan korjaisi kaiken, uskoisin häntä. Aivan turhia juttuja, mutta uppoaa täällä sinisilmäisiin rakkaudennälkäisiin naisiin ihan varmasti
- ei mahdollista
En mäkään anna arvoa - kuin vitsinä, tai provona mitä ehkä onkin - mutta yleensä ne, jotka eivät anna arvoa jättävät sen kertomatta ja muut osaavat antaa arvoa ehkä sille, että joku katuu eikä niinkään sille, että on heti kerjäämässä uutta "mahdollisuutta".
- ....................
Saat.
- Enpä osaa muuta
tuohon kirjoittaa kuin että vau. Aika hieno kirjoitus jollekulle. Varmasti ainakin kaikki "plussanneet" toivovat, että vielä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701