kun täällä puhutaan niin paljon vl-pedofiliasta. Voisitteko olla kirjoittamatta siitä, vaikka se onkin räjähtänyt käsiin.
Minua itkettää
7
146
Vastaukset
- Miksi sitte puollust
Elä puollusta pedofiilia. Ole auttamassa ja äänestämässä
SRK johtajat pois palleiltaan ja tuomita pedofiilit.
Linnan koko joukkio. Pedot pois kentiltä - ccccccx
Kuka pakottaa käymään palstalla. Ei tarvitse itkeä. Asiat tulevat ilmi koko raadollisuudessaan, jospa julkitulo vähentäisi lapsiuhreja. Aikaisemmin asioista vaiettiin, sitäkö haluat? Siksi että sinua itkettää asioista ei voi puhua?
Asiattomat viestit pitääkin siivota.- Kohta siivotaan
Vedä sinä käteen!
- VL-miehen patjako?
Kohta siivotaan kirjoitti:
Vedä sinä käteen!
VL-mieshän ei sellaiseen alistu, vaan ottaa patjatkseen vaikka oman tyttärensä!
- ,.
VL-miehen patjako? kirjoitti:
VL-mieshän ei sellaiseen alistu, vaan ottaa patjatkseen vaikka oman tyttärensä!
Niin onanisointi on paha synti.
- ckjkjj
Jos tämä palsta suljetaan, niin kohta syntyy uusia palstoja jonnekin muualle. Olen itsekin kyllästynyt tähän jankkaamiseen tunnetuista pedofiileista, mutta voihan ne jutut jättää lukematta, koska niissä ei kuitenkaan ole mitään uutta.
- Siionin tähden?
70.000 ihmisen järjestössänne on 1.000 lapsena raiskattua. Miksi siitä pitäisi vaieta? Suojelet vaikenemisellasi ainakin kolmea sataa vl-pedofiilia. Miksi suojelet rikollisia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462