Päätyöksi Pyhäjärven kehitys

työt tuloksiksi

Nyt kun pakkaset teki tehtävänsä eli saatiin valtuuston puheenjohtaja vaihdetuksi ja vieläpä puh.joht itsensä aiheuttamien asioiden vuoksi .Työskentely varmasti helpottuu ja askeleet kevenee. Jokaisen on nyt huolehdittava omat alueensa ja työskenneltävä annettujen luottamustehtävien puitteissa mahdollisimman hyvin. Annettava tukea myös kaupunginjohtajalle toivokaamme että saamme pitää hänet täällä. Hänen tieto taidoillaan saamme parhaan mahdollisen palvelurakenne ratkaisun kaupunkilaistemme parhaaksi. Me kuntalaiset tuemme häntä ,olemme nähneet hänen työ taidot ja ihmisenä hän kaikista olleista kaupunginjohtajistamme ykkönen ja jo nyt saavutetut tulokset ovat erinomaiset . Yhteistyötaidot eri yhteistyökumppaneiden kanssa on nähtävissä.ei kun eteenpäin.

19

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nipunapu

helppo olla samaa mieltä!

• pimeääää

Nytkö vasta kun valtuutetut kadottanu kolme etsikkovuotta vaeltamalla yössä

• taitamattomuus.

En nyt kehuis,kaikki alkaa olla rempallaan.

• pieni vinkki.

Naisväki on "hieman" sokaistunut kun näkevät Paljon rahaa yhdellä kertaa: Muistakaa Kaupungin rahat ei ole teidän rahoja.

• juuri näin

rahat eivät ole naisten, eikä miesten.

Mutta

Rahat eivät ole myöskään haapajärvisten

• tsekkaamista riittä

Nyt vaan töihin ja jatkamaan hyvin alkanutta pyhäjärvisten edun mukaista työtä.Ei elämä tähän valtuustokauteen lopu vaan jatkuu uuden valtuuston toimin .Teille nyky hallitus ja enemmistö valtuutetuille povaan kovaa kannatusta .Suosta ootte nostaneet tämän kaupungin rämpimästä ja kaupunkilaisten edun olette etusijalle nostaneet.saitte syrjään oman edun ajajan ja vuosikymmenten jyrän..Tsekatkaa edelleen. Vain rehellisyys ja oikeudenmukaisuus vie eteenpäin tätä yhteiskuntaa. Myös heikoimmassa osassa olevien ihmisten huomioiminen on hoidettava.

• siemen

Uusi kuntakartta näyttää Pyhäjärven osalta sopivalta. Selänne-tynkä ei olisi ollutkaan mikään uudistus. Kun alue on laajempi, on sillä kokonaisvaikutusta. Lähdetään nyt yksissätuumin rakentamaan kuntakartan suunnittelemaa kokonaisuutta. Harkitkaa hyvät valtuutetut asiaa vakavasti.Jos Nivalakin katsoo oikeaksi tulla tähän, niin aina parempi. Nyt uutta tuulta purjeisiin ja vanhat jää taakse.

• hilkka

Ihan jees.

• Irti näpertelystä

Jokaisen kunnan on nopeassa aikataulussa lausuttava mielipiteensä ja esitettävä oma ehdotuksensa. Nyt on aika paneutua kuntakarttaan ja alueen tulevaisuuteen, jos aikoo olla vaikuttamassa itseään koskevaan päätökseen. Päätökset jokatapauksessa tulevat kiivaassa tahdissa, pääministerin kertoman mukaan.

• eioovaikee

Aika helppo nakki nyky päättäjille, ilmoittavat vain, että me ollaan Pyhäjärvi me tullaan toimeen omillaan ei tarvita köyhän valtion avustuksia, eikä me neuvotella mistään meillä on omat lakikirjat joita noudatamme. Meidän suomi 24 on näin päättänyt. huraa

• kykyjen etsintä

Jos noin on, niin kyllä valtio tietää, mitä tekee. Ei kannata sitten sanoa, että tuli yllättäen ja pyytämättä. Jossain päätöksiä kyetään kaikesta huolimatta tekemään.

• savolais juntit

Oikein, jonkun kyläpahasen on turha kuvitell itsestään liikoja.

• työmyyrät

Hiekkalaatikkoleikit on tullu tiensä päähän. Aika ruveta tekemään aikuisten töitä.

• missä minu veroeuro

Ollaan kuntalaisina kateltu tätä menoa liian kiltisti! Meillekin nauretaan vaikka ollaan viattomia koko lystin maksajia!

• Parempaa odotetaan

Tavallisesti maksajalla on sananvalta. Nyt asiat ovat kääntyneet siinäkin suhteessa päälaelleen.

• Ed. itsekehu

Kolme vuotta olette tuhlanneet ja turmelleet Pyhäjärven maineen. Siinä teidän saavutukset.Eikä ole yksistään JT: syytä.Kaupunginjohtajaa en kyllä kehuisi,on pohjanoteeraus kaikista edellisistä jopa Vaalivaarasta.

• jälkijärjestäjä

Oikaisu;
      tuhlarit ja maineen turmelijat löytyvät päättäjistä aikaa ennen 2008 ..(tosin osa heistä on mukana 2009-2012 just ne kokeneet ).

Nykymeno on syiden jälkijäristyksiä sieltä jostakin harmaalta ajalta---.

Rauhaoittukaa, kun tämä epäselvyyksien riihenpuinti on tehty, pusissa on vihdoinkin enemmän kuin pettuleivän tarpeet.

Ja silloin ns. tämän päivän maineen pilaajat muuttuvat nips naps sankareiksi.
      oikeesti.
      Voi kuin on i......ha.......naa!

• tervemenoa

Tämän johtajan aikana niitä epäselvyyksiä vasta on ollutkin. Voi hyvänen aika mikä laittomuuksien meno jatkuu ja jatkuu.
      otan osaa heinolalaiset.

• öölölöpo

Pyhäjärven kehityskö ? minä olen minä , PP valtuuston puh.joh. kaupunginhallitus, kehityksen hallitus, minä voin tehdä pisnestä kun olen minä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1920
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1663
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      547
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe