Sua on ikävä. Aina ollu ja aina tulee varmaan olemaanki.
Onneks ei oo enää kauaa siihen, ku nään sut.
Hyvää yötä ja kauniita unia sulle.....
Rakastan...
Hänelle jota rakastan.....
8
732
Vastaukset
- Uskomatonta potaskaa
No oisit nyt h-i pannut edes sen paikan, jossa näette, että joku saisi kiinni jutusta ja tietäisi, mistä on kyse ja kenelle menee. Tai siis voisi edes arvella.
- sms aina pelastaa
Heno suomalainen keksintö tuo sms.
- Sms ?
sms aina pelastaa kirjoitti:
Heno suomalainen keksintö tuo sms.
Jos nörtillä on asiaa, niin selvittää sen kans kunnolla eikä vihjaillen.
- Miehelle :)
samoin. Onneksi nähdään ihan pian. Odotan ihan mielettömästi.
Mitähän nukkumisesta tulee.... Ei sitten yhtään mitään, luulen.
Hyvää yötä sullekin..... Olen niin ihana.... Ei sanat riitä kertomaan.... - provoilijalta
Provo! Miehet tuskin noin hempeitä kirjoittelee.
- Tsemppiä sinulle!
Ainakin jollain saattaa olla asiat hyvällä mallilla kun edes näet hänet/häntä.
- rivershell
Kaunis viesti ja toivotus. :)
Hyvää yötä ap sulle ja rakkaallesi, pitäkää hyvä huoli toisistanne. - :)
No näitkös murusi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2331980- 841218
- 891024
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1131022J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87837- 113778
- 119764
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa94763Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante122698- 23681