Tietääkö joku mistä voisin löytää tietoja kämmenen kalvojänteen tulehduksesta ja siitä parantumisesta? Netistä en itse löytänyt oikeastaan mitään hyödyllistä.
Tietoja kämmenen kalvojänteen tulehduksesta?
4
63
Vastaukset
- -,,-
Varmasti olet tämänkin lukenut.
http://finnmsm.blogspot.com/2009/02/rannekanavan-ja-kaden-janteiden.html - Hittolaisen vaivat
Kiitos. Katsoin, mutten paljon viisastunut.
Vähän hirvittää, kun lääkärikään ei tuntuännut paljon tietävän. Sanoi kirurgin tutkivan, leikkaavan auki ja ottavan näytteen.
Ajattelin, että joku ikätoveri voisi ehkä tietää asiasta. En viitsisi omilta ihmisiltä paljon kysellä, ettei tuntuisi ainaiselta sairauksista puhumiselta. On erikoinen vuosi takana.- -,,-
Yksi on vain asia, jonka allekirjoitan. Kaikki leikkaukset todellakaan eivät saa hyvää lopputulosta, vaan vaiva vain siirtyy uuteen ulottuvuuteen.
Lähden katselemaan nettiä, vaikka varmasti itse olet siellä katsellut ja kuunnellut.
Tiedän itsekin, miltä tuntuvat vaivat, eikä tosiaankaan halua niitä ainaiseen toisille toitottaa.
- Hittolaisen vaivat
Kiitos ystävällisestä ja myötätunnostasi.
Sanasi olen elänyt todeksi minäkin.
Olen päässyt monista peloista, mutta yhdessä tietyssä sairaalassa nousee pelontunne aina esiin. Olen ollut neljä kertaa siellä hoidettavana ja vain yhdellä kertaa kaikki hoitui niin kuin piti. Muilla kerroilla tehtiin jotain, josta olisin voinut tehdä valituksen hoitovirheesta, jos olisin jaksanut ryhtyä sellaiseen.
Onneksi olen saanut elää suurimman osan elämästäni melko terveenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462