Varoitus osaamattomasta sähkötyöstä Itä-Suomessa

remppaäiti

varoitus: teetin pieniä sähkökorjauksia tuntipalkkaisella sähköalan yksinyrittäjällä Pohjois-Karjalassa. Sain 2 pistorasiaa siirretyksi, entiset purettua ja yhden loistevalaisimen asennetuksi tilapäiskyrkimellä. Remontti piti jättää keseken koska jo noista asennuksista tuli työlaskutusta 950 euroa! Tarkoitus oli laittaa loistevlaisimet sarjaan ja laittaa niille katkaisin, mutta en tuolla rahalla saanut kuin sen yhden paikalleen. Siinä vaiheessa tajusin että asentaja pitkittää tahallaan työtään.
Olen yh-äiti ja yksin rempattavan talon kanssa.

Asentaja teki yhteensä 31 tuntia töitä ja kävi paikalla 8 kertaa eli matkakustannuksia syntyi yli 70 euroa. kaikki asiaa tuntevat ovat sanoneet että minua huijattiin ja pahasti, mutta en voi asialle mitään. olen valittanut kuluttajavirastoon j lähettänyt reklamaation yrittäjälle, mutta hän ei tule senttiäkään vastaan vaan uhkaa välittömillä perintätoimilla jos en maksa viimeistä osalaskua, 770 euroa olen jo töistä maksanut. En tiedä mitä tehdä.

Varoitan: jos teet sähköremppaa, vaadi hinta-arvio työkohteesta ja ilmoita maksimisumma, jonka olet valmis maksamaan. käytä isoja firmoja, heitä sitoo kuluttajansuojalaki. Ja jos teetät sähkötöitä P-Karjalassa, kysy multa ketä kannattaa varoa. Ja PLIIIS, jos voit jotenkin auttaa minua, ota yhteys: tarhapollo(miukusmaukus)luukku.com

5

249

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • touhujentemppu

amatöörit tumpelot ja varkaat

• Tekijä näkijä kokija

Voi hyvä isä sentään, millaiseen otukseen olet törmännyt.
      Kohtuullistainen tulee lähinnä kysymykseen, eli mikä hinta kyseisestä työsta on KOHTUULLINEN.. gooklaappas tuota.
      Jos olisit lähempänä, kävisin tekemässä pienet sähkötyösi, vaikka iltahommina..vaikka ystävänkauppaa :)

• KKivelä

lievää vakavampaa petoksen makua, tutkintapyyntö poliisille?
      Pikaisesti laskien minun firmani olisi tehnyt sen halvemmalla matkakuluineen ja päivärahoineen täältä Haminasta käsin.

• sähkäri

Ota yhteytta kuluttajaviranomaiseen ja toimi häne ohjeiden mukaisesti. Eli maksa rahat ns. sulkutilille ja käynnistä valitusmenettely. Homma kestää pitkään, mutta tilille siirretyt rahat estävät perintätoimet.

• ei mitään häpyä!

Kuinka sulle kävi kun aikaa on kulunut 2v. järkyttävää luettavaa ...Mikä helvetin huijari sulla on käynyt!!! Toivottavasti kaikki on mennyt hyvin ja sähköt toimii. Olen syvästi järkyttynyt että näitä esinahkoja on teilläkin päin,oletin että kaiikki asuu kehä-kolmosen sisäpuolella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2128
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1776
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1326
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      241
      794
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      732
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      718
    7. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      566
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      40
      514
    Aihe