Sairastupa

hellä hoitsu

Tänne kaikki vaan eri paikoistaan kippeet. Mustankippeet , miehenkippeet ja naisenkippeet saavat ainakin lohdutusta
Eri lajin kippeet voi hoitaa ja neuvoa toisiaan, järjestin vain tämmösen terveysaseman.

31

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paimen poika

On syömmein lemmensairas....? ApuWwa

• ;paimentyttö;

Sama vaiva, katsotaan mitä voitais tehdä. Jospa pystytään toinen toisemme vaiva parnatamaan, jos nuo kemiat sattuis kohilleen.

• olen kauheen kipee

muttaku mulla on maailman kaikki vaivat,
      ensinäki : vanhuus kaikkein pahin vaiva
      flunssa päällä,
      jokaniveltä särkee
      tahtoisin jonku joka hellii ja hoivaa mua
      voisin painautua kainaloon
      joskus hiema nyyhkyttää
      suukotella,
      olla kiitollinen hyvän ihanan ihmisen olemasta olosta
      voisin ehkä herätä henkiin uudelleen
      niiiiiiiiiiih
      ja sitten vaikka sitä,,,, tai jotain
      keksi sinä,,,,

• vuoro-vesi

On ilmestynyt ryppy silmäkulmaan, mitä teen?

• Jopelkuneiviittiny

Vanhuusko vaiva,vielä mitä. Täähän on kivaa. tänne pääsee kaikki, toiset parempikuntoisina toiset huonompikuntoisina, mutta loppujen lopuksi täällä on ihan kiva olla.

Meinaan..........

• yritetään yhdessä vi

lää

ai jaaa, onhan tämä tyhjää parempaa, kiva ku oot mun kaaa,,,,

• ovet auki elämään

Taitaa kaikki vanhukset olla terveitä,
      täällä ei näy ketään
      minä olen vanha ja sairas,
      alottaja lupaili kaikille hoivaa,
      mitä lääkkeeksi ?

• hoitsun sijainen

pusuja sulle ja puhallukset pipien päälle. Olen mieshoitsu näin yövuoron alkaessa. Peittelen sinut armainen hellästi, nuku hyvin!

• Mulla on kantapää kipee .
      Ja kuinka ollakkaan , ekakerran nyt ,kun tarttis olla kaikkipaikat kunnossa ,.
      On nimittäin sellanen ruljanssi tulossa , kun putkiremontti keittiöön . Asun 10 kerroksisessa vanhassa 50 luvullarakennetussa talossa ,ja nysse sitten on jo alkanut ennen joulua ,mutta nyt ensiviikolla ne tulee minun kämppään .
      Sanoivat kun kuulivat että vuokrakin nousee mutta se ei pidäkkään paikkaansa , on nimittäin senverran varakas taloyhtio onneksi.
      Nyt on sitten kyäkki tyhjennetty , koitin laitta tarvittavat kalut saataville.
      Menen kyllä erakkoon tyttärelle ,mutta saanyt nähdä vaikka tulisinkin yöksi kotio. Asutaan molemmat ihan lähekkäin . Päivät olen Jerryn kanssa kuitenkin pois koneeltakin.

• Voi voi ai ai ai,..kun on pohkeet arat, rappusia alaspäin kun menin ai ai ja kun se sattui. Treenauskipuja, kävelinkin tänään silti aika paljon, mutta nyt vaan istun voih, ja ai ai,...ja

• vastaanotto apulaine

Linimenttii ja kamfferttii, otatko sokurpalassa vai veen kanssa.
      Kumpasta ensin?
      Seuraavaks silittellyy ja kuunteluu, mitä siul on syvämmel?
      mie kuuntelen, kerro.
      Tätä vanhuutta ei lasketa sairaueks...

• Mä otan linimenttii, kait se hyvä on , se kamfertti haisee niin kamalan pahalle, en mä kestä sitä, mää meen maate nyt,

ei mulla syämellä oo mitään huolii, eilen mää ne jo tappelin ulos :) olit kultanen kun autoit! Hyvältä tuntui kun silitit ! heippa ja iso hali,..

• Jopelkuneijaksanut

Kävelin varomattomasti ja astuin pienen kuopan reunaan ja nilkka nyrjähti. Kylläpä teki kipeää ja arastaa vieläkin.
      Sitten alkoi pieniltä koululaisilta tarttunut flunssa.
      Kurkku on kipeä ja muutenkin halju olo.
      Kokemuksesta tiedän kuitenkin, että väliaikasita kaikki on vaan.
      Melko varmasti menen taas ensiviikolla kuin viimeistä päivää.

Hei hoitaja saisinko tuopin kuumaa teetä hunajalla maustettuna.
      Kiitos.

• hellä hoitsu

Voivoi kun tuo yökköpakana nukahti, ei tuonut Jopelille hunajateetä. Mutta nyt tarjoilu ja hoito pelaa. Katsotaanpas tuota jalkaa...hm... jäntevä kinttu onkin, pohkeetkin lihaksikkaat ja ..no eipä siellä ylempänä mitään vaivaa pitänyt ollakaan. Käärin nilkkaan napakan ideaalisiteen ja taputan hellästi päälle.
      Haljuun oloon määrään rommitotia tai konjakkikahvit tai molemmat ja iiiison halin.

• Jopelkuneijaksanut

Taisin ottaa illalla omatoimisesti senverran kovat tropit, että nyt vasta heräsin, enkä edes unentokkurassa annettuja hoitoja huomannut.
        Kiitos, nyt on jo paljon mukavampi olo.

• he

Vahuus ei ole sairautta,mutta kylkiäiset seurauksena ovat kyllä. muisti huono ,luulen rakastavani miestä ja kuulin ei olekaan minun mies ,no mustasukkaisuus siitä sit tuli. Selvisi se sillä, kun sanoin syön morfiinia muistini on tainnut mennä. Vai olisko se dementiaa, voi voi ,kun on monen nimistä vanhuuven höperyyttä..
      Mutta sakissa suattaa olla hauskaakin,ehkä omat höpinät jokaisella,tuovat vaihtelua päivään.

• olen jumalan virhe

mulla kamala halipula, mielimassa mataa, koko elämä näyttäytyy pettymykseltä, akakulo on iskeny,
      jostain syystä haluan vain valittaa ja vaikertaa, ooooon niin kipee nyyyyyyh
      kaikki on menneet maailman tuuliin,
      yksin en jaksa tahdon pois,,,,

• Hali haltia

Halitaan yhdessä, tulehan niin keinutellaan ja halitaan ihan lujasti! Eikös vaan tunnukin paremmalta nyt. Monia monia haleja vielä varastoon lähetän sinulle !
        Et sinä ole yksin, onhan täällä meitä monta halihoitajaa!

Haleja roppakaupalla, että piisaa!

• halatkaammeToisiamme

kiitos helpotti heti, tunsin halit ihollani, ei ihminen jaksa yksin , kaunis kiitos vielä.

• halitaan vaan

Oikein hyvä halittava olit, kiitos palautteestasi, molemmilla on niin hyvä mieli nyt.

• he

On niin mukava tuo halaus juttu ,että siitä tulee riippuvaiseksi. .Olen jo unissakin
      teitä miehiä halaillu,varmaan on tuo kuume pannu hourailemaan. Mukavoohan tuo on herätä sellaisesta unesta ei se ole painajaista. Lempeyden puolelle se mieluummin menee. .

• Huomenna on yleinen halauspäivä. Siitä huokuu lämpöä, niin että kolotukset ja muut rempat lähtevät karkuun. Haluaisin halata sinua yksinäinen, jolla nyt juuri on se ns" paha päivä".

• palstan Naisille

kaikkien halit toivottuja, mutta kumpa eräs tietty huomaisi, tulisi ja pusertaisi vasten rintojaan.

• Onnellinen hetki

Näin otan sinut syliini, painan lujasti rintaani vasten. Käsivarret kaulallasi lepään hetken luonasi. Kiitos, että olet olemassa!

• Sun pitää sanoa sen nimi tai tuntomerkki sitten varmaan tulee ja halii sut!

• lasipää

Minulla painaa toinen silmälasin sanka ja tuntuu et korvakin on kipeä äääää.
        Lapsena kun korvaa pakotti niin isävainaa puhalsi sinne tupakansavua, en muista auttoiko se,yhyy.

Nukkumaan pitäis mennä mutta kukaan ei anna hyvänyön suukkoa,
        voisitteko miehet saa naisetkin laittaa tänne pohjoiseen päin suukkoja tulemaan
        En tiedä tuleeko ne perille, saattavat jäädä jonnekin puun kylkeen, kivelle tai tuuli vie ne eri suuntaan .Yritän olla skarppina että saan edes yhden kyyneleiselle poskelleni.

suukko teille kaikille.

• kyltymätönkö ?

Samoin, alahan nyt nukkumaan, äläkä vetoa sääliin koko ajan! Muuten kaikki hyvin.

• ullamirjami****

Kerkisinpä vielä ,koska meillä ei ole vielä Keskiviikko ,
      HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!

Niin minun kantapääni on vieläkin kipee---ja Jerrygottoni menee vaan likkojen hajujenperässä. Ei uskalla päästää irti, niilläkun hyrräävaan ne hormoonit nyt!

• Jopelkuneiviittiny

Melkein viikko sitten kerroin hellälle hoitsulle luottamukselliseti, jalka nyrjähti ja flunssa iski.
      Tänään taidan uskaltaa vähän kauemmaksi kotoa, kävelemällä, jos jalka kestää.
      Hiihtämään ja uimaankin tekisi kyllä mieli, mutta ehkä kuitenkin on parempi alottaa varovaisesti hissukseen.

• hellä hoitsu

Mukavaa kuulla, että parempaa kuuluu. Kiva kun kerroit kuulumisia, olenkin ajatellut miten jakselet. Ei saisi työmurheita tuoda kotiin ja miettiä potilaita vapaa-ajalla, mutta minkäs teet kun on niin helläluontonen ja jotkut potilaat niin erityisen symppiksiä.

Varovasti vaan, hiljaa hyvä tulee. Ei lumi mihinkään sula ja uimahallikin pysyy paikoillaan, jos ensi viikolla sitten.

• Jopelkuneiviittiny

Ettet vaan ole itse Nurse Jackie, joka työskentelee Nelosella maanantaisin.
        Hääki ku riikkoo noita työlakeja sen kun kerkiää, mutta on hyvä silti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1197
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      190
      551
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe