Katson muutamalle

Vieno

Katson muutamalle. Myös yksityisesti.

12

102

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lonely<3

Mulle saa katsoa,jotain piristystä kaipais tähän hullunmyllyyn..näkyykö sellaista?Ja miksi yksi mies otti yhteyttä minuun?

• ihanaa <3

rakkautta kyselen? mielessä vaalea mies,aivan ihana tapaus :) mutta tuleeko suhdetta vai jääkö vain kaveri tasolle? ollaan tunnettu jo kauan :)

• Mansikkatyttö

Jos näkisit jonkinlaista valoa tunnelin päässä,kaikki masentaa,sinkku olen ja kiinnostuneitakin olisi ympärillä,mutta kun se kipinä puuttuu,mikä suhteeseen tarvitaan.Raha-asiat vähän mättää ja työssä kiusaamista ja harmeja,siispä onko valoa tunnelin päässä.
      Mitä näet pärjääkö lapseni vaikeuksiensa kanssa.

• kesätuuli85

voisitko katsoa minulle kaikki on vähän sekaisin tällä hetkellä elämässä

• kiitos :)

Kiitos minulle, jos vain ehdit. Rakkauteenhan minäkin oisin katsantoasi toivonut. Ja kaiken muunkin saat kertoa mitä minusta näytetään.

• Tinttura:)

minulle talouteen ja rakkauteen??yrittäjänä toimin ja nyt elän avosuhteessa:)

• Laulava kivi

Mitä näkyy ihmissuhde rintamalle? Eronnut olen marraskuussa, ja raskasta on ollut.

• -----------------

Tää tais olla näitä kesken kasvuisten aloituksia. Ei varmasti kannata kysyä.

• Vieno

MENITTE LANKAAN, PÖSILOT!

• kultakutri nainen

Kyllä vieno meni nyt omaan lankaan. Ainut jolla paha olla on sinulla. Keroppa mitä sait tästä jos voisimme auttaa sinua voimaan paremmin? Minulla tulee kuva sinusta. Olet kaverien kanssa ulkona ja pröystäilet näillä jutuilla nyt sitten . Eli sielä voi olla kuiteskin sun nuorista kavereista joku joka on hiljaa eikä ymärrä sun mielihyvää moiseen eli näkijän halventaminen se on todella aika raskas juttu.
      Itse uskon näkijät ovat auttajia jokka on lähetetty antamaan meille elämän tuskaan helpotusta. Miltä puolelta teidänlaiset sitten tulee sitäkin olen miettinyt VIENO?

• Säälin

Hyvin sanotu,vielä tulee aika kun Vienokin apua tarvitsee,kaikille se tulee joskus,mutta onko silloin henkioppaissa halukkaita auttajia,voipi olla ettei löydy.

• Kevättä rinnassa

Rakkaus asioihin jos minulle katsoisit.Tumma nainen olen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      99
      1136
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      752
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      36
      656
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      556
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      510
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      48
      502
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      32
      500
    8. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      43
      476
    9. Miksi ajattelit minun

Rakastuneen sinuun?
      Ikävä
      35
      460
    10. Dina on valittu virkaan Rovaniemelle

Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.
      Kemijärvi
      25
      458
    Aihe