lähde: http://www.kymensanomat.fi/Online/2012/02/11/Karhuvuori rikospesänä on pelkkää legendaa/2012312920709/4
Karhuvuori rikospesänä on pelkkää legendaa
Alikulkukäytävät ovat monesti hämäriä eivätkä houkuttele kävelijöitä ainakaan myöhäisinä tunteina. Kuvaaja: Tarja Särkkä
Alikulkukäytävät ovat monesti hämäriä eivätkä houkuttele kävelijöitä ainakaan myöhäisinä tunteina. Kuvaaja: Tarja Särkkä
Kotkassa sitkeästi elävä käsitys, että Karhuvuoressa ja Hovinsaarella tehdään enemmän rikoksia kuin muissa kaupunginosissa, on pelkkää legendaa.
Rikosylikomisario Bengt Brinkas Kymenlaakson poliisilaitokselta kertoo, että suurin osa rikoksista tapahtuu keskustoissa. Tilanne on sama sekä Kotkassa että Haminassa.
Myöskään maahanmuuttajien suhteellinen runsaus ei ole hänen mukaansa tuonut rikospiikkiä Karhuvuoreen.
Kaupungeissa puolet kaikista rikoksista tapahtuu 3,5 prosentissa osoitteista. Väite perustuu kansainvälisiin tutkimuksiin. Vastaava ilmiö on havaittavissa Suomen kaupungeissa.
Lue lisää lauantain Kymen Sanomista
karhuvuori pelkkää legendaa ?
9
198
Vastaukset
- se pieni ero
Miksi Kotkassa on afrikkalaista maahanmuuttajaa pilvin pimein mutta Haminassa
ei ensimmäistäkään? - höh hööööö
Haminalaiset onkin viisaampia !
- EK kertoo asian
Kotkassa on rajumpi työvoimapula.
Siksi tänne on tuotava Mamuja.
Samasta syystä Virolaiset ahkeroivat joka Rakennustyömaalla.
Kysy vaikka Kokoomukselata.- kaikki hyvin!
Mamujen ja virolaisten työnteko on korvannut Kotkan vasemmistoduunarit työmailla koska Kotkassa on maailman vahvin ay-liike. Se on saanut lisättyä vasemmistoduunarien pekkaspäivätkin jo 365 päivään vuodessa. Siksi vasemmistoduunarit evät ehtineet Lippostakaan äänestää koska olivat
pekkasvapaalla.
- tilastot esiin!!!
Kummasti se poliisi joutuu partioimaan ja kotihälytyksiin karkkarissa.. Eipä näy poliisia hirssussa, mussalossa, aittiksessa, lankilassa jne? Tilastot näkyville, keskusta tierenkin ykkönen rikoksissa koska kaikki kerääntyy sinne mutta katsotaanpas poliisitehtävien määrät kaupunginosittain!! Keskustan jälkeen taitaakin löytyä karhula ja karkkari hyvin nopeasti!! Vai vielä vanhaa mainetta!!!
- Hörneillä notkunut
Karhuvuori on ihan kliffa mesta budjaa mun gundi budjaa siellä. Opiskeli Kotkan merenkulkualan AMK.ssa ja valmistu konemestariksi. Ihastu Kotkaan ja flyttas sinne kokonaan. Tsöbas laakista 3h K, kylppäri ja erikseen skitu, lasitettu partsi ylin kerros,ei tarttenu bungaa sbulisti, tohon hintaan ku ei stadista saa kunnolla yksiöö. Mä budjaan ite Stadissa Pihlajamäesä eikä Karhuvuori oo sen kummempi mesta ku tääkään. Kundi sai just autotallinki ettei tartte seisottaa fiudee kartsalla ku on botskissa ja skönellä, hyyry tallista on ihan naurettava. Mä käyn tsigaa mestoja kun kundi on skönellä yövyn kans Karhuvuoressa ,ei mitää häiriöö vaik luukku sijaitsee ihan ostarin hörnillä. Ollaan emännänkanssa funtsattu et flytattais mekin sinne Kotkaan ku emännälle eläke koittaa mä oon jo, sit ku meillä on toi kesismesta tuolla Haminan saaristossa, ois lyhyt matka. Kotkassa on muutenki hyvää jengii ja elämää. Hamina ei käy se on varuskuntakau- punki ,likkaa uffareita ja sit se dunkkaa kokardille ja syylingille.
- se oli mun oma syy..
Katsokaas vaan tarkemmin hirssaarelaisten ja mussalolaisten naisten silmänympäryksiä. Monilla on silmä mustana, mutta sivistyneet ihmiset kärsivät osansa tyynesti.
- Mä en bonjaa
Se hirsujätkä oli ihan beibifeis vaik oli jo yli kolkyt
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462