Maailmalla on mukavaa ;o))),,,

Jopas on kiva ulkoilusää,,, -2 mittarissa, ei lumihiutaleitakaan ilmassa, maassa kylläkin, mut niinhän se talvella ruukaa ollakkin ;o))),,,
Pitääkin lähteä pohjoista kohti, n. 110 kilsaa, siellä on kaikkea kivaa tänään tarjolla,,, pitää ottaa talven parhaat hetket silloin kiinni kun niitä on tarjolla ;o))),,,
Lumilinna, Kemi ralli ja vielä siihen kaiken päälle Taiteiden yö ;o))),,, Voiko enempää toivoa,,, no voihan sitä, mut kyllä noista jo ilon irti saa ;o))),,,

Pitäkää leudon kelin ulkoilu päivää,,, sitä kun ei ole ollu pitkään aikaan mahdollista viettää ;o))),,,

44

138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p-ösäyttäjä

Ralliautolla ois mukava pösäyttää sinne lumilinnan sisään

• Ei siihen saa pösäyttää,,, se menee rikki, ja kun se sattumoisin on upea tällä kertaa :o))),,,
        Juuuuhhh,,, huomenta ;o))),,,

• mokka-mari kirjoitti:

Ei siihen saa pösäyttää,,, se menee rikki, ja kun se sattumoisin on upea tällä kertaa :o))),,,
        Juuuuhhh,,, huomenta ;o))),,,

Eihän tuommosta raskis pösäyttä autolla hajalleen ;o))),,, eihän,,,

http://www.snowcastle.net/fi/

• mokka-mari kirjoitti:

Tässä pätkä siitä, mitä jäästä voi saada aikaan

http://www.youtube.com/watch?v=1Orzi3ZrHgI&feature=related

Huomentapäivää vaan,,, on toi lumilinna upea, soiko sielllä holveissa vielä barokkimusiikki?

On siinä osaamistakin kun noin ison lumilinnan rakentaa :)

Nyt tuli lapsuus mieleen. Naapurin pojan kanssa rakensimme lumesta Mau mau-linnan. Tiileistä ladottu takka lämmitti kivasti,, ja antoi sen verran savua sisälle, että kyllä varman kosteat vaatteet vei tupaan vinkeän linnantuoksun :o)
        Olihan siinä linnassa yksi paha ongelma,, kun ei millään meinannut katto pysyä ehjänä siitä peltiputkisen hormin ympäriltä.:-D

http://www.youtube.com/watch?v=-yT7rBJcmI4&feature=bf_next&list=PLBC6AE75B1459D179&lf=results_video

• ingaliina

Morjesta pöytään:))))Voihan v itsi minäkin tulin hyvälle päälle kun mittaria aamulla vilkaisin.Samat lukemat täälläkin kuin sielläkin.Tuli mulla kyllä kiire ulkoilemaan kahdeksan jälkeen ja nauttimaan leudosta säästä.Kaksi tuntia lorvailin tuolla tien päällä:))
      Sulla onkin mukava päivä tänään.Monesti on ollut aikomus käydä mullakin Kemin Lumilinnassa mutta aina se on jäänyt kun on käynnit osuneet kesäksi ja linna jo sulanut:(

Mä näin unta viime yönä että mä pusuttelin kauniitten ja rohkeitten Bill Spencerin kanssa:DDMistähän ne nuo unet tulee:)))Johtuikohan se tuosta unesta kun olin niin energinen aamusella;)

Nautihan päivästäsi.

• Aamupäivällä siellä paisto aurinko taivaan täydeltä, mut eipäs paistanu koko päivää:o(((,,, Kiva katsella mitä lumesta ja jäästä voi saada aikaan,,, upeita veistoksia,,, Josku ollu kuulema siinä lähellä olevassa puistossa aivan upeita jääveistoksia kymmenittäin, niin ne ei ollu kun yhden yön juttu,,, Känniporukkaa kai häirineet ne veistokset, kun oli hajottaneet suurimman osan,,,
        Kaikkeahan siellä on, ja eilen oli lastenteemapäivä, kaikenmoista kivaa näky muksuille olleen,,,

Eiks ole kiva joskus aivan ihmeellisiä unia nähdä,,, mistä ne tulee?,,, mut aamulla ei tajua yhtään kuin semmosia voikin nähdä ;o))),,,

• talvi on ihanaa

Harmi, että olen kipeänä muuten menisin läheiselle urheilukentälle luistelemaan. Lumi ja talvi on muutenkin ihanaa aikaa. Kotona voi istua kynttilän ja kahvin äärellä ja tehdä raikkaita piha kävelyitä. Hiihtolomaviikolla olisi tiedossa laskettelua ja lumikenkäkävelyä, mitä en ole vielä kumpaakaan koskaan kokeillut. :)

• Kyllä tätä talvea vielä riittää ;o))),,, tuolta taivaalta kun tulee lisää lunta, mut pakkastahan ei ole,,, eihän kolme astetta ole pakkanen,,, melkeen kesäkeli ;o))),,,

Empä ole minäkään koskaan lasketellu, ja ei nuo lumikengätkään mun jaloissa oo koskaan ollu,,, umpihangessa kyllä kahlaillu maailman äärissä, mut ilman lumikenkiä ;o))),,,

• mokka-mari kirjoitti:

Kyllä tätä talvea vielä riittää ;o))),,, tuolta taivaalta kun tulee lisää lunta, mut pakkastahan ei ole,,, eihän kolme astetta ole pakkanen,,, melkeen kesäkeli ;o))),,,

Empä ole minäkään koskaan lasketellu, ja ei nuo lumikengätkään mun jaloissa oo koskaan ollu,,, umpihangessa kyllä kahlaillu maailman äärissä, mut ilman lumikenkiä ;o))),,,

Sainpa nyt luistoidean,, en minäkään en ole vielä lasketellut. Tätäkö viimeöinen uneni tiesi :o)
        Jos tummapaahto-marille nyt mitenkään sopii, niin laitankin itseni samaan bussiin, millä tytär menee Ylläkselle laskettelemaan,,, joo,, kyllä minä vaikka seison tommosen matkan jos ei ole istumapaikkoja vapaana :o)) Mitäs sitä ei mies tekis hyvää seuraa hakiessaan ;)
        Onhan siinä Oulun kulmilla varmaan sellainen pieni harjoittelumäki, että voidaan eka laskut tehdä vaikka käsikädessä,, niin varmaan tuntuu turvallisemmalta :))
        No toi mun kalusto, kirppikseltä ja kierrätyskeskuksesta hankittu, on kyllä viime vuosisadalta,,, mutta ei kai se haittaa,, eihän minua siellä kukaan tunne :D
        Joo,, ja sit voitas harjoittelusta paikat kipeenä käydä vaikka siellä Kemin lumilinnassa mokkasumpilla :)

• natugladiaattori kirjoitti:

Sainpa nyt luistoidean,, en minäkään en ole vielä lasketellut. Tätäkö viimeöinen uneni tiesi :o)
        Jos tummapaahto-marille nyt mitenkään sopii, niin laitankin itseni samaan bussiin, millä tytär menee Ylläkselle laskettelemaan,,, joo,, kyllä minä vaikka seison tommosen matkan jos ei ole istumapaikkoja vapaana :o)) Mitäs sitä ei mies tekis hyvää seuraa hakiessaan ;)
        Onhan siinä Oulun kulmilla varmaan sellainen pieni harjoittelumäki, että voidaan eka laskut tehdä vaikka käsikädessä,, niin varmaan tuntuu turvallisemmalta :))
        No toi mun kalusto, kirppikseltä ja kierrätyskeskuksesta hankittu, on kyllä viime vuosisadalta,,, mutta ei kai se haittaa,, eihän minua siellä kukaan tunne :D
        Joo,, ja sit voitas harjoittelusta paikat kipeenä käydä vaikka siellä Kemin lumilinnassa mokkasumpilla :)

Siellä muuten on hyvää kahvia ;o))),,, liekkö ihan Mokkaa ;o))),,,

Snapsti tnautitaan jäästä jäädytetyistä pikareista,,, ei tarvii jäitä sekaan,,,

Istuimina jää"pallit",,, mut niissä on porontalja jään ja peffan välissä,,, ei tartu huousunpersus kiinni,,, eikä ketään epäillä liian pitkästä matkasta vessaan ;-DDD,,,

• ;o))),,, maailmalla oli mukavaa,,,
      Ja mun mottonihan on, et yöksi kotiin vaikka aamu ois ;o))),,, ja jos oikein varhain kotiutuu, niin sen lehden voi postiluukusta ottaa sisääntullessa mukaan,,, ei naapurit ajattele et missähän se luuhaa, kun taas lehti roikkuu luukussa ;o))),,,
      Mutta kun matkailee, voi kaikkea tulla eteen,,, siis kivaa ;o))),,,

http://www.youtube.com/watch?v=eLS0kRAsSoo&feature=related

Hyvää yötä,,, nukkukaa hyvin, ja katselkaa kivoja nukkuskuvia,,,

• *reeps*

hah hah hah haaaa...ei passaa kehua liikaa noita menojaan ettei jää kiinni rysän päältä:DDD

• *reeps* kirjoitti:

hah hah hah haaaa...ei passaa kehua liikaa noita menojaan ettei jää kiinni rysän päältä:DDD

Juu.. jos keikkaa pukkaa, parempi on olla hissuksiin sekä etu- että jälkikäteen;)

• a-v kirjoitti:

Juu.. jos keikkaa pukkaa, parempi on olla hissuksiin sekä etu- että jälkikäteen;)

No voihan perä ;o))),,, ja mää kun luulin ettei ne huomaa,,, mut eipä ne sillon huomannu kun me ne vietiin ;o))),,, luulevat et yöllä,,, ja pah, se mitään yöllä ollu,,, Kivasti toi baarikaappi sai täytettä, muuton se onkin ollu tyhjillään ;o))),,, Ja nyt SKOOOOOLLLL,,, pitemmän kaavan mukaan,,, elikkä hyvästi selväpäivä, huomenna tavataan jos juomista ei tule pulaa ;o))),,,

• a-v kirjoitti:

jossain peräpohjolan mökissä on nyt sitten kemut :-)

• mokka-mari kirjoitti:

No voihan perä ;o))),,, ja mää kun luulin ettei ne huomaa,,, mut eipä ne sillon huomannu kun me ne vietiin ;o))),,, luulevat et yöllä,,, ja pah, se mitään yöllä ollu,,, Kivasti toi baarikaappi sai täytettä, muuton se onkin ollu tyhjillään ;o))),,, Ja nyt SKOOOOOLLLL,,, pitemmän kaavan mukaan,,, elikkä hyvästi selväpäivä, huomenna tavataan jos juomista ei tule pulaa ;o))),,,

Aivan, selvästi hyvä päivä!;)

• kielibasa kirjoitti:

jossain peräpohjolan mökissä on nyt sitten kemut :-)

No just tässä availen puteleita ;o))),,, pitää ottaa pikkasen, ees lämmikkeeks;o))),,, kun tälleen talvikelin nakkas,,, muka, mut ainahan pitää joku syy löytää kun kupittelee ;o))),,,

• a-v kirjoitti:

Aivan, selvästi hyvä päivä!;)

No entäs huominen?,,, onhan se kun en loppasuuna imase noita kamujen kaa naamariin ;o))),,, miten on?,,, maistusko?,,,,

• mokka-mari kirjoitti:

No just tässä availen puteleita ;o))),,, pitää ottaa pikkasen, ees lämmikkeeks;o))),,, kun tälleen talvikelin nakkas,,, muka, mut ainahan pitää joku syy löytää kun kupittelee ;o))),,,

jeah :-)
        kemin lumilinna on tuttu paikka männeiltä vuosilta. vaikka en ookkaan sen sviitissä porontaljojen alla yöpyny (huiman kallis elämys)..

• mokka-mari kirjoitti:

No entäs huominen?,,, onhan se kun en loppasuuna imase noita kamujen kaa naamariin ;o))),,, miten on?,,, maistusko?,,,,

Huominen on huomisen murhe. Vai pitäiskö sanoo "juominen on huomisen murhe"..?;)
        Toki maistuu, mä lähden tulemaan kunhan oon tehny lumihommat. Ne menee varmaan joutuisasti tälläkertaa;)

• kielibasa kirjoitti:

kemin lumilinna on tuttu paikka männeiltä vuosilta. vaikka en ookkaan sen sviitissä porontaljojen alla yöpyny (huiman kallis elämys)..

Onhan siellä häitäkin pidetty,,, ja kait sitte kuuma hääyö siehen päälle ;o))),,, porontaljojen välissä ;o))),,,

Onhan tuolla linkissä se hinnastokin,,, oliks siinä sitä hotelliyön hintaa?,,, en edes kurkkassu, enkä paikanpäälläkään tullu kattoneeks, kun pitäs ens kai olla ne häät ;-DDD,,,

• kielibasa kirjoitti:

Maanantai-Keskiviikko
        Yhden hengen huone 145EUR/henkilö/yö
        Kahden hengen huone 115 EUR/henkilö/yö
        Ryhmähuone 115 EUR/henkilö/yö
        Sviitti 275 EUR/yö

Torstai-Sunnuntai
        Yhden hengen huone 175 EUR/henkilö/yö
        Kahden hengen huone 145 EUR/henkilö/yö
        Ryhmähuone 145 EUR/henkilö/yö
        Sviitti 340 EUR/yö

Majoitushinta sisältää
        * Majoituksen lumihuoneessa, arktisessa makuupussissa
        * Aamiaisen LinnanTuvassa
        * Aamusuihku

Tässähän ne on,,,

• mokka-mari kirjoitti:

Onhan siellä häitäkin pidetty,,, ja kait sitte kuuma hääyö siehen päälle ;o))),,, porontaljojen välissä ;o))),,,

Onhan tuolla linkissä se hinnastokin,,, oliks siinä sitä hotelliyön hintaa?,,, en edes kurkkassu, enkä paikanpäälläkään tullu kattoneeks, kun pitäs ens kai olla ne häät ;-DDD,,,

en oo nykytilanteesta selvillä hinnan suhteen, mutta joskus vuonna viis se oli paljon ja maailmassahan ei mikään ajanmyötä juuri halpene..

• mokka-mari kirjoitti:

Maanantai-Keskiviikko
        Sviitti 275 EUR/yö

Torstai-Sunnuntai
        Sviitti 340 EUR/yö

Majoitushinta sisältää
        * Aamusuihku

Tässähän ne on,,,

aamusuihku..? :-)

• kielibasa kirjoitti:

aamusuihku..? :-)

Juu juu,,, liekkö kylmä vesi vaan ;o))) huiiii,,, ja saahan siihen linnan veireen avannon,, on nääs Perämeren rannalla,,, ihan keskustan rantalaituri siinä vieressä,,,

• mokka-mari kirjoitti:

Juu juu,,, liekkö kylmä vesi vaan ;o))) huiiii,,, ja saahan siihen linnan veireen avannon,, on nääs Perämeren rannalla,,, ihan keskustan rantalaituri siinä vieressä,,,

tai sitten voi pullahtaa murtajalta mereen.. deluxe suihku lisähinnalla..

• a-v kirjoitti:

Huominen on huomisen murhe. Vai pitäiskö sanoo "juominen on huomisen murhe"..?;)
        Toki maistuu, mä lähden tulemaan kunhan oon tehny lumihommat. Ne menee varmaan joutuisasti tälläkertaa;)

No mun pitäs kait samoin ennekun oon niin kännissä ettei auto pysy tiellä, mennä lumihommiin ;o))),,, ja niitähän riittää ;o))),,,
        Tuu muuten lentäen,,, totut lentoihin, kun imastaan tuhdit kippurat iltaan mennessä ;o))),,,

• kielibasa kirjoitti:

tai sitten voi pullahtaa murtajalta mereen.. deluxe suihku lisähinnalla..

Se murtaja on kait jään alla,,, en ainakaan nähny, mut jos ne erikoistilauksesta tekin semmosen hyljereijän kun nätisti pyytää?,,,
        Pitäsköhän yleisöltä kerätä katselumaksu?,,,

• mokka-mari kirjoitti:

No mun pitäs kait samoin ennekun oon niin kännissä ettei auto pysy tiellä, mennä lumihommiin ;o))),,, ja niitähän riittää ;o))),,,
        Tuu muuten lentäen,,, totut lentoihin, kun imastaan tuhdit kippurat iltaan mennessä ;o))),,,

Kyllä ne kännissä kiinni jäävät, se on selvää, ne kulmat niin pienet ettei 83 pulloa voi jäädä kovin pimentoon. Joku puhuu ohi suunsa - kännissä:)))

• oikea.ori-ginal kirjoitti:

Kyllä ne kännissä kiinni jäävät, se on selvää, ne kulmat niin pienet ettei 83 pulloa voi jäädä kovin pimentoon. Joku puhuu ohi suunsa - kännissä:)))

Outoa on,,, siellä on ainakin mun tietojen mukaan yövartiointi,,, Ei pysy muuten koossa, kun jotkut vaan tuhoja tehdäkseen hajottaa osan linnasta,,,
        Pitääkin seurata lehdistä,,, vai onkohan ne kohta mun oven takana ;o))),,, joku viel ottaa todesta tään höpinän ;o))),,,

• mokka-mari kirjoitti:

Mä oon jo rutinoitunu kännilentäjä, yleensä lennän viimeistään siinä vaiheessa ku oon stripannu pöydällä. Ja kamppeet tulee perässä.

Meipi nau ai kou tu aut.

• a-v kirjoitti:

Mä oon jo rutinoitunu kännilentäjä, yleensä lennän viimeistään siinä vaiheessa ku oon stripannu pöydällä. Ja kamppeet tulee perässä.

Meipi nau ai kou tu aut.

No voi jumankekka,,, ekkaisää nyt koko kylän pihoja alkanu kolaamaan?,,, pyyä ny ees joku korvaus, ees kupillinen vaikka Mokkaa ;o))),,,

Ai niin,,, eihän mun pitäny muuta tulla sanoon kun SKOOOOLLL ;o))),,,

• mokka-mari kirjoitti:

Maanantai-Keskiviikko
        Sviitti 275 EUR/yö

Torstai-Sunnuntai
        Sviitti 340 EUR/yö

Majoitushinta sisältää
        * Aamusuihku

Tässähän ne on,,,

Kuulostaapa kylmiltä nuo huonevaraukset.;/
        Itse katselin tuossa tänään netistä sellaisia superior-mökkejä, jos varaisin sellaisen synttäreilleni sitten loppukesällä.;)) Sellaisen kunnon mökin, jos on tilaa parille kymmenelle yövieraalle, sekä mahdollisimman luxus-olot.;)

• Muistithan ulkoilla viikonloppuna?;)
      Oli nimittäin aivan upeat kelit, meillä oli oikein urheilullinen viikonloppu...kävimme lenkillä, luistelemassa, hiihtämässä....:)
      Mie olen ollut sit kamalan energinen koko viikonlopun, siivonnut urakalla, leiponut ja laittanut ruokaa...ihmettelin itsekin jotta minkähän edellä tämä taas on....ja syykin selvisi.;) Tuo meikäläisen alitajunta näköjään reagoi ennenkuin tiedän edes tulevaa....
      eli perheessä on alkanut nyt mahatautirumba...luulen, että vaistoni käski minut toimimaan mahdollisimman tehokkaasti, ennenkuin itse sairastun....
      en tiedä uskooko kukaan muu asiaan, mutta itse olen sen käytännössä todennut jo monesti...kaipa se on sitä äidin vaistoa, luulisin.;)

• Morjens ;o))),,, no muistin ulkoilla ;o))),,, oltiin siellä Lumi"linnassa" varmaan viis tuntia ulkona, ja se kun on Perämeren rannalla,,, pohjoisessa sopukassa, niin siellähän ajatuksetkin sai uusia tuulia ;o))),,,
        Kaihomielihän sinne jäi,,, monta paikkaa missä kävin,,, kotitaloani myöten, ja no,,, hiljaisten ihmisten paikassa,,,
        Eilinen sitte menikin osaks lumikolaa lykkiessä,,, kivan kevyttä pakkaslunta, mut ei enempää ois jaksanu,,, osan pukkas traktori minkä soitin apuun,,, sen verran paksisti kuitenkin lunta oli,,, ja pahkisen säätietieteilijät, taas lisää lupaava/ uhkaavat lunta pihaan,,,
        Täällä on flunssaepidemia,,, keuhkokuumeeksi on menny aika monella,,, pahempi juttu,,, lasareettiin joutuneet,,, mut kotiutettu aika pian,,,
        Äläpä sairastu,,, Osta murusitruunateetä, ja siihen sekaan hunajaa,,, toimii,,, mulle ainakin,,,
        Ja osta D-vitamiinia, on ainakin mulla toiminu,,, Joskus se outo kuumepiikki, mut ei mitään flunssanoireita,,,

• just kultasen kanssa hurpattelin kun hän mahatautirumbasta toivutessaan sunnuntaina hirmusti puuhaili kaikkea - vielä puolikuntoisena. siivoili puhdisti terassia tms. touhuhommelia..

oisko sulla ollu piilomahatauti..? :-)

• kielibasa kirjoitti:

just kultasen kanssa hurpattelin kun hän mahatautirumbasta toivutessaan sunnuntaina hirmusti puuhaili kaikkea - vielä puolikuntoisena. siivoili puhdisti terassia tms. touhuhommelia..

oisko sulla ollu piilomahatauti..? :-)

Ei mulla mitään ole ollu, onneksi ;o))),,, mutta ympärillä olevat on sairastuneet flunssaan,,, ja se kestää,,,

Kerro muuten sun Kultasellesi terkkuja,,, nakkaan tässä Hänellekkin jotain kivaa juttua, kun löydän postiosotteen,,, jonnekkin sen tuheroin :o(((,,, ja kiva ollu aina Hänen kanssaan jutskata ;o))),,,

Ei oo mitään,, ja ne Kemin Lumilinnanjuomat oon tuhonnu, ne jotka joku oli vieny sieltä ;o))),,, en kerro kuka ne vei ;o))),,,

• mokka-mari kirjoitti:

Ei mulla mitään ole ollu, onneksi ;o))),,, mutta ympärillä olevat on sairastuneet flunssaan,,, ja se kestää,,,

Kerro muuten sun Kultasellesi terkkuja,,, nakkaan tässä Hänellekkin jotain kivaa juttua, kun löydän postiosotteen,,, jonnekkin sen tuheroin :o(((,,, ja kiva ollu aina Hänen kanssaan jutskata ;o))),,,

Ei oo mitään,, ja ne Kemin Lumilinnanjuomat oon tuhonnu, ne jotka joku oli vieny sieltä ;o))),,, en kerro kuka ne vei ;o))),,,

kerrotaan, kiitos :-)
        mahatautilenssu iski hälle joka muuten on järkähtävästi terve.. lasten kanssa kun työskentelee niin megabakteerit iskee sitten toisinaan.. vaan sunnuntaina jo energia patisti ihmistä suoriutumaan monenmoisella tavalla :-)

• mokka-mari kirjoitti:

Morjens ;o))),,, no muistin ulkoilla ;o))),,, oltiin siellä Lumi"linnassa" varmaan viis tuntia ulkona, ja se kun on Perämeren rannalla,,, pohjoisessa sopukassa, niin siellähän ajatuksetkin sai uusia tuulia ;o))),,,
        Kaihomielihän sinne jäi,,, monta paikkaa missä kävin,,, kotitaloani myöten, ja no,,, hiljaisten ihmisten paikassa,,,
        Eilinen sitte menikin osaks lumikolaa lykkiessä,,, kivan kevyttä pakkaslunta, mut ei enempää ois jaksanu,,, osan pukkas traktori minkä soitin apuun,,, sen verran paksisti kuitenkin lunta oli,,, ja pahkisen säätietieteilijät, taas lisää lupaava/ uhkaavat lunta pihaan,,,
        Täällä on flunssaepidemia,,, keuhkokuumeeksi on menny aika monella,,, pahempi juttu,,, lasareettiin joutuneet,,, mut kotiutettu aika pian,,,
        Äläpä sairastu,,, Osta murusitruunateetä, ja siihen sekaan hunajaa,,, toimii,,, mulle ainakin,,,
        Ja osta D-vitamiinia, on ainakin mulla toiminu,,, Joskus se outo kuumepiikki, mut ei mitään flunssanoireita,,,

Flunssassa olen ollut tässä itsekin jo parisen viikkoa, kyllä se tästä pikkuhiljaa kevääseen mennessä katoaa.;)
        Tai uusi tauti tulee tilalle...pitää pitää sopivaa vauhtia, niin pysyy nuo taudit kaukana...kunhan ei se mahatauti iske tälle viikkoa...ei sais ei sais...huomenna alkaa taas työjakso, joten ei oo varaa sairastaa.:(
        Mutta, palataan taas paremmalla aikaa linjoille, täytyy nukkua muutama tunti nyt, aamulla aikainen nousu.;)
        Kyllä oli todella ihana viikonloppu, sai tehdä kaikkea kivaa ja kiva oli olla kotonakin.:)

• kielibasa kirjoitti:

kerrotaan, kiitos :-)
        mahatautilenssu iski hälle joka muuten on järkähtävästi terve.. lasten kanssa kun työskentelee niin megabakteerit iskee sitten toisinaan.. vaan sunnuntaina jo energia patisti ihmistä suoriutumaan monenmoisella tavalla :-)

Se on se vaisto.;) Mulla on sitä ihme-energiaa hyvin usein juuri tuollaisen edellä...itsekin ihmettelen, kun nuohoon jokapaikan.;)
        Mutta toisaalta ärsyttää, kun juuri ennen tuota tautirumbaa siivoaa, pesee lakanoita, peittoja, jopa mattojakin....kohta on kaikki oksennuksessa.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe