Hallitus riistää minulta identiteettini jatkuvilla muutosvaateillaan.
Olen asiasta niin ahdistunut, että otin pakastimesta kokonaisen ciapattan ja lämmitin sen mikrossa.
Onko hallituksella nyt hyvä mieli, kun kansainvälistyn ja tulen globaalisti amerikkalaiseksi läskiksi, joka ryömii Naton pillin tahtiin?
Hallitus pakottaa minut syömään!
27
103
Vastaukset
Joo, mäkin olen syönyt kansainvälisesti mm. hampurilaisia ja pizzoja ja kebapia mitä kaikkea niitä nyt onkaan, Mä olen kauheen kansaivälinen ja globaali kansalainen.:-DDDD Hallitus palkitsee mut varmaan mitalilla itsenäisyyspäivänä!
- Kiitos vaan
Mitä sinä naurat minun ahdistukselleni, joka purkautuu ylensyömisenä? Oletko läskirasisti?
Hallituksella ei ole vastuuntuntoa Suomen kansalaisista. Kiitos vaan kirjoitti:
Mitä sinä naurat minun ahdistukselleni, joka purkautuu ylensyömisenä? Oletko läskirasisti?
Hallituksella ei ole vastuuntuntoa Suomen kansalaisista.Luulin, että teit aloituksen huumorimielessä. Anteeksi, jos pahoitin mielesi.
- 1102
Kiitos vaan kirjoitti:
Hallituksella ei ole vastuuntuntoa Suomen kansalaisista.Just joo liikalihavuukinhan on tietysti hallituksen vika, eikä oman saamattomuutesi. Joopa, aina ne syylliset löytyy. Humorialotukseks ihan hyvä, mutta ....ei viittis ihan kaikesta hallitustakaan syyllistää.
- Kiitos vaan
Teotwawki kirjoitti:
Luulin, että teit aloituksen huumorimielessä. Anteeksi, jos pahoitin mielesi.
Mieti nyt omalle kohdallesi. Leikkasin jo kolme niin paksua ciapatta-viipaletta, että hyvä kun suuhuni mahtuvat. Sen päälle voita ja juustoa (linesse, joka on laihdutustuote). Vielä tuon päälle leikkasin metukkatangosta paksuja hilppuja.
Syödessä hädin tuskin saan leipää mahtumaan suuhuni. Leivän reunat ovat niin rapeat ja kovat, että hampaatkin rikkoontuvat tässä itsensäkokoamisoperaatiossa. - Kiitos vaan
1102 kirjoitti:
Just joo liikalihavuukinhan on tietysti hallituksen vika, eikä oman saamattomuutesi. Joopa, aina ne syylliset löytyy. Humorialotukseks ihan hyvä, mutta ....ei viittis ihan kaikesta hallitustakaan syyllistää.
Suomalaisuuden säilyttäminen tulkitaan nykyään sotarikokseksi. Mistä minä mallini ja esikuvani otan, jos en amerikkalaisesta läskistyskulttuurista, kun malliksikaan minusta ei ole?
Kiitos vaan kirjoitti:
Mieti nyt omalle kohdallesi. Leikkasin jo kolme niin paksua ciapatta-viipaletta, että hyvä kun suuhuni mahtuvat. Sen päälle voita ja juustoa (linesse, joka on laihdutustuote). Vielä tuon päälle leikkasin metukkatangosta paksuja hilppuja.
Syödessä hädin tuskin saan leipää mahtumaan suuhuni. Leivän reunat ovat niin rapeat ja kovat, että hampaatkin rikkoontuvat tässä itsensäkokoamisoperaatiossa.Jep, se siisi olikin huumoria.:-)
- Kiitos vaan
Teotwawki kirjoitti:
Jep, se siisi olikin huumoria.:-)
Se voi kuulostaa siltä, mutta ei ole. Kolmannen leivän kohdalla jouduin jättämään jo metukkahilpun pois, koska sen rasvamäärä (50%?) tuntui jo liialta. Unohdin muuten mainita puolikkaan tomaatin, jonka jaoin leipien päälle myös.
Vielä on keittimessä kahvia. Leivät söin maidon kera, joka muuten oli rasvatonta.
Kuulostaa varmaan skitsolta. Kiitos vaan kirjoitti:
Se voi kuulostaa siltä, mutta ei ole. Kolmannen leivän kohdalla jouduin jättämään jo metukkahilpun pois, koska sen rasvamäärä (50%?) tuntui jo liialta. Unohdin muuten mainita puolikkaan tomaatin, jonka jaoin leipien päälle myös.
Vielä on keittimessä kahvia. Leivät söin maidon kera, joka muuten oli rasvatonta.
Kuulostaa varmaan skitsolta.Kovin tutun tuntuista tekstiä, jollaista tulee usein vaikkapa nooanarkin näppikseltä, vaikka hän tekee hauskoja aloituksia, ei yleensä osallistu enää itse ketjuun.
- Selvä peli
Teotwawki kirjoitti:
Kovin tutun tuntuista tekstiä, jollaista tulee usein vaikkapa nooanarkin näppikseltä, vaikka hän tekee hauskoja aloituksia, ei yleensä osallistu enää itse ketjuun.
No , arvaillaan sitten .
Minusta äänessä on Rämön Riitta. - Kiitos vaan
Teotwawki kirjoitti:
Kovin tutun tuntuista tekstiä, jollaista tulee usein vaikkapa nooanarkin näppikseltä, vaikka hän tekee hauskoja aloituksia, ei yleensä osallistu enää itse ketjuun.
En tiedä. Ehkä tunnistit jotain itseäsi tekstistä? Oletko itsekin ollut ahdistunut?
Selvä peli kirjoitti:
No , arvaillaan sitten .
Minusta äänessä on Rämön Riitta.En käy väittelemään asiasta.
Kiitos vaan kirjoitti:
En tiedä. Ehkä tunnistit jotain itseäsi tekstistä? Oletko itsekin ollut ahdistunut?
Jokainen kai on joskus ollut ahdistunut, mutta ainakin mulle on käynyt niin, että vanhemmiten yhä vähemmän. Itseluottamus on aivan eri luokkaa kuin silloin, kun luulin sen olevan kova. Aito itseluottamus ilmenee esim. siten, että ei näe painajaisia ja tuntee voivansa henkisesti hyvin.
- Kiitos vaan
Teotwawki kirjoitti:
Jokainen kai on joskus ollut ahdistunut, mutta ainakin mulle on käynyt niin, että vanhemmiten yhä vähemmän. Itseluottamus on aivan eri luokkaa kuin silloin, kun luulin sen olevan kova. Aito itseluottamus ilmenee esim. siten, että ei näe painajaisia ja tuntee voivansa henkisesti hyvin.
Alatko nyt diagnosoimaan minua?
Kiitos vaan kirjoitti:
Alatko nyt diagnosoimaan minua?
Ei mulla ole pätevyyttä sellaiseen. Siihen tarvitaan psykiatrian erikoislääkärin pätevyys, jonka saa vain väitöskirjan tehnyt lääkäri.
- Valtataistelu
Tarkoitatko hallituksella vaimoasi vai sitä eduskunnan valitsemaa päättäjää?
;)- Kiitos vaan
En ole lesbo. Hallitus on se, jota Katainen johtaa ja Lipposen klaani peesaa.
- Miesmäinen nainen
Kiitos vaan kirjoitti:
En ole lesbo. Hallitus on se, jota Katainen johtaa ja Lipposen klaani peesaa.
Ai jaa. Luulin sinua mieheksi. Aloituksesi kuulosti niin miehekkäältä ruikutukselta. ;)
- Miehekäs MIES !
Miesmäinen nainen kirjoitti:
Ai jaa. Luulin sinua mieheksi. Aloituksesi kuulosti niin miehekkäältä ruikutukselta. ;)
Milloin sinä olet kuuluut miehekkään miehen rutisevan kiloistaan ?
Kyllä itse ainakin näen asian niin että mikäli kiloja löytyy, niin on oltu kotona ruoka-aikaan eikä vieraissa. - naisekas nainen
Miehekäs MIES ! kirjoitti:
Milloin sinä olet kuuluut miehekkään miehen rutisevan kiloistaan ?
Kyllä itse ainakin näen asian niin että mikäli kiloja löytyy, niin on oltu kotona ruoka-aikaan eikä vieraissa.Kukas sitä nyt ruoka-aikaan vieraissa....
- Miehekäs MIES !
naisekas nainen kirjoitti:
Kukas sitä nyt ruoka-aikaan vieraissa....
No ne joita kutsuvat kukkakepeiksi.
- en mää mut nuo
Huvittaa tää suomenkansa, kun hallitusta voi syyttää ihan kaikesta ja valitettavasti ovat vielä tosissaan. Oisko aika tehdä itse jotain asioiden eteen????????????????
- Kiitos vaan
Ihmiset nyt vaan ahdistuvat jatkuvasta pakottamisesta. Se on jopa inhimillistä.
- en mää mut nuo
Kiitos vaan kirjoitti:
Ihmiset nyt vaan ahdistuvat jatkuvasta pakottamisesta. Se on jopa inhimillistä.
Niin, omat hölmöilyt tuntuvat pienemmiltä, kun voi pomoa, naapuria, kunnanpäättäjiä, hallitusta jne. moittia ja syyllistää vaikka omasta läskiintymisestään.
- Kiitos vaan
en mää mut nuo kirjoitti:
Niin, omat hölmöilyt tuntuvat pienemmiltä, kun voi pomoa, naapuria, kunnanpäättäjiä, hallitusta jne. moittia ja syyllistää vaikka omasta läskiintymisestään.
Kysymys on identiteettini riistämisestä!
- en mää mut nuo
Kiitos vaan kirjoitti:
Kysymys on identiteettini riistämisestä!
Just joo ja hallitus teki sen. Olet varmaan täysin ulkoapäin ohjautuva tyyppi.
- ,,,,,,,,,,,
Paljon on kuultu tekosyitä, yksi se on tuokin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381299
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35830Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472