http://www.iltalehti.fi/uutiset/201202110180353_uu.shtml
Naisten hakkaajat ovat säälittäviä ressukoita joita ei pidä suojella joten jos tiedätte kuka tää kyseinen naistenhakkaaja on niin ei muuta kun nimi esiin!
Facebookissa puhutaan että tämä pahoinpitely olisi tapahtunut huuhkajanvaarassa ja että pahoinpitelijän nimi olis joku Khaalid.
Kuka kajaanilainen naistenhakkaaja?
19
889
Vastaukset
- mä tiijän
joku juoppohullu persu se on.
- Selvä homma !
Ei mikään persu vaan tietysti joku kepulainen.
- jepulis...
Naista lihakepillä voi käsitellä hellästi !
- rk
Paltamolainen R.K. se on poliisin tuttu. Otsikoissa ollut mm. apteekin ryöstöstä jne...
- eikö?
Naiset ovat väkivaltaisempia mitä miehet. Näin on myöskin apinoiden keskuudessa. Massamurhaajista naisien osuus on suurempi. Naiset ovat julmpepia mitä miehet. Naiset eivät myöskään koe myötäntuntoa tekemisistään.
Useinmiten mies on hengenvaarassa mitä nainen. Miehen pitää käyttää kovia otteita selvitäkseen hengissä. Naiset ovat salakavalia! - pamppua mekkoon
eikö ne sano että naista pitää pamputtaa.
- maasta pienikin ponn
mä sanon/kirjoitan,että jos joku erehtyy mua koskemaan sillä mielin et hakkaa,ni erehtyy.VAIKKA OON PIENIKOKOINEN YMS. MUT TÄÄLTÄ PESEE. olen varautunut kaikkeen,mua ei lyödä edes takaa etteikö tää UHRI jää siihen.oon muuten akka,et repikää siitä.
- em mää tiijä
outo nimi, lie mamu tai joku mustilainen
- En tunne
Koka "mamu" ?
- TARKOTIN
En tunne kirjoitti:
Koka "mamu" ?
KUKA!
- luotettava lähde
Se oli kuulemma ollut Pekka Persu.
- Tosi on !
Kauko Koplaaja se on ollut !
- Joku joka
ei miehille pärjää, kun nainen on vaarattomampi vastustaja.
Kukahan toi raukkis on?
Kertokaa jos tiedätte, osaa naiset varoa sitä shemeikkaa. - Iso Hyyyysssäri
Ei saa tuomita ja syyllistää äiskän traumaantunutta jusu-jani-teemu-patteria!!! Nyt tarvitaan isosti ymmärrystä ja riisiapua, syyllisiä on turhaa enää etsiä!
Voisi mennä tämä provosoiva tyttökin itseensä, sitä saa mitä tilaa! - rekkatuulia
Jos on rikottu kananmunia ja pöllitty auto, se voisi olla "kehis"
- kuiN myös , )
akat vetäkää höskään samalla mitalla, mitä vittua jäätte itkeen , (
turpaan vaan ! - karkuun vaan
Oliko paltamolainen kun sinne koitti paeta ?
- THIS STORY IS TRU
eikö tuo noimi jo sano että ÄHLY.
- KAINUU/KAJAANILAINEN
PYYDÄN ANTEEKSI ÄSKÖISTÄ KOMMENTTIANI.TOISET PUHUI AIDASTA JA TOISET AIDANSEIPÄÄSTÄ. I M SORRY!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh821995Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1211715- 1801306
- 229720
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6676- 57614
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako204575- 46508
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337482