Ei hitto mä meinaan jo kuolla nauruun täällä, kyllä tämä y-haara kiertoilma pelle järjestää tänne niin hauskoja juttuja et viihdettä parhaimmillaan:)
ps. Älkään kukaan vaan ottako toisissaan näitä kiertoilma juttuja:)
Sunnuntai päivän viihdettä:D
9
225
Vastaukset
- rristiriitaa
Mutta ajattelepa, jos se onkin tosissaan ja uskoo itse siihen putken lämmittävään voimaan?
- heheheheheh
No sitä mäkin olen ajatellut et se tosissaan uskoo siihen y-haara putkeensa mut sehän tästä tekeekin vielä hauskempaa lukea näitä juttuja:D
- Vaasa rules
Tää on yhtä hauskaa kun kääpiöitten heitteleminen.
Tämä y-haarajäbä on sairas- rristiriitaa
Sillä on myös semmoinen ajasin, että lämmitysvesi lämpeää vain 18-21 välisenä aikana. Sillä ajastimella vesi ottaa tehokkaammin lämpöä tuona 18-21 aikana.
Kyllä menee piakkoin matikan kirjat uusiksi Suomen maassa!
- 1218
Eipä paljon naurattanut mennä viikolla, -30 pakkasta ja kuutiokone jäässä.
Lämpöpuhaltimella sulatus joka päivänä parin viikon ajan.
Tavalla tai toisella pitäisi saada tulevan ilman lämmitystä aikaiseksi,ja ensi talvena kokeillaan lämpimän ilman tuontia kennon etupuolelle haaralla tai vastuksella
Jos kokeilut ei onnistu niin iltokuutio lähtee- 3658459
Mikä vanha pikkuilto sullakin on jossa ei ole kiertoilmaa vakiona. Ilto 440 toimii jäätymättä -30 pakkasissa, jos kiertoilma on asennettu ja kone on lämpimässä tilassa.
- Kylä lähtee
3658459 kirjoitti:
Mikä vanha pikkuilto sullakin on jossa ei ole kiertoilmaa vakiona. Ilto 440 toimii jäätymättä -30 pakkasissa, jos kiertoilma on asennettu ja kone on lämpimässä tilassa.
Se toimii vain lämpimässsä tilassa ja virrat katkaistuna. Kun siihen lisätään y-haara, saadaan 137% lämpöä talteen, ylimääräinen lämpö voidaan käyttää saunaveden lämmittämiseen.
- y-haara rules
Kylä lähtee kirjoitti:
Se toimii vain lämpimässsä tilassa ja virrat katkaistuna. Kun siihen lisätään y-haara, saadaan 137% lämpöä talteen, ylimääräinen lämpö voidaan käyttää saunaveden lämmittämiseen.
Mulla y-haara tuottaa niin paljon ylimäärästä lämpöä et naapurin talokin lämpenee sillä, vedettiin vaan putket rajan yli, naapuri kun on sellainen luuseri ettei tajunnut itselle laittaa virtausteknisesti parasta y-haaraa Billteman osista.
- täh häh
y-haara rules kirjoitti:
Mulla y-haara tuottaa niin paljon ylimäärästä lämpöä et naapurin talokin lämpenee sillä, vedettiin vaan putket rajan yli, naapuri kun on sellainen luuseri ettei tajunnut itselle laittaa virtausteknisesti parasta y-haaraa Billteman osista.
Naurattaaks nää jutut jotakuta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502