Laitoin tämän osioon "miehen logiikka" koska en tiedä minne muuallekaan olisin tämän kirjoittanut, mutta ihan sama, asiaan:
Juttu lähti siitä, kun näimme ekan kerran eräänä viikonloppuna, hän pyysi mua kaupunkiin ja juteltiin ja tutustuttiin paremmin toisiimme ( meillä oli siis tuolloin vielä kaverisuhde) Oli ihanaa ja ihastuin siinä heti, mutta emme tehneet muute kun juteltiin ja illalla hän heitti mut kotiin ( ei hyvänyön suukkoa, ei mitään poikkeavaa) Seuraavana päivänä nähtiin tokan kerran, ja silloin juttu alkoi mennä jo ei-kaverillisesti. Samana iltana ex-poikaystäväni alkoi pommittaa mua ja sano kuinka paljon haluaa mut takasin ja kaikkea muuta turhaa. Siinä se ilta sitten meni sanoen, että ei enää onnistu. Seuraavana päivänä kuitenkin näimme vielä ja sanoin, etten pysty enää. Kuitenkin jokin napsahti mun päässä ja sanoin, että ehkä voisimme yrittää uudelleen. Heti tämän jälkeen tulin katuma päälle, mutta menin kuitenkin kertomaan pari päivää tapaamalleni miehelle, että ottaisin exäni takaisin. ( Ruma temppu, tiedän, että ihan turha tulla vinkumaan kuinka hirveä ihminen olen koska olen kuullut sitä haukuntaa jo ihan päin naamaakin)
Illalla jätin exäni puhelimessa ja sanoin, etten vaan kykene tähän enää. (Mitään ei siis tapahtunut, emme olleet sängyssä, emmekä edes pussanneet) SIttemmin sovimme tämän saman miehen kanssa uuden tapaamisen, vaikka tiesin kuinka noloa ja hämmentävää se olisi temppuni jälkeen. Kaikki alkoi rullaamaan hyvin, vaikka tiesin, ettei juttu unohtuisi aivan lyhyessä ajassa. Aloimme silti seurustelemaan. Exästäni tuli silloin kamala riesa. Hän ei jättänyt minua rauhaan ja soitteli ja lähetteli viestejä, vaikka yritin puhua hänelle pari kertaa järkeä, että olisi jättänyt meidät jo rauhaan. Siinä vaiheessa aloin jo miettiä poliisille ilmottamista, enkä vastannut viesteihin, säästin ne vain, jos jutusta olisi tulla poliisijuttu. Viimein äitini otti asian hoidettavakseen ja soitti exäni vanhemmille ja kertoi kaiken tästä häirinnästä, ja jopas kun kaikki stoppasi siihen. Pystyimme viimein olemaan rauhassa ja keskittymään vain toisiimme. Luulin, että kaikki olisi ohi, muttei sitten näköjään.
Nyt alkaa osio, mihin haluaisin muidenkin mielipiteitä, koska olen tällä hetkellä luottanut vain ystävieni sanomisiin, mutta haluaisin jonkun ulkopuolisen näkemyksen asiasta:
Jos hyvät ystäväni kysyivät lähtisinkö juhlimaan heidän kanssan vaikka läheiseen yökerhoon, miesystäväni kielsi minua menemästä. Kerran olimme yhdessä erään ystäväni järjestämissä juhlissa, mutta se onkin ainut kerta. Ja kun miesystäväni ei edes pidä juomisesta. Siitä lähetien juttelimme siitä ( riitelimme) että hän ei tykkää jos lähden ystävieni kanssa viettämään iltaa. Hän ei päästänyt minua ystävieni kanssa tallinnan risteilylle. Enkä siitä lähtien kertaakaan enää käynyt missään ystävieni kanssa. Kuulin vain jälkeen päin hauskoja kertomuksia viikonlopusta ja kuuntelin ulkopuolisena vierestä. Ymmärrän miesystäväni pointin, "mitä järkeä seurustella, kun on pakko olla jossain juhlimassa" mutta, kun totuus on se, etten ole kysynyt muutakuin 2-3 kertaa voisinko käydä jossain istumassa iltaa ja juoruta tyttöjen kanssa. Olemme siis nyt kohta olleet yhdessä puoli vuotta.
Ja hänestä, mua on vaikea päästää kaikkialle, missä juodaan ja on paljon porukkaaa, koska pelkää, että pettäisin häntä tai jotain. Se siitä luottamuksesta sitten.
Ja toinen olisimme kolmen ystäväni kanssa lähdössä kesänlopussa äkkilähdöillä mallorcalle tai muualle viikoksi, ja hän sanoin pienen tappelun ja mököttämisen jälkeen, että "senkus meet" en tiedä mitä pitäisi ajatella. Kohta tulee kuitenkin viesti, ettei hän enää halua olla minun kanssani. Koska todella kylmä hän on sen jälkeen ollut koko päivän. Kolmesta ystävästäni yksi seurustelee, joten en olisi ainut parisuhteessa oleva reissulla. Kaiken syyhän on se, ettei miesystäväni luota minuun ja pelkää, että matkalla tapahtuu jotain, mistä en koskaan kertoisi hänelle.
Itse en ole koskaan pettänyt ketään ja olen todella lojaali ihminen. Siksi asia harmittaa minua, kertokaa siis miehet ja naiset, mikä on teijän mielipiteenne tähän asiaan. Kiitos jo valmiiksi!
Mieheni on mustasukkainen, eikä luota minuun.
4
78
Vastaukset
- ...
Noi risteilyt on kyllä oikeasti sellasia varattujen naisten lutkailu reissuja että oksat pois. Muuten menee vähän yli. Tosin ihmettelen miehen päätöstä antaa sulle tilaisuus. Minä olisin kehottanut sua painumaan helvettiin sen alussa olleen tempun kohdalla. Et sä ole luotettavan oloinen kyllä.
- Epätoivoinen 55
Totta kyllä tuokin:-) usko pois oon kuullu tota ihan miesystävältäni kuinka hänen omat ystävänsä ovat sanoneet ihan samaa ja ihmettelevät, että sain uuden mahdollisuuden :-) olenneksi olen ottanut sen itseeni ja oppinut.
- ...
Epätoivoinen 55 kirjoitti:
Totta kyllä tuokin:-) usko pois oon kuullu tota ihan miesystävältäni kuinka hänen omat ystävänsä ovat sanoneet ihan samaa ja ihmettelevät, että sain uuden mahdollisuuden :-) olenneksi olen ottanut sen itseeni ja oppinut.
Ja siis vastaus on, että lopeta suhde. Yritä olla vähän luotettavamman oloinen seuraavassa jutussa. Ja pidä ne eksäs kaukana.
- yksin kotona
Miksi helve..tissä kysyt edes lupaa et saatko tavata kavereita ja mennä baariin. olet aikuinen ihminen, et tarvi kenenkään lupaa mennä ja tulla. Jos se miehelles ei sovi niin ota ero. Voi tziisus näitä naisia kun ne ovat kuin lapsia vielä ja aivotoiminta on kuin jonkun pussirotan. Jumalauta nyt akat jotain järkee siihen seurusteluun ja siihen et ette anna toisen määräillä tekemisiänne. Pettää ei tietenkään saa mut jos ulos lähtemiseen tarvii kysyy miehen lupa niin on kyl sit ihan väärä mies teillä. Jos ette sitä tajua niin ÄLKÄÄ SEURUSTELKO.!
En väitä et olen itse maailman fiksuin mut kyllä mut en ikinä alkaisi määräilemään tai kieltämään ulos lähtemistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544035On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412450Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742437Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732332Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221826Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801653- 801610
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?811197Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581111