Ajattelin ensi kesänä aloittaa kyseisen harrastuksen. Kesätöiden jälkeen olisi varaa ostaa pyörä ja siihen apua tarvitsisinkin. Haluaisin HYVÄN ja kohtuullisen hintaisen (800-1200 /- 100€) maastopyörän, joka kestäisi ja pystyisi vaihtelevaan maastoon. Nuuksio tulisi varmaan olemaan käyttökohteena, mutta haluaisin pyörän jolla pärjäisi myös kovemmassa maastossa.
Ammattilaiset ja muut jotka tätä lajia ovat enemmän kuin yhden kesän harrastaneet, niin en oikeasti tiedä lajista paljoa mitään, joten älkää ottako äskeistä tekstiä kirjaimellisesti, vaan auttakaa alkuun ja linkatkaa omia pyöriänne kertokaa niistä ja linkatkaa minulle sopivia. Olen 16-v 175cm ja aika kevyt kaveri (60kg)
Haluaisin kunnon lisäksi lihaksia ;)
Maastopyöräilystä kiinnostunut.
MTBstä kiinn.
1
92
Vastaukset
- Sykkeli
Ilmajousitettu trailpyörä. Ilmajouset on helpompi säätää sopiviksi sun painoiselle. Tolla budjetilla esim. Kona tanuki. Tai sitten kattelet käytettyjä, hyvällä tuurilla voit
saada vaikka Giant trancen tms.. noin tonnilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472