minulla on kolme lasta ja mieheni ja haluaisimme välillä käydä kahdestaa elokuvissa ja yms muussa paitsi meillä ei oo näille hoitajaa kun ei ollaa kauvaa asuttu täällä ei oikein tunnetta ketää täällä imatralla..
saako täältä mistää lastenhoitajaa lapsille?
33
1149
Vastaukset
- imatran perhe
ainoastaan lapsilleni haen hoitajaa
- kiinnostunut16
Hei! olen 16-vuotias tyttö, oon hoitanu tosi paljo lapsii iha pienest lähtie ja käyn täl hetkel lastenhoitokurssii, olisin kiinnostunu =)
- kiinnostunut16
kiinnostunut16 kirjoitti:
Hei! olen 16-vuotias tyttö, oon hoitanu tosi paljo lapsii iha pienest lähtie ja käyn täl hetkel lastenhoitokurssii, olisin kiinnostunu =)
käyn tällä hetkellä just tota MLL:n lastehoitokurssii =)
- imatran perhe
laten iät ovat yli 10kk ja 5v ja 7v ja asumme imatran rautionkylässä
- ikävä kyllä
taitaa olla aika huonoa.... oiskohan mll:n toimintaa paikkakunnalla??
- jotain löytyy
4H kautta löytyy
- jotain löytyy
tässäkin on kirjoitti:
http://kymenpiiri.mll.fi/mll-n-kymen-piirin-toiminta/lastenhoitotoiminta/
niin se linkki jäi http://4hpalvelut.4h.fi/
- Julianna83
En ole itse ollut tähän palveluun tyytyväinen, toivottavasti on tapahtunut muutosta aijemmasta.
- Aika köyhä äiti
Kannattaa käydä leffassa, ei ole köyhän harrastus:
Liput 12 € x 2
Matkat pari euroa
Karkit ja popparit, limut 10 euroa
lastenhoitopalvelut 36,30 € / h x 3
AIka kallista 145 euroa leffassa käynnistä kahdelta. Pitäis olla aika hyvä leffa, että maksaisin. Ei kyl ole rahaakaan.- Marjo27
Lastenhoitopalvelut 36,60€/h....aika kallista...kuka noi paljo velottaa?? MLL:n kautta tuskin noin hinnakasta on.. Ainakaa sillo ei ollu ko ite MLL:llä hoitsuna olin.
Kyl mie ainakii tykkään leffassa käyvä, mut ei siel oo pakko vetää kympin eestä herkkuja. Voi olla syömättä mitää tai syyvä jotain terveellistä joka ei sitä kymppiä maksa. Tosin viel en oo kertaakaa 10 euroo maksanu mistään syömisistä leffassa käynnin aikana. Ne namit yms. voi ostaa muualtaki ko siitä leffateatterin aulasta ja viisas ihminen ostaa syömisensä vaikka kaupasta.
- ???????????????????
ni tai sit ne vaan yksinkertasesti haluu mennä leffaan ja olla hetken kahdestaan
- imatran perhe
oishan sitä välillä tehdä mieheni kaa kahdestaa jotain niin kuin käydä syömässä ja elokuvissa tai olla vain kahdestaan
- janipetteri-09
limut karkit ja popparit??haloo??!! kaksi aikuista haluaa olla hetken kaksistaan,niin meinaatko että siellä ihan niinkun laitetaan tilit sileeks kun teinit konsanaan.. itte hain kaupasta mehutrippejä ja karkkipussin,meni n.3e. ei lastenhoitaja noin kallis ole.. seurakunnan seinällä oli 8e tunti.. ei sitä kerrota kolmella.kait??ja mistä tiedät millä elokuviin mennään?polkupyörillä..potkukelkalla. ei kannata aina ajatella heti noin suppeesti asioita. ainii,asutaankin imatralla.unoha toi.
- :)
elokuvat liput maksaa 10€/henkilö imatralla
- nainen1111
moi täällä olis lasten hoitaja ??=)
- nainen1111
joo kirjotin siule sähköpostia?=)käy lukemassa =)t.nainen1111
- imatran perhe
lasten iät nyt yli 11kk ja 5v ja 7v
- kasvottutuksi
eikö sukulaisia ole kuka hoitaisi. yleiseltä palstalta hakee lastenhoitajaa
onkohan ihan luotettavaa,kannattaisi ainakin ekana ottaa taustoista selvää
enneku jätät lapsesi tuntemattoman hoidettavaksi.
ajattelen vain parastasi.
mut oma asiasi. - pitäkääpuolenne
Lastenhoitopalvelut 36,60€/h halpaa. Monet vie autoja huoltoon varmaan 70€/h ja muut kulut päälle ja ajellaan hienoilla autoilla. Heti kun tarvitaan apua se onkin kallista vaikka on halpaa. Eli pitäs saada taas sitä ilmaista työvoimaa taas. Työnvuoksi ja kaupunki voisi alkaa sitten tarjoamaan tätäkin palvelua ilmaiseksi harjoittelijoilla niin sitten kaikki olisi tyytyväisi eli vain ketkä saa sitä palkkaa.
On tämä nyt kummaan jos joku auttaa lapsia niin tätäkään työtä ei meinta arvostaa ja itse arvostan mielettömästi tätä työtä ja joku 40€/h ei ole paljon edes palkkaa jos tarvitaan hoitajaa.
Olisi kiva tietää ketkä tarviaa hoitajaa että paljos ne itse hankkii tai on omaisuutta. - kohtuusjaoikeus
Jos on varaa tehdä lapsia niin pitäs olla varaakin hoitaa hoitaja ja 40€/ tunti ei paha vaan pitäs olla 100€/tunti koska moni saa kokouksissa olematta jättämisestä tuhansia euroja.
- imatralta
Hei vieläkö lapset hoitajia aina välillä tarvii? :-) Mä oisin 19 vuotias lapsista tosi paljon pitävä ihminen ja halukas hoitamaan jos vanhemmat haluaa omaa aikaa välillä. Onko lapset tyttöjä vai poikia? Sillä ei tietenkää mitään väliä mulle, mut ois kiva tietää :-) Entäs minkäslaista palkkaa oot suurinpiirtein ajatellut?
Tosiaan oisin todella kiinnostunut !- imatran perhe
nyt lapsilla on ikää 8v ja 6v ja 1v6kk
välillä nää tarvii viikonlopuksi hoitajaa - tyttövaaan
imatran perhe kirjoitti:
nyt lapsilla on ikää 8v ja 6v ja 1v6kk
välillä nää tarvii viikonlopuksi hoitajaamikä olisi palkka,ja minkä pituisia päiviä? =) ja onko hoitajan iällä väliä?
- imatralta
tyttövaaan kirjoitti:
mikä olisi palkka,ja minkä pituisia päiviä? =) ja onko hoitajan iällä väliä?
palkan voit itse toivoa..muutama tunti ja koha ei kauhean nuori
- imatran perhe
kaksi tyttöä ja yksi poika vielä tarviivat lastenhoitajaa imatran rautiossa
- ehdokas ilmoittautuu
kuinka sinuun saisi yhteyttä, jotta voisi kysyä tarkemmin työajoista jne.? pieni sivutyö olisi mukava, ja tulen hyvin toimeen lasten kanssa.
- sivusta seurannut
Selaahan muita ilmoituksia täältä Imatra puolelta niin siellä oli aikaisemmin ilmoitus jossa 13 v tytöt etsivät työtä :)
- vaaksavaaraa
kyllä nämä palstat on hyvä ohittaa lastenhoito asioissa oli minkä ikäinen tahansa
- nönnä
Lasten kanssa hyvin toimeen tuleva ja lapsistä tykkäävä 16-vuotias tyttö rautionkylästä ilmottautuu täällä !
Jos vielä lastenhoitajaa tarvitset niin ottaisitko yhteyttä [email protected] - imatran perhe
nämä lapset tarviivat vielä hoitajaa..
asumme rautiossa- tyttö1717
sama tyttö rautiosta ilmottautuu kuka on käynyt teillä joskus vuosi sitten :) tummahuksinen
- justjustvaan14
nii eli minkälaista hoitajaa tosta ei nää koska ei ole kirjautunut
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?132817- 2322704
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n182081Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari262028Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa591881Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo711652Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr161272Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?991255Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http231192Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta901082