Ikään kuin hän miettisi, minkä vuoksi teke sen, mitä teki?
Onnelliselta hän ei ainakaan näytä,
lähinnä onnettomalta hän näyttää.
Veikkaan, että hän katuu koko loppuelämänsä
sitä, että jätti minut.
Anteeksi ei pyytänyt, mutta näyttää katuvan, mitä minulle teki
vai onko elämä näyttänyt, ettei hän ole sen parempi,
kuin kukaan muukaan?
Ex-kihlattuni ei näytä onnelliselta facebook
13
337
Vastaukset
- gg
Elä omaa elämääsi ja anna elää omaa elämäänsä. Älä takerru. Narsistille tyypillinen asenne sulla tuntuu olevan.
- jj
Psykoanalyytikkojen mukaan narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivällä henkilöllä on laaja-alaisia suuruuskuvitelmia joko mielikuvien tai käytöksen tasolla, hän vaatii ihailua ja häneltä puuttuu kyky empatiaan. Hänen ihmissuhteensa häiriytyvät empatian puutteesta, kateudesta ja ylimielisyydestä. Narsistinen persoonallisuushäiriö alkaa yleensä varhaisaikuisuudessa.
Toisin kuin yleisesti luullaan, narsisti ei rakasta itseään, vaan sitä heijastusta itsestään, jonka hän näkee muissa ihmisissä. Itse asiassa hän on tämä heijastus. Muut ihmiset ovat hänelle peilejä, joista hän toteaa olevansa olemassa. Mutta peilin pitää näyttää sopiva kuva - tai edes jotakin. Siksi narsisti ottaa muut ihmiset vahvaan pihtiotteeseen. Narsisti hakeutuu (usein alitajuisesti) läheisriippuvien ihmisten luokse ja lopulta kykenee muuttamaan heidän elämänsä helvetiksi tavalla, joka jättää ikuiset jäljet. Noin 1 % ihmisistä on patologisia (piintyneitä) narsisteja, mutta narsismi vähäisemmässä määrin on huomattavasti yleisempää ja yleistymässä. - kk
Narsisti tulkitsee minkä tahansa tarjotun avun, neuvon tai huolestuneen kysymyksen tahalliseksi nöyryytykseksi, mikä osoittaa sen, että narsisti on avun tarpeessa ja näin ollen epätäydellinen ja vähemmän kuin kaikkivaltias. Mikä tahansa yritys laatia suunnitelmia on narsistin mielestä pelottava orjuuttamisen teko. Tässä mielessä narsisti on sekä jakomielinen että vainoharhainen ja usein elää omassa maailmassaan.
Sanallisen tunneilmaisun puuttuminen - Narsisti haluaa puhua itsestään ja vain itsestään. Hän ei ole kiinnostunut muista ihmisistä eikä heidän sanomisistaan.- Invisible boy
"Narsisti tulkitsee minkä tahansa tarjotun avun, neuvon tai huolestuneen kysymyksen tahalliseksi nöyryytykseksi..."
Jopa käyttöohjeiden lukeminen on jonkinlainen nöyryytys tällaiselle. Ensin hankitaan joku tekninen vimpain ja sitten heitetään ohjevihko nurkkaan ja ruvetaan itse säätämään tietämättä mistään mitään. Sitten kun tuote on paskana oman typeryyden takia, mennään naama punaisena haukkumaan myyjä viallisen tuotteen myymisestä. - Invisible boy
Invisible boy kirjoitti:
"Narsisti tulkitsee minkä tahansa tarjotun avun, neuvon tai huolestuneen kysymyksen tahalliseksi nöyryytykseksi..."
Jopa käyttöohjeiden lukeminen on jonkinlainen nöyryytys tällaiselle. Ensin hankitaan joku tekninen vimpain ja sitten heitetään ohjevihko nurkkaan ja ruvetaan itse säätämään tietämättä mistään mitään. Sitten kun tuote on paskana oman typeryyden takia, mennään naama punaisena haukkumaan myyjä viallisen tuotteen myymisestä.On siis omakohtaisia kokemuksia tällaisesta ihmisestä. Häntä ei saanut neuvoa, koska se olisi ollut suuri nöyryytys olla jonkun opastettavana, hän kun tiesi kaikesta kaiken ja tämän takia ei myöskään voinut ohjevihkoihin vilkaistakaan, kun piti päästä itse pätemään. Kun sitten joku meni rikki, niin syy ei koskaan ollut hänessä itsessään.
- maallikkosaarnaaja V
Leikkaa/liimaisit nuo hölynpölyt tämän palstan sijaan suoraan sinne Vakninin narsistiseen perssiiseen, minne ne eittämättä kuuluu.
- 1619
Aloittajalle:
Et voi olla tosissasi?! :-o
:-DDD- Miksi en olisi
tosissani?
- Haloo?!
Miksi en olisi kirjoitti:
tosissani?
Esim. siksi, että kuka tekee syvällisiä analyyseja toisten ihmisten parisuhteista muutaman valokuvan perusteella?
- hdhrdgd
Miksi en olisi kirjoitti:
tosissani?
Tyypillistä itsekeskeistä narsistista ajattelua tollanen et heti ne eksät ja ex-kaverit on juuri Sinun menettämisesi jälkeen ja takia onnettomia. HAHAHAHA :D säälin tollasia ihmisiä.
- Voi hyvänen aika
Haloo?! kirjoitti:
Esim. siksi, että kuka tekee syvällisiä analyyseja toisten ihmisten parisuhteista muutaman valokuvan perusteella?
sentään, täytyykö kaikki vääntää rautalangasta, ennen kuin ymmärrät jotain?
Ensinnäkin minulle (ei sinulle) tuttu ihminen muuttui täysin ilmeeltään eromme
jälkeen ja tämä muutos näkyy kuvassa. Kuvasta pystyy lukemaa yhtä ja toista jos vain on herkkyyttä ja tietää kuvassa olleen ihmisen luonteen vuosien kautta.
Menikö jo perille? - Sääli ihan
hdhrdgd kirjoitti:
Tyypillistä itsekeskeistä narsistista ajattelua tollanen et heti ne eksät ja ex-kaverit on juuri Sinun menettämisesi jälkeen ja takia onnettomia. HAHAHAHA :D säälin tollasia ihmisiä.
rauhassa senkin keskenkasvuinen pissis.
- ghdesfas
Sääli ihan kirjoitti:
rauhassa senkin keskenkasvuinen pissis.
Mieluummin pissis ku kaltaisesi hölmö joka vielä yksinäisyytensäkin aikana uskoo olevansa maailman napa.
´´Minä! Minun takia hän on onneton! Vain minua ajattelee! Vaikka ei ole nähnyt pitkään aikaan.. Mutta näin sen on oltava!´´ Ahhahhah :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701