Treffiprofiili ystävänpäiväkampanjan jälkeen

Hei käyttäjät!

Tänä ystävänpäivänä olemme tarjonneet kaikille treffikäyttäjillemme mahdollisuuden tutustua Treffien Tositarkoituksella-pakettiin. Viiden päivän kampanja tulee päätökseensä tänään 14.2.2012 ja Tositarkoituksella-paketti poistuu käytöstä puolen yön aikaan. Paketti säilyy automaattisesti kaikilla niillä treffikäyttäjillä, jotka ovat sen tilanneet.

Kampanjan aikana olet voinut tutustua paketin ominaisuuksiin ja täydentää treffiprofiiliasi kuvilla, viesteillä ja salaisilla kansioilla. Olet voinut myös saada profiilillesi lisähuomiota Megafonihuuto- ja Hetki kuuluisuutta -ominaisuuksilla.

Ystävänpäiväkampanjan päättyessä kaikki profiiliisi tekemät lisäykset ja muutokset tallentuvat järjestelmään. Jos sinulla ei ole Tositarkoituksella-pakettia, tulet jatkossa näkemään profiilissasi vain yhden kuvan, joka on ladattu ennen kampanjan alkua. Lataamasi lisäkuvat säilyvät profiilissasi, mutta ne eivät ole enää näkyvissä.

Kampanjan aikana lähetetyt viestit tallentuvat myös profiiliisi. Ilman Tositarkoituksella-pakettia näet kuitenkin vain 20 uusinta viestiä. Vanhempia viestejä saat näkyviin poistamalla uusia viestejä listalta.

Kaikki kampanjan aikana antamasi ja vastaanottamasi lahjat tallentuvat profiiliisi ja ne ovat edelleen kaikkien käyttäjien nähtävissä.

Megafonihuuto- sekä Hetki kuuluisuutta -ominaisuudet säilyvät myös profiilissasi, mutta ne eivät ole enää näkyvissä.

Salaisiin kansioihin lisäämäsi tiedot säilyvät niin ikään profiilissasi, mutta ne ovat vain Tositarkoituksella-paketin tilanneiden käyttäjien nähtävissä. Mikäli et halua, että salaisiin kansioihin lisäämäsi tiedot ovat näkyvillä kampanjan loputtua, voit käydä muokkaamassa tietojasi.

Kaikki ystävänpäiväkampanjan aikana tekemäsi lisäykset ja muutokset säilyvät järjestelmässä vaikka ne poistuvat näkyvistä. Ne jäävät odottamaan, jos haluat ottaa Tositarkoituksella-paketin uudelleen käyttöön. Jos koit paketin hyödylliseksi voit tilata sen tästä linkistä: http://treffit.suomi24.fi/premium User/showPremiumUserSettings.do

Oliko ystävänpäivälahja sinulle mieleinen? Haluaisimme kuulla, mitä mieltä olet kampanjastamme sekä Tositarkoituksella-paketista Treffien lisäominaisuutena. Voit kirjoittaa avoimesti ruususi ja risusi tämän tiedotteen jatkoksi.

Terveisin,
Mari
Suomi24

3

1120

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en halua

    • panki

      Hei Mari ja kiitokset mahdollisuudesta saada muutamaksi päiväksi Tositarkoituksella-paketti käyttöön. Minulle se oli avartava kokemus. Salaisista kansioista näki, miten paljon kukin oli lähetellyt viestejä, flirttikutsuja jne. Valitettavasti siinä paljastui myös totuus eli moni oli kertonut jotakin muuta, mitä todellisuudessa oli.

      Olin pitkään kirjoitellut yhden kaverin kanssa ja hän kertoi viestettelevänsä ainoastaan minun kanssa. Salaisista kansioista näin, että kaveri oli lähettänyt n. 15 flirttikutsua tuona aikana, mitä viestitteli kanssani. Myös moni muu paljastui tuona aikana muuksi, mitä antoi ymmärtää. Lopputuloksena piilotin profiilini, koska en halua tulla huijatuksi.

    • lumikki1975

      moro! sinä vapaa 36v-38v komean kaunis nuorimies täältä hesasta sinuun haluaa tutustua vapaa 36v nuorinainen tositarkoituksella olethan vapaa ottamaan ensiaskeleen kanssani olen työssäkäyvä ja omistan vihreät silmät ja punasetkutrit olen huumorintajuinen ja viehättävä aikaansaava ja komea minulta ei puutu romantiikkaa tykkään musankuuntelusta ja kynttilänvallosta voit olla siviilipalvelus poju tai tavallinen kaupungin poikamies kohan sulla on elämäsi arvot kohdallaan kai luet tämän sillä mulla on tämä ilmoitus suomi 24sessa toivon sun ottavan yhteyttä minuun rakkaudella Taru-laulainen

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      62
      1735
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      68
      1064
    3. 45
      1035
    4. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      63
      980
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      939
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      909
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      860
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      815
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      798
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      762
    Aihe