Kokkomäen tallin vaellusleirit kesä 2012

Kakara

Tietääkö kukaan ovatko edellä mainitut leirit jo ihan täynnä? Jos ei niin mielelläni kyselisin..

12

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joskus ollut

      ei sinne kannata mennä

    • Kakara

      Njaa.. No, paljon olen kyllä kehujakin kuullut : D Mikäs paikassa mättää?

    • ...

      siellä muun muassa on syötetty homeista leipää leiriläisille ja sitten hevoset ei oo mitenkään turvallisimmasta päästä kun muutamia on ollu sellasia 3-vuotiaita joille on vaan heitetty satula ja suitset ja sitte menoks

      • HEHHEH...

        EI TOD!


      • HEHHEH...

        Ite oon menny moonta kertaa 3vllä ja laukannu koulutin ite oon 10-14v! kuinkas monta 3v tä siellä on oikeen osallistunu vaelluksille ja onko niillä leiriläiset menny???


    • Kokkomäki<3

      Jooopa joo tosta edellisestä viestistä sen verran kuules ne ei tod. oo mitää 3-vuotiaita ne hevoset ja eräs hevonen(jonka tiiän) on ollut siellä leirikäytössä ja se hevonen on tosi kiltti että sillai!Kannattaa tullla leirille Kokkomäkeen!=)

    • Kokkomäki<3

      jos olet tulossa niin milloin? itse menen viikolla 24=)

    • Hyvä talli!

      Mä meen sinne 16.7-20.7...

      Kuka muu??

    • Kakara

      Oon nyt tulossa kokkomäkeen. Viikolle 28, eli ei satuttu samaan aikaan.. Sehän on paljon omasta asenteestakin kiinni että millanen leiri siitä tulee! Uskon kuitenki että jotai nii erilaista ja mahtavaa on odotettavissa.

    • parasta_

      Kannattaa mennä kokkomäkeen siellä on kivaa. mukavia ihmisiä ja hevosia. Paras paikka!

    • The $ylvis

      Joskus ollut ja HEHHEH, asennetta vähän! Maailman paras leiripaikka, ja itse ette edes varmaan ole ollut kyseisellä leirillä, haluatte pelotella muita vain omaksi iloksi tai haluatte parhaat leiripaikat pelottelulla! Huippu hyvä leiri, ja kukaan täysjärkinen ei usko teitä. Kaikki ovat ihastuneet tuolle leirille jo ekalla kerralla. Keiriä on kehuttu suunnattomasti. Älkää kuunnelko noita kahta jos teillä on vähänkin järkeä päässä!

      • The $ylvis

        Oi, sori HEHHEH, luin väärin luulin että haukuit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe