Vista Home versiota tuetaan vuoteen 2017

14

1719

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomenkielisissä verkkojulkaisuissa asiaa ei näköjään huomioida juuri yhtään, vain tämä löytyi:
      http://bit.ly/xVntzj
      Mutta englanninkielisillä sivuilla on enemmän aiheesta.

      http://bit.ly/yqJAVl
      http://bit.ly/wTBLcJ

      http://www.windows7news.com/2012/02/20/microsoft-extends-support-windows-7/

      Virallinen varmennus asiaan MS:ltä:

      "A Microsoft spokesperson confirms the change via email:

      Microsoft is updating the Support Lifecycle policy for Windows desktop operating systems, including Windows XP, Windows Vista and Windows 7.
      The update will provide a more consistent and predictable experience for customers using Microsoft Windows operating systems across OEM, consumer and business editions.
      Microsoft still requires that customers have the most current Service Pack installed in order to continue to receive updates.
      Through this update, customers who remain on the most current supported service pack will be eligible to receive both Mainstream and Extended Support, for a total of 10 years. "

      http://zd.net/yKnLce


      • f.e.dzerzhinsky kirjoitti:

        Hups. Tuli kahteen kertaan linuks trolli American dynamon takia joka nostaa asiattomia valheitaan ketjussa ylöspäin.

        Up


      • luemut

        Missä tuossa oli se virallinen varmennus? Blogissa kerrottiin spock-persoonasta, muttei se mitään todista.

        Kai Microsoftilla on jokin omakin sivusto, jolla ilmoittavat? Yritin etsiä suomennosta, kun eivät meillä tänne viestiä välitä. Ei löytynyt Microsoftin sivuilta.


        P.S.
        Onko sinulla tapana kirjoitella vastauksia omiin viesteihisi. Kaiken tuon olisi saanut yhteen pökäleeseen.


      • luemut kirjoitti:

        Missä tuossa oli se virallinen varmennus? Blogissa kerrottiin spock-persoonasta, muttei se mitään todista.

        Kai Microsoftilla on jokin omakin sivusto, jolla ilmoittavat? Yritin etsiä suomennosta, kun eivät meillä tänne viestiä välitä. Ei löytynyt Microsoftin sivuilta.


        P.S.
        Onko sinulla tapana kirjoitella vastauksia omiin viesteihisi. Kaiken tuon olisi saanut yhteen pökäleeseen.

        Tämän virallisemmaksi ei tule:
        http://support.microsoft.com/lifecycle/search/default.aspx?sort=PN&alpha=Windows vista&Filter=FilterNO

        Aikaisemmin kuluttaja versioiden Extended Support End Date sarakkeessa luki Not Applicable ja vain Professional versioiden kohdalla oli ilmoitettu päivämäärä. Nyt on molemmissa.

        ZDnetin kolumnisti Ed Bott on lähettänyt sähköpostia Microsoftille aiheesta ja saanut varmennuksen asiaan.

        A Microsoft spokesperson CONFIRMS the change via email:

        Microsoft is updating the Support Lifecycle policy for Windows desktop operating systems, including Windows XP, Windows Vista and Windows 7.

        The update will provide a more consistent and predictable experience for customers using Microsoft Windows operating systems across OEM, consumer and business editions.

        Microsoft still requires that customers have the most current Service Pack installed in order to continue to receive updates.

        Through this update, customers who remain on the most current supported service pack will be eligible to receive both Mainstream and Extended Support, for a total of 10 years.


    • vistamiini

      Linkkaamallasi sivustolla luki Buy Windows 7 now!

      • Joo, kaikkien 32 bittisten kohdalla. Varmaan samalla joku mainos, who knows.


    • up

    • Mainstram tuki loppui sitten mutta tietoturvapäivitykset tulevat viel 5 vuotta.

      Tässä juttua tietoturvaan erikoistuneelta sivustolta:
      http://bit.ly/HACZha

      Ja FUDia levittävälle american dynamo nime käyttävälle linuks trollille erityisesti kohta:

      "Contrary to the original schedule, the Extended Support period will not only cover Vista Business and Enterprise, but also all other versions from Starter to Ultimate, and it will end on 11 April 2017. "

      IE10 jää tulematta ja jos WMP:stä tulee uudempi versio niin sitäkään ei tule mutta muuten tuen vaihtuminen jatkettuun tukeen tuskin päälleppäin juurikaan tulee näkymään.

    • dffg

      Hyvä. Ehdin etsiä jostain halpaa seiskaa tämän vistan tilalle.

    • Tämä viestiketju on nyt tehnyt tehtävänsä, ei tarvitse enää nostaa.
      Kaikki ovat saaneet tietoturvapäivitykset Vistoihinsa vaikka tuen olisi pitänyt nyt loppua yhden linuks trollin mukaan.

    • Ei voi olla totta. Linuks trolli american dynamo jaksaa vieläkin valehdella asiasta vaikka Vista sai tietoturvapäivitykset viime tiistaina.

    Ketjusta on poistettu 104 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      915
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      704
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      680
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      39
      636
    5. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      631
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      87
      561
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      38
      482
    9. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      457
    Aihe