Mikseivät konsta, wagner, kukkuu, papillon, matkaaja, groot, strangelove, urho ja muut vanhat bodom-ikonit enää kirjoita murhainfoon??? Palsta täynnä hessun, awan ja sariolan lässytystä eli kaikkein vähä-älyisempien kirjoittajien siis!! He jotka jotain tiesivät ovat poissa! se oli hienoa aikaa. Saisikos vanhan jengin vielä kasaan??Onko olemassa joku palsta muualla jonne nämä nikit yhä kirjoittavat siis nimenomaan bodom palstaö??
Missä ovat kaikki minfon vanhat Bodom keskustelijat?
7
304
Vastaukset
- Mistä muka tiesivät!
"He jotka jotain tiesivät..." ???
- Kraim is my aim
Paskå-paplari perusti CrimeStoryn ja mököttää siellä valtavan arkistonsa kanssa. Siellä nyt jotain kirjoittelee jotkut mainitsemasi gurut ja mikä parasta hessu ja sariola on lähes aina putkassa kun jotain sössöttävät. Melko karu bannipolitiikka, mutta ei se asiallista haittaa. Kaikki bodom krääsä on arkistossa, sekä sitten sikalaaja muukin aineisto. Ainoa ongelma on sinne pääsy, koville otti mutta onnistui :)
- Tariola2
Jos puhutaan murhainfosta, niin siellä on koolla niin puhtaaksi viljelty linja kirjoittajia, että vähän viisaammat ovat sieltä kaikonneet. Noita jäljelle jääneitä voi sanoa "rupusakiksi", ja kuka kunnon ihminen viitsii siellä kuluttaa aikaansa tuon "pohjasakan" kanssa. Sieltä ei älyn jättiläisiä löydy, paremmin sieltä vastakkaiselta puolelta.
- Älynsä ylittäjä.
Itselleni on käynyt niin köpelösti, että olen ylittänyt älyni.
Kovasti kosiskelivat minua keskusrikospoliisin päätutkijaksi. Mutta rikosrekisterini pisti pienen tenkkapoon tuohon uraputkeen. Päätin jäädä maallikoksi. - Edellinen äly:))))))
Älynsä ylittäjä. kirjoitti:
Itselleni on käynyt niin köpelösti, että olen ylittänyt älyni.
Kovasti kosiskelivat minua keskusrikospoliisin päätutkijaksi. Mutta rikosrekisterini pisti pienen tenkkapoon tuohon uraputkeen. Päätin jäädä maallikoksi.Niin, unohdin kysyä, vaaditaanko tuollaiselle Minfo palstalle joku Mensan testi, onko sinne pääsykokeita, vain kuinka päästään ydinsisäpiiriin? Vai jäisinkö reunareiskaksi johonkin...mitä lokeroita siellä onkin?
- HessunKessu2
Hessua ja awaa kehumalla pääsee sisäpiiriin. Ja toinen sääntö on , että Hessua ja awaa ei saa arvostella. Se riittää.
- Waka-Wanha etc.
Minfon moderointi ja Hessu yksin ovat riittäneet karkoittamaan vanhat konkarit.
W
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472