Minulle on selvinnyt että Sampopankilla ainakin on talletusautomaatteja, mutta onko muilla? Nordeaa lähinnä pohdin. Lisäksi voisiko joku kokenut talletusautomaatin käyttäjä kertoa että pitääkö näppäiltävän tilinumeron olla nimenomaan Sammon tili? Mulla on kyllä Sammossa yksi tili, joka tosin ei ole hetkeen ollut käytössä. Ovatko automaatit pankissa sisällä, vai siinä tuulikaapissa missä usein maksuautomaatit sijaitsevat? Eli onnistuuko viikonloppuisin talletus?
Talletusautomaatit
4
2317
Vastaukset
- Guruuu
Talletus onnistuu ainoastaan sampo pankin kortilla automaatissa. Muilla pankeilla ei vastaavaa laitetta ole. Voit tallettaa joko tilille jota kyseinen kortti käyttää, tai voit näppäillä haluamasi tilinumeron numeropainikkeilla. Tili voi olla myös toisessa pankissa. Talletus ei onnistu viikonloppuisin. Ainoastaan pankin aukioloaikoina.
T: Guru - ääs-bank
En ole itse ikinä törmännyt vaikka näitä pitäisi jo olla esim. s-pankilla. Tietääkö onko Helsingissä yhtään s-pankin talletusautomaattia.
- 4+6=10
Huomasin Ylen sivulla tänään tällaisen uutisen:
Panoautomaatit tulossa käyttöön
Automatia on tuomassa Otto-automaattien rinnalle uusia automaatteja. Talletusautomaatit saattavat yleistyä jo tänä vuonna.
Loppuosa uutisesta: http://yle.fi/uutiset/panoautomaatit_tulossa_kayttoon/6474327 - ???
Näihin pankkien yhteydessä oleviin automaatteihin ei voi nykyään tallentaa kuin pelkästään kolikoita. Ennen pystyi seteleitäkin mutta kun rahanpesu on niin yleistä nykyisin niin seteleiden talletus on estetty. Mitenkähän nuo tulevat talletusautomaatit mukamas pystyvät tämän rahanpesun estämään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462