moikka. mä olen palannut palstalle. kiitos kaikista "palaathan pian palstalle skappari" -viesteistä. tietenkin mä palaan. ainahan mä palaan.
mulla on teille 100% varma scouttaus. ainahan mun scouttaukset on 100% varmoja. tai ainakin tosi lähelle.
Tipsarevic J. - Llodra M.
llodra on palannut kuvioihin. äijä on todella hyvä. yks mun suosikeista. on kovaa vauhtia matkalla takaisin sinne minne kuuluu. eli top vitoseen. jopa kolmoseen.
tänään hurja nousu saa jatkoa. tietenkin se saa jatkoa. me pelataan Llodraa KOKO KASSALLA kertoimella 2,9.
joku vielä epäilee? ainahan te epäilette. mä lähden palstalta jos tää kusee.
ei tää kuse. emmä mihinkään lähde.
kyssäreitä?
skapparin all in!
33
342
Vastaukset
- 53gff
lapulle
- 346rf
asiallinen. pääsee llodra kotikentällä pelaamaan.
- 325sdfhg
Hieno mies
- 1234ew
Hieno mies
- S. kundi
eilenkin meni skipparin vihje väärin, mutta silti osumaprosentti senkun nousee koko ajan et sillei hei!
- 573454
sillon kun skappari on all in niin koko palsta nousee kelkkaan! hyvä skappari!
- mymindmadeup
asiallinen. lapulle.
- run all nightt
kertoimet räjähtelee alas.. onneks vihjasit tän ajoissa!!
- oonse
on se kova
- 353d
ja asiallinen!
- 11+20
lapulle ehdottomasti
- fgfe
lapulle
- 19013
lauplle
- hesperian fysio
no niin taukojumppa potilaat ettei ohut niska tuu vaan pipiksi.
- dingdinding
llodra murtaa syötön ja yleisö villiintyy! sä olet skappari paras!
- --s85--
kyssäreitä tästä mahtiscoutista? saa kysyä. pitää kysyä.
- S-Kyösti
ohi toi meni!
- skappari 85
eka erä llodralle. kyssäreitä?
- yksi tuulipuvuista
http://www.livetulokset.com/ottelu/fkpYGcx8/#ottelun-yhteenveto
skapparin all in toi taas jättipotin meille tuulipuvuille - kelpaakelpaaa
skappari vähän pommittanut palstaa mahtikertoimilla varustetuilla tennisherkuilla. kelpaa.
- 5+5+5
on se kova
- kasivitonen itsekin
asiallinen pommi sulta "kasivitonen"
- jayZZ
thank you thank you! far too kind!
- skapppari <3
ja suoraan 2 erässä! skappari vähän tarjoillut!
- Sape
Thanks, helppoa rahaa. Jatka samaan malliin.
- skapparin fani
http://www.livetulokset.com/ottelu/fkpYGcx8/#ottelun-yhteenveto
kova ja asiallinen - asiallinen ja kova - 20+17
kiitokset
- 14+8
osui
- 18+7
10/10 skapparille
- 46363463463463
skapparille (Y)
- 14+14
far too kind
- Petsson
Lopeta nyt jo se ittelles vastaaminen v--un retardi. Sua ja sun tyhmiä juttujas ei oikeasti kaipaa kukaan!
- Rööri-Kyösti
Kyösti hakee kohta liiteristä kakkosnelosen ja tukkii sillä molemmat päät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi842727On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole582634Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.702594Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä952551Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu892075Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl502012Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1411866Joskus tulee niin
Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk521539Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?161476Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve351467