Kertokaas miltä se tuntuu kun ootte ukkonne kanssa jossai missä on jotai hemaisevia misuja, ni tuleeks jotenki tuskainen olo.
Tai kun telkus näkyy jotai sexyjä pirkkoja ja mies katselee niitä??
Hei lihavat naiset
78
1675
Vastaukset
- Mies kommentoi
Voin siule pitsanaamalle kertoo et oma rakas vaimo on miun silmissä sexyintä mitä löytyy, et sillai.
Oliks siula muuta?- kertokee vaan
Hei tohveli sankari, siu mielipidettä ei kysytty. Anna sen lihavan eukkos vastata vai käskikö se sun vastaan noin ??
- Mies kommentoi
kertokee vaan kirjoitti:
Hei tohveli sankari, siu mielipidettä ei kysytty. Anna sen lihavan eukkos vastata vai käskikö se sun vastaan noin ??
No hei vaan pitsanaama :) Luettuaan siun aloituksen vaimo tuumas ettei viitsi ääliöiden kanssa vaivautua. Fiksut aloitukset on kuulemma asia erikseen.
Näin.
- 9+9
Tuleeko siule jotenkin tuskainen olo kun olet älykkäiden ihmisten seurassa?
Tuohan on vaan visio joka erittäin harvoin tapahtuu, kunhan kysyin vaan... - laardiläjät
Mahtaa ryhävalaalle tulla kaupassa vaivautunut olo kun kauniita ja hoikkia venäläisnaisia pyörii ympärillä ja ukolla silmät kiiluu. Vielä jos ukolla sattuu olemaan viisumi, niin voi vaan kuvitella mitä tapahtuu kun sen näkönen nainen tarjoaa puoli-ilmaista seksiä, mihin oma mursu ei edes pysty...
- Ei seksiä kotona
Onhan noilla ukoilla viisumit ja kyllä ne sitä käyttävätkin. Miten jonkun akka ei tajua mitään vaikka ukko ravaa venäjällä monta kertaa viikossa ja kun seksi ei enää kotona kiinnosta. Aina ei edes ole kyse siitä että akka olisi varsinainen ryhävalas, oma kun ei vaan enää kiinnosta.
- Aspe Riini
Sinulle "kertokee vaan"
Siinähän sitä taas tuli.
Ilman jäänyt, päähänpotkittu ruikuttaja.
Tuskin itse saa edes näiltä puoli-ilmaisilta.
Kerro ääliö itse miltä tuntuu, kun on täysi idiootti. Tuntuuko se pahalta, kun ympärillä pyörii normaali alyllä varustettuja ihmisiä? Vai tajuatko itse sitä ollenkaan.
Ja sinulle "laardiläjät"
Mistä lähtien venäläisnaiset ovat viisumia kysyneet, antaakseen.
Eipä sinullakaan ole näköjään kokemusta, joten lopeta heti alkuunsa.
Odottakkaahan te molemmat, kun (jos) kasvaisitte vielä aikuiseksi, ja jos aivonne parantuisivat jonkinlaiseen kuntoon. - tallain
Nainen kuin nainen, muodoilla kuin muodoilla varustettu sietää miehensä katseet/vilkuilut muitten naisten perään. Mielestäni mies on "sairas" jos ei katsele tissejä!
Mutta liika on aina liikaa, kyllä mieskin sen naisestaan huomaa jos näin päässyt käymään.
Ja kyllahän myö parisuhteessa olevat naisetki vieraita miehiä vilkuillaan, ei ainoastaan miehet naisia.
Katsoa saa muttei koskea- Iholla
Totta, kyllä vilkuillaan ja oikeastaan enemmän kuin ukot niitä " hyvännäköisiä". Eihän noista ukko-vätyksistä ole mihinkään nykyään ja hyvä vain jos kelpuuttaa käytettäväksi!
- a
a
- paksu mamma
Mie olen 108 kiloo 162 cm mie pijän ukon tyytyväisenä, ei vilkuile muita tai jos katsoo saahan sitä katsoa.
- 814814
Onnittelen. Sulla on hyvä asenne. Mies ei lähde vieraisiin jos kotona saa parasta hoitoa. Pitää vaan osata...
- kiinnipitooikeus
Ei sie mamma mikkää paksu oo. Jos ukkos hylkää niin ota yhteyttä.
- assi
hei sinä ihana nainen oot ihan oikeessa minäkin pidän uhkeista naisista
- Ulla Märkä-Uni
AMISVIIKSEN ALOITUS ! tuollaisella pojan naamallakaan ei voi muuta tehdä kuin KUSTA MUUNTAJAAN !
t: Märkä-Uni Ulla
( 80-66-80 ) - muhkeeleidi
Hahaha pakko olla elämässä oikeest kaikki vituillaa jos pitää tollasii asioita miettii! Taitaa itselläsi olla painon kanssa jotain ongelmaa jos oikeest pitäs tulla tukala olo ku rimppakintturyssät kävelee petolinnunpersenaamat mutrussa jossai sittaris hamstraamas jotai vitun vaippoja ja kahvia... huhhuh...ei kateeks käy! Yli 100kg ja en tunne itteeni sen hionommaks tai rumemmaks ku muut, se on kato se mitä siel korvien välis on ja siulla kertokee vaan, siellä ei oo ku sahajauhoo... :) koitas nyt reppana pärjätä elämässäs joteki,jaksamisia!! :DDDD
- läskit
mirva lopeta
- rimppakinttu finski
good girl muhkeeleidi!!!!!!
- halivililioliol
muhkee leidi yrittää uskotella itselleen olevansa sinut kilojensa kanssa vaikka itkee katkerana kumminkin. Voi s...na et osaat olla tyhmä
- Kateellinen tyhmä
^Voi s....na et sie osaat olla viisas.
- apina
jos muhkeeleidi on sinut itsensä kanssa niin miksi pitää olla niin tyhmä että haukkuu muita ihmisiä joita ei edes tunne vai onko taustalla sittenkin katkeruutta ja syvää vihaa normaalipainoisia kohtaan..todella typerä kommentti venäläisistä naisista.
- itseluottamus
vaik on hoikka ja kaunis ni entäs sit ku muute on tyhmä ku saapas. voi ylipainoneki olla hehkee ja samaa pakettii älyy mukaa. antaa ymmärtää mut ei ymmärrä antaa on yleensä näil tosi hoikilla.....
- Huiskis
Ja itse oot sitten timmissä kunnossa oleva atleetti, joita naiset mielellään katselee ! Mutta onneksi on tarjolla myös meille naisille komeita ja sexy uroita silmänruuaksi.
- -18kg
Itseasiassa miulle tulee kyllä tuskanen olo siitä, siksi olenkin nyt ottanut itseäni niskasta kiinni ja alkanut tarkkailemaan syömisiäni ja käymään lenkeillä ja punttiksella!
- 8
hieno homma.mut varo vaan laihduttamasta liikaa tai muhkeeleidi tulee ja haukkuu sinutkin.
- optimisti-polla
onneksi kattelee naisia. huolestuisin , jos rupeis mulkoilee äijiä sillä silmällä
- läskit maksakoon!
Lihava ihminen on laiska, ei siitä mihinkään pääse! Syöminen yli tarpeiden on järkyttävää inhoa herättävä piirre, joka tulee maksamaan meille normaaleille ihmisille sairauksien muodossa maltaita:(
- nuijat
.....puhumattakaan juopoista, tupakoijista ym. että ei tarvi olla häävi ku pääsee sanomaan....
- NII MIEKII MYös
UUH MITÄ HOIKKIA SEXY MISUJA OLI VIIDAKON TÄHTÖSET SARJASSA SUBILLA.
MAHTO LÄSKEJÄ OTTAA AIVOO KU UKKO KUOLAS NIITÄ- 30vmiesrdfmolk
Just ei kiinnosta tollaset silikoonipallerot yök...mieluummin normi nainen!
- aivot on narikassa
Toivottavasti tähtösillä on vain menolippu Thaimaaseen.
Satuin katsomaan vähän aikaa viikonloppuna kyseistä ohjelmaa, ja täytyy todeta, että täysin ala-arvoisia esityksiä tuli näiltä silikooneilta.
Ja kielenkäyttö oli todella törkeää. Kyseistä ohjelmaa todennäköisesti katsoo nuoret ja jopa lapset, joten siitä oppinsa saavat.
Menee Suomalaiselta naiselta maine tuollaisten typerysten takia.
Jos joku noita tuollaisia kuolaa, niin joutaa mennä niiden perästä sinne Thaimaaseen ja jäädä pysyvästi sinne noiden silikoonien kanssa. Silloin Suomalaisten älykkyysosamäärä kasvaa.
Sinulle NII MIEKII MYÖS: Yksi "läski" vastaa älykkyydeltään reilusti noita kymmentä kanaa.
- upeeta
just just...... ja älykkysosamäärä on pienempi ku kengän numero
- painava ongelma
just just...paino 3x kengän numero?
- kyrpiintynt ihmisiin
eli nainen on sairas ja ei haluttu maailman päälle jos on muotoja ja painoa yli 50kg ja sit taas nää saatanan pakkasen raiskaamat pulkan narut on miehille mukamas kyrvänpystyttämisen aihe ja kauneutta?
voi vittujen kevät ja kivesten kesä,mihi tää maailma on menossa!
itse entinen kukkakeppi,nykyinen pieni ja pyöreä ja silti ihan yhtä paljon löytyy ottajia!
te vitun luuviulujen ihanoijat,menkää perkele joskus kokeilee,miltä se liha tuntuu,onse kalseeta kopeloija aina luita!- c..
Siulla ei tainnu mennä perjantai-ilta ihan putkeen..?
- paikkakunnan miehiä
Kuin myös, totaalisen kyrpiintynyt olen tähän jatkuvaan haukkumiseen. Jos ihminen on itse tyyytyväinen muotoihinsa niin vittuakos siinä on kenelläkään mitään huutelemista. Jos ja kun niitä pakkeja tulee naismaailmassa itse kullekin, niin ne pitää kestää pää pystyssä eikä katkeroitua ja tulla tänne nettiin solvaamaan.
- ryhävalas nro 10
mut näkyykä jöpötin miehellä kun iso maha,ei näy,eli ei toimi!!
- hyvä fiilis
joo ei toimi ryhävalaan kanssa
- mahtava peräsin ja.
Mulla kunnon takamus ,muhkea ja kaunis,upea farkkujen kanssa,ja kultani rakastaa mun p.....fonea,ja mie kultaani,menkää lenkille tai jotain,jookos !!!?
- pus pus
Nii miekii rakastan......sinnuu.
- c..
Tää onkii mehukas viestiketju..lihavat muijat vänisee hyvännäkösten älykkyydestä,ihan niinku niil olisi jotai tekemistä toistensa kanssa. Ja se on ihan ok jos niitä kiloja kertyy, mut siitä ei nyt päästä mihinkään että enemmistö ukoista tykkää timmikroppasista muijista. Olkoot himassa kuinka ihana vaimo tahansa.
- herkkupeppuliiii
Sori vaan,mut meillä lakanat heiluu tosi tiuhaan,kun mulla nii sesy muheva takamus!!
Heeerrrraaaajeeeeesuuuus ,sanoo kultani ja mie naatin,pitäkää työ heinäseipäänne ihan rauhas!!- erstopeppu
Mies on valehdellu naiselle ammoisista ajoista asti päästäkseen pukille! Fakta on kuitenkin se ettei läsö akka kelpais jos sai kaunista ja laihaa...Läsö kelpaa vain ja ainoastaan sillon ku ei muuta saa tai mies on humalassa ja puutteessa...Turha sitä on muuten selitellä, läski on läski ei kiihottava, mut pannaan jos ei muuta saada!
Ps. olishan se väärin jos laiska läsö ois haluttavampi kuin itsestään huolta pitävä nainen, sillä sen verran rankkaa se on pitää itsensä kunnossa, läski ei sitä uhrausta jaksa tehdä, niin se vain on:) Hyviä lenkkeily hetkiä, eikä sitten palkinto suklaata lenkin jä'lkee:) - Laiha ja onneton?
erstopeppu kirjoitti:
Mies on valehdellu naiselle ammoisista ajoista asti päästäkseen pukille! Fakta on kuitenkin se ettei läsö akka kelpais jos sai kaunista ja laihaa...Läsö kelpaa vain ja ainoastaan sillon ku ei muuta saa tai mies on humalassa ja puutteessa...Turha sitä on muuten selitellä, läski on läski ei kiihottava, mut pannaan jos ei muuta saada!
Ps. olishan se väärin jos laiska läsö ois haluttavampi kuin itsestään huolta pitävä nainen, sillä sen verran rankkaa se on pitää itsensä kunnossa, läski ei sitä uhrausta jaksa tehdä, niin se vain on:) Hyviä lenkkeily hetkiä, eikä sitten palkinto suklaata lenkin jä'lkee:)Vain suklaata? Kyllähän hyvännäköinen nainen luulisi saavan paljon muutakin. Akat vatkaa itseään jumpassa ja vaikka missä v..n liikuntakerhoissa ja ukko tekee kotityöt ja hoitaa pennut siitä hyvästä, että akka antaa käydä venäjällä huorissa. Hyvä, hyvä " itsestään huolta pitävä" !
- ughuhg,ota banaani
erstopeppu,mees nyt mahas kans muualle pätemään,apinat tuli jo aikoja sitten alas puusta,jäitkö sinä sinne vielä ...???
- erstopeppu
En minä päde mitenkään, sanoin vain faktat!
Ps.En tunne yhtään läskiä, joka ei tahtoisi laihduttaa! Sen sijaan tunnen monta läskiä, jotka selittelee läskejään kiireellä ja aineen vaihdunnalla, samalla kun vuokraleffa on kädessä, sipsipussi toisessa:) Hyvää kesää, lenkkeilyjä ilman palkinto sipsejä;) - Aineet vaihtoon
erstopeppu kirjoitti:
En minä päde mitenkään, sanoin vain faktat!
Ps.En tunne yhtään läskiä, joka ei tahtoisi laihduttaa! Sen sijaan tunnen monta läskiä, jotka selittelee läskejään kiireellä ja aineen vaihdunnalla, samalla kun vuokraleffa on kädessä, sipsipussi toisessa:) Hyvää kesää, lenkkeilyjä ilman palkinto sipsejä;)Kertoivatko ne lihavat tuttavanaisesi, miltä tuntuu, kun aine vaihtuu? Ja siis mikä aine? Kertasivatko he ehkä peruskoulumuistojaan äidinkielentunnilta?
- erstopeppu
Aineet vaihtoon kirjoitti:
Kertoivatko ne lihavat tuttavanaisesi, miltä tuntuu, kun aine vaihtuu? Ja siis mikä aine? Kertasivatko he ehkä peruskoulumuistojaan äidinkielentunnilta?
Hieno ja asiallinen kirjoitus:) Aine on läski ja se kuulemma tuntuu pahalta:)Äidinkielen tunnit ovat jäänet väliin, mut lenkit eivät;) selitykset pois ja lenkkarit jalkaan silloin kaikilta läskit pois sulamaan alkaa:) eikä sitten palkinto karkkia!
- Aineet vaihtoon
erstopeppu kirjoitti:
Hieno ja asiallinen kirjoitus:) Aine on läski ja se kuulemma tuntuu pahalta:)Äidinkielen tunnit ovat jäänet väliin, mut lenkit eivät;) selitykset pois ja lenkkarit jalkaan silloin kaikilta läskit pois sulamaan alkaa:) eikä sitten palkinto karkkia!
Läski käy lämmikkeeksi - haluan jotain tilalle! Mikä siis pitää minut lämpimänä, kun läski katoaa?
- erstopeppu
Aineet vaihtoon kirjoitti:
Läski käy lämmikkeeksi - haluan jotain tilalle! Mikä siis pitää minut lämpimänä, kun läski katoaa?
Aivan varmasti saat hyvän lämmittäjän,kun vain jaksat nähdä vaivaa lenkeillä:) Hyvä kroppa on seksikäs ja jokainen voi sitä muokata! Kiitos, en ota sauna siideriä tahdon näyttää hyvältä,säästän samalla rahaa:)
- m35vlretkiork
Typerää tuollainen toisten pilkkaaminen. Noh itse olenkin liian kiltti ja ilman pilua ollut aina :(
- Leena ja sen läskit
Voi voi kun minun PITÄS saada 5kg pois?? ja se on sula mahdottomuus? VAI ONKO? Olen yrittänyt syödä terveellisesti ei sipsejä eikä muitakaan turhia makeita naposteltavaa ja ruoka annokset olen pienentänyt minimiin ja lenkillä olen melkein säännöllisesti käynyt ! Mikä eteen? kun ei paino putoo ni ei sitten millään?. Alanko ihan syömälakkoon? Neuvoja otetaan vastaan?
Jättää vehnät,sokerit pois,syö säännöllisesti ,3-4 kertaa viikossa tunnin sauvakävelyä(patterilla tai ilman)!,keilausta,vatsatanssia ja uintia,niin ei takalisto leviä enempää,ja kilot putoaa.
- luikuriako
ruokapäiväkirja johon kirjaa ylös mitä päivittäin syö.riittävän pitkät lenkit (1h.30min -3h)juomana vesi.lisäenrgiaa tarvitsee 2h ja pitemmillä lenkeillä.riittävästi nestettä päivän mittaan.aamupäivällä voi olla myös hiilareita ravinnossa iltaa kohti enempi proteiini pitoista.ruokaa tasaisin välein päivän mittaan.makea pois pullat ,karkit, limonaadit ym.kerran viikossa reilu annos ruokaa kerralla ettei elimistö rupea käymään säästöliekillä.eikä sipsitkään oikein sovi.mutta yksinkertaisesti kun syö vähemmän kuin kuluttaa niin paino tippuu takuuvarmasti.
- persjalat
Suomalais-ugrilaista persjalkarotua olevat naiset vaan pullahtaa viimeistään keski-ikäisinä, vaikka tekisivät mitä. Onneksi lähellä on saatavilla täydellisiä slaavilaisia rotunaisia.
- Jabadaba
Kyllä nuo slaavilaiset rotunaisetkin näkyy ajan kuluessa leviävän.
- Aineet vaihtoon
Venäläiset miehet kuolevat alkoholin vuoksi alle kuusikymppisinä. Slaavilaiset rotusääret eivät ole heidän ongelmiaan ratkaisseet kuluneiden vuosisatojen aikana. No, ehkä ne rotusääret toimivat ongelmaratkaisijoina paremmin rajan tällä puolen. Mene, tiedä, mikä oli ensin - muna vai kana.
Minulla on hyvät ja vahvat, suomalaiset maatiaissääret. Niiden päässä olevat, suomalaisella suolla jalostetut, jämerät jalkaterät kun upottaa upean maamme kamaralle, niin kertyneet läskitkin kulkevat ihan huomaamatta mukana.
Ihanaa olla suomalainen nainen! Otan sen miehen, jonka haluan ja vaihdan aineitani hänen kanssaan silloin kun haluan. - maatiaissääriyrjö
Tuli ihan pahaolo kun kuvittelin miltä näytät. HYI HELV...
- Aineet vaihtoon
Hengittele rauhassa. Tulet ymmärtämään paremmin omaakin seksuaalisuuttasi, kunhan ensin aikuistut. Kasva rauhassa!
Sen katsos näkee miehen silmistä, onko hänestä rakastajaksi vai ei. Ei ne suuret puheet, vaan... ...joskus kun luen näitä juttuja,tulee mieleen,että täälläkö kaikki hullut on kun Rauhan sairaala lopetettiin,mut heillähän varmaan lääkitys!!
Aikuiset ihmiset miettii kellä on mitäkin läskiä ja missä,eiks oo parempaa tekmistä??
Haukutaan naisia niin törkeesti että oksat pois....Onneksi tiedän,että on olemassa fiksuja miehiä ja naisia,jolla pururata toimii!
Huheijaaa,ja hurlumpsis- viisasta?????
aivan näin.... ja sitte ihmetellään minkätakia meidän teinit ja lapset on ihan päästään vialla. ei paljo tarvi ihmetellä kun näitä juttuja lukee.mistä lie oppivat...????
- hiphjei
Kyllä läski on kuvottavaa myös miehessä!
- Hyvä olla
Itselleni ei tule koskaan mieleeni haukkua kenenkään ulkonäköä. Se "geeni" vain puuttuu minusta. Huomasin tämän erilaisuuteni muun muassa, kun eräs kolleegani aikanaan haukkui minulle esimiestämme, jonka olisi pitänyt hänen mielestään peittää mahansa paremmin. Minä en ollut koskaan kiinnittänyt asiaan mitään huomiota vaan päinvastoin, olin aina kadehtinut hänen paksuja hiuksiaan. Kommentti tuntui vain typerryttävän epärelevantilta.
Näen ihmiset kokonaisuuksina, joilla jokaisella on omanalaisensa ulkonäkö. En koskaan koe, että heidän tulisi jotenkin muuttua, koska minä niin haluan. Ja sitä paitsi kummasti se ihminen vain komistuu /kaunistuu, kun enemmän tutustuu. - mietippä niin
pitää ajattella sisäkuortakin eikä vaa ulko kuorta:) akka tyhmä ku saapas ja näyttää
hyvälle ni ei oikee kyl natsaa....
tän keskustelun aiheen on tainnut aloittaa joku
kellä on tosiiiiiiii huono itsetunto tai jotai
tai itse on virtahepoa muistuttava tapaus
katso peiliin elä hauku muita
jokainen on semmonen kun on.- Hermot menee!
Naurattaa tää selittely, ole sinut itsesikanssa, oli painoa 50 tai 100 kiloa, perkle! Miksi kummassa te läsöt sitten "yritätte laihduttaa" saatna syökää ja olkaa onnellisia ihrasta tykkäävien miestenne kanssa! Miten syytätte esim. aloittajaa itsetunnon puutteesta? Aloittaja ei haukkunut lihavia, vaan kysyi reilusti miltä tuntuu, kun mies katsoo telkkarista kaunista naista ja jopa haaveilee siitä! Miksi ette myönnä sitä, et telkkarin edessä sipsipussi kädessä on kivaa ja helppoa elämää..Ja varsinkin Imatralla se on todellakin helppoa naisia täällä ei ole juuri yhtään verrattuna miehiin, siksi läski saa miehen koska ei ole kauniita kanssasisaria kilpailemassa = ei tarvitse liikkua saadaksen miestä, niin yksinkertaista se on!
- 7878787878787878
laihduttaminen on erittäin helppoa, kun pitää yhdestä ohjenuorasta kiinni.
Syö vähemmän kuin kuluttaa - rea listinen
Ketjun alottaja oli selvästi asenteellisesti liikkeellä ja haluaa provosoida ja siinä taisi onnistuakin jonkun verran.Ehkä kannattaa jättää tämmöset keskustelut väliin ,netistä ja suomi24 :ltakin löytyy aiheita paljon muitakin.
- erstopeppu
Mielipidepalstahan tämä on, asenteellisia ovat myös nämä läsöt jotka provosoituu ja käy ASENTEELLISESTI puolustelemaan! Tärkeä pointti on myös se, että toisen mielipide on terveellinen ja toisen vähemmän terveellinen! Pitkiä retkiä ilman suklaata, kiitos:)
- % = 0
näkyy ne muutkin kun "läsöt" provosoituvan ja puolustelevan : D
- höpö tyyppiiiiii
erstopeppu taitaa tykätä suklaasta,kun jatkuvasti tuo sitä esille ,ehehhehehe
- kivipeba
varmasti tykkää ja salaa syö ja se on varmaan muitten vika ja sit käy täällä kettuilemassa kun ei muualla uskalla... hah ..haaa ...e..peppu on ihan lälläri : D
- l.o.ser
niin ja juo sidukan ja kaljankin sipsit päälle ja ottaa päähän kun ei e...to ...pu mahdukaan vvanhoihin verkkareihin....on se niin luuseri ettei mitään rajaa ja haukkuu päälle toisia,raukka mikä raukka
- mies salilta
No mutta nyt hei, "erstopeppu" ja "suklaa"! Ettei nyt vaan olisi mies hakusessa tällä erstolla. Kannustusta täältä, kyllä sinä vielä elämäsi miehen löydät. Mutta et naisia haukkumalla välttämättä.
- 754328
Eiköhän ne oo miehetkin ihan yhtä lailla ylipainoisia kuin naisetkin. Sitä mie en oikein ymmärrä, että millä tavalla se on kenenkään ongelma, jos jollakin, naisella tai miehellä, on enemmän painoa, eiköhän se ole jokaisen oma asia. Joo, ei se varmaan terveellistä oo mutta edelleenkin jokaisen oma asia. Itsehän voit sitten suunnata katseesi sellaisiin naisiin joista pidät ja lopettaa tuon valittamisen, pääset huomattavsti helpommalla.
- l.o.ser
e...peppu on kaikkien iloksi hiipinyt kiven alle häpeämään !! Hyvä niin :)
- Liiat lihat!
Tarkoitat varmaan, et läskien iloksi?
T.epeppu fani:) - l.o.ser
onhan se sittenkin vielä hengissä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1471217
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636- 54557
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462