moviestarplanet

lskva,xflssc

se on sitte paras nettimaailma. Siellä voi tehä omii leffoi ja shoppailla ja tehä lookkeija pelata...sun muuta... Googlettakaa sanalla moviestarplanet... Kertokaa omii juttui nettisivustosta! Is the best...

123

9111

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kinimeiga avatar

      mäki oon siinä...

      • nea965

        Määki oon siel ja olen 14 ja mainos on iha peest mutta paikka aivan mahtava ! Olen: nea965
        :)


      • ja lisäks se on mun ihana kaksoisveli


    • minä

      Move on hyvä paikka!!! väärä kunniatrolli, lopeta pelleily

    • movien johtaja

      movie on paras. Voit olla kun elämässä,mutta kannattaa muistaa että elä myös omaa elämää. Älä ole koko ajan koneella. Minun mielestä saa sanoa oman mieli piteen tällä sivulla mutta pila jutut pois!

      • Altajajaja

        No mul OLI 6lvl oleva ukko mut poistin sen :D mut nii uus ukko tyttönen03


    • Ghddyop

      Lol. Se on paskaa :D Ainaki mitä mainoksesta katoin. En kyllä tule ikinä liittymään :P

      • papers

        Moi mä sain vuoden jämsän ja sit mun ukko pölliniin ja sit poistettiin mu uus kieli on pampers


    • jasmin.1444

      no mä ainaskin oo oves se oh nice

    • turhaaaaa

      Kuka oikee liittyyy johonki kolmosluokkalaiste shoppailu juttuu netiss???!! Hankkikaa elämääää!!! Mainokse oon nähny ja eiks siäl niinku oo kaikil aika hito iso pää???:D Kiitos ja pahoitteuni jos olin ilkeä mutta sanon vain suoraan:)))))(

      • Tyttö03

        No oon kolmosella ja meidän luakalta kaikki on siel
        Moviestar is best


      • plääplää

        sanoo ite kolmas luokkalaine! oon itekkii paljo enemmä mut käytän silti sitä! ja päällä väliä! senkun haukut rillipöllö


      • mimulili

        mä oon kutosella ja oon movessa ( pyytäkää kamuks! nimi on cheisa765) Move on paras paikka! ja jos kavereita on siellä, pyytää kamun ukon nii ja pyytää sitä kamuks ja voi viestitellä. Ilman kännykkää! (sen saa myös padiin/ tablettiin)


      • oiunömöbpkj

        se on iha ok paikka.. oon sen kautta löytäny yhen tyypin... (siis tiietään toistemme ig:t ja facet tms... ja oon 11.. nimi: linnea) ja oon 18 lvl ja vip


      • oon sen kaksoissisko ja ollaan molemmat 17v


      • Kisufani

        Mä rakastan msptä, oon pelannu jo noin 2 vuotta mut uudella Tyypillä 6kk


      • Anonyymi

        Hah kuule pelasin itsekkin sitä joskus 3lk mutta testasin uusiksi niin jäähän siihen koukkuun. Sama asia kuin tik tok tai joku muu koukuttava sosiaalinen media. No ei se mainos ollut ehkä sitä parhainta laatua muttaikää ei voi määritellä ketä siellä on! Siellä on 9-16 vuotiaitakin jopa!


      • Anonyymi

        Wow! Tai siis, oli 2013 aikamoista menoa..


    • joolol -.-

      joo se msp on PERSEESTÄ. mä tyhmä liityin (ja oon 13) ja jouduin toteamaan että se on syvältä -.- iha sairaa tylsä paikka. hei muute tiiättex mite sielt voi poistaa oma proffu?

      • Donkey kong

        Mä oon siel moves se on hyvä paikka sählätä


      • paskkkaaaaa!!!!!!!!
        Donkey kong kirjoitti:

        Mä oon siel moves se on hyvä paikka sählätä

        movie on paska siel maksaa tuoli 600 sc mä kutsun sitä homoplanetiksi täyttä paskaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • mimulili

        sen voi poistaa. Ota asetukset, ja etit sieltä poista ukko tai joku sen tapanen ja siihen jää vaan joku delite officer tai sellanen :)


    • -. -

      vitsi vihaan movee

    • MovieOnPaska

      Hehheh .. Loppaan ku toi siis LAGAAA!

      • Moves juuh.

        MSP on iha ok... Oon 13v. :]


    • hgfhgfhfhfghgfh

      MovieStarPlanetin henkilökunta on sanottu irti 1.12.2012 alkaen. Sinne ei nyt saa mitään yhteydenottoa. Harmi vaan niille, jotka ovat vip-jäsenyyden sinne ostaneet. Menee rahat hukkaan. Ne moderaattorit ovat ihan tavallisia pelaajia. Ei sieltä saa siis apua.

      • aijjaa niinkö luulet

        Oon jutellut niiden kanssa gmailissa..-.-


    • MoviestarplanetOnPas

      Joo on se joskus iha kiva -.- Mut siis aika noloo ku vipistä pitää maksaa jtn rahaa.. Aatelkaa HEI! Teillä menee oikeeta rahaa sinne jos ostatte vipin aatelkaa johonki nettimaailmaan :DDDDDDDDDDDDDDDDD MovieStarPlanet on paska -.- Anteeks vaa vituttaa se on niiiiiiiiiiiiin PASKA

      • erwrwrwrwrwrww

        Minun mielipiteeni on se, että se oli TOSI kiva pelipaikka vielä viime vuonna kun se perustettiin ja vielä viime keväänä. Siellä voi pelata ilmaiseksi, ei tarvitse välttämättä maksaa. "Kahden kerroksen väkeä" on myös reaalimaailmassa.


      • Öö... Kuules!

        Ei tos mitään, mut ootko tajunnut melkein joka paikassa pitää maksaa oikeet rahaa vipist! Ja olin howrsessa pienen ja siel makso sellaset passit enemmän kun ton VIP!Jos älysitte:D


    • Naukkah

      On kyl paras paikka! Oon koht 11 levul

    • -99

      jaa ja minkähä ikäsii ootte ku käytte jossai msp ssa? mä olin siel joskus kaua sitte ja sanonpa vaa et iha sairaa paska paikka - yhtä perseestä tullu kuin muutki nää habot ja yms..

      iha lol -.- mul on kyl oma elämäki.

      • Turpa kiinni

        TARTTEEKO KAIKILLE KAILOTTAA PIDÄ NE ASIAT ITELLÄS!


    • MSP IS BEST

      Jokaisella omat mielipiteet!!!! D;< Minusta se on hyvä, oon ite siellä :) Ei tartte haukkuu sitä sivustoo ):

      • suomis4

        Tartteehan


    • nyt servas

      niinno ite sanoit et kaikil on omat mielipiteet et just sanoin omat. ja jos se on muka kielettyä se haukkuminen tai jos sanoo huonoks nii eihä tääl ois muutaku et "paras paikka ever" jtn tollast.. eihä siitä kehity mtn oman mielipiteen ilmasu vtu pälli -.-

      suomi24 on just sitä varte...

      • fafafafaf

        Joo, siel valvojat on 11-12 vuotiaita ja ne on päässeet getkessä 20-23-level. Surkee facebook-sivusto. Sitäkin ylläpitää joku 12 v tyttö ja leikkii movessa olevansa valovja.


    • jo lyyti kirjoittaa

      18.08.2012 14:57
      Hello! I am a Movie Star Planet's administrator. We're glad that the site has been made on issues like fan pages. I myself am satisfied with Movie Star Planet was, and it is very nice that many young people has created there own Movie Star. Too bad it's just that some people make a Movie Star 'for nothing, and do not log on as ever. It would be nice if we could get just more and more young people to play and new to our site! Come on just feel that others too!
      Greetings: Movie Star Planet Team

    • *Death*

      Movie on paras koska no syitä on hirmusesti mut ne jotka haukkuu SUKSIKAA PERSEESEEENN

      • Se YKS

        Movie on huono koska no syitä on hirmusesti ja ne ketä haukkuu SUKSIKAA SUOLLe!!!!!!!1111


    • <3<3<3

      Pyyytäkää xDLottaxD:tä kamuks

    • K4 vidun maket xD

      Iha paska vauvojen paikka.

      • en kestä

        Se mainos on niin paska että pitää sulkea telkku tai vaihtaa kanavaa. Movie star planet on paska, sori jos satutin jotakuta mut tää on mun mielipide enkä ajatellu muuttaa sitä!!!!!¡!!!¡


      • taidan loapta
        en kestä kirjoitti:

        Se mainos on niin paska että pitää sulkea telkku tai vaihtaa kanavaa. Movie star planet on paska, sori jos satutin jotakuta mut tää on mun mielipide enkä ajatellu muuttaa sitä!!!!!¡!!!¡

        muakin ärsyttää siinä mainoksessa sen tyypin teennäinen ja ylikiree ääni.Saas nyt nähdä kuinka käy kun Uljas ja sen kamut pääs moderaattoreiks.Modet näkee sieltä kaikkien keskustelut.Vähänkö v........aa


    • danielaoonmä

      pyytäkää kamux mua.oon daniela,mun eka nimi oli danielaoonmä mut sitte mä kirjoitin valvojille että voinko muuttaa mun nimen koska mut tunnistaa kaikki kun nimi on danielaoommä.Sitte mun nimeks tuli hotdinah mutta sitten kun me perseiltiin liikaa ja varastettiin mun kamun äidin tissiliivit... lukekaa siitä mä tein artin niin nyt mun nimi on peace in world.Lukekaa se artti niistä tissiliiveistä mä nauroin ihan sikana ja vieläkin naurattaa.pyytäkää kamuks.

    • Alii<33

      Hei, ei tartte tulla tänne puhuu paskaa siit Moviesta. Ite oon siellä, ja se on tosi hyvä paikka. Älkää menkö jos ei kiinnosta mut ei siit tarvii tänne tulla puhu mitää joo se o iha paska hyi vittu yyh kamala paikka. Hankkikaa ite elämä ja olkaa te vaan siellä vitun mesessä ja facebookissa, tänne ei tarvi tulla ja habboki on hyvä paikka.
      Oon sit moviessa AliiZ.

      • kovapoikawqeqweqwe

        oho! Taidat olla kovakin tyyppi kielenkäytöstä päätellen. Movie olisi ihan hyvä paikka, ellei siellä olisi sinunlaisiasi kakaroita. Alaikäraja pitäisi ehdottomasti olla 10 vuotta.


    • lool
      • Ankanpoika313

        Mitä ihmettä yrität huijata? Kuka nyt moisee uskois, en ainakaan ite mee menettää omaa tyyppiäni sulle! Ja oon moves Ankanpoika313..


      • Rosailine02

        Moi! move on hyvä paikka oon siel Rosaline02, mutta asiaan onko toi vipin osto turvallista? Maksaako se mtn oikeet rahaa? Kannataako tehä se puhelimel? Ja eihö sun tyyppis viedä? D: VASTATKAA!


      • Moviestar

        Onks se turvallista, kun nehän kysyy sitä salasanaa yms.. nehän voi yhtä hyvin varastaa/pöllii sen moviestar mallin. Meinaa mä tein just ton nii pelkään :(


    • titta8

      No, on se kyl aika ärsyttävää ku lagaa. Mut on siin hyvii puolii esim..emt
      Mutta silti! Mun ukon nimi on: musta tyzy1

      • Miley Hot

        Msp on paras!Mun nimi on siel Miley Hot ja kattokaa mun leffoja!


      • JokuJokaNäkeeSinut

        Hyviä puolia et näköjään keksinyt yhtään kun siellä niitä ei ole!


    • mfeiw

      mikä on erkka???

      • en oo saanu

        "Erkka" on erityistervehdys. Sen voi antaa toiselle pelaajalle, jos sinulla on 15 timanttia. Saat sitten - en muista oliko 5000 famepistettä itsellesi ja myös sille jolle annat erkan. En oo varma noista famepisteistä paljonko niitä sai mutta sekä erkan antaja että saaja saavat saman verran.


    • Mainoksen perusteel?

      Tääl ne vihaajat on just niitä jotka on nähny vaan mainoksen. No ei se mainos mikää paras oo mut kokeilkaa paikkaa ennen ku haukutte ja jos haukutte kokeilun jälkeenkin niin voi olla ettette ymmärtäny pelii tai ette vaan tykkää.

    • vähä järkee

      jos joku ei tykkää movest nii älkää ny vi**u silti nii haukkuko...

    • DiscoPanda

      Iha ok paikka. Olis kiva jos joku ottais mut näyttelee leffaansa ja saisin oma ikäst mukavaa seuraa, muutaki ku irl ystävät. Ja mun tyypin nimi on DiscoPanda!

    • Kokenut -99

      Msp on typerä paikka. Hinnat on noussu. Itse oon OLLUT siellä. Alotin maaliskuussa 16 pv 2011 ... Oon 17 lvl.. Ja olin enne highscoressa sivulla 12. Nykyään 24 - koska sinne tulee sellasia huomionkipeitä pentuja (no okei ei kaikki sellassii oo, että onneks sieltä sain myös tosi hyvä kaverin, ja oon tuntenu sen n. 1,5 vuotta) Jaa.. Nykyään siis syynä tohon on kun suurin osa tekee lyhäreitä (lyhytleffoja) ja pääsee nitten avulla jos ne saa kattojia niin aika isolle levulle, eli mulla on siitä kokemusta ja voin sanoo että se on ihan hyvä paikka tällä hetkellä 7-12 vuotiaille.. mut ei sitä vanhemmille. Koko paikka on muuttunut sairaasti. Ja sanon yhen jutun vielä (kirjotan) : Älkää tilatkokännykällä salaa sinne vippejä tai mitään koska joudut koukkuun & vatun pahaan kuseen. Kiitos msp! :c

      • Miqqe 333

        Miten sä oot sieltä kaverin saanu. Nehän antaa bännit heti jos kysyy esim. oikeeta nimeä ???


    • MSP IS BEST

      Moviestarplanet on minun mielestä tosi kiva paikka! Iha Best niin ja Tämä oli minun mielipiteeni

    • sdfsdfsf2

      ihan paska peli gta san andreas on parempi :D

    • fuckinamatöörit

      voi vittu mage DX se on surkeempi kuin kimble rusinoilla

      • Bonjoustoa

        se on ihan hyvä paikka :) siel on joitain joittenka kaa sekoilla XD alotin 2011 kesällä. En oo ollu kertaakaan vip, mut ei siin vipis oo mitää järkee ees... Oon päässy ilamn sitä ko melkeen 7 levul.. mut se lagaa ihan sairaasti -.-'


    • korppi™

      luulen että ADVENTURE QUEST WORLDS on parempi peli(:

    • korppi™

      siinä ollaan olevinaan julkkiksia vaikka siina ei ole mitään julkkiksia koska kaikki on julkkiksia!

      • varpunen5465464

        joo kiva mesta muuten mutta kyllä mua ainakin huvittaa se miten muutamia joiden nimii en viitti tässä mainita ovat 25 levelisii ja niitä palvotaan kuin epäjumalia ja kuitenkin kun tietää livenä ne tyypit niin niitä ei kukaan noteerais mitenkään. Movessa voi olla kunkku kuka vaan. Siel on yksi mun kamu 25 level joka on esiintyny poikana vaikka on tyttö in real life.


    • korppi™

      pelaako joku adventure quest worldsia?

      • wetwew

        en pelaa mutta Movie on kaatunut tänään.Eilen jo nikotteli ja nyt kaatu kuten arvata saattaa.


    • pelaaja2

      Mikä on erkka tai toikka

      • Millicent Marjaana

        Itekkin ihmettelen samaa.


    • gangnam style

      miten täs kyseisessä pelissä voi tehä lookin?

    • Olen siel nimel susardi.

    • olkaa varuillanne

      Olkaa varuillanne kenen kanssa juttelette siellä. Uupelo ei ole henkilökuntaa vaikka niin antaa ymmärtää. Hän kerää movessa tietoja ja sitten esittelee jotakin apupalveluaan blogissaan ritarosa. Väittää olevansa 19-vuotias media-alan opiskelija, mutta ei ole. Jos joku tuntee Rita tai R-kirjaimella alkavan Uupelon niin ihmettelen. Ja ihmettelen että moven henkilökunta antaa kyseisen hermoherkän tyypin pitää siellä omaa apupalveluaan kun siellä ei saa aikuiset enää pelata. Uupelo ei ole henkilökuntaa. Jos Uupelon antamaan puhelinnumeroon soittaa, sieltä saattaa vastata möreä-ääninen mies. Joku manga-fani väittää olevansa ja media-assistentti. Harmittaa että tuollaisia änkeää lasten sivustoille. Movessa muutenkin nykyisin on meno mennyt aivan ällöksi.

      • ihmisetonidiootteja

        Väitteesi on väärä, uupelo on jo 20-v (tai ylikin). Hän on media-alan opiskelija, ja msp:n ylläpito kuulemma arvosti hänen apuvideoitaan. Hän itseasiassa poisti tyyppinsä sillä ihmiset haukkuivat niin paljon, ja hänen nimensä oli uupelo sillä teki ensimmäiseksi käyttäjänsä vaan vitsillä. Jos et tiedä asiasta mitään, niin älä sitten siitä jauha paskaa. Kiitos.


    • MovieTyyppi

      Minusta se on hyvä peli ja dissaajat,älkää tulko tänne haukkuu ja pahottaa mieltä. :)

    • Katrianne Move:)

      Ihana paikka, pyytäkää kamuks siel: Katrianne

      • Annika:)

        Se mainos ei kyllä todellakaan kerro mitään....Paljo parempi paikka ku miltä mainoksesta voi kuvitella ._. käyn ite siel useasti (ainakin toistaiseksi) ja se n kyllä kiva paikka :) Ja oikeastaan luulisin, että shoppailu on 15% koko paikasta....Leffojen teko on kyl kivaa :p
        T. Annika:)


    • mmmmmmmmmmmmmmmm

      Vittu että voi olla paska peli.

      • MSP:hen

        Minust MSP on tosi hyvä paikka, oon koht 12v ja oon siel 8lv ja vip. Se on niin kiva peli ja se on mun mielipide mun besut siel on: hirviö11, Onni944 ja Cecilia. Saa pyytää kamuks, mun nimi siel on: Vamppyyri kissa.
        Siel on kiva jutella esim. Minttujäätelön ja lalamonin kaa ja on kiva tehä leffoi, lookkei ja arttei. Timui myl on 0. Ja kamuks pääsee. Eli oon siel: Vamppyyri kissa.


    • pussssss
    • eposaatti

      Rune o bättre, ku siin o membut ja uuret dragon armourit ja whippi ja vidusti porukkaa dapettavaxz!

    • MovieStarPlanet

      Se on just hyvä paikka, oon siel lodfun 123, mut mul on ongelma ku ite ilmotin yhest ku se haukku jtn pinkki7 nii se ilmotus tuli mulle!! '.' ._. !!!!!! Ei tartte haukkuu sitä!!!

      • MovieStarPlanet

        Nyt en voi mennä moveen 2 pv ja 12 tuntiin >.< !!!


    • Movetyyppi

      Mä oon movessa oon 10 ja se on hyvä paikka! Mitä erityistervehdykset on? Miten niitä annetaan?

    • Cora LPS

      Juu,olen 15 ja yhä MovieStarPlanetissa,käyttäjänimeni on lollipoppi03 ja en valitettavasti hyväksy kamupyyntöjä,mutta juttelemaan saa tulla jos kiinnostaa..
      Olen 18 tasoinen .V.I.P. ja jury.

    • double kill

      moviestarplanet on paska.saatana tuossaki muka järkeä

      • Fannikisu

        Pitääks teijän vaa dissata et "hyi vit*u on pas*a peli!"


    • piituni

      hei oon 8v jaa olen movessa mun ukkoja on monta tässä on mun ukkojen nimiä
      piituni,söpönen567,aippari2006, joo oon mullla enemmänkin iitä ukkoja mutta älkää haukkuko söpöne567 ukkoa )= mutta sanon että kohta on vappu ja AlbanerSS on mun kamu

    • Ymmärtämätön hiippari

      En pelaa ite kun oon 16.v ja pikkusisko pelaa... Ihmiset tulee sanoo, et se on p@ska mutta te pelaatte jotain habboo ja yms. Niin järkee haukkuu tät, kun ootte myös jossain pelipaikois. Et teille haukkujille: Hankkikaa elämä! Pelaatte itekki jotain pelii ja sanotte muille hankkikaa elämä, et hankkikaa ite elämä!!

    • Moviestarplanetissa

      Olen msp:ssä Nimellä jussi4 ja jussi4 wara1 Wara-hahmoa käytän enemmän. Ja haukkujat: Älkää viitsikö kirjottaa ja häipykää tältä palstalta poiis!

    • Moviestarplanet= BEST

      Se on oikeesti PARAS!:-DMun tyypän nimi on elina 9080706050 ja olen 15 levelillä:DPYYTÄKÄÄ KAIKKI KAMUKSI!!:-)

    • Moviestarplanet=Best

      Oon moviestarplanetis elina 9080706050 ja pyytäkää kaikki rohkeesti kamuksi!Oon muuten 15 levelillä:D

    • elina 9080706050

      Moviestarplanet on paras!Oon siinä 15 levulla!Mun nimi on elina 9080706050 :D Pyytäkää kamuksi!:D

    • kissa timanti

      oon vasta 10 levell oon vuosia sitä pelannu ja sitt kuukaus sinne joku murtauttu ja meni kuukauss mun kaveri sano mulle että se oli sen kaveri kirjotti mun salasana ja sit se sanomun kaverille ja sit se sano mulle sen salasanan ja vaihoin salasanaa

    • caroliina ((

      täällä oon joka päivä

    • Miks?:D

      Oon 16.v, mut en ymmärrä kun 10.v on siel ja laittaa nimeksi "Hot girl". Miks?:D Sit asenne on sellai "Mä oon tosi ihq ja 18.v:*". Yrittääks pätee netti hahmol? Sitte niil on poikaystävät, joit ei ees tunne!:D En siis yleistä ja en tarkoita loukata:)

    • gggjk

      Sumuhotelli.net on Jimin omistama retro, joka on avattu paljon parempana ja uudistettuna. Se on mahtava hotelli, jossa voit tavata kavereita, jutella, bilettää, osallistua tapahtamumiin ja paljon muuta! Tule siis Sumuhotelliin Sumuhotelli
      www.sumuhotelli.net

    • MSPpelaaja

      Se mainos on surkee, mutta pelinä 5/5!!!!

    • kfm

      nyt kaikki menee estää moviessa tyypin nimeltä kiia kiiu

    • Balleriinaannika

      Ku meen pelaan koneelle niin meen aina movee käykää pyytää balleriina annika kamus ✌️

    • mä pelaan sitä xDd tuntuu et oon jo aika vanha tollaseen.

      • Uusinkirjoittaja

        Et oo


    • bexq

      Joo todellakin se on PARAS peli mun nimi on: omgb

    • melissaRubiini

      Mun tyypin nimi on melissaRubiini mailman paras peli mainos surkee

    • Entinenpelaaja01

      Msp oli paras vuonna 2011-2013, olin 10-12-vuotias siihen aikaan. Nyt olen 15 ja voisin pelata vieläkin, mutta vituttaa ne uudistukset niin paljon. Ja koko paikka on täynnä jotain 8-vuotiaita, ei sillä etteivät saisi movessa olla. Sillon alkuaikoina siellä liikkui ainakin 16-vuotiaita ja ihailin heitä kovasti :3 Lopetin pelin toissavuonna ja tyyppini pääsi tasolle 26, vanhoissa leveleissä veikkaisin sen olevan joku 15 tai 16?

    • nii ja saada tosi nuoria ystäviä, kun on itse 45v! :)

    • Haistakaa_

      Mä pelaan Movessa ja oon 15v. Se on kiva peli!

    • Anonyymi

      MovieStarPlanet on uskomattoman siisti, upea, kaunis luomus. En varmaan koskaan ennen ole nähnyt vastaavaa. Rakastan peliä, upea, kaunis, mahtava. Suosittelen, lämpimällä sydämmelläni, Kiitos, puhunut olen.

    • Anonyymi

      Onko tietoa miten voisi kirjoittaa msp että sitä ei heti # koska en voi sano mitään

    • Anonyymi

      Mäki pelaan sitä

    • Anonyymi

      käykääs pyytää mun ukkoa kamuks kt on adeeeeeee

    • Anonyymi

      Msp haluaisin että selvitätte tämän aadaemilia112 huijasi minut tosi pahasti diamond pack hiuksista ja sen jälkeen esti minut.

    • Anonyymi

      Joo mut miten saan mun käytäjän takas nimi GabiHex1 kannatta sano sille jos ANNAT TÄN KY NIIN SAAT DP! Ja älkää ottako sitä omaks ja sitten sano kaa mulle niin saatte koko toikan tyhjäks ja ootte ihanii jos annatte sun mulle ja älkää muuten Ees kertoko teijän Salasanoja sen on tosi harmi joku joi otta sen käytäjän niikun mulla kerroin 1 kerta ja sekin men tiin toisien kt yhtäkii mut häkätiin 😭😭😭😭 mut se oli mun oma vaikka joten xxd🤣🤣🤣👎🏻🤣

    • Anonyymi

      mäki oon siel ja mun kt nimi on:AntsuMahtava. Ja vihaan mun kt nimee:(

    • Anonyymi

      mun käyttäjä on mspssä pinjuska131 käykää pyytää kamuks

    • Anonyymi

      pyytäkää kamux mua mä oon Maditzacute tai Madiltzacute

    • Anonyymi

      OON MOVESSA JUSTSE25 MENKÄÄ PYYTÄÄ KAVERIX

    • Anonyymi

      Ostin 10e vipin sain rahat ja timut mutta en saanut vippiä

    • Anonyymi

      Miks on esim leffas Ab lookeis hot lista mitä se meinaa

    • Anonyymi

      Miten saan mun käyttiksen puhuu?

    • Anonyymi

      PARAS PELI,mutta ostin vuoden Vipin ja se ei tullut? Oon nyt tosi sad meni turhaan rahaa ja oisin halunnu sen nii paljon

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1515
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1312
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1311
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1247
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      32
      1215
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1126
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1096
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1086
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1084
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1062
    Aihe