Kokeilin Nokian uutuuspuhelinta windows-käyttöjärjestelmällä useita minuutteja saunalahden myyntikojussa ja täytyy kyllä sanoa, että on harvinaisen huono puhelin. Huono on. On huono. Onneksi en omista sellaista.
Mä vihaan windwsia. Enkä mä tajua ihmisiä, jotka tuskailee koko elämänsä läpi paskåjen tietokoneiden kanssa missä on windows, vaan sitten pitää saada vielä puhelinkin bluescreenillä ja ctrl alt delillä!
TYPERYKSET!! MENKÄÄ METSÄÄN!!
Nokia Lumia täysi pettymys
36
781
Vastaukset
- Lääkäri2
Windowsin kanssa tuskaillu koskaan Nokian windows puhelinta parempaa ei enää tarvii.
- kyllä
Olen samaa mieltä aloittajan kanssa. Mielestäni windows käyttöjärjestelmä oli Nokialle huono valinta.
- happyNoki
iPoni porukka vaan kateellisia..
loistolaite.- hmm...
Nämä ovat mielipidekysymyksiä. Kaikki eivät vain pidä windows käyttöjärjestelmästä...
- --------------------
Aloitus olisi hieman vakavemmin otettavissa trollauksen sijaan, jos edes väitetyn tyytymättömyyden syyt oli selkeästi eritelty ja analysoiden esiin tuotu.
Nyt pelkkä kypsymätön ja lapsellinen kiukku-tuska-purkaus.
Ettei vaan todellinen ongelma olisi siellä "selkänojan ja puhelimen välissä?"
Ps. Kaikesta ei tarvitse pitää ( kuten W8 laatikoista, kuin lapsille tehty ), mutta minimi on kantansa perustelu, asiallinen esiintuonti ja erittely.- aloittaja.
Oho. Täällähän on joku proffa tulkitsemassa kirjoituksia.
Eikö sulla ole ollut koskaan ongelmia windoes vermeiden kanssa?
Miksi pitäisi kiduttaa itseään hankkimalla TASKUWINDOWSKIDUTIN?
Oletko masokisti? - dovkanpaljastin
aloittaja. kirjoitti:
Oho. Täällähän on joku proffa tulkitsemassa kirjoituksia.
Eikö sulla ole ollut koskaan ongelmia windoes vermeiden kanssa?
Miksi pitäisi kiduttaa itseään hankkimalla TASKUWINDOWSKIDUTIN?
Oletko masokisti?Ymmärrän, että sellainen jonka äo on 90 tai alle ei selviydy Windowsin käyttämisestä. Normaaliälyiset kyllä selviää ilman ongelmia. Sitäpaitsi vain idiootti haukkuu laitetta jota ei ole kädessään pitänyt :D
- Big Bad Wolf
Ei se apu sinun tapauksessasi Saunalahdelta löydy. Ennemminkin kannattaisi tuohon irrationaaliseen Windows-pelkotilaan kysellä apua mielenterveyspalveluiden suunnalta.
- true..true..
Totta. Olisi järkevää perustaa Windows-uhrien vertaistukiryhmiä globaalisti.
Windows-käyttäjät eivät ymmärrä kuinka huonosti heidän asiansa todellisuudessa on!
Surullista. Lisäksi psyykehäiriöön kuuluu haukkua Apple-käyttäjiä faniboiksi.
- oikeassa oot
http://m.taloussanomat.fi/?page=showSingleNews&newsID=201224985
Metsään on nokia mennyt ja pahasti.Wintoosaan ei olis kannattanut luottaa.- hirteen kommarit
Tuohan kertoo vaan siitä että myyjät on vasemmistoviherpiiperöitä ja linuxjuntteja :D ja tyhmyydestä että androidsovellusten määrän suuruus olis joku syy ostaa androidpuhelin. Voi elämän kevät sentään mitä idiootteja siellä on töissä :DDD. Taidanpa lähteä omalle kierrokselle ja vittuilla sitten oikein olan takaa.
- hermotko winpula vei
hirteen kommarit kirjoitti:
Tuohan kertoo vaan siitä että myyjät on vasemmistoviherpiiperöitä ja linuxjuntteja :D ja tyhmyydestä että androidsovellusten määrän suuruus olis joku syy ostaa androidpuhelin. Voi elämän kevät sentään mitä idiootteja siellä on töissä :DDD. Taidanpa lähteä omalle kierrokselle ja vittuilla sitten oikein olan takaa.
Tietävät mikä pas-ka wimpula on.
- UUUU-IIII-AAA
"Kokeilin Nokian uutuuspuhelinta windows-käyttöjärjestelmällä useita minuutteja"
Kyllähän ne minuutit olivat tehokkaassa käytössä, kun voi antaa sen perusteella noin vahvan lausunnon!?
Kysymys on pelkastään asenteesta Windowsia kohtaan. Pitää haukkua vaikka ei olisi mitään haukuttavaakaan. Nämä on niitä Apple uskovaisten juttuja.
Windowsilla on ollut aikoinaan omat ogelmansa, mutta nyt se on päässyt niistä ainakin tietokoneen kättöjärjestelmässä. Windows 7 on erinomainen käyttis.- tyytyväinenlumiaan
Kirjoittelen tätä viestiä uudella lumia800 puhelimellani. Täytyy kyllä sanoa, että tämä puhelin on aivan mahtava! Minulla on myös symbian älypuhelin e7, mutta lumian käytettävyys on aivan toista luokkaa. Netissä surffailu, kuvien ottaminen ja katselu, musiikin ostaminen ja kuunteleminen sujuu todella hyvin ilman mitään tökkimisiä. Samoin pelien ostaminen ja pelaaminen toimii loistavasti. Nokia kartat (gps) löytää välittömästi sijaintisi ja navigointi toimii kerrassaan hienosti. Käyttöjärjestelmä on looginen, selkeä ja erittäin tyylikäs. Tää on koukuttava laite! Mielestäni Nokia teki täysin oikean ratkaisun valitessaan Windows käyttiksen.
- antero4s
tyytyväinenlumiaan kirjoitti:
Kirjoittelen tätä viestiä uudella lumia800 puhelimellani. Täytyy kyllä sanoa, että tämä puhelin on aivan mahtava! Minulla on myös symbian älypuhelin e7, mutta lumian käytettävyys on aivan toista luokkaa. Netissä surffailu, kuvien ottaminen ja katselu, musiikin ostaminen ja kuunteleminen sujuu todella hyvin ilman mitään tökkimisiä. Samoin pelien ostaminen ja pelaaminen toimii loistavasti. Nokia kartat (gps) löytää välittömästi sijaintisi ja navigointi toimii kerrassaan hienosti. Käyttöjärjestelmä on looginen, selkeä ja erittäin tyylikäs. Tää on koukuttava laite! Mielestäni Nokia teki täysin oikean ratkaisun valitessaan Windows käyttiksen.
Tahtoo sanoa, että noksussa olis samat ominaisuudet nyt, kuin kaikilla muilla on ollut jo vuosia?
mahtavaa.
Onko bluescreen näytönsäästäjää? :DD - iHmettelijä Wins 7
antero4s kirjoitti:
Tahtoo sanoa, että noksussa olis samat ominaisuudet nyt, kuin kaikilla muilla on ollut jo vuosia?
mahtavaa.
Onko bluescreen näytönsäästäjää? :DDAi vuosia hehehe? Eihän Androidia edes ole ollut kovin montaa vuotta (2008 lähtien,iPhone 2007) ja mitenkään moittimatta androidpuhelimia niiden käytettävyydessä on kyllä parantamisen varaa. Naurettavuuksia löytyy vaikka muille jakaa esim. hälytyksistä jotka kestää sekunnin eikä voi vaihtaa hälytysääntä ynnä muuta järjenvastaista :D
Trollaa sinä vaan bsod:ista vaikka maailman tappiin, Wintoosapuhelin on kuitenkin varteenotettava vaihtoehto, mitä itsekin ihmettelen, kuvittelin aivan paskaksi käyttää mutta se onkin antero joka tässä saa ihmetellä mikä tuli ja iski. Ensin anteron käyttäjät vaihtoi iPhoneen ja nyt voi vaihtaa myös WinPhoneen. Mitäs nyt sitten, pitäiskö siihen Androidin sekavuuteen saada joku järjestys?? - sinä sinä sinä
iHmettelijä Wins 7 kirjoitti:
Ai vuosia hehehe? Eihän Androidia edes ole ollut kovin montaa vuotta (2008 lähtien,iPhone 2007) ja mitenkään moittimatta androidpuhelimia niiden käytettävyydessä on kyllä parantamisen varaa. Naurettavuuksia löytyy vaikka muille jakaa esim. hälytyksistä jotka kestää sekunnin eikä voi vaihtaa hälytysääntä ynnä muuta järjenvastaista :D
Trollaa sinä vaan bsod:ista vaikka maailman tappiin, Wintoosapuhelin on kuitenkin varteenotettava vaihtoehto, mitä itsekin ihmettelen, kuvittelin aivan paskaksi käyttää mutta se onkin antero joka tässä saa ihmetellä mikä tuli ja iski. Ensin anteron käyttäjät vaihtoi iPhoneen ja nyt voi vaihtaa myös WinPhoneen. Mitäs nyt sitten, pitäiskö siihen Androidin sekavuuteen saada joku järjestys??Ite oot sekaisin ja wintoosa sekava.
- isopaskala
hengitä välillä !! Eläs liikaa innostus puutteita on.
Nokia Musiikki kohdassa ei voi personoida mitenkään taustalla joku rillipäistä äijää pitää katsella.. ei jumalauta normaalipuhelimissa voi taustan väriä tai/ja kuvaa vaihtaa mutta ei tässä nokia 800 lumia kapulassa joka ei mun mielestä ole lähelläkään mahtavaa ei ole edes microsd korttipaikkaa joten tila tulee loppumaan. Lisäksi suomenkielisenä kirjoitusvirheitä kaikki kirjoitettu pienellä kun normaalist voisi olla sivistyneesti esim musiikki kirjoitettuna Musiikki tai viihde = Viihde.
Eli isojakin kirjaimia vois käyttää näyttää hutastulta paskalta koko puhelin saisivat päivitellä käyttöjärjestelmään näitä ilmoittamiani virheitä. - isopaskala
isopaskala kirjoitti:
hengitä välillä !! Eläs liikaa innostus puutteita on.
Nokia Musiikki kohdassa ei voi personoida mitenkään taustalla joku rillipäistä äijää pitää katsella.. ei jumalauta normaalipuhelimissa voi taustan väriä tai/ja kuvaa vaihtaa mutta ei tässä nokia 800 lumia kapulassa joka ei mun mielestä ole lähelläkään mahtavaa ei ole edes microsd korttipaikkaa joten tila tulee loppumaan. Lisäksi suomenkielisenä kirjoitusvirheitä kaikki kirjoitettu pienellä kun normaalist voisi olla sivistyneesti esim musiikki kirjoitettuna Musiikki tai viihde = Viihde.
Eli isojakin kirjaimia vois käyttää näyttää hutastulta paskalta koko puhelin saisivat päivitellä käyttöjärjestelmään näitä ilmoittamiani virheitä.Nokia Musiikkki kohdassa
Tällä tavalla näyttää väärin eli kaikki pienellä kirjoitettuna !
oma musiikki
radio
mp3-kauppa
keikat
asetukset
--------------------> VÄÄRIN KIRJOITETTU !!!!!
Näin pitäisi olla.
Oma Musiikki
Radio
MP3-Kauppa
Keikat
Asetukset
tai sitten kaikki isolla kirjoitettuna.
Ihan hutastu paska koko puhelin. - NEXUS LASKI OTSAHIEN
ristinollanko ostit ovi vitun kaupasta..NOKIAT OVAT HITAITA PASKOJA..KOKEMUSTA MEEGO HEVONPASKASTA TULKAA JÄRKIINNE URPOT.
- isopaskala
Latasin akun täyteen tänään klo 15 oli 100% akku täynnnä katsoin Diagnostic ja sieltä Battery Status nyt Battery Status on 49%.
En ole mitään ihmeellistä tehnyt tällä kapulalla en ole soittanut puheluakaan olen vain kuunnellut radiota ja selaillut satunnaisesti netissä. Kovin nopeasti tuo akunvirta hupenee ! Lumia 800 mallissa on aika paljon akkuongelmia. Tällä tai ensiviikolla pitäisi tulla korjaava päivitys.
- pikkupaskala
ai iPhone 5?
- isopaskala
pikkupaskala kirjoitti:
ai iPhone 5?
NOKIA LUMIA 800 MALLISTA PUHUN.
- ...
Vai oliko vaan huono hinta? Kun ei ole valuuttaa taskussa niin kateus iskee. Itse olen käyttänyt Lumia 800 luuria jo 3kk ja alun opettelun jälkeen täytyy sanoa että valitsin täsmälleen oikein. Entiseen samsungiin verrattuna akun kesto on suorastaan loistava. :-) Tätä viestiä kirjoittaessa edellisestä latauksesta on kulunut jo 2 päivää...
- androinisti
Lumiathan nimenomaan ovat pihien valinta nyt kun niitä myydään puoleen hintaan kilpailijoiden lippulaivamalleista.
Eipä vaan tänään kaverini suostunut niitä silti edes testaamaan, vaan valinta tehtiin vain iPhonen ja Galaxy S 3:n välillä, viimeisen täpärään voittoon päätyen. Myös huipputarjouksessa olleet Symbianit ja N9 jäivät täysin huomiotta.
Katsos kun ei se ole rahasta kiinni kaikilla. - ...
androinisti kirjoitti:
Lumiathan nimenomaan ovat pihien valinta nyt kun niitä myydään puoleen hintaan kilpailijoiden lippulaivamalleista.
Eipä vaan tänään kaverini suostunut niitä silti edes testaamaan, vaan valinta tehtiin vain iPhonen ja Galaxy S 3:n välillä, viimeisen täpärään voittoon päätyen. Myös huipputarjouksessa olleet Symbianit ja N9 jäivät täysin huomiotta.
Katsos kun ei se ole rahasta kiinni kaikilla.Joo, olen myös maksanut Samsungin paskasta 600€ aikanaan, ja ostin ITSE Lumian (huom. kaveri ei ostanut enkä ollut siinä vieressä kuolaamassa) koska se sopii paremmin minun käyttöön.
- andoinisti
... kirjoitti:
Joo, olen myös maksanut Samsungin paskasta 600€ aikanaan, ja ostin ITSE Lumian (huom. kaveri ei ostanut enkä ollut siinä vieressä kuolaamassa) koska se sopii paremmin minun käyttöön.
Oo, käytkö siis ihan töissä kun on varaa itse ostaa puhelin?
Tiedätkö kuinka kateellinen nyt olen?
Itse (töissäollessani) ostin vuosia sitten N71:n. Elämäni typerin ostos yli 500e hintaan.
Nyt joudun tyytymään halpa-androidiin, jonka vaihdan kun siitä aika jättää.
Mihin oikeastaan näillä viestiketjuilla pyritään, joissa kinastellaan siitä mikä on paras kännykkä tai mikä on ihan täys pettymys ja yritetään vakuuttaa vastapuolen leiriä, että he ovat idiootteja Eikö tärkeää olisi löytää kännykkä johon on itse tyytyväinen. Jos minä pitäisin naapurin rouvaa ihan skeidana, niin ei minulla olisi tarvetta mennä hänelle tai hänen miehelleen sitä kertomaan ja yrittää heitä saamaan vakuuttuneiksi.
Minä olen todella tyytyväinen kännykkääni. Olen saanut sillä tehtyä kaikki mitä olen halunnut ja joitain asioita sillä voi tehdä, mitä ei millään muulla kännykällä voi tehdä. Jotkin asiat voisivat kai hoitua vähän helpommin jollain toisellakin kännykällä, mutta minua ei haittaa se että joudun vähän näkemään vaivaa ja opiskelemaan sitä omaa kännykkääni. Pyrkikää olemaan tyytyväisiä sen kanssa mitä teillä on, älkääkä haaveilko siitä mitä teillä ei ole, tai haukkuko heitä, jotka ovat tyytyväisiä vaikka heillä on erilainen kännykkä kuin teillä.- Androinisti
Aika tylsän näköinen käyttis Lumioissa. Niitä samanvärisiä bokseja symmetrisessä parijonossa ja toisissa ikkunoissa pelkistetyt tekstit mustalla pohjalla. Ei mitenkään sykäytä, lukuunottamatta sitä, että onhan se vähän erilainen kuin IOS tai Android.
Kuoren design on hyvä Lumia 800:ssa, muissa tylsä ja vanhanaikainen saippuakotelotyyli jatkuu. Parhaat Androidit ja iPhone menevät ohi selvästi.
Ei tällä ole tarkoitus käännyttää jotain Lumian 6kk sitten ostanutta ja siihen rakastunutta, mutta jos joku harkitsee Lumian ostamista, niin kehotan tutustumaan kunnolla myös kilpailijoihin ennen päätöstä. Mikään asiantuntija en väitä olevani, kun olen pidempään käyttänyt vain yhtä halpaa androidia, johon olen kyllä hintaansa nähden hyvin tyytyväinen.
Mustana hevosena vinkkaan ainakin Kaivopihan Soneran myyvän Nokian N9:iä 200€:lla. Melkoiset alennukset kun vielä syksyllä hinta oli muistaakseeni siellä 600€ paikkeilla.
Vähän ankealtahan N9:nkin käyttis näytti, mutta tuohon hintaan siinä on kyllä paljon puhelinta, ainakin linux-faneille.- 900
Mitä väliä mistä puhelimesta pitää? Itse pidän tästä omasta lumia 900 kapinasta. Ei mulle oo ainakaan vaikeeta jos toinen tynkää äidistä ja toinen tyttärestä. Ihme tiukkapipoja ihmiset nykyään.
- androinisti
900 kirjoitti:
Mitä väliä mistä puhelimesta pitää? Itse pidän tästä omasta lumia 900 kapinasta. Ei mulle oo ainakaan vaikeeta jos toinen tynkää äidistä ja toinen tyttärestä. Ihme tiukkapipoja ihmiset nykyään.
No itselle sillä on vähän väliä, ja mielipiteensä saattaa joskus sanoa ääneenkin tai jopa keskustelupalstalla.
Toisaalta onhan aihe mielenkiintoinen myös Suomen talouden kannalta.
- Töööttöörööö
onneksi paljon iponia kivanpi!
ei mikään appsihelvetin luuri - maisteri4
Ostin juuri Lumia 800 huutonetistä - vähän käytetty. maksoin 70 €. Windouws'n tuttu käyttöliittymä sopii omiin tarkoituksiini. Kirjoitan paljon artikkeleita jne. tosin ei muista liittymistä ole juurikaan kokemusta. Kaikki on kuitenkin opittavissa jos itsellä on aikaa ja näkee vaivaa.
- Revi siitä!!!!!
Täh 70e vanhasta seiskasta!!!!!!! Puhelimesta jonka tuki loppunut johon ei saa kunnollisia sovelluksia enää..ei päivityksiä ei mitään..wtf
Uuden Lumia Denim puhelimen hinnat alkaen 69e!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455110Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1151616Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151389Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481329- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41000Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783