Tänne on pesiytynyt kaksi kolme henkilöä joiden ainoana pyrkimyksenä on Kristus-uskon halveksiminen ja tyhjäksi tekeminen.
MIstä tätä kertoo? SE kertoo pirun aktivoitumisesta!
Eihän Jumala pelasta ketään ihmisen ominaisuuksien tai tekojen perusteella, - vaan USKOLLA KRISTUKSEEN.
USKOA KRISTUKSEEN EI OLE SELLAISELLA HENKILÖLLÄ, JOKA TOIMII JUMALAN SANAA VASTAAN HÄTISTELLEMÄLLÄ JEESUKSEN OMIA KAIKIJN VOIMIN POIS JEESUKSEN LUOTA.
Kristittyjen pitääkin olla nyt tarkkana, ettei minkään syyn vuoksi kääntyisi saatanan puolelle, Kristusta ja hänen omiaan vastaan.
PIru on erittäin ovela juonissaan, se lähestyy uhriaan aina lampaan taljaan kääriytyneenä "siveyden ja rakkauden" hengessä. Pirun tunnistaa kuitenkin aina siitä että,
- se vihaa Jeesuksen omia
- puhuu Jeesuksen verestä halveksivasti
- puhuu jeesuksen ruumiista halveksivasti
- kieltäytyy syömästä Jeesuksen ruumista
- kieltäytyy juomasta Jeesuksen verta.
- ei alistu synteineen Jeesuksen vihmontaveren puhdistettavaksi
- ylpeilee omalla erinomaisuudellaan (on riittävän hyvä mielestään)
- tuomitsee ja halveksii Jeesuksen omia
- puolustaa ryöttisynneissä eläviä
- kieltäytyy parannuksesta ja syntiensä tunnustamisesta
Tässä muutamia saat)anan omille tyypillisiä tuntomerkkejä.
Halveksiva ylimielinen asenne Kristus-uskoon
36
159
Vastaukset
- Osallisuus STOP
Olkaa siis Jumalan seuraajia, niinkuin rakkaat lapset, ja vaeltakaa rakkaudessa, niinkuin Kristuskin rakasti teitä ja antoi itsensä meidän edestämme lahjaksi ja uhriksi, Jumalalle "suloiseksi tuoksuksi."
Mutta haureutta ja minkäänlaista saastaisuutta tai ahneutta älköön edes mainittako teidän keskuudessanne - niinkuin pyhien sopii -
älköön myös rivoutta tai tyhmää lorua tai ilvehtimistä, jotka ovat sopimattomia, vaan paremmin kiitosta.
Sillä sen te tiedätte ja tunnette, ettei yhdelläkään haureellisella eikä saastaisella eikä ahneella - sillä hän on epäjumalanpalvelija - ole perintöosaa Kristuksen ja Jumalan valtakunnassa.
Älköön kukaan pettäkö teitä tyhjillä puheilla, sillä semmoisten tähden kohtaa Jumalan viha tottelemattomuuden lapsia; älkää siis olko niihin osallisia heidän kanssaan. - Ei taas
Tänne on pesiytynyt joukko ahdasmielisiä, kaunaisia henkilöitä, joilla on halveksiva asenne kaikkia muita kuin esikoislestadiolaisia kohtaan. Joka päivä kehotetaan laputtamaan ja nimitellään pirun penikoiksi ym. sopimatonta.
Minkä aktivoitumisesta se kertoo? Mitä kertoo kirjoittajasta se, että hän uskoo kanssaihmisensä olevan pirun vallassa? - su
Miten helvetin hevosmies voi sanoa väärää todistusta lähimmäisestään.
-esiksi Jeesuksen omia ei ole, se on lahkolaisen kuvitelma. Kukaan ei vihaa lestadiolaisia, mutta arvostelevat kyllä, heidän ulopuolis- ivaansa.
-hänen verestään ei kukaan muu kuin hevosmies tee pilkkaa.
-samoin myös hänen ruumiistaa, hevosmies kehoittaa järsimään Jeesuksen mädäntynyttä lihaa.
-sama edelliseen, kehoittaa syömään Jeesuksen ruumista lahkolaisittain. Pitäisi vain kehoittaa ottaa ehtoollisesti hänen muistokseen levän.
-samoin kehoittaa juomaan Jeesuksen verta, mikä tuntuu karmealta.Pitäisi juoda viiniä vain Jeesuksen muitoksi.
-ei todellakaan niin kuin lestadiolaiset Jeesuksen verellä leikkivät.
-päin vastoin. On tunnustettu olevan yhtä syntisiä lestadiolaisten kanssa.
- kukaan ei tuomitse ja halveksi Jeesuksen omia, koska heitä ei ole. Mutta arvostellaan itsekkäitä jotka lulevat olevansa Jeesuksen omia, kóska he ovat samalla viivalla kaikkien kanssa. Ja käyttävät ulkopuolisia kohtaan röyhkeästi, tuomiten ja ivaten
-kukaan ei puolusta syntisyyttä, eikä tiedetä mitä on ryöttisyntysyys, onko se kenties insestisynnissä eläjät. Juu ei puolusteta, ei hyväksytä.
- väärä todistus. Jumala tunnustetaan. Ei sellaiseksi voi parantua, millainen helvetin hevosmieskin puheissaan on. Lahkolaisen irvikuva.
Aloittaja tyypillinen esimerkki, millaiseksi ihminen voi tulla jos heittätyy lahkolaislestadiolaisten kelkkaan.
Seurakunnan jäsenenä voisin yhtyä Sari Romanlagerspetzin lausuntoon. Kirkon pitää puolustaa heikompiaaan. Kirkko on eettisesti halvaantunut suhteessa omaan herätysliikkeeseensä.
Yksi ainoa keino, lestat pois lahkolaistoiminoillaan pois seurakunnan toiminnoista. - piru kadotukseen
Eikö savon ukolle ole tullut selväksi, että ala sinä painua täältä muualle.
Sinä pelastitkorttisi kolmisen vuotta sitten, todistit silloin omakätisesti olevasi saatanan kätyri.
Voi ihmisparkaa. Minun avauksiini ei kannata kirjoiottaa lainkaan koska en lue Jumalan sanan ohjeen mukaisesti viestejäsi ikinä.- su
Nyt hevosmies haukut väärää puuta. Minä edes silloin ollut vielä tällä palstalla. Oleko hevosmies oikein terve, kun sanot väärää todistusta lähimmäisestäsi.
Tuo väitteesi tosistaa sinun oman saat/anan hallussa olevan luontesi ja tapasi. Eikö teistä muista lestadiolaisista joku voi panna hänelle luu kurkkuun. Ottakaa raamattu häneltä pois, se on pilkaksi koko yhteisöllenne. - ?
su kirjoitti:
Nyt hevosmies haukut väärää puuta. Minä edes silloin ollut vielä tällä palstalla. Oleko hevosmies oikein terve, kun sanot väärää todistusta lähimmäisestäsi.
Tuo väitteesi tosistaa sinun oman saat/anan hallussa olevan luontesi ja tapasi. Eikö teistä muista lestadiolaisista joku voi panna hänelle luu kurkkuun. Ottakaa raamattu häneltä pois, se on pilkaksi koko yhteisöllenne.Varmaankin parasta olisi sulkea tämä palsta - mitenkäs sen voisi tehdä?
Keskustelu ei ole ollut tervettä pitkään aikaan, mikäli sitä nyt ylipäätään voi sanoa keskusteluksi.
Vanhoillisten palstalla on vielä keskusteluakin olemassa... - kalle.
? kirjoitti:
Varmaankin parasta olisi sulkea tämä palsta - mitenkäs sen voisi tehdä?
Keskustelu ei ole ollut tervettä pitkään aikaan, mikäli sitä nyt ylipäätään voi sanoa keskusteluksi.
Vanhoillisten palstalla on vielä keskusteluakin olemassa...Eipä taidä ? merkki sitä voida tehdä .
Turha on kehua ,naapuri palstaa eivät ole poljetulta maaolta enää ravintoa saanut.
Ei meillä täällä ole oikein kamalaa , jos verrataan pedofiliiaan , mut VL:n on .
Mitä merkitystä heidän keskustelulla on , jos tulokset on tollasii..
111. v. sitten , he ei jääneet odottamaan neuvoyyelja enää , olisiko tulos nyt
parenpi , valheella haettiin eroa . valheella on eletty tänne asti , siis kukaan
ei ole tarvinnut anteeksi pyytää , miten se menee "?" täällä nyt . Onkohan
tilanne muuttunut .
- b.f.e-3-
unohdit pirua palvelevien ominaisuuksista mm.:
-tappavat ja tapattavat omia uskovaisia /Jumalan ja Jeesuksen Lain vastaisia rikoksia
-revittävät lastensa perseitä insesti isillään ja pedofiili perkeleillä / Jeesus antoi rikollisille myllynkivien käyttö ohjeet
-jakavat Jumalan ja Jeesuksen sekä Suomen Lakia rikkoen murhaajille; pedofiileille jne rikoksista sovituksia
-väittävät Jumalan Lain vastaiseksi naisten saarnaajana toimimisen /pirua palvelevien vale
-syyttävät Jeesusta rikollisen seurakuntien perustamisista / Paavali perustamisia
-uskontunnustuksesaan tunnustavat itsensä järjettömiksi, ymmärtämättömiksi, ihmisen Laikeja kykenemättömäksi noudattamaan pirun seurakuntien jäseninä
-pilkkaavat Jeesusta Paavalin opien tuella omaa mädäntynyttä rikollisuuden lihaa jyrsien ja omaa verensä kanssa läträten niinkuin pedot
-Jeesuksen omia ei ole Jumalan ja Jeesuksen Lakia rikkovat
jne
jne...
rikolliset rakastaa lusiferia; pirua:
Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
1Joh. 2:4 Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.
rikolliset luciferin lahkot tilaavat murhia;
http://fi.wikipedia.org/wiki/Noitavainot
"Noitavainot nykyaikana.."
Matteuksen evankeliumi:
5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
Markuksen evankeliumi:
10:19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
Luukkaan evankeliumi:
18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
RIKOLLISILLE HELVETTIIN MATKAAJILLE TIEDOKSI:
Matteuksen evankeliumi:
7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'
Luukkaan evankeliumi:
13:27 Mutta hän on lausuva: 'Minä sanon teille: en tiedä, mistä te olette. Menkää pois minun tyköäni, kaikki te vääryyden tekijät.' - teuta
örvelön sanaa, mitenkään ei voi liittää Jeesukseen Kristukseen
Ainoa joka liittää noita örvelön sanoja on pahat puheet kautta,
tetateksen ,en paremmin sano.- b.d.we-
tiedämme jo, ettet tunnusta Jeesusta ja Hänen vahvistamaa Lakia rikollisena väärän todistuksen antajana, mm. syytät Jeesuksen perustneen rikollisen kristinuskon seurakunnatkin ja sellaiset valeet tulet nielemään aikanaan matkalla luciferilaisten helevettiin.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746
Fered.
11.12.2011 18:24
" ...ja samaksi olemme samaa seurakuntaa"
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10460285
MATTI
17.2.2012 21:05
....SIKSI JEESUS PERUSTI SEURAKUNNAN , JOHON KELPASI KAIKKI
JA SIKSI SITÄ IHMETELLÄÄN TÄNÄÄN TÄÄLLÄ ,, TÄSTÄ ON KAIKKI KIINNI-- "
Tässä teutallekkin tietoa rikollisten seurakuntien perustajasta ja luciferilaisuuden herrasta jota epäjumalana jumaloitte:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
"Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."
Paavali osoitti myös teoillaan ettei ole Jeesuksen oppien seuraaja vaan Jeesuksen vihaaja joka mm. tapatti perustamalleen kristinuskolle ensimmäisen marttyyrin joka oli leskiä ja köyhiä auttava Jumalallisuuden sielullisuuden omaava mies:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos
jne
jne...
Ja teutahan tunnetaan luciferilaisten aivopieru velheistaan ja myös Jumalaa pilkkaavana lestadiolasuuden luciferilaisten jonon kärki päässä helevettiin matkalla oleville tietä osoittaen:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-51558840
kalle.
28.9.2011 17:33
No kuinka se saarnavirka voi olla , naisella , sehän on Jumalan
lakia vastaan , kuka voi olla naisena papin tai saarnaajan vi -
rassa kerro .
Jumalan Laki ei teuta tunne joten takoitti tuossa yllä olevassa tekstissään herra epäjumalansa ja luciferin laikia!
- teuta
Minten sinä yksinkertainen ketale koetat asettaa minun päälle sen minkä
minä olen juri esiin sinusta , noinko lapeslliseen luulet toisten menevän
jos en itsestni välittäkkään , sanon vain että sinä joudut vielä kärsimään .
Sitten sellainen asia , että linkkejä ei ollut vielä edes kesitty , kuinka väität
sitä oli tapahtunut silloin ja silloin jossakin http linkissä .,,niin jos minut
tunnetaan se ei asinakaan ole sinun etusi voisin tuoda monta asiaa sinua vastaan , mutta vaikka tiedän että ei ne ole tosia , olet kova kinaamaan
ja minun asiat on muutenkin totta , sinun valhetta ..
Valheellisuutes on niin silmiinpistävää että sen on jo kaikki huomannut
Meillä oli Lähetys lounas tänään , ja puhujana oli lähetys mies toivo kärki
hän on paljon myös kiertänyt venejää , ja viroa ,latviaa, sillä on meidän, UR.
myös ollut paljon joka ikänsä puolesta pikku hiljaa alkaa vetätyä venäjältä .
Lounas oli klo .12:30 -13:55 , ja klo 14:oo alkoi toivon puhe , noin 0,5 h päästä
se vaihtui seuroiksi , muutamia syntisiäkin oli jotka tarviivat kuulle ne sanat
jolla Jolla Jeesus antoi synnit anteekdi .
siihen porukkaan ei örvelö ole vielä ilmoittanut itseään ..- b.d-e-3
No missä kohtaa raamattua kristus antaa tai on antanut papeille virkoja?
Ellei sitä tietoa ole raamatussa niin olisko selvempää rehellisyyttä ilmoittaa että rikollisen kristinuskon luciferilaisuuden seurakunnat joita Jeesus ei ole perustanut jakaa virkojaan luciferia palveleville väärää todistusta levittäville rikollisille?
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9520950/47306902
"kaste kirja n. 350 luvulta
teuta 22.12.2010 22:17
Pappedella on tärkeä merkitys sakramentin oikein toimittamisessa , Papilla ei ole omia ansioita , vaan Kristuksen antama virka . "
teuta, sinä et itse ymmärrä, uskontunnustuksen kaltaiseksi itses tunnustaneena, että kun väität Jeesuksen antaneen papeille virkoja, niin samalla syytät Jeesusta niistä rikoksista joita pappien toimesta rikollinen kristinusko on tehnyt ja teettäny ja "TÄNÄÄKIN" TEKEE JA TEETTÄÄ lä'hetystyö rikollisuutta tukevien luciferilaisten tapaan!
"Noitavainot nykyaikana..."
lusiferin palveleva teutan tunnustus:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9617422
Sähän törppö olet !
teuta24.1.2011 16:21
Tottakai minä olen valehtelija , jos sinä aseta vastakkain JEESUKSEN tai minut ,
Siis teuta valehtelee Jeesusta pilkaten Jeesuksen Nimeen ja ja sitten ruikuttaa aivopierujaan ymmärtämättömänä lestadiolaisena ateisti piruna!!!
- kalle .
Ei teuta valehtele . örvelö valehtelee Sinä kinaat taaski sanamuodoista .
Niin kuin yleensä Ja minä olen monasti selittänyt . sinulle että Kastekirja
ssa oli sanottu , asian sanamuoto noin ,,ps se ei ole Raamattu , mieti
mistaä puhut ..
Raamattu sanoo että Jeesus on virat määrittänyt ,,,mika sen miehitys on
onkin erijuttu , Piispa oli Hänen määrittämänsä , mutta ei Hän ei määrittänyt
kertaakaan Opetus lasten paikoilleen asettamasta muita nimiksi , niin kuin
ehkä oleti luullut Apostolit oli yksi virka . ja kyllä Hän määräsi synagoogan
esimeihenkin , olise sitten pappi taia jokin toinen , mutta ei Hän määrännyt
ketään nimellä ..jos kuvittelit luulossa.
Kaiken kaikkiaan kun sinä kinaat , luuletko vain että olisit oikeassa
vai olewtko sitä mieltä , että muut on väärässä . esimerkiksi minä
ja minä pidän sinua luulossa , olet tosiaan luulo hakija ..- b.d.e3-
teuta ja kalle. sekä ville jne ovat saman äijän kirjoittamia.
luehan Matt 24
ja tässä lisää Jeesuksen Oman Sanan tietoa:
Joh. 14:15 Jos te rakastatte minua, niin pitäkäät minun käskyni.
Kuinka monta näistä murhista on Jeesuksen määräämiä?
"Noitavainot nykyaikana..."
Tässä muutama Jeesuksen älä tapa käskyistä:
Matteuksen evankeliumi:
5:21 Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion.'
19:18 Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
Markuksen evankeliumi:
10:19 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
Luukkaan evankeliumi:
18:20 Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi.'"
Roomalaiskirje:
13:9 Sillä nämä: "Älä tee huorin, älä tapa, älä varasta, älä himoitse", ja mikä muu käsky tahansa, ne sisältyvät kaikki tähän sanaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi."
Jaakobin kirje:
2:11 Sillä hän, joka on sanonut: "Älä tee huorin", on myös sanonut: "Älä tapa"; jos et teekään huorin, mutta tapat, olet lainrikkoja.
Siis Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen toimivat rikolliset ovat luciferia palvelevia rikollisia, kirjoittakoon teuta valehdellen mitä haluaa!
Matteuksen evankeliumi:
7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'
Luukkaan evankeliumi:
13:27 Mutta hän on lausuva: 'Minä sanon teille: en tiedä, mistä te olette. Menkää pois minun tyköäni, kaikki te vääryyden tekijät.'
JA
teuta väittää Jeesuksen määränneet virkoja rikollisen kristinuskon papeille jne. Mistä kohtaa raamattua teuta löytää sen määräyksen Jeesuksen Omalla Sanalla?
Olen useaan kertaa pyytänyt teutalta näyttöä väitteelle mutta ei sitä vaan teutan raamatun kohtaa ole tullut esiin! Mistähän se johtuu???
Mutta
löysin raamatusta Jeesuksen antamaa tietoa jota teuta ei ole ilmeisesti uskontunnustuksen antaneena ymmärtänyt; väärän todistuksen antajana teuta on valehtelija, Jeesuksen Oman Sanan todistuksen mukaan;
1Joh. 2:4
Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä.
Tässä Jeesus opettaa ihmisiä, siis ihmisiä varomaan rikollisuuden edustajista jotka jakavat herroilleen valehtelijoiden virkoja:
Luukas 20:
45 Ja kaiken kansan kuullen hän sanoi opetuslapsillensa:
46 "Kavahtakaa kirjanoppineita, jotka mielellään käyskelevät pitkissä vaipoissa ja haluavat tervehdyksiä toreilla ja etumaisia istuimia synagoogissa ja ensimmäisiä sijoja pidoissa,
47 noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".
Mark. 13:21
Ja jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tai: 'Katso, tuolla', niin älkää uskoko
teuta kirjoitti mm. näin:
"...ja kyllä Hän määräsi synagoogan esimeihenkin , olise sitten pappi taia jokin toinen..."
Siis teutalle ei kelpaa Jeesuksen Oman Sanan tiedot eikä teuta löydä väitteelleen että Jeesuksen Oman Sanan tukea ja silti jatkuvasti väittää Jeesuksen rikollisen kristinuskon papeille virkoja jakaneen!!!
KUINKA PALJON JEESUKSEN NIMEEN SAA VALEHDELLA JEESUSTA PILKKAAMALLA?
Onko Jeesus lestadiolasten mukaan ja teutan todistuksien mukaan rikollinen kun Hän ei ole pappien virkoja määrännyt?
Onko Jeesus lestadiolasten mukaan ja teutan todistuksien mukaan rikollinen kun Hän ei ole määrännyt rikollisten seurakuntien perustamisista?
Onko Jeesus lestadiolasten mukaan ja teutan todistuksien mukaan rikollinen kun Hän ei ole pappien virkoja määrännyt?
Onko Jeesus lestadiolasten mukaan ja teutan todistuksien mukaan rikollinen kun Hän ei ole rippi ja salarippi isille virkoja määrännyt?
Onko Jeesus lestadiolasten mukaan ja teutan todistuksien mukaan rikollinen kun Hän ei ole määrännyt murhaajille, pedofiileille jne. rikollisille rippi ja salarippi rituaaleja rikollisten suojelemiseksi?
jne
jne...
Jeesus ei ole perustanut rikollisen kristinuskon seurakuntia eikä heidän piispoille, papeille, kanttoreille jne virkoja jakanut joten minun mielipide on, että tämän keskustelu paikka tulee puhdistaa Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä pilkkaavista valehtelijoista. Uskonvapaus laki antaa oikeuden uskoa vaikka teutaa jumalaksi mutta uskonvapaus oikeus ei anna oikeutta esiintyä Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimissä Heitä pilkaten ja Heidän Nimissä rikoksia tehden!
Uskonvapaus oikeudella on myös vaatamuksia, se ei saa ketää, ei edes Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Hengeä pilkaten loukata ja että uskonvapaus on jokaisen oma oikeus, lapsillakin kuten Jumalan ja Jeesuksen sekä Suomen Laki osoittaa.
- Jo on aikoihin elett
Olen vahvasti sitä mieltä, että lestadiolaiset tulisi erottaa evankelisluterilaisesta kirkosta.Lahko, mukaanlukien tämän ketjun aloittajan mielipiteet, jotka ovat yleisiä lestadiolaisilla, antavat hyvän kuvan siitä, millainen käsitys uskosta, lähimmäisenrakkaudesta ja Jeesuksen sanomasta ylipäänsä kyseisellä lahkolla on.
Hirvittävää vainoharhaista, omahyväistä, tuomitsevaa ja toiselle pahaa haluavaa ajatusmaailmaa ei pidä levittää yleiseen jakoon luettavaksi.
Mitä nuo kannibaaliset tekstit Jeesuksen veren juomisesta ja ruumiin syömisestä tässä yhteydessä tarkoittavat?- teuta
Minä en rupee taiselemaan ,,, sanon vain että asiasi ei ole oikein ,
sulla on vain poistoon oikeuttavaa tekstiä , mene järveen ..
- kalle.
Kaippa ne on örvelö vetoja , siitä / hänestä on kiva kiusata tuollaisilla
maahisilla jutuilla , hän luulee saavansa kiksin kun sa puhua pahaa
uskovista ,yleensä meistä kaikista , mutta onneksi se loppuu kohta
kun tulee rekisteröityminen tällekin palstalle , 12 .3 -12. alkaen
sen jälkeen on parenpi olla kirjittamatta tuollaisia. sillä rekisteröinissä
tulee kaikki yhteys tiedot , ja ylläpito saa poistoon kenet tahansa .helposti.- kunpa olisikin
Ei keskustelupalstan käyttäjiä rekisteröidä, se on väärää tietoa. Halutessaan on voinut tähänkin saakka rekisteröityä.
- n-.f-e-3
Miksi ylläpidon pitäs poistaa Jumalan ja Jeesuksen sekä Suomen Lakia puolustavien tekstejä?
Senkö vuoksi, että sitä määräät milloin Lait ovat voimassa ja milloin ei:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9818336#comment-50245011
teuta
25.4.2011 19:30
Olen kirjoittanut siitä , toisaalla Se johtuu siitä että
sellainentoiminta on syntiä , ja kaikki jotka nöyrtyvät
pyytämään anteeksi , Se kuuluu Jumalan lakiin että
silloin kun asia ei ole missään kohdissa muitten tie-
toinen , mutta tälläinen henkilö haluaa saada omantun-
tonsa puhtaaksi , hän menee Rippiisän juttusille , sekä
kertoo kaiken hänelle , ja anoo anteeksi , hän saa sen
Jumalan /Jeesuksen nimessä , mutta jos on pienikin
mahdollisuus , tulla ilmi sitä ei voi suorittaa vaan
astuu rikollisoikeus voimaan.
Missä on Jumala tai/ja Jeesus tai Suomen Laki antanut oikeuden rippi ja salarippi isillenne oikeudet jakaa murhaajille, pedofiileille jne rikoksista sovituksia niin, ettei Lain edustajilla ole mitään oikeutta puuttua asioihin?
Laista luopuneille ei Lakia suhteen tietääkseni ole Laista vapautuksia annettu, ei edes älä tapa käskyn rikkomiseen:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10020460#comment-50749566
teuta
31.7.2011 10:38
Mitä lakia sinä tarkitat , jos Jumalan tai Jeesuksen lakia ,
niinkuin sanoit , ok , mutta kun sinä haluat puolustaa pahan
lakia , oletko kuullut , että me olemme laista luopuneet , siis
olemme uskomassa arosta , emme tarvitse lakia , vaikka
sinä tarvitset sitä vielä.
Keneltä teuta on saanut tätä oikeutta koskevat tiedot????:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10057267#comment-50817110
teuta
17.8.2011 21:53
SIINÄ ON VAIN SE ERO , ETTÄ SE SYNTINEN JOKA
ON TEHNYT RIPIN , EI OLE ENÄÄ RIKOLLIEN PRUN
SYYTÖ EI HÄNEEN ENÄÄ YLETY . KUN IKAIKKI ON KORJATTU , JA SAATU ANTEEKSI S.A.A.A.LLA.
EI OLE MITÄÄN VALTAA ENÄÄ SILLOIN .
Jos joku omistaa tuollaiset oikeudet niin pitää laittaa esiin lähde mistä nuo tiedot voi tarkistaa ja tutkia ovatko ne Laillisia. Lukuisista yrityksistäni huolimatta teutakaan ei ole tuollekkaan väitteelleen lähde tietoa antanut MUTTA maailman tapahtumia seuraten ihmiset tietävät, että tuollaisia oikeuksia ei ole Jumala tai Jeesus eikä Suomen Laki antanut, ei edes lahkojen insesti isien tai pedofiilien suojaamis rituaaliksi!
Jos, siis JOS teuta on asiasta eri mieltä niin osoittakoon lähteensä ja todistakuun olevan Laille kuuliainen eikä esim. tällaisten lahkolaisten kanssa lahkoaan johtava valehtelija:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9955763
Jeesus on tie
1.7.2011 20:09
Jokainen bedofiili toiaan saa syntinsä anteeksi, jos hän antaa Jeesuksen sovintoveren virran puhdistaa sydämensä, hallelujaa kiitos Jeesus!
Jos parannusta ei tule, niin sinun raukan käy huonosti.
Keneltä, kysyi yksi mäntti?!!!
Jumalalta!
asiallisia vastauksia teutalta odottaen, faktojen lähde tietoineen! - ,nu.uvg
Mistähän se johtuu, ettet pysty todistamaan väitettäsi siitä, että Jeesus on perustanut rikollisten seurakunnat?
Tai että
Jeesus olis jakanut muka virkoja rikollisten papeille?
jne..
teuta tietää tarkalleen ketä palvelee mutta eipä ole teutastakaan muuhun kuin herraansa häpeäväksi valehtelijaksi! ...että aikuinen uskovainen kehtaakin pilkata Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä luciferilaisena ateistipiruna.
- häiriköt pois
Kristinuskoa ja kristittyjä vastaan suunnatut viestit häiritsevät olemassaolollaan.
En minä niitä lue koskaan, ei niiden sisältö häiritse siinä mielessä, mutta runsaan sonnan yli hyppiminen ja asiallisten viestien etsiminen sonnan joukosta tekee asiallisen keskustelun vaikeaksi ja erittäin vasenmieliseksi. Sen vuoksi olisi tärkeätä saada asiattomat häriköt pois kokonaan, - sotkemasta palstaa.- b.d-3e
Siis Lakeja rikkovien oikeudet yksin oikeudella valtaan; vai???
- piru pois palstalta
b.d-3e kirjoitti:
Siis Lakeja rikkovien oikeudet yksin oikeudella valtaan; vai???
Kuules nyt mäntti sinusta puhutaan ja nyt sinä pirun vasikka lähdet kristittyjen palstoilta.
- b.r-e23-
piru pois palstalta kirjoitti:
Kuules nyt mäntti sinusta puhutaan ja nyt sinä pirun vasikka lähdet kristittyjen palstoilta.
*hymy*
osaatko kirjoittaa jotain järkevää vai onko uskontunnustus vienyt järjen ihan kokonaan! Kaikkea se usko teettää...
- su
Ex-vl-isä kirjoittaa Kotimaan lehden blogisssaan:
Surullista on, että yhteisöön vielä kuuluvat ystävät näkevät "oikean" kristinuskon rajan kulkevan heidän välillään, kun taas pois lähtevät ei mitään tällaista rajaa näe, ainoastaan keinotekoisen tapakulttuuri rajan.
Hän näkee myös vanhalestadiolaisen asuinrakennuksen ulkopuolelta. Ei voi nähdä, on tultava ulos talostaan voidakseen nähdä missä asuu ja misssä kunnossa rakennus oikeastaan on.
Tämä koskee myös kaikkea lestadiolaisuutta. su
..lisäksi hän kirjoittaa:
Vaikka lestadiolaisuudessa opetetaan lähimmäisen rakkautta, siellä on myös toisenlainen pienellä kirjoitettu reunahuomautus, "Älä murehdi toisten asioista niin, että niistä tulee omanuskomuksesi esteitä".
Nämä asiat ovat todellista keskustelua lestadiolaisuudesta, ettei tarvii lähteä laputuksen tielle. - su
Selasin aikaisempia keskusteluja täällä ja osui taas silmääni tänän helvetin hevosmiehen tyypillinen lahkolaisen valitus ja itsesääli.
01.09.,11 nimm. Jeesus pelastaa.
Jos olisit hevonen, olisit paljon viisaampi, eikä sinun tarvitsisi mennä kadotukseen. Nyt näyttää pahalta, kyllä todella pahalta. Sinä puhut Jeesuksen sovintoveren poistavista voimista samalla tavalla kuinWC pytystä aamupaskan jälkeen. Sinä tulet katumaan iankaikkisesti kadotuksessa.
Kerrataan: Minä olen vahva pyhä ja puhdas, koska minun lunastajani ja vapahtajani on vanhurskas, pyhä ja puhdas. Hallelujaa.
Lainaus päättyy
Jos tällainen ei ole lahkolaisuuden huipentuma niin minä olen Mooses. - Κέρβερος
Joka itsensä ylentää - se alennetaan...
Nämä sanat kertovat paljon aloittajasta.
Muuissakin kommenteissa totesin teidän aikapaljon ottavan rohkeasti kantaa "jumalan" tuntemuksiin. Yllättävän moni asettuu sanan yläpuolelle tuomitsemaan eläviä ja kuolleita - ja minusta täysin ilman valtuutuksia. Toista tuomitsevalla pitäisi olla siihen annetu valta ja ymmärrys ! Ja näillä palstoilla ei näytä löytyvän kumpaakaan. Siitä valtuutuksesta pitäisi olla edes jonkinlaista näyttöä (jml. allekirj. paperi tms.) ja tuo ymmärrys nyt tuntuu puuttuvan ihan tykkänään ! - Uutisetä
Olen samaa mieltä kuin Kerberos. Älä Savon ukko vain lähde pois täältä, vaikka paljon apulantaa täällä päällesi heitetään. Tämä on yleinen keskustelupalsta, ja keskustelu täällä on pääasia, eikä samanmielisten raamatunlauseiden vaihto, jonka katkaisee välillä vain alatyylinen nimittely ja poistumiskehotukset.
Että täältä pesee!- :-)))))))))
ryssä- piru Simonaho kirjoittelee itselleen kannustavia viestejä.
Perästä kuuluu sano torventekijä. Mitä kylvätte sitä tulette niittämään. - v.r.e-w-
:-))))))))) kirjoitti:
ryssä- piru Simonaho kirjoittelee itselleen kannustavia viestejä.
Perästä kuuluu sano torventekijä. Mitä kylvätte sitä tulette niittämään.lastenne perästähän se kuuluu kun rikollisten lahkojen pedofiilien uhrit valittaa...
- veille.
Ole vaan , mutta kuinka asiaan kuulumaton voi antaa asiasta
minkään laista lausuntoa ..tai voi mutta huonoja .
ei minuista voi sellainen joka on jo tai melkein kääntynyt Örvelöön
se ei voi tilikitä puhtailla jauhoilla pussiaan , myönnän että
hän ei ole niin paha , mutta ei ole pajon eroa enää .
kuin ei taidä olla kenelläkään jotka heitä hellii.- ,jyvtm.
kuinka puhtaita hauhoja pussiin on jäänyt syytöntä Jeesusta rikollisten lahkojen perustamisista syyttäville valehtelijoille?
kuinka puhtaat jauhot on pussissa niillä jotka murhaajille ja pedofiileille jakaa rikoksista sovituksia Jumalan, Jeesuksen ja Pyhän Hengen Nimeen Heitä pilkaten?
Jumalan ja Jeesuksen Lain kieltäneet Suomen Lainkin pilkkaavien pussissa on jotain niin se on saatanallisuuden syntisäkki. - d.s.wgd
veille.
9.3.2012 23:05 >>> ,jyvtm. 10.3.2012 07:42
oliko vaikeaa vastata rehellisesti???
- su
Minä nyt koetan selittää aloittajalle. että minulla ei ole mitään kristinuskoa vastaan, päin vastoin jos se pysyy kristinuskon perusteissa.
Minulla ei ole täällä mitää pahaa sanottavaa tavallisille lestadolaisille, jotka eivät ota tuomarointia ja syntien anteeksiantoa Jumalalta itselleen.
Täällä on hyviä uskovaisia joiden kanssa voi keskustella pienellä kinallakin. Mutta tämä yksi helvetin hevosmies, hän on loukannut minua niin, että hän tulee saamaan täällä jatkuvasti minulta sitä mitä hän itse toisille tarjoaa, eli pahaa oloa ja syytöksiä.
On tietysti selvää, ettei vähämieliselle mitään voi, mutta tolkku se pitää olla uskovaisuudessakin. Ymmärrän kun joku yrittää puolustaa häntä ja
pelastaa siten yhteisön mainetta, mutta haisee se pas/ka housuisakin vaikka ne olisivat papinkin jaloissa. - kalle.
Mun täytyy sanoa , omasta mielestäni ettei sinulla ole sanomista mitään sit-
tenkään vaikka , sinä sanot , ettei sulla ole mitään sitä kristinuskoa vastaan ,
sanot päinvastoin jos se pysyy perusteissa. .. siis onko sinulla niin hyvä olla
omissa asioissa että sinä voit alkaa tehdä pykäliä meille kristityille , ymmärt-
äisin ettei sulla ole mitään vaatimus asioita Jeesusken ja Jumalan suhteen
korkeintaan, voisit anoa , ja sitten jos saa nöyrästi pitää.
vaikka sanot että sinulla pahaa sanottavana , et ole vielä huomannut asian
sellaista laatua , että ei ole sinun asia koettaa kuitata toisten pahat teot
olkoon ne millaisia tahansa , ihminen on niin raadollinen että me otamme
jos saamme , ja annamme jos voimme , kysymys on silloin synnistä
eikä ihmisen kunniasta ,,sitähän ei ollut olemassa ihmisellä . - su
Kalle! Minä olen myös kristitty. Väitätkö toisin. Ette ole ainoita kullan kaivajia näillä santeilla.
Sanot myös, ettei ihmisillä ei ole kunniaa. Takoitat varmaan uskosi ulkopuolisia. Tyypillistä lahkolaisuutta. MINULLA ON KUNNIA.
Sitä ei loukata kyykäärmeen sikiönimityksillä eikä kuulaa kalluun ampumisilla. Jos näitä puolustat olet suonut itsellesi lahkolaisuuteen liittyvä ominaisuuden.
Olen kuin Suomi talvisodassa vastassa kuplavaltio, omilla utopistisilla mielikuvillaan. Joka hajosi omaan mitättömyyteensä. Te olette nyt kuin entinen Neuvostoliitto. Lenin on muuttunut Lestadiokseksi. Helvetinhevosmies KGB agentiksi. Haluat näköjään sinäkin Kalle jonkun neukkuarvon, että saat mitalleita rintaasi, joilla ei ole mitään arvoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Halla-aho huolissaan Sofia Virrasta
Jussihan on vanha vihreä. Onko tässä kyse alkukesän kiimasta, kun aidan toisella puolella oleva vihreä alkaa kiinnostama917560Sofia Virta kadonnut....onko juomassa?
Virran poissaolo eduskunnasta on herättänyt huomiota. Esimerkiksi Ilta-Sanomat kertoi aiemmin, että Virta on ollut tällä1226305Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve1604427Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu2333054Halla-aho sivaltaa edustajantyöstään lintsaavaa Sofia Virtaa
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/937c74d7-f905-4466-b9b4-abd017fe5b63 Kansanedustajan on ilmoitettava poissaolosta902628Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh321918- 1291541
Yhteydenotto
Tiedätkö tai ymmärrätkö syyn, miksi kaivattusi ei ota sinuun yhteyttä? Mikä se syy on?1971524Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontohommista?
Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille? Tätä ei tv:ssä: Susanna Laine paljastaa, mikä yksi asia hermostuttaa Farmi-kuvauk21772"Suomen Gossip Girl" Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen
Onnea, Jannica! Jannica Nordberg voitti Farmi Suomen ja 30 000 euroa. Nordberg kutsuu itseään Suomen Gossip Girliksi19713