ei missäön järjestyksessä, proviisori, meteorologi ja KTM vakuutustieteessä
miksi näistä kannattaa opiskella?
8
506
Vastaukset
- 15
Ennen kuin alat miettiä opiskelupaikkaa, on syytä opetella kirjoittamaan kunnollista ja selkeää suomen kieltä - muuten opiskelemisesta ei tule yhtään mitään.
PS Itse valitsisin kauppatieteiden maisterin tutkinnon. - Kokemusta on
Se mikä eniten kiinnostavaa. Muuten opiskelu on puuta
- fvxg
entä mikä KTM koulutuksen pääaineeksi
- 15
"entä mikä KTM koulutuksen pääaineeksi"
Oliko tuo kysymys? Yleensä kysymyksen tunnistaa siitä, kun virke päättyy kysymysmerkkiin (virke myös alkaa isolla alkukirjaimella). Siltä varalta, että kyseessä oli ihan oikea kysymys, vastaan: rahoitus tai laskentatoimi.
- Oikeuden Puolesta
Nykyään ei kannata mikään muu homma, kuin:
Sijaisperheenä toimiminen siinä saa 1-huollettavasta lapsesta tällähetkellä noin 4600 €/kk puhtaanakäteen kunta maksaa kaikki muut lapsesta koituvat kulut, esim. silmälasit, proteesit, urheiluvälineet, harrastus kerhot, kodinhoitajan, jne.
Esim. ota kolme lasta sijaishoitoon niin saat 3*4600€ = 13 800 €/kk netto.
Missä muussa hommassa mukamas voisi hankkia näin hyvin ja vähäisellä koulutuksella.
Totuus on tietenkin se, ettei niitä lapsia hoideta Rakkaudesta, vaan Rahasta.
Se on julmaa ja epäinhimillistä, mutta näin Suomessa nyt toimitaan.
Itsekkäiden ihmisten rahanhimon vallassa, jossa lapsi on vain esine, jolla rahastetaan ja sairasmieliset sosiaaliviranomaiset antavat täyden tukensa tälläiselle toiminnalle.- rakastamisen taito o
vaikka en ollutkaan tietoinen että sijaisperheenä toimiminen on hyvin pakattua työtä niin silmääni pisti väitteesi että sitä tekevät kouluttmattomat henkilöt rahasta,HALOO!!!
sellaiseen työhön kykenevät vain ihmiset joilla alan koulutuksen lisäksi on henkilökohtaiset ominaisuudet / lahjakkuus sekä ehdottomasti myös vahva halu ja tahto tehdä näin raskasta ja palksevaa ja ajoittain myös palkitsematonta työtä joka vaatii koko siihen työhön ryhtyneen henkilön täyden persoonan kokonaivaltaisen antautumisen sekä taidon rakastaa syvästi lähimmäistään.
KTM-tutkinto ei ole mitään siihen verrattuna.
t. työkyvyttömyyseläkeläiseksi työpaikkakiusattu erittäin lapsirakas sosionomi
- mun pylly huohotaa
tämä ei varmastikkaan kuulu tänne, mutta onko normaalia, että kun hengitän sisään niin takapuolesta kuuluu pihinä ja kun puhallan ulos niin takapuolesta kuuluu imuääni? aina mä olen tiennyt että perseessä on rekkä, mutta koskaan en ole saanut selvyyttä mihin se johtaa. olenkin miettinyt että onko tämä perseellä hyperventilointi normaalia ja jos mä olenkin tällainen elävä ja kävelevä läpivirtausventtiili niin voiko olla mahdollista, että toisinaan saattaa tulla suusta ulos sitä mitä pitäisi tulla pyllystä ja toisaalta vastavuoroisesti pyllystä tuleekin puhetta. ainut mikä tässä yhtälössä huolettaa on, että kerran olin kuulevani peräpäästä kuin vastasyntynyt merimursu olisi määkäissyt ensimmäistä kertaa nähdessään minkälaiseen maailmaan on syntynyt. vai onko se vaan niin että pylly on kuin vähän hitaalle viritetty puhesyntetisaattori, joka muuttaa puheen möreäksi pörinäksi? auttakaa, sillä huomenna soitan lääkärille, jos en saa täältö apua
- Kuljettaja 35v
Mies! Opiskele Bussinkuljettajaksi. Kurssi kestää noin 6 kuukautta. Opiskella voi aikuiskoulutuskeskuksissa ympäri maata ja eteläsuomessa ainakin TTS-työtehoseuralla ja Heltecillä. Työssä pärjää jos omaa hyvät hermot, hyvää tressinsietokykyä, päihteettömyyttä, hyvää terveyttä, ystävällistä käytöstä, hyvää ajotaitoa, taitoa kohdata erilaisia ihmisiä jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492