Asuin Tukholmassa vuosina 1981-1983 ja kuuluin tuolloin mietiskelyjärjestöön joka uskoi edellisiin elämiin. Mietiskelykeskus sijaitsi Odenplanin aseman läheisyydessä ja Krister Pettersson istui usein Odenplanin aseman puistossa kaveriensa kanssa tuolloin. Sain tuolloin tietää että Krister Pettersson oli elänyt aikaisemmassa elmässään Ruotsin kuningas Kustaa Aadolf II:na. Sain tietää tuolloin myös että Lisbeth Palme eli aikaisemassa elmässään Kustaa Aadolfin puolisona Maria Eleonorana. Tuolloin sain tietää myös että Olof Palme oli yksi niistä 5 sotapäälliköstä aikaisemmassa elämässään joiden toimesta Kustaa Aadolf II surmattiin Lutzenin taistelussa 1632. Krister Pettersson muisti ja tiesi myös nuo samat asiat ja hän oli tuolloin 1600-luvulla eläessään Kustaa Aadolf II:na hyvin rakstunut Maria Eleonoraan eli Lisbeth Palmeen. Krister Pettersson oli hyvin mustasukkainen Olof Palmelle Olof Palmen vietyä hänen aikaisemman elämän rakastetunsa ja halusi myös kostaa kuolemansa Lutzenin taistelussa 1632 Olof Palmelle. Krister Pettersonin motiivi Olof Palmen murhaan periytyykin siksi tuolta 1600-luvun ajalta.
Krister Pettersson
6
153
Vastaukset
- Valkovillapaita.
Ja sinun papereissa lukee...mikä diagnoosi. Suljetulla vai avohoidossa?
- Näkijä1
Oletko vihoissasi minulle koska kerron totuuden vai miksi? Totuus ei ole aina niin yksinkertainen kuin kuvitellaan. Mitään muuta totuutta ei ole Krister Petterssonin tapauksessa kuin kirjoittamani.
- avohoidossa...
saa olla jos ei ole itselle tai toisille vaaarallinen.Veikkaan siis: avohoidossa
- Näkijä1
Arvasitte kummatkin väärin. En ole avo enkä suljetulla vaan olen vain henkilö joka tietää paljon aikaisemmista elämistä.
- Sukututkija.
Näkijä1 kirjoitti:
Arvasitte kummatkin väärin. En ole avo enkä suljetulla vaan olen vain henkilö joka tietää paljon aikaisemmista elämistä.
Okei, jos tiedät.
Minä vuonna, millä vuosisadalla isomummini kusaisi housuihinsa?
- Liukkaat
kelit Petterssonin kohtalona. Sairaalan edessä.
Oli tunnustanut, kun luuli tapauksen vanheenneen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472