Rokotteet lisääntyvät

fghfghgfh

14

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • D325OH

      MIKSI pitää hepatiitti rokotetta työntää vastasyntyneeseen???? Tyhmiä ovat äidit, jotka antavat työntää 6 eri virusta vastasyntyneeseen, SAMANAIKAISESTI!

      • tyhmäkö? Kuka?

        Millä asiantuntemuksella vaahtoat?


      • DFGHS

        Etpä ole ainoa ihmettelijä. Vauvat ovat nyt lääketieteellisten kokeilujen ensisijainen kohderyhmä.

        Tulevia veronmaksajia kansakuntamme ei ilmeisesti kaipaile. Rokotteiden yhteydessä kannattaa aina painottaa taloudellista näkökulmaa, sillä se on asia, joka herättää kiinnostuksen. Rokotemarkkinat päättyvät, kun taloudelliset riskit todistetaan haitaksi. Terveys on tähän nähden sivujuonne.


      • edfwerg

        No aattele nyt jos vauvat saattuuki vähän käymään vieraissa mamman ja opaapan silmän välttäessä eikä muista kumia käyttää niin ovat ainakin hepalta varjellut


      • Tietämätön Tahvo?
        edfwerg kirjoitti:

        No aattele nyt jos vauvat saattuuki vähän käymään vieraissa mamman ja opaapan silmän välttäessä eikä muista kumia käyttää niin ovat ainakin hepalta varjellut

        Hepatiitti B eviää muutenkin kuin sukupuoliyhteydessä. Esimerkiksi lasten päivähoidossa hepatiitti voi siirtyä veren tai kehon eritteiden kautta.

        Sarkasmi on vaikea laji. Voi kolahtaa omaan nilkkaan.


      • D325OH
        Tietämätön Tahvo? kirjoitti:

        Hepatiitti B eviää muutenkin kuin sukupuoliyhteydessä. Esimerkiksi lasten päivähoidossa hepatiitti voi siirtyä veren tai kehon eritteiden kautta.

        Sarkasmi on vaikea laji. Voi kolahtaa omaan nilkkaan.

        Haloo, kuinka moni päiväkoti-ikäinen sairasta hepatiittia??? Turhaan pelottelet ottamaan TAAS niin turhaa myrkkypiikkiä.


      • hömelötär
        D325OH kirjoitti:

        Haloo, kuinka moni päiväkoti-ikäinen sairasta hepatiittia??? Turhaan pelottelet ottamaan TAAS niin turhaa myrkkypiikkiä.

        Sen voi saada jo syntyessään. Haloo. Ota nyt hyvä hemppa asioista selvää, ennen kuin vaahtoat myrkkypiikeistäsi.


      • aqfdf
        Tietämätön Tahvo? kirjoitti:

        Hepatiitti B eviää muutenkin kuin sukupuoliyhteydessä. Esimerkiksi lasten päivähoidossa hepatiitti voi siirtyä veren tai kehon eritteiden kautta.

        Sarkasmi on vaikea laji. Voi kolahtaa omaan nilkkaan.

        Päiväkotiin eivät liioin myöskään kuulune japanilaistyyliset kakkaleikit, kultaiset suihkut tai satanistiset verivalatkaan, joten taas meni yksi peruste piikkailla päiväkotilaisia. Sitäpaitsi eikö siinä oo jo tarpeeksi kyrsimystä ja kärsimystä tuonikäiselle, että joutuu päivä toisensa jälkeen astumaan meluisaan sakkiin eroon vanhemmistaan tunneiksi ja hoitsutätin huomiosta toisten taaperoiden kanssa taistelemaan?


      • jhc,tgcyhxxrfyh
        aqfdf kirjoitti:

        Päiväkotiin eivät liioin myöskään kuulune japanilaistyyliset kakkaleikit, kultaiset suihkut tai satanistiset verivalatkaan, joten taas meni yksi peruste piikkailla päiväkotilaisia. Sitäpaitsi eikö siinä oo jo tarpeeksi kyrsimystä ja kärsimystä tuonikäiselle, että joutuu päivä toisensa jälkeen astumaan meluisaan sakkiin eroon vanhemmistaan tunneiksi ja hoitsutätin huomiosta toisten taaperoiden kanssa taistelemaan?

        Sinähän sen tiedät.
        Oma lapsenlapseni menee mielellään hoitoon. Ei taistelemaan hoitotädin huomiosta, vaan leikkimään ikäistensä kanssa. Hän on tosin perhepäivähoidossa. Onko sinulla edes lapsia itselläsi?


        http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=kuutosrokote&source=web&cd=6&ved=0CEsQFjAF&url=http://rokotetutkimus.fi/ilmoitus.html?id=71763&ei=3bxXT97ECYjY4QSUwJiZDw&usg=AFQjCNHV6mBZmAjzYwtbXXZVNmcZ7KiOIA&cad=rja

        "Hepatiitti tarttuu veren ja eritteiden välityksellä. Tartunnan saaneista erityisesti lapset jäävät usein viruksen kantajaksi, ja voivat näin tartuttaa tautia edelleen. "On järkevää, että jo vauvat rokotetaan hepatiitti B -infektioita vastaan. Näin vältytään mahdollisten tulevien tartuntojen huolehtimiselta, ja hätäisiltä rokottamisilta esim. päiväkodeissa ja kouluissa tapahtuvien tartuntatilanteiden jälkeen", perustelee professori Timo Vesikari Rokotetutkimuskeskuksesta. "Vauvana annettu rokote suojaa myöhemmin myös mahdollisilta seksitartunnoilta ja esimerkiksi verikontaktien yhteydessä sairaaloissa tapahtuvilta tartunnoilta", lisää Vesikari. "

        No sinä olet tietenkin paremi asiantuntija. etkö olekin?


      • wergergt
        jhc,tgcyhxxrfyh kirjoitti:

        Sinähän sen tiedät.
        Oma lapsenlapseni menee mielellään hoitoon. Ei taistelemaan hoitotädin huomiosta, vaan leikkimään ikäistensä kanssa. Hän on tosin perhepäivähoidossa. Onko sinulla edes lapsia itselläsi?


        http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=kuutosrokote&source=web&cd=6&ved=0CEsQFjAF&url=http://rokotetutkimus.fi/ilmoitus.html?id=71763&ei=3bxXT97ECYjY4QSUwJiZDw&usg=AFQjCNHV6mBZmAjzYwtbXXZVNmcZ7KiOIA&cad=rja

        "Hepatiitti tarttuu veren ja eritteiden välityksellä. Tartunnan saaneista erityisesti lapset jäävät usein viruksen kantajaksi, ja voivat näin tartuttaa tautia edelleen. "On järkevää, että jo vauvat rokotetaan hepatiitti B -infektioita vastaan. Näin vältytään mahdollisten tulevien tartuntojen huolehtimiselta, ja hätäisiltä rokottamisilta esim. päiväkodeissa ja kouluissa tapahtuvien tartuntatilanteiden jälkeen", perustelee professori Timo Vesikari Rokotetutkimuskeskuksesta. "Vauvana annettu rokote suojaa myöhemmin myös mahdollisilta seksitartunnoilta ja esimerkiksi verikontaktien yhteydessä sairaaloissa tapahtuvilta tartunnoilta", lisää Vesikari. "

        No sinä olet tietenkin paremi asiantuntija. etkö olekin?

        Lapsensa voi myös opettaa siihen ettei sitten aikuisena sextata kenen kanssa tahansa. Minusta se on turvallisempi tapa, kuin antaa kaikille imeväisille seksitikku siltä varalta että jos he nyt sitten kuitenkin sattuu alottamaan ne irtosuhteet.


      • 778899
        aqfdf kirjoitti:

        Päiväkotiin eivät liioin myöskään kuulune japanilaistyyliset kakkaleikit, kultaiset suihkut tai satanistiset verivalatkaan, joten taas meni yksi peruste piikkailla päiväkotilaisia. Sitäpaitsi eikö siinä oo jo tarpeeksi kyrsimystä ja kärsimystä tuonikäiselle, että joutuu päivä toisensa jälkeen astumaan meluisaan sakkiin eroon vanhemmistaan tunneiksi ja hoitsutätin huomiosta toisten taaperoiden kanssa taistelemaan?

        Uusien suunnitelmien mukaan yhä useammat palleroiset häädetään kodeistaan. Tasa-arvo ennen kaikkea. Kenelläkään ei saa olla kivempaa kuin toisella. Äidit taistelevat työpaikoillaan kiusaajiensa kera ja lapset huomiosta omissa laitoksissaan.

        Kun yhteiskunta jo pienestä pitäen ottaa kaiken hoitoonsa, äidin ei tarvitse kärvistellä lapsiparan kanssa kotona nyrkin ja hellan välissä. Hyvinvointiyhteiskunnassa hyvinvoinnin määrittelevät alan omat asiantuntijat ja heidän mielestään koti on ikävä paikka lapselle ja vielä etovampi äidille. Kun oma äiti hoitaa naapurin lasta ja vieras äiti omaa, täydellisyys on saavutettu. On häpeäksi erottua. Massaan kuulumalla olemme yhtä ja samaa onnellista hyvinvointiperhettä, jota myös virallisen ohjelman mukaisesti täsmälleen samoin massana lääkitään.


      • sdfvwer
        778899 kirjoitti:

        Uusien suunnitelmien mukaan yhä useammat palleroiset häädetään kodeistaan. Tasa-arvo ennen kaikkea. Kenelläkään ei saa olla kivempaa kuin toisella. Äidit taistelevat työpaikoillaan kiusaajiensa kera ja lapset huomiosta omissa laitoksissaan.

        Kun yhteiskunta jo pienestä pitäen ottaa kaiken hoitoonsa, äidin ei tarvitse kärvistellä lapsiparan kanssa kotona nyrkin ja hellan välissä. Hyvinvointiyhteiskunnassa hyvinvoinnin määrittelevät alan omat asiantuntijat ja heidän mielestään koti on ikävä paikka lapselle ja vielä etovampi äidille. Kun oma äiti hoitaa naapurin lasta ja vieras äiti omaa, täydellisyys on saavutettu. On häpeäksi erottua. Massaan kuulumalla olemme yhtä ja samaa onnellista hyvinvointiperhettä, jota myös virallisen ohjelman mukaisesti täsmälleen samoin massana lääkitään.

        Eikö sekin ole tasapäistämistä että joitain onnellisia poikkeuksia lukuunotamatta kaikki lapset saavat samat piikit , samoin väliajoin ja samassa järjestyksessä, ikään kuin kaikki ehdottomasti tarvitsisivat joka tujauksen.....


      • Missä mennään?
        wergergt kirjoitti:

        Lapsensa voi myös opettaa siihen ettei sitten aikuisena sextata kenen kanssa tahansa. Minusta se on turvallisempi tapa, kuin antaa kaikille imeväisille seksitikku siltä varalta että jos he nyt sitten kuitenkin sattuu alottamaan ne irtosuhteet.

        Rokotteella ei ole mitään tekemistä seksuaalimoraalin kanssa. Ahdasmielisyytesi ja yksisilmäisyytesi on suorastaan hämmentävää.


      • Sovinisti sika
        778899 kirjoitti:

        Uusien suunnitelmien mukaan yhä useammat palleroiset häädetään kodeistaan. Tasa-arvo ennen kaikkea. Kenelläkään ei saa olla kivempaa kuin toisella. Äidit taistelevat työpaikoillaan kiusaajiensa kera ja lapset huomiosta omissa laitoksissaan.

        Kun yhteiskunta jo pienestä pitäen ottaa kaiken hoitoonsa, äidin ei tarvitse kärvistellä lapsiparan kanssa kotona nyrkin ja hellan välissä. Hyvinvointiyhteiskunnassa hyvinvoinnin määrittelevät alan omat asiantuntijat ja heidän mielestään koti on ikävä paikka lapselle ja vielä etovampi äidille. Kun oma äiti hoitaa naapurin lasta ja vieras äiti omaa, täydellisyys on saavutettu. On häpeäksi erottua. Massaan kuulumalla olemme yhtä ja samaa onnellista hyvinvointiperhettä, jota myös virallisen ohjelman mukaisesti täsmälleen samoin massana lääkitään.

        Sinun mielestäsi naisten siis pitäisi pysyä kotona hoitamassa lapsiaan ja kerjäämässä miehiltään talousrahoja?
        Vaikea uskoa, että tuollaista sovinismia vielä Suomesta tapaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      244
      2044
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1067
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      121
      771
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe