Aika kultaa muistot

Oi muistatko vielä

Kysymys: Miksi lopetit Wincapitan toiminnan keväällä 2008?
HK vastaus: Tätä olen jo aiemmin käsitellyt. Siinä oli useita syitä. Henkiset ja fyysiset resurssini loppuivat. Näin että en pysty toteuttamaan lupaamiani uudistuksia, saati jollain tavoin saattamaan lisäresurssien hankintaakaan eteenpäin. Yksi painava syy oli koko järjestelmän romahtamisen realisoituminen . Syyskuun puolivälistä tammikuun puoliväliin kestänyt rekrytointikielto osaltaan vaikutti siihen, että kassavirta ei enää kyennyt kattamaan jäsenille kohdistuvia palkkiOiden ja tuottojen maksua. Olen jo aikaisemmin kertonut palkkiojärjestelmään kohdistuneista muutospaineista, jotka heikensivät oleellisesti järjestelmän toimivuutta ja nämä asiat realisoituivat kaikki yhdessä.

Kysymys: Oletko informoinut jäseniä siitä, ettei Wincapita saa tuottoja mistään muualta kuin jäseniltä?
HK vastaus: En ole.

Kysymys: Oletko perustanut Winclub tai Wincapita nimellä yhtiötä minnekään?
Vastaus: En ole.

Kysymys: Oletko itse tehnyt omalla tai jonkun muun nimellä valuuttakauppoja FxTraderSignals-ohjelman antamien signaalien mukaisesti?
HK vastaus: Kun tein aiemmin kertomiani valuuttakauppoja Saxobankin alustalla, niin muistikuvani mukaan en tehnyt kauppoja siten, että olisin laittanut FxTraderSignals-ohjelman käyntiin ja tehnyt kauppoja sen mukaisesti. En osaa sanoa kuinka paljon tein kauppoja signaalijärjelmän mukaisesti, mutta kyseiset kaupat olivat enemmänkin uusien strategioiden kokeilua, eli tuotekehitykseen liittyvää kaupankäyntiä.

Zontan posti kärsälle, joka ponzoroi porukkaa valuuttakauppaan ja nosteli ulos puoli milliä. Nyt kärsä syyttää zontaa valehtelijaksi

Moi Matti!
Forex Signaalit on tarkoitettu ainoastaan jäsenille
kohdistetuksi informaatioksi tehdyistä valuuttakaupoista , eikä niin , että
täman informaation pohjalta jäsenet tekisivät kauppaa omaan lukuunsa .
Kyseistä informaatiota on mietitty jatkossa päivitettäväksi pidemmällä
viiveellä , koska on tullut palautetta, että jotkut siirtävät rahojaan
omaan valuuttakauppaansa hyödyntäen WinClubin Forex Signaaleja
kaupankäynnissään . Näin ei ole tarkoitus jäseniä palvella . WinClubin
jäseneksi voi päästä 200 euron minimisijoitus kassalla 50 euron
vuosijäsenmaksulla .
t . Hannu

2

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loks loks loks

Mutta kaikki tämä oli valhetta, kohta esitetään todisteet, ja sitten leuat loksahtaa!

• pieni häviö

Hannuko mukamas ei käyttänytkään omaa singnaalia ja siksi koemielessä hävisi 200 th ?
        Halusiko hän tietää miten hävitään rahat, ja miltä se tuntuu, tuleeko raivo vai apatia ?
        Kumpikohan tuli kalsarien jarrutusjälkien lisäksi ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe