Oikeudenmukaisuutta ja järkeen käypää!!!!!!!!!!!!!!!

Oujessss!!!

Olin nähtävästi turhaan heittänyt kirveeni kaivoon pettyneenä siihen että tällä palstalla saa elää kuin pellossa. :D Täällä on hilluttu kuin viimeistä päivää unohtaen palstan ja yleisen oikeustajun sekä inhimillisen perusajattelun säännöt ihan vain muutamien täällä kirjoittelevien ilmeisen jopa henkisesti sairaiden henkilöiden taholta. Kaikki on vieläpä näyttänyt siltä että palstan ylläpito ikäänkuin on antanut siunauksensa, eli on hyväksynyt ne hurjimmatkin kunnianloukkaukset mitä palstalla on esiintynyt. Ehei veikkaseni!!
Eilen ja tänään on tapahtunut jokapäiväisessä elämässäni sellaista mikä on palauttanut uskoni jopa tähän sekä Suomi24 forumiin. Uskon että moni muukin tällä palstalla jo tällä hetkellä tai myöhemmin tietää mitä tarkoitan.

Tuo Suomi24 käyttöehtojen tuleva uudistus varmaankin takaa sen että vastaavaa ei enää pysty palstalla harrastamaan, ja siitä kiitos!

15

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oikeuksiensakaan....

      ...haun varjolla ei todellakaan ole lupa sikailla ja loukata ihmisten kunniaa täällä etenkin kun kaikki ne älyttömät ajatukset ja 'teoriat' on kehitetty siellä omassa harhaisessa mielessä.

      Kuinka tervetullutta tuo kaikki onkaan! Kaikki ne tulevat sanktiot lämmittää mieltä jo ajatuksenakin!!!

    • asiatauki

      Laittakaahan nyt jotakin konkreettista ettei tarvii arvailla.

    • Oikeudeton

      Nythän näistä vallan väärinkäyttämisistä, ajojahdeista ja pitkäaikaisista kiusaamisista puhutaan jo valtalehdistönkin palstoilla kiivaasti ja mikä parasta rohkeimmat uskaltavat jo aukaista suunsa ja puuttua tähän maatamme vaivaavaan syöpään, joka myös taidealalla on pesiytynyt voimakkaasti alan viralliselle puolelle, alan suljettuvuuden takia.

      Suljetulla taidealalla ongelmat kärjistyvät, lähes kaikki apurahat ja taiteen viralliset työpaikat jaetaan tarkasti poliittisten etupiirien ja sidosryhmien kesken. Alalla vallitseva nepotismi ja hyväveliverkosto on näivettänyt alan isojen lasten leikkikentäksi, jossa keskenkasvuiset aikuiset kakarat leikkivät omalla pikku hiekkalaatikollaan, jota rahoitetaan julkisilla tuilla, estämällä alan toimijoiden ihmis- ja perusoikeuksien toteutumisenkin.

      Alalla on ammattijärjestöjä ja muita taidealan järjestöjä, sekä jopa oikein keskusjärjestökin, Suomen taiteilijaseura! Silti nämä kaikki viralliset järjestöt keskusjärjestöä myöten, toimivat maamme solmimien ihmis- ja perusoikeuksien vastaisesti! siis voiko tilanne enää karmeampi olla, yhdellä ammattialalla ja syytä olisikin kysyä, ketkä asiasta ovat vastuussa ja miksi asiat ovat niin kuin ovat? Elättekö DDR:n aikaan hyvät stalinistiveljet siellä taiteen virallisella puolella, ettekö todellakaan ole huomanneet ajan muuttuneen?

      Ja mitä tekevät surullisen kuuluisat maamme ylimmät oikeusvalvojat, sulkevat silmänsä taiteilijoiden ihmis- ja perusoikeuksilta. Historian valossa tämä tuskin on kummoinen juttu, mutta että virallinenkin taidemaailma tekee saman, se se vasta juttu onkin!

      Ja mitä tämän yhden koulun ihmis- ja perusoikeuspolkijoihin tulee, niin koko kouluhan on päässyt valtion opintotukien piiriin valheellisen ja virheellisen vertaamisen takia. Eihän sen opetussuunnitelma ole koskaan vastannut verrattavina olleita virallisten oppilaitosten opetusta!Tällaisiinkin huijauksiin ja suoranaisiin veronmaksajien rahojen kusettamisiin poliittisille etupiireille on lopetettava. Varsinkin kun opettajat härskisti käyttävät valta-asemaansa väärin ja polkevat jopa eräiden oppilaiden ihmis- ja perusoikeuksia!

    • OIkeudellinen

      Voi tätä ressukkaa Markku Laitista. Herra Oikeudeton se täällä huutelee täysin vailla todellisia perusteita oman taiteilijuudensa perään. Jos tekee paskaa, niin se on vain niin. Laitinen se itse täällä polkee muiden ihmisten oikeutta sananvapauteen ja mielipiteen ilmaisuun.

      • Oikeudeton

        Kiusaamisella tarkoitetaan tilannetta jossa uhrilla ei ole tasaväkistä mahdollisuutta puolustautua kiusaajaansa vastaan ja jotta kirjoituksesi tarkoitus ei vaan olisi jatkaa yhtä taiteilijaa vastaan tekemääsi pitkäaikaista ajojahtia nimimerkkisi suojasta, niin voisitko tehdä kirjoituksesi omalla nimelläsi ja antaa tasapuolisen mahdollisuuden puolustautua?

        Vai olitko niitä julkisella rahalla rahoitettuja taiteilijoita, joiden rohkeus ei muuhun riitä kuin nimimerkin suojasta ampumaan?


      • Nyt jos koska...

        ....minä yhdyn "Oikeudelliseen" ihan täysin rinnoin, sillä NYT on tullut aika jolloin potut maksetaan pottuina ja ihan periaatteella 'sitä saa mitä tilaa'.
        Niin että jos tulevan 2-3 viikon aikana tulee vaikkapa äiti mieleen niin kannattaa vain lusikoida se soppa mitä on aikanaan keittänyt.
        Helevetti että tykkään tuosta 'kujanjuoksusta' minkä on itse ansainnut!!!!!!


      • Oikeudeton
        Nyt jos koska... kirjoitti:

        ....minä yhdyn "Oikeudelliseen" ihan täysin rinnoin, sillä NYT on tullut aika jolloin potut maksetaan pottuina ja ihan periaatteella 'sitä saa mitä tilaa'.
        Niin että jos tulevan 2-3 viikon aikana tulee vaikkapa äiti mieleen niin kannattaa vain lusikoida se soppa mitä on aikanaan keittänyt.
        Helevetti että tykkään tuosta 'kujanjuoksusta' minkä on itse ansainnut!!!!!!

        No mutta olisiko sinulla kanttia tehdä muutakin kuin lässyttää joutavia nimimerkkisi suojasta? Esimerkiksi rohkeana tehdä kateellista ajojahtiasi ihan omalla nimelläsi?


      • Kuulehan Markku!
        Oikeudeton kirjoitti:

        Kiusaamisella tarkoitetaan tilannetta jossa uhrilla ei ole tasaväkistä mahdollisuutta puolustautua kiusaajaansa vastaan ja jotta kirjoituksesi tarkoitus ei vaan olisi jatkaa yhtä taiteilijaa vastaan tekemääsi pitkäaikaista ajojahtia nimimerkkisi suojasta, niin voisitko tehdä kirjoituksesi omalla nimelläsi ja antaa tasapuolisen mahdollisuuden puolustautua?

        Vai olitko niitä julkisella rahalla rahoitettuja taiteilijoita, joiden rohkeus ei muuhun riitä kuin nimimerkin suojasta ampumaan?

        Tuossa edellisessä jutussa ei ollu mitään mikä viittaisi noihin sinun "julkisiin rahoihis"i!!! Vai oletko sinä pirkele jumittunut ihan täysin!!!
        Minä olen sitä mieltä että edellinen kirjoittaja tarkoitti vain ja ainoastaan sitä kuinka sinä käyttäydyt tällä palstalla esimerkikksi. Käyttäydyt kuin päätön sika yrittäen kaikin mahdollisin keinoin lyödä noita joille olet niin suunnatoman kateellinen! Ja vieläpä heidän omilla nimillään!!! Ei siitä ole kuin pari päivää kun osoitit palstalla taas sitä suurta älykkyyttäsi- joka niin ikään on kytkettävissä siihen "yberlahjakkuuteesi" jota mainostat täällä vähän jokaisessa käänteessä. Kantsis edes vähän miettiä mitä puuhailet siitä pimeästä huoneestasi.

        Yritähän nyt Markku "pumpata" niin kauan kun sinulla vielä on siihen mahdollista, sillä varmaan jo itsekin tiedät kohta sinulla tällaiseen ei ole mahdollisuuksia!!!!


      • Heh heh!
        Kuulehan Markku! kirjoitti:

        Tuossa edellisessä jutussa ei ollu mitään mikä viittaisi noihin sinun "julkisiin rahoihis"i!!! Vai oletko sinä pirkele jumittunut ihan täysin!!!
        Minä olen sitä mieltä että edellinen kirjoittaja tarkoitti vain ja ainoastaan sitä kuinka sinä käyttäydyt tällä palstalla esimerkikksi. Käyttäydyt kuin päätön sika yrittäen kaikin mahdollisin keinoin lyödä noita joille olet niin suunnatoman kateellinen! Ja vieläpä heidän omilla nimillään!!! Ei siitä ole kuin pari päivää kun osoitit palstalla taas sitä suurta älykkyyttäsi- joka niin ikään on kytkettävissä siihen "yberlahjakkuuteesi" jota mainostat täällä vähän jokaisessa käänteessä. Kantsis edes vähän miettiä mitä puuhailet siitä pimeästä huoneestasi.

        Yritähän nyt Markku "pumpata" niin kauan kun sinulla vielä on siihen mahdollista, sillä varmaan jo itsekin tiedät kohta sinulla tällaiseen ei ole mahdollisuuksia!!!!

        No mutta eikä rohkeus riittänyt sittenkään tekemään kateellista selkäänpuukotustasi omalla nimelläsi?


    • Heh heh!

      Ajojahti ja laittomuudet jatkuvat palstalla yhtä huippulahjakasta vastaan, nimimerkkien suojasssa esiintyvät taiteen viralliset julkisella rahalla rahoitettavat lahjattomuudet kun eivät muuta voi, teoksilla kun ei pystytä kilpailemaan!

      Taiteen virallinen ihmis- ja perusoikeusrikollisten lahjaton jengi on taas kerran vauhdissa, aivan kuin eläisimme DDR:n kulta-aikaa. Stalinisti porukka joka pitää valtaansa ihmis- ja perusoikeuksien vastaisesti taidealalla, ja jonka ainoat ansiot koostuvat vapaan kilpailun estämisestä, jatkavat ajojahtiaan ja laitonta toimintaansa tälläkin palstalla, kuten ovat jatkaneet jo vuosikausia.

      Ja kuten tämän porukan muitakaan laittomuuksia ei tutkita, niin myös tällä palstalla jatkunut ajojahti saa näköjään jatkua, onhan heillä poliittinen tuki takanaan ja se näköjään oikeuttaa toimimaan vuosikausia laittomasti itseään lahjakkaampia kohtaan!

      • Jos et sitten...

        ...ole itse toi Laitinen niin sanonpahan vain että olet tehnyt hallaa ja suoranaista vahinkoa tuolle ""huippulahjakkaalle"" noilla vainoharhaisilla lässytyksilläsi.
        Jos hän ei ole mikään ruudinkeksijä niin sinäkään kyllä et voi kehuskella ÄÖ- pisteilläsi jankuttamalla noita ihan kahjoja "stalinistiteorioitasi" asiassa mistä sinulla tosiasiassa ei ole mitään hajua.
        Taisi tulla käytyy se kiertokoulusi kiertäen juuri siihen väärään suuntaan Heh heh!
        Olette molemmat kuin peräkamaripojat konsanaan! XDXDXD!!!


      • Oikeudeton
        Jos et sitten... kirjoitti:

        ...ole itse toi Laitinen niin sanonpahan vain että olet tehnyt hallaa ja suoranaista vahinkoa tuolle ""huippulahjakkaalle"" noilla vainoharhaisilla lässytyksilläsi.
        Jos hän ei ole mikään ruudinkeksijä niin sinäkään kyllä et voi kehuskella ÄÖ- pisteilläsi jankuttamalla noita ihan kahjoja "stalinistiteorioitasi" asiassa mistä sinulla tosiasiassa ei ole mitään hajua.
        Taisi tulla käytyy se kiertokoulusi kiertäen juuri siihen väärään suuntaan Heh heh!
        Olette molemmat kuin peräkamaripojat konsanaan! XDXDXD!!!

        Ai, tulit siis kateellisena mustamaalaamaan yhtä nimeltä mainitsemaasi taiteilijaa nimimerkkisi suojasta ja koska vastapuolella ei ole tasavertaista mahdollisuutta puolustautua, jatkat pitkäaikaista ja raukkamaista ajojahtiasi itseäsi lahjakkaampaa taiteilijaa kohtaan!

        Voi että mikä raukkis!


    • Sontakuski

      Oujessss, kirjoitit:

      "Tuo Suomi24 käyttöehtojen tuleva uudistus varmaankin takaa sen että vastaavaa ei enää pysty palstalla harrastamaan, ja siitä kiitos! "

      Taitaa uhosi ja ilosi olla ennenaikaista, ainakaan tämän ketjun perusteella mikään ei ole muuttunut (muu kuin se, että minäkin monen muu ohella olen hylännyt koko palstan tätä lyhyttä kommenttia lukuun ottamatta).

      • Oujesss!!!

        Älä turhaan synkistele;) Kaikki aikanaan.

        Tiedän että palstan "eräitä" kommentteja on alettu tutkimaan ja aikaisintaan 3- viikon päästä alkaa "kirves" heilua. (huomaa lainausmerkit)
        Toivottavasti jo aikaisemmin!


      • Oikeudeton
        Oujesss!!! kirjoitti:

        Älä turhaan synkistele;) Kaikki aikanaan.

        Tiedän että palstan "eräitä" kommentteja on alettu tutkimaan ja aikaisintaan 3- viikon päästä alkaa "kirves" heilua. (huomaa lainausmerkit)
        Toivottavasti jo aikaisemmin!

        Hienoa että asiaa on alettu tutkimaan, silloinhan kaikki asiat tulevat julkisesti käsiteltyä, silloin ei syytteitä voi esittää nimimerkkien suojasta tai selän takaa, niin ettei vastapuolella ole edes mahdollisuutta tasavertaiseen puolustautumiseen! Vaan silloin myös vastapuolella on oikeus sanoa sanottavansa, asia jota on kovasti yritetty estää kaikin keinoin!

        Tässäkin ketjussa syyllistytään laittomuuksiin yhtä taiteilijaa kohtaan, jota muutenkin on palstalla ajojahdettu jo lähes viisi vuotta ja ehkäpä näin törkeätä ajojahtia ei enää jätetä tutkimatta poliittisten suhteiden takia, joita näillä ajojahtaajilla on! Vaan asiat tutkittaisiin rehellisesti ja avoimesti!

        Vallan väärinkäyttö on maamme suurimpia ongelmia ja epäkohtia, kun keskenkasvuiset aikuiset kakarat ovat saaneet tehdä mitä lystää poliittisessa suojeluksessa, on mopo karannut käsistä kokonaan. Ja siten luullaan että voidaan ikuisesti jatkaa vuosikausien ajojahtia kenenkään puuttumatta asiaan!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe