ihan ensin ilmoitan että kampaajalle en mene, piste. rahatilanne ei salli ja kotikonsteillakin onnistuu aivan varmasti.
itse asia: aloitin jo pidemmän aikaa sitten blondausoperaation. noin vuosi sitten blondasin hiukset mustasta (musta väri oli ollut päässä 4 vuotta) plattariksi/valkoiseksi oikein onnistuneesti muutamalla värinpoistolla ja live xxl 00A värillä.
päätin sitten älykkäästi värjätä siitä hiukset punaisiksi eikä väri sen hankalan ylläpitämisen takia miellyttänytkään. hiukset kerkesivät olla 3-4kk punaiset, värjäyskertoja se 4 2 kevytväriä.
nyt tukka ei vaan enää vaalene oranssista (latvat ja tyvi plattarivaaleita, muu hius vaalean oranssia). vaaleneminen tökkäsi 2 värinpoiston, vaalennuspesun ja yhden live xxl 00A jälkeen. mikään ei tunnu auttavan (kokeiltu on paikallista värinpoistoa oransseihin hiuksiin, vaalennuspesuja, lisää vaaleita hiusvärejä, sinistä/violettia sävytettä yms). hiukset on yllättävän hyvässä kunnossa kuivuneita latvoja lukuunottamatta.
miten saan tän oranssin vaalennettua pois ? valkoiset hiukset olis tarkoitus laittaa takaisin.
oranssi väri hiuksissa
3
1704
Vastaukset
Mun hiukset tekee saman jutun jos värjään punasesta vaaleeks. Mutta löysin parhaimman blondausvärin ikinä enkä enää muuhun vaihda. Osta schwarzkopfin blonde sarjasta semmonen sävy kun L101 silver blonde. Maksaa joku 10 €. Siinä tulee mukana 2 keltasuutta poistavaa hiusnaamioo ja jo ennen niitä hiukset oli tosi vaaleet. Sit kun hiusnaamion ohjeessa luki että täytyis pitää 3 min ja ite unohdin sen 10 min ajaks mun päähäni niin oli tosi tosi blondia et hetken hirvitti oikeen. :D
- sande89
hei thesunglasses89...haluisin kuulla lisää laitatko miten löytäisin sut vaik facebookista?
- kampaaja25968
Moikka! mulla oli punaset hiukset itelläni jotain 2 vuotta, välissä oli muitakin (sininen,vihree,ruskee, oranssi ymymymym.) Otin värinpoiston tossa yks päivä ja annoin sen vaikuttaa sellasen 35 min ja tuli aikas vaaleet, heti sen jälkeen tein pyyhekuiviin hiuksiin vaalennusvoiteella vaalennuksen (maksaa jotain 4-6 euroo) Se hoitaa kuivia latvoja ja ravitsee hiuksia, oikeestaan vähän niinku hoitoaine ja väri samassa, mut kuitenkaan hiukset ei kärsi yhtään siitä. Kuitenkin kun otat värinpoiston ni se ei tarkota et sun pitää se oranssi väri sillä saada pois, koska värinpoisto ottaa sen värin vaan pois minkä saa, eikä se vastaisuudessa saa enempää, kannattaa kokeilla jotain ihan VÄRIÄ hiuksiin, jos haluat luonnollisen ni Garnier värit on tosi hyviä mut jos haluut sellasen silver tukan ni sit yhdyn ylempään tekstiin :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462