Lestadiolaiset sokeat harhafanaatikot on tuhonneet palstan.

sösselssön özal

Kukaan järkevä ei tänne vaivaudu, täällä mm jessus pelastaa tuomitsee kuin olisi jumala--

25

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TEU.

eI HÄN OLE NIIN SANONUT .
      MUTTA PYSY VAAN POIS ..
      SE ON PARASTA .

• cldlw-w

tehän kilpailtte, sinä ja Jeesus on tie siitä kumpi on Jumalan herra!!!
        sinäkin asetat rikollisten lakeja joita Jumalan Laissa ei ole:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10124790#comment-51558840
        kalle.
        28.9.2011 17:33
        No kuinka se saarnavirka voi olla , naisella , sehän on Jumalan
        lakia vastaan , kuka voi olla naisena papin tai saarnaajan vi -
        rassa kerro .

luciferilaisuutta ei voi selvemmin edes piru itse todistaa!!!

• Jeesus on tie

Jumalöan profeettana ja hänen palvelijanaan kerron vain sen, miten Jumala tulee sanansa mukaisesti kohtelemaan jokaista Pelastuksen hylännyttä ateistia okkultistia ja muita harhaoppisia.

Kohtalonne on kova, sen tulette vielä näkemään, jot tuolla tiellä jatkatte.

Monet aikamme hengelliset opettajat ovat laiminlyöneet selkeän parannus-saarnan ja lähteneet "jeesustelemaan" humanismin hevosella ajellen, - kaikkialla maapallolla.

Siellä missä kristittyjä vainotaan ja tapetaan päivittän, piru ei näissä humanistisissa petoksissaan onnistu. Sen sijaan näissä teollistuneissa maissa joissa Kristinusko on tuonut ennen näkemättömän vaurauden, alkaa hyvinvoinnin loppu olla käsillä.

"Kirkko kuulolla"- palsta jossa kirkon palveluksessa olevat kirjoittavat mielipiteitään, kertoo tästä kaiken oleellisen.

Julmat puheet kaikkien uskontojen jumalien samakaltaisuudesta ja samanarvoisuudesta, ovat sokaisseet kirkon palvelijat täysin, kumartamaan kaiken nimisiä epäjumalia ihan julkisesti koko maailman edessä.

On vain YKSI Jumala, Pyhä KOlmiyhteinen JUmala Isä Poika ja Pyhä Henki. Kaikkien muiden uskontojen jumalat ovat epäjumalia, joiden kumartaminen, (= hyväksyminen Jumalaksi), johtaa varmaan tuhoon.

• kv.döwä

no jo ovat sinuakin onnistuneet eksyttämään!!!
        Kai sä olet samallainen uskoja kuin nekin jotka syyttää Jeesusta rikollisen kristinuskon lahkojen perustamisista???
        Luehan tarkoin millainen olet!
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/12.html
        Lue sivun oikeassa laidassa olevien nuoli-linkkien tekstitkin huolella!

Tuo tunnustuksesi pitää täysin paikkansa tekstistäsi päätellen!!

• v,.c-ewe-

yritä etsiä se kolmiyhteinen Jumalan tai Jeesuksen opeista!
        Jos löydät sen niin palaa kertomaan meille!

Jeesus ilmoitti näin, jos luciferilaisena tahdot tietää:
        Johanneksen evankeliumi:
        10:30 Minä ja Isä olemme yhtä.

Ilman Isää ja Poikaa ei ole Pyhää Henkeä!

Joten usko ei ole tietoa vaan luciferia palvelevien järjettömyyttä!

• Ville.
        v,.c-ewe- kirjoitti:

Johanneksen evankeliumi:

Koska tämän on kirjoittanut örvelö ,,kuka on Sörsselön ötzal ..ei kai se
        alppien muumio ole yli 5000 vuoden jälkeen liikkeelle ? ihmettelee
        Kuinka se ötzal kuoli ja koska , tehdään pieni laskelma, Veden paisumus
        oli 3400 eKr . siitä on 2012 = 5412. tutkijat tekivät laskelmiaan ja päätyivät
        n. 5300-5350 . jolloin hän oli istunut alpeilla luolassa ja menettänyt henkensä

Koska luola on korkealla ei vesi tehnyt tunnistus haittoja paljon , kuin muihin
        fossilleihin on tullut tämä Ötzil oli melko hyvin varustautunut , hänellä oli uusi
        kirves , varsi jousi Keihäs , ne oli pronssia ,,Vaattet oli melko kulumattomast
        turkis oli pukin nahkaa eli erinomainen varustus silloin . jokin tappava uhka on
        ollut syynä tutkijat oli laskelmoineet että alpeilla yht äkkiä laski lämpötila
        niin paljon että ei turkistamineissakaan selvinnut ?

• su

Mitähän epäjumalaa olet helvetin hevosmies kumartanut, kun sisälläsi riehuu pahahenki. Luulo olevansa herra ja yksinvaltias tälläkin palstalla.

Olet kaikkea muuta kuin kelvollinen kehumaan omaa yhteyttäsi kolminaisuuteesi. Sinä itse olet sokaistunut ja sekaantunut raamatun käsittelytaitoosi. Olet oka lestadiolaisten "lihassa" Sinun turhat tarinasi ovat menettäneet uskonsa Jumalassa. Jumalassa, joka on YKSIN VAIN KORKEIN MEIDÄN SUOJELIAMME JA PORTIN AVAAJAMME LOPULLISEEM RAUHAAN.

Hevosmies, sinun omilla sanoillasi " MINÄ sanon viimeisen kerran tee parannus." Alistu kunnioittamaan lähimmäistäsi. Pyydä anteeksi rikkomuksesi lähimmäistäsi kohtaa, niin Jumala joka on armahtava hän voi antaa samalla sinullekin anteeksi rumat, uhkaukset ja halventavat puheesi lähimmäisestäsi.

• VILLE.
        su kirjoitti:

Mitähän epäjumalaa olet helvetin hevosmies kumartanut, kun sisälläsi riehuu pahahenki. Luulo olevansa herra ja yksinvaltias tälläkin palstalla.

Olet kaikkea muuta kuin kelvollinen kehumaan omaa yhteyttäsi kolminaisuuteesi. Sinä itse olet sokaistunut ja sekaantunut raamatun käsittelytaitoosi. Olet oka lestadiolaisten "lihassa" Sinun turhat tarinasi ovat menettäneet uskonsa Jumalassa. Jumalassa, joka on YKSIN VAIN KORKEIN MEIDÄN SUOJELIAMME JA PORTIN AVAAJAMME LOPULLISEEM RAUHAAN.

Hevosmies, sinun omilla sanoillasi " MINÄ sanon viimeisen kerran tee parannus." Alistu kunnioittamaan lähimmäistäsi. Pyydä anteeksi rikkomuksesi lähimmäistäsi kohtaa, niin Jumala joka on armahtava hän voi antaa samalla sinullekin anteeksi rumat, uhkaukset ja halventavat puheesi lähimmäisestäsi.

su.
        onko sinulla samaa vIkaa kuin örvelöllä , eli teillä on yksi suuri olkoon
        se sitten eco tai joku muu , Minä olen samaa mieltä kuin Jeesus on tie
        Miksi Jumala olisi sanonut TEHKÄÄMME IHMINEN , kenen kanssa HÄN
        PUHUI , HÄN PUHUI kRISTUKSEN ,,JA PYHÄN HENGEN .kanssa:

Mihin on su. unohtanut tämän Raamatun, keskustelun jo aivan alku lehdiltä
        Siellä kerrotaan Kuinka Jumala asetti pyhän kolminaisuuden ja sanoi ei ole
        yhtä , on kolme ja kuitenkin on vain yksi Jumala ..

Kuka ikänänsä tahtoo autuaaksi tulla , hänellä täytyy ennen kaikkea olla oikea
        yhtenäinen kristillinen usko , joka ei sitä täydellisenä ja puhtaana pidä , hän
        tulee epäilemättä iankaikkisesti kadotetuksi .

Niin tämä on nyt oikea , yhteinen ,kristillinen usko , että me yhtä JUMALAA
        KOLMINAISUUDESSA JA KOLMINAISUUTTA YHDESSÄ jUMALUUDESSA
        KUNNIOITAMME.

Eikä kuitenkaan sekoittaen persoonia , eikä erottaen jumalallista olentoa .

Sillätoinen on Isän persoona , toinen on Pojan ja toinen on Pyhän Hengen.

Mutta Isä ja Poika ja Pyhä Henki ovat sama JUMALA, , yhdenvertainen kunniassa , yhdenvertaiset ianakaikkisessa MAJSTEETISSA .

hUOMASIN ETTÄ KUN JOS LUKEE PAINOSTA 199 2, EI AINOATAKAAN
        TÄMÄN SORTTISTÄ TEKSTIÄ . NÄMÄ ON PAINOS 1642. .

TÄSSÄ MUUTAMA OTE MALLIKSI

• teuta
        v,.c-ewe- kirjoitti:

Johanneksen evankeliumi:

örveolö , meni valheen puolele. kun sinä sanot , että Jeesus ilmoitti näin ,
        Voin todella sanoa että Ei Jeesus ole sanonut nioin , siksi monesti olen lukenut
        läpi ne kohdat mitä Jeesus sanoi , missään kohtaa ei ole "luciferiläistä " ei ,
        missään , kyllä ne on örvelön sanoja ..

Johannaes 1o :30 , Minä ja ISÄ . olemme yhtä . .
        Sel. Kristus ei ole Isän JUMALAN kanssa vain ;"yhtä mieltä " . Vaan Hän on olemuksellisesti yhtä ,. "Totinen JUMALA " ja iankaikkinen elämä "( 1 Joh. 5:20).
        Jossa "Asuu Jumaluuden koko täyteys " . Kol. 2:9 "Sillä Hänessä asuu jumaluuden koko täteys Ruumiillisesti:", Kristuksen jumaluus ks. Kol. 1:14-22.
        jatko viite . Joh. 1:1-14. ja sen sel. Sana, Jumalan Poika iankkaikkisuudesta "toinen Jumala ja iankkaisen elämä, "Tuli lihaksi " todelliseksi ihmiseksi . "koska (ihmis) lapsilla on liha ja veri , tuli Höänkin niistä yhtäläisellä tavalla
        osalliseksi . Hebr.2:14.

Synti ei kuulu ihmisen alkuperäiseen olemukseen . Kristus oli todellinen ihminen siinä merkityksessä kuin Aadam oli alussa , ollen synnitön . Hänen
        ihmisenä ollessaankin Hänessä olivat totta sanat : "Hänessä asuu jumaluu-
        den koko täyteys Ruummiillisesti ". ja "kaikki viisauden ja tiedon aarteet ovat
        Hänessä kätkettyinä", Hän on Taivaanastumisensa jälkeen , Jumalan oikealle
        puolelle korotettuna , EDELLEEN ". JUMALA JA IHMINEN SAMASSA PERSOONASSA ". HÄNEN INHIMMILLINEN RUUMIINSA on nyt Hengellinen , kirkastettu , taivaallinen ruumis ., 1 Kor. 15:40-48.

• lb.lr-le.
        teuta kirjoitti:

Voin todella sanoa että Ei Jeesus ole sanonut nioin , siksi monesti olen lukenut

Sel. Kristus ei ole Isän JUMALAN kanssa vain ;"yhtä mieltä " . Vaan Hän on olemuksellisesti yhtä ,. "Totinen JUMALA " ja iankaikkinen elämä "( 1 Joh. 5:20).
        Jossa "Asuu Jumaluuden koko täyteys " . Kol. 2:9 "Sillä Hänessä asuu jumaluuden koko täteys Ruumiillisesti:", Kristuksen jumaluus ks. Kol. 1:14-22.
        jatko viite . Joh. 1:1-14. ja sen sel. Sana, Jumalan Poika iankkaikkisuudesta "toinen Jumala ja iankkaisen elämä, "Tuli lihaksi " todelliseksi ihmiseksi . "koska (ihmis) lapsilla on liha ja veri , tuli Höänkin niistä yhtäläisellä tavalla

Synti ei kuulu ihmisen alkuperäiseen olemukseen . Kristus oli todellinen ihminen siinä merkityksessä kuin Aadam oli alussa , ollen synnitön . Hänen
        puolelle korotettuna , EDELLEEN ". JUMALA JA IHMINEN SAMASSA PERSOONASSA ". HÄNEN INHIMMILLINEN RUUMIINSA on nyt Hengellinen , kirkastettu , taivaallinen ruumis ., 1 Kor. 15:40-48.

Okei teuta...
        Kerro kumpi teistä on Jumalallisuuden oikea oppinen:

sinäkö syytöntä Jeesusta rikollisen kristinuskon seurakuntien perustajaksi haukkumalla

vai

Jeesusko joka ei ole rikollisten seurakuntia perustanut?

• m.vlr4
        VILLE. kirjoitti:

su.

KUNNIOITAMME.

Mutta Isä ja Poika ja Pyhä Henki ovat sama JUMALA, , yhdenvertainen kunniassa , yhdenvertaiset ianakaikkisessa MAJSTEETISSA .

jos olisit rehellinen niin kertoisit millaiseksi uskontunnustuksesi on sinut tehnyt!

Jumalan ja Jeesuksen Nimeä käytät Heitä ja Pyhää Henkeä pilkaten Lait kieltäneenä luciferilaisena.
        Tarvitsetko omien kirjoituksiesi näyttöjä?

• ville-
        m.vlr4 kirjoitti:

jos olisit rehellinen niin kertoisit millaiseksi uskontunnustuksesi on sinut tehnyt!

Jumalan ja Jeesuksen Nimeä käytät Heitä ja Pyhää Henkeä pilkaten Lait kieltäneenä luciferilaisena.
        Tarvitsetko omien kirjoituksiesi näyttöjä?

veikö örvelö ne mallit ? .

Minä voin kirjoitta ne uusiksikin , huomasn vasta mallien puuttuvan .
        Jos olisin rehellinen ? olisin juuri tälläinen Uskontunnustus on ollut
        rippikoulun ajalta hyvä oikea vakaa .

Kun minä käytän sanoja/nimiä Jumala /Jeesus ja Pyhä Henki ,ei ne
        ole tarkoitettu sellaiseksi kuin örvelö niitä käyttää eikä lusiferi läinen
        korkele pentti . siis örvelön nyttö en kaipaa ollenkaan ..

Tarvitsenko omien kirjoitusten näyttöä ?
        minä tunne ne , en tarvitse mene ittees vaan ,
        Toullaissen orvelön kirjoituksia ilman tulen kepeästi toimeen ..

• teu.
        VILLE. kirjoitti:

su.

KUNNIOITAMME.

Sen kaltainen , kuin Isä on , senkaltainen on Poika , senkaltainen on myös Pyhä Henki . . Luomaton on Isä , luomaton on poika , luomaton on Pyhä Henki .
        Ääretön on Isä , Ääretön on Poika ääretän on Pyhä Hemki .
        Iankaikkinen on Isä, iankaikkinen on Poika , iankaikkinen on Pyhä Henki .
        Eikä kuitenkaan ole kolmea iankkista , vaan yksi iankaikkisuus .

Niinkuin ei myöskään ole kolmea luomatonta , eikä kolmea ääretöntä , vaan yksi
        luomaton ja yksi ääretön .
        Niin myös kaikkivaltias on Isä , kaikkivaltias on Poika , kaikkivaltias on Pyhä Henki .

• .---a.w.q
        teuta kirjoitti:

teuta..... vastaaaaaa!

Kerro kumpi teistä on Jumalallisuuden oikea oppinen:

sinäkö syytöntä Jeesusta rikollisen kristinuskon seurakuntien perustajaksi haukkumalla

vai

Jeesusko joka ei ole rikollisten seurakuntia perustanut?

• sösselssön özal

Kaikki nauraa noin sokealle profeetalle, missä on nöyryys ja muiden kunnioittus -suvaitsevaisuus?, nimettömänä toki voit olla vaikka jeesus.

• Jeesus on tie

Kysyppä sösselssön özal Simonaho itseltäsi, missä on sinun kohteliaisuutesi ja toisten vakaumuksen kunnioittaminen?

Metsä vastaa sinulle juuri sillä tavalla kun sinä sinne huutelet, älä siis tule tänne soittamaan tuota saastaista turpaasi enää kertaakaan.

Itseäsi olet etevä pettämään, mutta Jumalaa ja hänen todistajiaan et petä tyhjillä puheillasi, kamala kohtalo odottaa sinua jos tuolla tiellä jatkat.

• su
        Jeesus on tie kirjoitti:

Kysyppä sösselssön özal Simonaho itseltäsi, missä on sinun kohteliaisuutesi ja toisten vakaumuksen kunnioittaminen?

Metsä vastaa sinulle juuri sillä tavalla kun sinä sinne huutelet, älä siis tule tänne soittamaan tuota saastaista turpaasi enää kertaakaan.

Itseäsi olet etevä pettämään, mutta Jumalaa ja hänen todistajiaan et petä tyhjillä puheillasi, kamala kohtalo odottaa sinua jos tuolla tiellä jatkat.

Helvetin hevosmies, katsele peiliin. Mitä näet? Näet pöljästin, joka ei kunnoita toisten vakaumusta. Joka sorkkii jokaista pirunsorkallaan, mikä vähäkin on toista mieltä.
        Näet pöljästin, joka uulee olevansa määrääjä minä, minä minä, sanon, sanon sanon. Tyhjää sanot. Sanot mitä pirulainen sisässäsi käskee olemaan sinun kukkona sontatunkiolla kiekumassa omaa tyhjänpäiväiväisiä kieltojasi
        Et ole mikään Jumalan todistaja , olet hänen suurin pilkkaajansa tekopyhyydelläsi. Vai puhelet kohteleijauisuudesta. Voit todella siitä puhua, epäkohteliasuudesta. sitä sinä harrastat. Olet itseäsi niin täynnä, ettei se Jeesuksesi sovi enää sinne.

Jos kenellä on turpa se on sinulla koiralla, joka irvistelet jokaista jonka näet liikkuvan. Sinä oletkin kohta kärryinesin siellä helvetin järven rannassa. Sitten näet kun katselet sitä lastia mikä kärryilläsi on ollut.
        Se on niin suuri, syntien, tekopyhyyksien, Jumalapilkan, ihmisten halveksinnan ja lahkolaisuuden paskakasa, että se tulee kaatumaa koko lkasti sinun niskaasi kun pulikoit siellä niin "lämpöisessä" tulijärvessäsi. Ymmärrätkö"MITÄ MINÄ SANON"

"Minä sanon viimeisen kerran, lopeta täällä käyminen. lähde hyvissä ajoin lätkimään, tai tietokoneesi menee mykäksi." YMMÄRRÄTKÖ MITÄ SANON

• 4+8

Ettekö te ole jo pikkuhiljaa tajunneet mikä tämä nimimerkkis "Jeesus on tie" oikein on? Sehän on pelkkä provokaattori. Varmaan ei Lestadiolainen tai Kristitty. Kirjoittelee tuota provosoivaa skeidaansa aina silloin tällöin että saa muut raivoihinsa ja naureskelee sitten kommenteille.

Jättäkää tuommoiset kommentoimatta niin eiköhän ne siitä pikkuhiljaa vähene.

• Hallelujaa Jeesus

Arvoisa plussamies: Pitääkö sinun koko ajan valehdella?
        Kysy ellet tiedä, mutta älä ryhdy valehtelijaksi. Valhe on ihan oikeasti kadottava synti!

Olen useamman kirjoittajan henkilökotainen tuttu, myös livenä.
        Kiinni jäit että napsahti, valheella on lyhyet jäljet.

Jumalan sana on tosiaan provosoivaa skeidaa sille joka elää
        saat)anan pauloissa. Ja avaajan suoltama skeida on paskanjauhajille henki ja elämä.

Meille Jumalan lapsille Jumalan sana on Henki ja elämä Jeesuksessa Kristuksessa.

Jeesus on tie on henkilökohtaisen todistuksensa mukainen.

• Jeesus on Jeesus
        Hallelujaa Jeesus kirjoitti:

Arvoisa plussamies: Pitääkö sinun koko ajan valehdella?
        Kysy ellet tiedä, mutta älä ryhdy valehtelijaksi. Valhe on ihan oikeasti kadottava synti!

Olen useamman kirjoittajan henkilökotainen tuttu, myös livenä.
        Kiinni jäit että napsahti, valheella on lyhyet jäljet.

Jumalan sana on tosiaan provosoivaa skeidaa sille joka elää
        saat)anan pauloissa. Ja avaajan suoltama skeida on paskanjauhajille henki ja elämä.

Meille Jumalan lapsille Jumalan sana on Henki ja elämä Jeesuksessa Kristuksessa.

Jeesus on tie on henkilökohtaisen todistuksensa mukainen.

Olet varmaan tuttu myös sen feredin kanssa joka halusi silpoa jonkun pianolangalla? Siinä sitä Jumalan sanaa täydessä voimassaan kiitos. Lähimmäisenrakkaus oikein tursuaa jokaisesta kirjoituksesta. Vähempikin kyllä riittäisi kiitos.

• özal

Se Jessuspelastaa on narsisti ja pitääkin itseään jopa profeettana, mielenvikainen lievimmillään,,, vailla nöyryyttä.

• Jeesus pelastaa
        özal kirjoitti:

Se Jessuspelastaa on narsisti ja pitääkin itseään jopa profeettana, mielenvikainen lievimmillään,,, vailla nöyryyttä.

Kyllä, se juuri on nöyryyttä että pilkasta ja vainoamisesta huolimatta ilmoittaa epäuskoiselle hänen tulevasta kohtalostaan, ellei parannusta tapahdu.

Ötzalin eli Matti Simonahon "nöyryyttä" on hyökätä Jeesusta ja hänen omiansa vastaan väellä ja voimalla.

Odottakaa, kyllä Jumala teille (eli hänelle) osoittaa kaapin paikan.

• özal

Jessus profeetalle, ---------Kysyppä sösselssön özal Simonaho itseltäsi, missä on sinun kohteliaisuutesi ja toisten vakaumuksen kunnioittaminen?....................... en tunne simonahoa

• mars mars

Sama henki teissä kummassakin. :-)))))))))))))))))

Kuka täällä puolustaa saat|anan orjien työtä palstallamme, ja pilkkaa Jeesuksen todistajia, ellei saat|ana itse.

Kokoa siis kimpsusi ja kamsusi ja lähde, sinä olet paljastunut.

• v.d.we-2w-

Tarkoitat varmaan, että syytöntä Jeesusta rikollisten seurakuntien perustajaksi syyttävä(t) ovat saatania itse!!!

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10300746
      Fered.
      11.12.2011 18:24
      " ...ja samaksi olemme samaa seurakuntaa"

http://keskustelu.suomi24.fi/node/10460285
      MATTI
      17.2.2012 21:05
      ....SIKSI JEESUS PERUSTI SEURAKUNNAN , JOHON KELPASI KAIKKI
      JA SIKSI SITÄ IHMETELLÄÄN TÄNÄÄN TÄÄLLÄ ,, TÄSTÄ ON KAIKKI KIINNI-- "

Todellinen syyllinen tässä, hänen oman sanan tunnustuksineen:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Paavalin_kirjeet
      "Apostoli Paavali oli ensimmäisen kristillisen sukupolven merkittävin uskonoppinut. Hän julisti evankeliumia ja perusti seurakuntia kolmen vuosikymmenen ajan Rooman valtakunnan itäosiin."

Paavali osoitti myös teoillaan ettei ole Jeesuksen oppien seuraaja vaan Jeesuksen vihaaja joka mm. tapatti perustamalleen kristinuskolle ensimmäisen marttyyrin joka oli leskiä ja köyhiä auttava Jumalallisuuden sielullisuuden omaava mies:
      http://fi.wikipedia.org/wiki/Pyhä_Stefanos

Paavali, toisin kuin häntä rakastavat uskovaiset, tunnusti herrakseen saatanan josta Paavali halusi erota mutta ei koskaan päässyt eroon vaan kuoli perustamansa rikollisen kristinuskon herran ja sen enkeleiden orjana:
      2 Korinttolaiskirje 12:
      7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
      8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.

Meidän tulee Paavalista kirjoitellen muistaa myös se, ettei Paavali ollut Jeesuksen opetuslapsi vaan itse itsensä sellaiseksi nimittänyt eksyttäjä joka vainosi ja tapatti Jeesuksen seuraajia:
      1.Korinttolaiskirje:
      15:9 Sillä minä olen apostoleista halvin enkä ole sen arvoinen, että minua apostoliksi kutsutaan, koska olen vainonnut Jumalan seurakuntaa.

Ja tiedämme myös, että Pietari on aito Jeesuksen opetuslapsi joka varoitti meitä Paavalin opeista ja ilmoitti myös, että Paavali toimi omaksi kadotuksekseen... kuten myös Paavali itse on herraansa rukoillen osoittanut.
      2.Pietarin kirje:
      3:15 ja lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
      3:16 niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.
      3:17 Koska te siis, rakkaani, tämän jo edeltäpäin tiedätte, niin olkaa varuillanne, ettette rietasten eksymyksen mukaansa tempaamina lankeaisi pois omalta lujalta pohjaltanne,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe