Ovatko alla olevat tuomiot ja leimat Jeesuksen työtä?

Özal

-----------Miksi piru-Simonaho häiriköi kaikkia avauksia?---------------

Ei varmaan ole, Voiko rumemmin ns uskova kirjoittaa henkilöstä?

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selitys

MItä Jeesus sanoo?
      Hän sanoo, tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi!

Matti Simonaho, (siis sinä avaaja), on kolme vuotta jatkuneen AUKOTTOMAN ja epäinhimillisen härskin todistelunsa mukaisesti pirun palveluksessa oleva, äärimmäisen tyhmä henkilö, - ei siis itse piru.

PIru on viisas ja kavala, kukaan ihminen ei pärjää alkuunkaan hänen viisaudelleen. 90% ihmiskunnasta menee kadotukseen juuri tästä syystä.
      Vain Jeesus voi pelastaa helvetistä. Jeesuksen omat tunnetaan rakkaudesta Jeesukseen ja rakkaudesta Jeesuksen omia kohtaan.
      Pirun omat tunnetaan epäuskosta, vihasta kristittyjä kohtaan ja välinpitämättömyydestä Jumalan sanaa kohtaan. Pirun oma ei kumarra kiitä eikä ylistä Jeesusta vaan hokee herransa nimeä, perk)elettä ja
      saat)anaa, kuten kaikki olemme kuulleet, yhä rohkeammiksi ja röyhkeämmiksi käyvien jumalattomien puheita.

• Siis özal, eikä muu

Matti Simonaho, (siis sinä avaaja), on kolme vuotta jatkuneen AUKOTTOMAN ja epäinhimillisen härskin todistelunsa mukaisesti pirun palveluksessa oleva,

olettete kaukana vihoissanne jeesuksesta,,,,

• Kalle.

Hän on laskemien mukaan ,15.3 .12 ollut pahanteossa 4 v. 9 kk.
      olen aika usein tehnyt tänne aika määreen , miksei sitä oteta käyttöön
      mina ainakin imettelen , missä vika että yllä pito ei tee sen eteen mitään
      eikä kerro suunnitelmista .

Alkaa tuntua oudolle mitä /mistä ylläpito koostuu . ja kun se selviää ?
      seuraava kysymys on miksi se kosstuu sellaisista . voisiko jotain
      tehdä luottamuksen palauttamiseksi , tämä on kaikkein pisin häiriö
      4 v, 9 kk 15 pv maaliskuuta ,, ei hyvää päivää .

se oli su kun alkoi n.3 v.sitten , mutta siinä oli pitkä rako .
      sitten sellainen tekijä että samoja viestejä , muutenkin
      olen saanut postia siten että ,niitä viestejä ehkä tehdään
      samoilla pakeilla , no kyllä minä olen saanut örvelön
      viestin pois kunolen halunnut aika hyvin ..

• kork tah

asiast otettu selvää kork tah = ei ole simonaho -ei etes tämän ketjun avaaja ole simonaho (ip-numero)

• ,v.de-3w

Kuka sitä Simonaholaisuutta jauhaa muut kuin ne joita se koskettaa!!!

Jos minua syytät siitä olet luciferilainen väärän todistuksen antaja sillä minä perustajan kantani Jumala ja Jeesuksen Lain ja opetuksien mukaisest!!!

Kenen lait ja opetukset ovat kantanne tukena lestadiolaisilla??

• su

Nyt kysyn uteliaana, kun minuakin aletaan yhdistämään häneen. Kuka on Simonaho? Olen sen verran suoraselkäinen suomalainen savolainen, etten kirjoittele tänne useilla nimimirkeillä. Teillä lestadiolaisilla pahimmilla lahkolaisilla kuten esimerkiksi" Jeesus on tie"on tapana.

Nimimerkkiensä muuttelu osoittaa vastuutonta nimimerkinkäyttäjää.
      Tällaisessa nimimerkkien muuttelusssa ovat lestadiolaiset enemmistönä, varsinkin tämä helvetin hevosmies, rakkikoira, Jeesus on tie. Jeesus pelastaa. Häneltä puuttuu sellainen nimimerkki vielä, kun, laputtaja, tai, enkö minä ole sanonut, käsken poistumaan jne.

Siellä ollaan niin itsekeskeisiä, Minä olen saanut pois örvelön. Et ole saanut pois savon ukkoa, etkä saa. Kalle et ole kummempi muita lahkolaisia. Te olette pahimpia Jumalan ja Jeesuksen selän takan hourijoita.
      Niin juuri, hourijoita. Menkääpä itseenne. Teistä ei ole kuin toisten syntien laskijaksi, omat ovat niin umpiossa, että niitä ei pääse laskemaan. Mutta Jumala hän on vielä ylempi teitä ihmisten tuomitsijat ja tulee latelemaa aikanaa teille sen hel/vetin hyvän olon.

Eiköpä näiden toisten pilkkkaaminen ja halveksimisen loppuminen alkaisi teidän päästänne. Jospa se sitte rauhoittuisi.

• özal

su.lle amen.. özal ei ole simo eikä aho eikä simonaho...

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      73
      1910
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1653
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      147
      1207
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      652
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      636
    7. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    8. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      54
      537
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      488
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe