mistä kannattaa tilata kun hintoja ei näy missään esillä..
lokasäiliö tyhjennys, hinta
6
848
Vastaukset
- Piensijoittaja
Lassilan Pojat tyhjentää aina edullisesti ja tehokkaasti
http://www.lassila-tikanoja.fi/fi/asiakaspalvelu/yhteystiedot/Sivut/Default.aspx - -Asiakasomistaja
Minä vien lokasäiliön sisällön puolentoistalitran limsapullossa prismaan, ja tyhjennän sen siellä vessaan. Pääsee muuten ilmaiseksi vihreällä kortilla. Roiskuuhan sitä vähän reunoille, mutta se menee naapurin syyksi. Siitä sitten kauppaan sisälle ja ostamaan lisää säiliön täytettä. Onhan se tosi kallista, mutta kun maksaa vihreällä kortilla saa bonuksen lisäksi maksutapaedun, se kannattaa.
- Jokipirtti
Perkeleen hankalaksi olette laittanut paskakaivon tyhjennyksen saannin. Aiemmin tilaussoitto Savon Kiinteistöhuollon numeroon riitti ja asia hoitui mutkattomasti. Nyt pompotellaan numerosta toiseen ja pyydetään painelemaan pöljänä numeroita 1...3 useaan otteeseen. Siitä huolimatta ei luvattua työnjohtajan puhelinsoittoa tullut koko päivän klo 8 - 16 aikana. Saas nähdä koska soitto tulee.
- tupelo
Kuormaus ja Kuljetus Toivari oy, kysyppäs sieltä hintaa. Ompi yksityinen pieni paikallinen jota itse olen 9v kannattanu 2 kertaa vuodessa. En kehtaa isoille valtakunnallisille tai kansainvälisille ketjuille rahojani työntää.
- 3-vaihe-kone
tupelo kirjoitti:
Kuormaus ja Kuljetus Toivari oy, kysyppäs sieltä hintaa. Ompi yksityinen pieni paikallinen jota itse olen 9v kannattanu 2 kertaa vuodessa. En kehtaa isoille valtakunnallisille tai kansainvälisille ketjuille rahojani työntää.
Mäkin tyhjennän kans kaivon kaks kertaa vuodessa. naapurin lomien aikaan sen kaivoon. kertainvestointi lietepumppuun, eikä laskuja tuu ikinä vaikka paskaa tulee aina.
- Ruutiw
Et oo tosissas et perjantai-iltana kyselet tommosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731910Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971653- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54537
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462