isot tissit!

arto......

Semmoset tosi isot tissit naisella on rumat otka roikkuu navassa.
En tajua miten jku voi tykätä naisella semmosista tisseistä..

27

2497

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilaa palstan RSS-sy

Hyvä! Yksi kilpailija vähemmän!

• SporttiMMMM

Ihanat on isot tissit, roikku tai ei. Roikkuvia on ihana pyöritellä ees taas. Kiinteet vähän junnaa välillä.

• ssit

no joo... onhan nää vähän hankalat.
      olen suht hoikka mutta mulla on isot tissit. ne myös roikkuu, koska painaa aikalailla.
      no can do
      Toivottavasti arvioit naisien mukavuutta muullakin tavoin kuin tissien koolla :)

• yaras

Aika monilla naisilla tissit roikkuu...? Ja muutoinkin mitä isommat sitä enemmän niissä massaa. Asia ei oo ongelma jos naisen itsetunto on kunnossa ja asialle ei ole tehtävissä mitää. Isot roikkuvatkin tissit on tosi kauniit kun kunnolliset rintsikat joilla tissit saa ruotuu. Jokuasu voi olla todella seksikäs ja näyttää upealle.

Sit jos tissien roikkuminen johtuu valtavasta, selkeästä ylipainosta... niin koen että ihminen ei ole tehnyt ulkonäkönsä eteen mitään. Ja se on rumaa.

Jos hoikalla naisella tissit roikkuu, ni so what, ne on silloin hyvin varmasti oikeasti isot. Jos pienehköt tissit roikkuu, mikä ehkä aika harvinaista ni se voi olla kiusallista kun ei saa tukea itsetunnolle tissien koosta ja ne ei näytä oikein hyville paljaina eikä mitenkään erityisen jännille puettunakaan...

• Säälin sua ap

Voi aloittajaparkaa... On se niin surku että on sattunut syntymään niin laudaksi kateelliseksi ämmäksi, jonka siitä katkeroituneena sitten pitää tehtailla tänne isorintaisia naisia solvaavia aloituksia miehenä esiintyen :D

• mä säälin sua

Voi voi kun nää isotissit aina vetelee palkokasveja sieraimeen kun kaikki miehet ei niiden riippareista tykkäkään :). Pakkohan kyseessä on aina olla katkera "lauta" koska tietty kaikki miehet isoista riippatisuista tykkää :D. Aika harhaisia ootte isotissit..

• man40+
        mä säälin sua kirjoitti:

Voi voi kun nää isotissit aina vetelee palkokasveja sieraimeen kun kaikki miehet ei niiden riippareista tykkäkään :). Pakkohan kyseessä on aina olla katkera "lauta" koska tietty kaikki miehet isoista riippatisuista tykkää :D. Aika harhaisia ootte isotissit..

Hyvä "mä säälin sua"! Väität että "koska tietty kaikki miehet isoista riippatisuista tykkää". Väärässäpä olet, sillä minä tietääkseni olen mies. Pidän hyvin monenlaisista ja monen kokoisista rinnoista, ja saa ne roikkua tai olla roikkumatta. Ja ei nainen rintoihinsa palaudu, tärkeintä on se, minkälainen nainen noita rintoja kantaa. Pienet "virheet" voivat sitä paitsi olla vain "pikantti lisä", ei mikään ongelma. Hyvin monenlaiset rinnat voivat olla kauniita. Turhaan me äijät asetamme naisille ulkonäköpaineita, sillä kyllähän meilläkin on ainakin yksi roikkuva, toisilla tiirikka, toisilla jortikka. Kaiketi hyvin monenlaisilla kapistuksilla pärjää jos vain opettelee taiten elintään käyttämään.

• Namskiss
    • vitun varattuCxx

Just just. tuon linkin teini on kuronut riipparinsa jos jonkinmoisilla kureliiveillä ja push upeilla ruotuun mutta annas olla kun liivit otetaan pois niin hölskistä vain ja nännit on polvissa. eipä viehätä pätkääkän moiset

• hehhehe

"Säälin sua ap
      Voi aloittajaparkaa... On se niin surku että on sattunut syntymään niin laudaksi kateelliseksi ämmäksi, jonka siitä katkeroituneena sitten pitää tehtailla tänne isorintaisia naisia solvaavia aloituksia miehenä esiintyen :D

mä säälin sua

Voi voi kun nää isotissit aina vetelee palkokasveja sieraimeen kun kaikki miehet ei niiden riippareista tykkäkään :). Pakkohan kyseessä on aina olla katkera "lauta" koska tietty kaikki miehet isoista riippatisuista tykkää :D. Aika harhaisia ootte isotissit..""

Lopettajaa jo apinat. Molemmat! Olette molemmat tyhmiä, kateellisia ämmiä.

• hehehhe

Toisaalta aloittajakin taitaa olla kateellinen ämmä koska harvemmin pienistä rinnoista pitävät miehet jaksavat haukkua isoja rintoja.

• gvfsdgdfgdf

Muija taitaa aloittaja olla :D Aika moni nainen varman haluaisi B kuppiensa tilalle DD, siitä eteenpäin.

• ennakkoluuloja...

Olen samaa mieltä siitä, että aloittaja on hyvin todennäköisesti nainen, mutta en niinkään samaa mieltä siitä, että moni nainen haluaisi b-kuppiensa tilalle isompia rintoja. Itseasiassa minä ja moni b-kuppikuntaan kuuluva ystäväni emme haluaisi yhtään isompia rintoja kuin b-kupit. Muutama b-kupin omaava kaverini haluaisi jopa nykyistä pienemmät rinnat. Mistä se käsitys johtuu, että jokainen pienirintainen nainen haluaisi automaattisesti isommat rinnat? Minulla ei ole mitään isoja rintoja vastaan, mutta itselleni sopii paremmin pienet ja kiinteät ja urheilulliselle naiselle mitä pienemmät rinnat, sen paremmat ne ovat.

• d-kuppi.
        ennakkoluuloja... kirjoitti:

Olen samaa mieltä siitä, että aloittaja on hyvin todennäköisesti nainen, mutta en niinkään samaa mieltä siitä, että moni nainen haluaisi b-kuppiensa tilalle isompia rintoja. Itseasiassa minä ja moni b-kuppikuntaan kuuluva ystäväni emme haluaisi yhtään isompia rintoja kuin b-kupit. Muutama b-kupin omaava kaverini haluaisi jopa nykyistä pienemmät rinnat. Mistä se käsitys johtuu, että jokainen pienirintainen nainen haluaisi automaattisesti isommat rinnat? Minulla ei ole mitään isoja rintoja vastaan, mutta itselleni sopii paremmin pienet ja kiinteät ja urheilulliselle naiselle mitä pienemmät rinnat, sen paremmat ne ovat.

Joo, isot rinnat on urheiltaessa vain tiellä.

• 16+17

Joo "arto............": paljastuit kateelliseksi naiseksi. Vaikka itse esim preferoin brunetteja, en silti tehtaile mitään järjettömiä aloituksia "hyi blondit on rumii en tajua miten joku voi pitää niitä kauniina". Koska onhan jotkut blonditkin kuumia.

• huohhh

Vähä p*skaa tän keskustelun sisältö.

Aloittaja on halunnut sanoa mielipiteensä isoista rinnoista, joten onko sillä väliä onko hän jätkä vai muija & kade vaiko ei? Vitt* mitää väliä, alkaa nyt keskustelee tai pikemminki arvuuttelee tollasta täällä.

• .

Jos asiallista keskustelua haluat niin tee asiallinen aloitus. Tämä nyt vaan oli ihan vitun typerä aloitus eikä kuulu ihannenainen-palstalle. Ehkä pikemminkin tolle katkeruus-palstalle.

• Arto=Arja

"Aloittaja on halunnut sanoa mielipiteensä isoista rinnoista, joten onko sillä väliä onko hän jätkä vai muija & kade vaiko ei?"

No on sillä väliä, kun esiintyy miehenä jonain Artona. Enpä usko mäkään, että ne oikeat artot jaksaisivat isoja tissejä solvaamaan perustaa tämmösiä keskustelunaiheita!

Katkera lauta, joka menettänyt miehensä/ihastuksensa isotissiselle naiselle. Sellainen taitaa olla aloittaja ;D

• dfhdsfh

no voi herranjumala... isot tissit on hot!

tottahan isot tissit voi roikkuakkin mutta ei sentään navassa ja kuka voi tosissaan väittää että esim tämä hlö tisseineen olisi ruma

http://3.bp.blogspot.com/-ex2n07-rSQI/TqgEWdEbGHI/AAAAAAAACk4/T1jtk-6c04k/s1600/scarlett_johansson.jpg

http://3.bp.blogspot.com/-9_aU_I__srA/TaexW3XajYI/AAAAAAAAFJI/7ytEd2cTuok/s1600/Scarlett-Johansson-Nude.jpg

tuollahan vähän roikkuukin mut eipä haittaa vaan just se meitsin ihanne.

vaikutelma on push uppina eri kuin luomuna "roikkuvat" mutta ei ero silti mikään ihan älytön ole

http://1.bp.blogspot.com/-FPK6pIW51xc/TiEIX7Qmj-I/AAAAAAAAS0o/2DhNxjwnW94/s1600/Actress Scarlett Johansson6.jpg

http://1.bp.blogspot.com/_9PD7EZdWmkM/TRQQuIi6iuI/AAAAAAAADAg/olzNt2ieOmw/s1600/Scarlett Johansson Hot Pics 1.jpg

tykkään itseasiassa luomumuodossaan jopa enemmän

• Ei vittu

mitä paskaa taas!

• sisaret!

joku ääliö mies saa päähänsä haukkua isot tissit. No tästä nainen tietysti päättelee, että kyseessä täytyy olla lautanainen, tottakai! Voi hyvänen aika kun pitää hyökätä viattomien kanssasisarien kimppuun, kun oikea osoite olisi tuo ääliöukko.

Nainen on naiselle susi, valitettavasti... :(

Isorintaiset näyttää paremmalta vaatteet päällä, pienirintaiset ilman. Sori, kukaan ei voi saada kaikkea.

Minullapa on pienet ja riippuvat rinnat, hahahaaahaa! Toivottavasti helpottaa jonkun oloa.

• pöllöt

pöllöt

• pyllerö

Mun exä :DD Mä ite oon hyväkroppainen ja miekkonen aina jakso ylistää miten oon ihanne nainen kaikin puolin ja haukku kaikki vähänkin pulleat naiset, lapsen tekoon kelpasin, silloinkin vahti ja pelkäsi etten vaan lihoisi vaikkakin kroppa pysyi edelleen hyvänä ilman kummoisempaa treeniä mutta kihloihin, vakavampaan en ... näköjään salaa ihailikin pyöreitä ja pulleita koska selän kääntötempun teki ja otti tuiki tuntemattoman lihavan, jolla kuulemma alavatsakin ihan roikkuu hänen lastensa jäljiltä kunnon löysäroikkuvatsa ja löysät riippurinnat ( tyttäremme mainosti ja yksi naisen kesäinen pano... noh, ihmettalen suuresti koska omaa isompaa poikaansakin haukku läski-sanalla vaikka lapsi oli tuolloin alle 10 ja varmaan kasvupyrähdystä odotti, kuten lapset yleensä ... lapsiraukan laittoi treenaamaan ja laihikselle ja lapsi jopa syömisen lopetti että laihtuisi eikä isä haukkuisi ... mutta siis mun exä tykkää lösöistä, riippulätyskärintasista mursun näköisistä naisista :D tsemppiä ja onnen kantamoisia hänelle :D

• gsdgffsdgf

No huhheijaa, aikamoista tekstiä.

Itse olen normaalikokoinen nainen, käytän vaatekokoa 38-40. Tissit mulla on DD kuppia ja kyllähän ne hieman roikkuu, koska ne painaa. Ei nännit kuitenkaan läheskään navassa ole, enemmän näyttää tuolta kun joku linkkasi Scarlett Johanssonin tissit ilman liivejä. Samantapaiselta omat rintani näyttävät, eivätkä ne mielestäni mitenkään rumasti roiku. Kuitenkin kaikki suuret rinnat roikkuvat hieman, ellei nyt silikoneja lasketa. Eikä mua haittaa, vaikkei kaikki miehet isoista tisseistä tykkäisikään. Oma poikaystäväni ainakin tykkää tisseistäni (tai ainakin oletan näin, koska ei osaa pitää näppejään erossa niistä...) ja se riittää minulle :)

• Hyih..

Hyi mitä tekstiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      128
      3954
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      40
      2436
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2407
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2302
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      52
      2083
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      18
      1783
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1643
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      79
      1576
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      71
      1107
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1091
    Aihe