että, täällä olen huomannut puhuttavan jostakin minfo tai Minfo jutusta, että onko se jonkun nimimerkki? Vai joku muu palsta. Esimerkiksi Smurffit tms? Niin mitä tekemistä lasten saitilla olisi asiaa henkirikosten saitilla? Jos se on siis smurffit?
Kertokaa tietämättömälle,
8
106
Vastaukset
- joo......
- Hessu 52
Etkä tu sisäpiiriin. Mee smurffeileen pelle.
- iällinen
Viesti "joo..... " menee sellaiselle sivulle, ettet siitä ainakaan pääse näihin seuraaviin sivuihin:
Laita Googleen murhainfo klikkaa,
tulee keskustelut klikkaa,
sen alla eri palstoja, Ulvila omananaan.
Klikkaa siitä.
Tulee eteesi Ylläpito, Tuomioistuin, Lautamiehet.
Niiden alla 5:ntenä on Ulvila.Siitä klikaten saat sellaisen selvityksen koko Ulvilan tapauksesta, ettei paremmasta väliä.
Tuomio vain puuttuu.
Jos joku aukoo siellä liikaa päätään,(kuten Hessu 52 esim) haukkuu toisia, kirjoittaa ohi asian, jota siinä topikissa käsitellään, joutuu tuomioistuimen toimesta "ulos".
Pariksi päiväksi,viikoksi yms, tai lopullisesti pois palstalta.
Ovat vain rekisteröityjä kirjoittajia omilla nimimerkeillään.
Rekisteröidyksi kirjoittajaksi on vaikeahko päästä.
Lautamies-osiossa saavat haukkua, niin paljon kuin sielu sietää toisiaan.
Mielenkiintoista sekin.
Siellä Murhainfossa onSuomessa tehdyt henkirikokset, katoamiset ja muutakin.
Siellä ihmiset keskustelevat kaikkein asiallisimmin asioista kuin mitä täällä olen muualla nähnyt.
Skeidanjauhajat eivät pääse läpi.
Jos tarvitset lisää "neuvoja" kysele.
Muutkin voivat ystävällisesti neuvoa, eivät kaikki täällä mitään täydellisiä nettiosaajia ole.- En o sisäpiiriä.
Kiitoksia.
Siis murha.info.
Käyn tutustumassa.
Mutta onko siellä oma sisäpiiri?
- kyllä se..
mulla toimi kun kokelin.Siellä on oikeita smurffeja.Satusetä hessu joka säveltää uutta tarinaa ristiin edellisen kanssa.Ulkosumalainen joka lukee Ulvilasta yhden sanan ja sen jälkeen kirjoittaa romaanin omasta mielikuvituksestaan.Kinataan yhden polun suunnasta eikä kukaan huomaa että verrattuna mihin
- iällinen
Sorry,"joo......" niin toimii.
En ollut huomannut vasemmalta sitä keskustelut linkkiä.Siitä pääsee Minfoon.
Silti noista minun selityksistäni voi olla apua ymmärtämään noita juttuja.(jos ei ole koskaan sivuilla ennen ollut?)
"Kyllä se.." nimimerkin arvostelu kirjoittajista menee pieleen.
Yksi terävimmistä on nimenomaan "ulkosuomalainen".
Vertaa nyt vaikka "turunmurre", "kuolemannaakka" ja "Sirpa".
Olen niiden löpinöitä ja salajuoniteorioita jo niin kauan siellä seurannut, että en edes tuhlaa aikaani niiden lukemiseen.Silmäilen kyllä.
"Valhalla" ja 3-4 muuta, teräviä tyyppejä.
Siellä on paljon suoria vinkkejä siihen AA:n juttuun,MTV3:en ja lehdistöön, mitä ei mistään muualta voi niin helposti löytää.
- Natural Investigator
Onhan siellä juu smurffeja ja puutarhatonttuja. Assmann-faneja koko palsta täynnä.
Eihän se meidän pikku Hansimme voi olla murhaaja, ei me Suomessa niin rasisteja olla. - ulkosuomalainen..
kirjoittaa terävästi ja pastan ohjeiden mukaan eli asian vierestä.Ohjeissa on että pitää olla uutta asiaa ja niinhän se on.Jos kirjoitettaisiin vain faktat kirjoittelu loppuisi toisena päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462