Ihastuminen, rakastuminen ja ystävyys

Elämme vain kerran

Voiko noita hallita? Elämä kulki tuttua ja suht onnellista latuaan, kunnes tuli täysin "puuntakaa" nainen joka nosti sykkeen ja elämänilon toiseen potenssiin. Hän halusi ystävyyttä ja kohta minäkin, pelkään vaan sen loppuvan johonkin arvaamattomaan.. Hyvin taitava sanan käyttäjä hän on..
Ei olla tavattu eikä puhuttu, molemmat varattuja.
En putoaisi ladulle vaan syvään kuoppaan.. Kannattaako ihastua kehenkään, kertokaa se minulle?
Elämme täällä vain kerran ja haluaisin nähdä hänet, edes kerran.

69

2767

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä ja nyt

Samoja latuja olen minäkin tässä kuljeksinut jo jonkin aikaa.
      Hänkin on mielessäni alati, en pääse hänen ajattelemisestaan vaan irti, en millään, vaikka olenkin varattu myös kuin hänkin.

Nähtäväksi jää, tapaammeko enää kertaakaan.

Kaikki vaan alkoi jo niin kyllästyttämään, että en enää jaksanut........

• MyöhäineN
    • kimburaf

Eikö se ole aika heikkoa selkärankaisuutta, kun edes miettii mahdollisuutta särkeä sitoumukset mitä on vannottu?

Kun lähtee tapaamiseen jonka tietää helposti johtavan pettämiseen ja todennäköiseen perheen särkemiseen, niin miksi ottaa se askel!!!????

Himo on himoa, kutkutus kutkutusta, ihastuminen ihastumista. Ne ovat tunteita joita voi ja pitääkin hallita. Niiden hallitsemista kutsutaan selkärankaisuudeksi.

Se minkä pitäisi merkitä, on vastuusi perheestäsi. Periaatteet, lupausten pitäminen, sanojensa takansa seisominen. Se on miehuutta ja kunnioitettavaa.

Ei kannata edes harkita lähtevänsä kokeilemaan ja tapaamaan.

Suora kysymys: A. haluatko rikkoa perheesi vai B. et? Jos vastasit B. et, niin unohdat saman tien ihastuksesi tapaamiset ja laitat yhteydet poikki.

• VeryHighFrequency

Voisitteko sitten nähdä - ota yhteyttä? Eihän sen tapaamisen ole pakko tapahtua missään "sänkyolosuhteissa" vai miten sen sanoisi... Vie vaikka ajelemaan tai jotain... Ihan vaan puhutte. Kyllähän ne housut voi jalassa pitää, siinä heti tarvii olla "lihaa piilottamassa". Minä en ainakaan heti olis antautumassa sillä lailla miehelle, jonka kanssa ei olla oltu tekemisissä. Kyllä ne sanat tulee ensin...ennenkuin mikään muu ;)

• 2+6

"Hän halusi ystävyyttä ja kohta minäkin, pelkään vaan sen loppuvan johonkin arvaamattomaan.. Hyvin taitava sanan käyttäjä hän on..
      Ei olla tavattu eikä puhuttu, molemmat varattuja. "

Jos ette ole tavanneet ettekä puhuneet, niin mistä tiedät, mitä hän halusi ;)? Tarkoitatko että olette kerran tavanneet, mutta ette sen koommin?

Itse en lähtisi rikkomaan sitä mitä jo on, ihastukset unohtuu ajan kanssa, varsinkin jos ei ole tekemisissä.

• elämme vain kerran

FB on sellainen paikka jossa voi vaihtaa ajatuksia ja myös Suomi24.
        Ei olla tavattu, mutta tullut läheisriipuvaiseksi kauniista teksteistä ja ajatuksista, niitä löytyy tuskin koskaan..
        Tämä on kokonaan henkistä iloittelua kaikki seksi on poissuljettu, koko hieno illuusio kauniiksi rakennetusta ruusutarhasta murskaantuisi..
        Tämä on ollut kuin hunajaa kaiken kauniin päälle, mutta olisihan livenä hyvä nähdä, millaisesta ihmisestä virtaa sellaista kauneutta..
        Alussa päätettiin, ettei soiteta eikä häiritä..
        Kauneinta on hieno ystävyys, jolloin kaikki pysyy kauniina..

• poks räks
        elämme vain kerran kirjoitti:

Ei olla tavattu, mutta tullut läheisriipuvaiseksi kauniista teksteistä ja ajatuksista, niitä löytyy tuskin koskaan..
        Tämä on kokonaan henkistä iloittelua kaikki seksi on poissuljettu, koko hieno illuusio kauniiksi rakennetusta ruusutarhasta murskaantuisi..
        Tämä on ollut kuin hunajaa kaiken kauniin päälle, mutta olisihan livenä hyvä nähdä, millaisesta ihmisestä virtaa sellaista kauneutta..

Eli se on illuusiota, oikeasti et edes tiedä, kumpi sukupuoli sulle kirjoittelee

• kultatukka

kaunista...

• Pää kylmänä

Ihmiset niiden hienojen tekstien takana vain tuppaavat olemaan ihan jotain muuta. On helppoa kirjoittaa kauniita ajatuksia tuntemattomalle ihmiselle, mutta oikeassa elämässä niitä ajatuksia ei ole. Suurin osa sanoista on valheita ja feikkiä, joka ei oikeassa elämässä voi toimia.

• Kiehkjäh
        Pää kylmänä kirjoitti:

Ihmiset niiden hienojen tekstien takana vain tuppaavat olemaan ihan jotain muuta. On helppoa kirjoittaa kauniita ajatuksia tuntemattomalle ihmiselle, mutta oikeassa elämässä niitä ajatuksia ei ole. Suurin osa sanoista on valheita ja feikkiä, joka ei oikeassa elämässä voi toimia.

Jos ihmisellä on sana hallussa, hän voi kirjoittaa aivan mitä tahtoo. Kannattaa ainakin varoa, ettei ole mummo nuorikon kaavussa tms.

• blondi/brunetti

Niin puhuttelevaa ja aitoa.Ihminen on kovin utelias,niin minä myös.
      Sitten tuleekin mutta;
      Mitä jos tapaa ja mielikuva on ollut liian ruusuinen.?
      Haihtuisiko hyvin rakennettu illuusio?
      Tuhoituisiko ruusutarha?
      Miten pääsisi yli kaikesta kauniiksi rakennetusta,
      jos sitä ei enää olisi?
      Liian ehjä satu,täydellistä ei ole
      kuin taivaassa,tuskin sielläkään...
      Syvää sielunveljeyttä on.

• elämme vain kerran

Tuota minäkin olen ajatellut, eihän ulkomuoto voi olla niin tärkeä, tai voi olla.
      Olen ajatellut vaikka jos kohtaamallani olisi 100v ulkomuoto mutta noin hieno ilmaisukyky, kyllä meillä hauskaa olisi..
      Eihän sitä ruusuja olla, mutta kukkia kuitenkin, vai mitä..
      Nuorena ne ulkomuodot oli tärkeitä ei vanhempana.. Vanhempana sisäistä kauneutta!
      Ei annata kauniin rakennelman sortua missään vaiheessa!
      Syvää sielujen sympatiaa on..
      Hyvä kannanotto blondi/brunetti

• blondi/brunetti

kimburafilta tuli napakka vastaus;"unohda koko juttu".
        Onko tämä sitten pelkkää läheisriippuvuutta,mikä on jo sinänsä sanana kärsinyt inflaation...Voitko/haluatko jatkaa (pelkkää) virtuaali ystävyyttä..?
        Mikä muu vaihtoehto tulisi kysymykseen..?
        Ehkä ajan kanssa tai sopimalla löytyy vaihtoehto..?
        Toivotan kaikkea hyvää,molemmille!

• 17+13

Enemmän ihminen katuu tekemättä jättämisiään kuin tekojaan.

• Vieläkö ehtii

Minä ainakin - kun en aikoinani pannut jokaista vastaantulevaa niin kuin puolisoni näyttää tehneen...

• blondi/brunetti

Tämä osoittaakin sinun henkisen tasosi,oletko ehkä kateellinen,vaiko syntyjäsi pahansuopa?Ei ihme,jos miehesi sinut jätti.Ymmärtäisit edes hävetä ala-arvoista kirjoitustasi "Vieläkö ehtii".

• Henkinen tasoni 0

En ole ed. Mutta kun 15 vuotta on itse lähtenyt siitä myötä- ja vastamäessä ideasta ja ollut itse uskollinen niin ajatuksissaan kuin teoissaan yllättäen huomaankin että toisella on ollut aivan muut kuviot niin yhdyn kyllä tohon "vieläkö ehtii" ajatukseen,

"Ei ihme, jos miehesi sinut jätti", siis todellako olet sitä mieltä että on OK että mies panee kaikkea liikkuvaa ja jos se ei ole naiselle OK tai tekee samaa niin arvoton sitten koko nainen?

• Maaseudun kasvatti

On niitä yllätysmomentteja tuntemattoman ihastuksen kanssa, jos vaikka paheita/riippuvuuksia on liiaksikin, jotkut kännää ja sen seurauksena jos jotakin.. Hyvä virtuaali keskustelukumppani on poikaa/tyttöä ja voi fiilistellä pettämättä ketään..sitä itsekin toivon.
      Minunkin ihastukseni ei antanut mitään tietoa itsestään ja silloin alkaa epäillä onko tämä totta vai viinien huumaa vastapuolella..
      Toivon onnea ihastuneille se on hienoa aikaa!!

• elämme vain kerran

Hyviä kommentteja!
      Ollaan vain hyviä virtuaalikavereita
      Ystävyyshän on taitolaji pitää hengissä ja ystäviä aina tarvitaan,
      Uusia näkökulmia, ihan uusia ulottuvuuksia, samanlaisia kuin "umpimähkä ja pataluha" kannattaa kuulostella..
      Keskustelu jatkukoon! Hymyillään jos tavataan tai ihan salaa;))

• blondi/brunetti

Aivan näin.Tuossa ihmettelin ihmisen likaista mielikuvitusta kauniin asian;ystävyyden kohdalla.Tässä ystävyydessä ei ole mitään muuta pyyteitä kuin ystävyys ja toisen ymmärtäminen..kaikkine vikoineen..Kuka on täydellinen,heittäköön ensimmäisen kiven.Minä en ole.Haluan kasvaa ihmisenä,useinkin se on kova paikka,jos on vaikeuksia luottaa toisen vilpittömyyteen.Hymyilyttää nyt tämän kauniin viestin saatuani..Jospa se onkin..Sinulta :)

• J K

EI KANNATA IHASTUA

• P V

On se järisyttävää ihastua, samalla tressaavaa! Ihanaa!

• elämme kerran vain

:) En tiedä mitä viestiä tarkoitat, minun viestit on olleet usein kauniita:)

On hyvä, jos on tunne "haluta kasvaa ihmisenä", se kannattaa jos on tarvetta! Mulla on ollut pakko jotenkin kilvoitella, ei ole ollut koskaan varaa mihinkään suuntaan retkahtaa, kirjoitan siis itsestäni..
      Suksetkin yritän voidella ettei ne lipsu:)
      Mitään työtä en viitsisi millään tehdä kahteen kertaan, vain "toopeuttani" jos vain kerralla onnistun, paitsi tietsikalla.. Tämä teettää jopa 10 kertaan sama, ennen kuin menee läpi.. Sory tylsä kirjoitukseni..

• blondi/brunetti

Kyllä,Sinun viestisi ovat aina korrekteja ja kauniita!
      Tarkoitan yllä olevaa"Vieläkö ehtii" tapausta,kaataa tänne mielipahaansa.
      Hyvän mielen sain,kun jatkoit tarinaasi!
      Ihastuminen ON järisyttävää,tunteet poukkoilevat sinne tänne..
      Jos se olet Sinä..
      Ole mulle vähän aikaa Hän..jookosta

• herra +60
    • Suski

Tuleeko hyvin kauniit naiset kärsimättömiksi ja heittäytyvät tyhmiksi vaikka eivät sitä ole?
      Monien ympärillä pyörii uroita kuin kimalaisia ja kaikki on lyhyt jänteistä, kun ottajia on, mutta huomaakin monesti, että ne kieppujat voi ollakin kärpäsiä??

• eläm vain kerran

Täällä on siitä hyvä, että mausteita voi tulla myös sivusta..
      jatketaan vaan samaan malliin..
      Olemme vain ystäviä ja sehän on paljon..

• blondi/brunetti

Nyt tuntuu siltä,että pilvilinna sortui yhdellä rysähdyksellä...
      mutta mitä ei voi estää se täytyy kestää.
      Kiitos,hetken jo tunsin oman korvaamattomuuteni painolastin..

• eläm. vain kerran

Maanpinta on paras ja pilvilinnat on pilvissä..
      Jalat maassa on parempi katsella ympärilleen..
      Sellainen korvaamattomuuden lasti on liian painava..
      Ei sellaista pidä kantaa. Kuun loistetta voi ihailla, eikä tarvitse sitä noutaa..
      Odottelen hyviä biisejäsi, joita voi kuunnella ja tunnelmoida youtubessa..

• sulle

Kauniitten sanojen takana
      pelkkää feikki ystävyyttä..
      Niinkö pian unohtui ystävyyden valat:
      "Mä jään vaik pyydät mua lähtemään
      en hievahda tästä
      en sun elämästä
      mee minnekkään.
      Mä jään ja pidän sut pinnalla oon lähettyvillä
      sen teen vaikka millä
      hinnalla".
      Ok Matti ja Teppo :)

• aikuinen mies

Itse sanoit, että elämässä on nousu ja lasku aaltoja, nyt mieli ei lähde nousukiitoon kun kunto on pois..
      Parasta olla vain ystäviä, se ei ole muuksi muuttunut..
      Kyllä se siitä, jos tässä tokenee..
      Hyvä ettei ole yhtä aikaa...
      En valoja vannonut, virtuaaliystäviä ollaan..

• sulle

Textuaalinen ystävä:se jota en tunne,se jota en voi edes kuvitella,se joka ei jaa kanssani mitään muuta kuin yksinäisyyteni,se jolta en voi odottaa mitään,se jolle en ole mitään velkaa....

• sulle/sulle

Olipa miettimisen paikka, mitä tarkoittaa??
      Tuntemattomuus voi olla mahdollisuuksien/ominaisuuksien kuvittelua, tai ne voi muuttua olemattomiksi. Tuntemisessa muuta kuin nimi tulee lisää tarttumakohtia, voi olla plussaa, tai ei.
      Aarteen etsinnässäkin lie monesti tärkeitä etsintä ja siitä tuleva mielikuvituksen laukka..
      Vaikka ei aarre löydykkään, on ollut mahdollisuus ja tullut kokemuksia..
      Onneksi ei olla velkaa toisillemme, silti kauniit muistot jää tai lisääntyy!! Jookosta?

• blondi/brunetti

Ketjun aloittajan kaunis odotusarvo kuulosti lähes realistiselta,kun katsoo koko ketjua.
      Välillä tunteet poukkoilevat sinne tänne,mutta loppuarvio on taas positiivisella puolella,eikö vain,aikuinen mies..?

• aikuinen mies:)

Näin se on aikuinen nainen! Aallon pohjalla ei kannata hämmästyä, seuraava aalto taas nostaa..
      Olemme kumminkin samalla aaltopituudella..
      Olet mielessä usein..

• blondi/brunetti

Koskaan,ei koskaan kukaan ole sanonut näin kuin Hän sanoi kerran:"Minä puolustan Sinua".Kolahti ja itku tuli..Sen jälkeen en ole häntä saanut pois mielestäni,vaikka olen kovasti yrittänyt...Voiko enää kauniimmin sanoa toiselle.?En rakenna tuulentupaa,mutta olen onnellinen niistä sanoista!

• Ehkä jo unohdettu?

Mulle sanoi Hän yhden kerran, ettei unohtaisi minua, mutta niin vaan on jo varmaankin unohtanut minut; ja ei ihmekään, koska.....

Minä en kuitenkaan ole pystynyt Häntä unohtamaan, en millään saa tyhjättyä muistiani Hänen kohdaltaan, vaikka olen yrittänytkin; ja siihen olisi todellakin aihettakin, koska kaikki ei nyt ole niin suoraviivaista tässä elämässä, mitä sen haluaisi joskus haavemaailmassamme olevan:(

Olisi vaan kiva jutella Hänen kanssaan, vaan en tiedä, jäisikö se sittenkään siihen ja en millään haluaisi loukata ketään tärkeää ihmistä.

• sulle/sulle

Nyt kun sain Sinut yhden jutun oppimaan tuntuu hyvältä..
      Luulin, että kiusaat, etkä halua minulta mitään oppia..
      Ystävyydelle on rakennettava kunnon jalusta,
      Jos myrsky vie ja riepottelee jalusta pysyy
      jossa ystävuuden liljat ja ruusut voi kukoistaa :)

• blondi/brunetti

Sinä olet hyvä opettaja.Yllättävän paljon näit vaivaa ja siitä nostan myssyä Sulle!
      On haastavaa olla tuulisella paikalla jossa tunteiden kirjo keinuttaa..
      Voi jättää reagoimatta tuimiin tuuliin ja nautiskella leppeistä tuulista.Se onkin vaikeaa,silti myrskyn jälkeen on poutasää...
      Ruusunkukan taittaisin
      ja kukan Sulle laittaisin,
      mut`mistä sen nyt saan
      kun lumi peittää maan.
      Kiitos!

• sul/sul

Noita kauniita sanojasi ihailen kovasti kiitos!
      Käytin kaikki ilman puhetta olevat keinot.
      Skypellä se olisi hoitunut nopeasti, mutta ei käytetä syystä..
      Hienoa :))

• blondi/brunetti

Aivan oikein.Ei käytetä syystä.
      Uutta taitoani pääsin kokeilemaan jo toisaalla..
      Siitä kiitos Sinulle näkymätön opettajani!

• Aikuinen mies

Höpsähtäyt olen näihin pikkuviesteihin..
      On mukavaa, ettenkin positiiviä viestejä lukea:)
      Hauskaa olla näkymätön ja voida auttaa jotenkin

• blondi/brunetti

Aikuinen mies,olet niin järkevä kun olla voi!Minä olen vähän tunteiden viemä blondi...Meillä säilyy näin ollen tasapaino:)Tähän leimikkoon kun tuulee niin kyllä tästä huminaa lähtee,vai kuinka..

• aikuinen mies

Kiitos toteamuksesta.
      Tasapaino pitää säilyä, jos on puolin ja toisin nousseet lieskat liikaa:)
      Hienon kappaleen laitoit soimaan, jos siitä on 1% totta niin on kaunista..
      Kuuntelen sen monta kertaa..

• blondi/brunetti

Olen koukussa täällä, viestiä odotan ja petyn jos ei näy...
      Kuinka tämä tuli puun takaa ja valloitti mieleni...
      En ehkä haluakaan mielentyhjennystä,on tämä niin antavaa..
      Kappaleet soitan Sinulle,ehkä joku toinen kommentoi
      ethän Sinä voi... ymmärrettävästä syystä..

• sul/sulle

:) Hellyttäviä kommentteja tulee muualtakin(leikkiä)
      Samoin puuntakaa tulit ja sekoitit ajatukseni normaalin päivärytmin..
      Oli liikuttavaa kuunnella.
      Kuinka ne osaakaan?
      No muussa tapauksessa olisin sivuttanut ne olan kohautuksella..
      Juu en voi kommentoida, hyvä ymmärrät yskän :)

• blondi/brunetti

Tunteet lainehtii...äärestä laitaan..
      Laidat ovat usein olleet kovilla,mutta kestäneet
      joka ainoan myrskyn...
      Ehkä tämä kohtaamattomuus ottaa lujille,
      puhumalla kaikki jotenkin olisi selvempää
      Vain taivas tietää..

• blondille/b..

Niinhän se voisi olla tai ei, jäisi joku sana vaivaamaan, mitähän hän tarkoitti?
      Varsinaisia "äkeitä" on se aika ollut, mutta 95% ollut kaunista..
      Jos ne piikit lyhenee, tai ei ajankuluessa..
      Voihan sekin live puhuminen onnistua, kun opitaan näin toisistamme, jos opitaan..
      Olet ollut harvinainen ystävä, niin kuin sanoit tulit myös "puun takaa"..

• blondil

Mennyt aikamuoto;olet ollut...surullista niin surullista.
      Sinäkin olet ollut
      Menen nyt puun taakse
      Sinä päätät.

• Blobdille/b

Olet edelleen, älä mene puun taakse.
      En hallitse aikamuotoja kirjaimelleen
      Säröjä lukuunottamatta ei aika ole ollut surullista vaan merkkistä hyvinkin runsaasti.
      Kirjoitan uudelleen olet ollut ja olet edelleen iloisuuden ja jännityksen lähde..
      Pakahduttavia hetkiä lukiessa tekstejäsi
      kuunnellessa laulujasi..

• blondil

Tämä viestittely on ollut hyvin merkittävää
      ja hyvin merkillistä myös...
      En pyytele tunteitani anteeksi,
      silloin kieltäisin itseni..
      Taivaan totta,haaveilla ja unelmoida voi
      Mikä on Sinun haaveesi..kerro joskus
      jos uskallat..?

• Blondille/b

Mielelläni kertoisin, tässä kai osa sitä toteutuu..
      Minä elän tässä ja nyt.
      Haaveeni on paljolti toteutuneet, pilkkuja ja pisteitä voi puuttua:)
      Olen aina ollut realistinen. Silti en voinut edes unelmoida sitä, mikä on toteutunut.
      Haaveen pitää olla sellainen jonka voi toteuttaa.
      Elämä jää elämättä, jos on haaveita jotka ei ole tästä todellisuudesta..
      Olen pienistä asioista onnellinen, jopa pienen pienistä..

• blondil

Kaikista puutteistamme huolimatta
      olemme pystyneet näinkin hyvään yhteistyöhön.
      Teen lakkaamatta virheitä
      ylireagoin useinkin
      Johtuneeko siitä,että en uskalla kohdata todellisuutta..
      Se ratkaisumalli on huono..
      Tiedän senkin,että:Unelmoin,siis olen.

• blondille/b

Unelmia on hyvä olla, mutta ei aivan kuuta taivaalta..:)
      Ei tähän ratkaisua lienekkään..
      Teemme virheitä, mutta jos ne on tätä tasoa ei haittaa..
      Toivoin jos kohtaisin Sinut unessa, se olisi helpointa.
      Aamulla olisi taas, kuin ennenkin:)) Ei onnistu vielä..
      Sateen jälkeisellä rantapolulla kuuntelisimme käen kukuntaa:)

• armastus

Voin katsella sieluni silmin sateen jälkeistä rantapolkua,
      pitää kädestäsi kiinni ja kuunnella käen kukuntaa..
      Tai kiivetä korkealle puiden yläpuolelle..
      Ei onnistu vielä..aamu valkenee ja olemme poissa
      heräten todellisuuteen.
      Sinä ja minä.

• siis

"Elämme vain kerran ja haluaisin nähdä hänet,edes kerran".
      Siinä on asian ydin,juuri siinä.

• blondi/b:lle

Sama toive!
      Jos yhdessä toivoo, niin se varmaan joskus toteutuu..
      Kun keväällä käki kukkuu, laittaa silmät kiinni ja ajattelee,"siinä vierellä on joku" ja kun avaa silmät ei olekaan, noin harjoituksena:))

• siis

Elämä on.Voi olla.Liian myöhäistä heille jotka ovat
      lähempänä hautaa kuin kehtoa....
      Niinkuin useimmat 50v
      Miten tunteet netissä välttyvät?Pois jäävät kaikki:elekieli,katseet ja kaikki muu.
      Tunteet voivat silti olla aitoja,keskustelu inhimillistä:mutta se ei
      ikinä korvaa fyysistä kontaktia.

• sulle/sulle

Onko "siis" viesti "armastuksen"?
        Näissä menee sekaisin..
        Katsekontaktin haluaisin joskus, silmät on sielun peili:)

• siis
        sulle/sulle kirjoitti:

Onko "siis" viesti "armastuksen"?
        Näissä menee sekaisin..
        Katsekontaktin haluaisin joskus, silmät on sielun peili:)

Sydän on kahlittu kaipuuseen,
        tietä ei vapauteen nää
        Kaipuu on kahlittu sydämeen
        sinne se vangiksi jää...
        Totta puhuen,onhan tämä katsekontakti
        vähän pyydetty..haikeaa ja vaikeaa niin..

• sulle/sulle
        siis kirjoitti:

Sydän on kahlittu kaipuuseen,
        tietä ei vapauteen nää
        Kaipuu on kahlittu sydämeen
        sinne se vangiksi jää...
        Totta puhuen,onhan tämä katsekontakti
        vähän pyydetty..haikeaa ja vaikeaa niin..

Onko katsekontakti liikaa?
        Onko oikea kuva harrastuksesi parista liikaa?
        Onhan tämä ylellinen tila kumminkin, vai mitä
        mieltä olet?

• JohnnyTheRebel

Löysin todella kivan testin, tein sen ja nyt haluan jakaa tämän riemun myös teidän kanssa!
      Kannattaa kokeilla, mutta muista tehdä ohjeiden mukaan.
      Tämä on oikeesti hauska ja toimiva...
      Kiinalainen juttu: Tämä on aika merkillistä, mutta
      kannattaa kokeilla, jos on uhrata 3 minuuttia aikaa.

Lohikäärmeen vuosi, joka toivottaa sinulle menestystä
      ja onnea!

NOUDATA TARKASTI SÄÄNTÖJA - JOS FUSKAAT, TÄMÄ EI TOIMI
      JA TOIVOT ETTÄ ET OLISI KOSKAAN TEHNYT SITÄ!!!
      Vain 3 minuuttia ja tulet
      hämmästymään! Henkilö, joka lähetti minulle tämän
      kertoi,että hänen
      toiveensa toteutui jo 10 minuutin kuluttua. MUTTA ÄLÄ
      FUSKAA!!!
      Älä lue etukäteen, noudata vain sääntöjä järjestyksessä.
      Ota esille kynä ja paperia:
      Kun sinua pyydetään valitsemaan nimi,
      valitse sellaisten henkilöiden nimiä, jota oikeasti tunnet
      ja laita mitä tulee ensimmäisenä mieleen!

1. Kirjoita ensin numerot 1-11 allekkain.

2. Kirjoita numeroiden 1 ja 2 viereen ihan mitkä
      tahansa luvut mitä päähän pälkähtää.

3. Kirjoita numeroiden 3 ja 7 viereen kahden
      vastakkaisen sukupuolen henkilön nimeä.

4. Kirjoita numeroiden 4, 5 ja 6 viereen kenen tahansa
      nimet(esim.ystävät, perhe jne.).

5. Kirjoita neljän musiikkikappaleen nimet numeroiden
      8, 9,10 ja 11viereen.

6. Ja nyt, toivo jotain.

Tulokset tulossa!

Tässä avain tähän kaikkeen:

1. Sinun pitää kertoa tästä viestistä niin monelle
      henkilölle kuin kohdassa 2 lukee.

2. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 3, on se jota
      rakastat.

3. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 7 on joku josta
      pidät kovasti mutta et
      oikein ota hänestä selvää

4. Se kenestä välität eniten on kohdassa 4.

5. Henkilö, jonka nimi on kohdassa 5 tuntee sinut
      erittäin hyvin.

6. Henkilö, jonka nimi on kohdassa! 6 tuo sinulle
      onnea.

7. Kohdan 8 melodia kuuluu yhteen kohdan 3 henkilön
      kanssa.

8. Kohdan 9 melodia taas on henkilölle kohdassa 7.

9. Melodia kohdassa 10 kertoo luonteestasi ja
      ajatuksistasi.

10. Ja kohdan 11 melodia on se joka kertoo asenteestasi
      elämään.

Lähetä tämä viesti eteenpäin 10 henkilölle tunnin
      kuluessa siitä, kun
      olet sen itse lukenut. Silloin toiveesi toteutuu. Ellet
      lähetä käy päinvastoin kuin mitä toivoit.
      Erittäin merkillistä,
      mutta se tuntuu
      toimivan!!!

• sulle

Miksi ihmiset kirjoittavat Suomi 24:ssä?Miksi Sinä ja miksi minä?Luulen, että siksi ,kun haluavat pysyä anonyymeinä ja täällä se on mahdollista.Fb:n puolella joillakin on profiilikuvana esim. marsu,kissa,koira jne..Ei ollenkaan edes yhtään kasvokuvaa,tai jos,niin feikki,jonkun julkisuuden ihmisen kuva..Siellä on mahdollisuus tulla ns. keskustelemaan kahden kesken.Onhan täällä chatin puolella myös se mahdollisuus.Katsekontaktista voime jatkaa toisaalla,,,eikö vain..?

• su/su

Toivotaan, että ajantasainen kokokuvakin
      jossain vaiheessa vilahtaa..
      Eikös vaan?

• sulle

Kokoko kuva,yksi,kaksi, useita.....
        Haavetango haikean ihana:Sytytit lamppuni sammutetun
        Sinä kaipuuni tuntematon!

• su/su

Moi moi!
      Luulin, että lopetit viestittelyn, kun oli sellaista tuolla toisaalla..
      Se haavetango oli muistaaksen Eino Grönin ja siinä on oivallettu hyviä sanoja laittaa, lie ollut kirjoittajalla kokemusta asiasta:)
      Jos uskallat kuvan lähettää poistan sen heti nähyäni, en säilytä tulenarkaa mitään koneellani, vaikkei täällä nyt käykkään kukaan, mutta silti ne voisi unohtua ja vahingossa ilmestyä, kun selaa kuvia, tai muuta..
      Niin Sinähän se olet tuntematon, minut olet nähnyt ;))

• sulle

Sinut nähnyt,,,olen vai..?Katsonut silmiisi sinisiin,koskettanut kättäsi,sanonut;olet ystävä..Kuvani näet toisaalla,ajantasaisen..
      Kuunnellaan haavetangoa..
      Tämän linkin aloitus on aivan ihana ja koskettava,siihen palaan usein ja se koskettaa
      sielua ja mieltä!

• sulle

Taitoa jonka opetit,käytän ja olen siitä sanomattoman kiitollinen aina vain...
      Kiitos ystävä,lämmin ailahdus käy rinnassa,,Sinä opetit sen..
      Pääsen sitä nyt jakamaan.

• su/su

Kaikilla sivuilla on osoite samoin ja kaikki siirtyy samalla tavalla..
      Monta muutakin on yhtä helppoa juttua, mutta kerro sitten jos tarvetta ilmenee..
      Kiitos samoin, kyllä käy vielä mullakin "ailausia"..
      :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      95
      2318
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      179
      1913
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      179
      1456
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      246
      900
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      79
      882
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      11
      796
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      62
      789
    8. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      702
    9. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      213
      643
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      611
    Aihe