"Diamonds Are Not Forever. Pre-trials Are Forever."
"Timantit Eivät Ole Ikuisia. Esitutkinnat Ovat Ikuisia." Wanha nihilismivaltion sanonta.
KUTEN LUKIJAT OVAT HAVAINNEET
Kun rikollinen VIRKAMIESTAHO tutkki omia rikoksiaan, niin....
28
212
Vastaukset
- KYLLÄ KANSA TIETÄÄ
TÄYSIN SAMAA MIELTÄ.
Mediasta ja sen rehellisyydestä/moraalista sen verran, että
Valta lähettää sanomalehden valehtelemaan, se ei mene enää itse.
Kuten Paasilinnan Ernokin totesi jo vuosia sitten- KYLLÄ KANSA TIETÄÄ
Lisäksi tiedämme että WinCapita huijasi rahaa satoja miljoonia ja jakoi sen omalle sisäpiirilleen.
- KYLLÄ KANSA TIETÄÄ
KYLLÄ KANSA TIETÄÄ kirjoitti:
Lisäksi tiedämme että WinCapita huijasi rahaa satoja miljoonia ja jakoi sen omalle sisäpiirilleen.
Ei pidä paikkaansa, VIRAN OMAIS RIKOLLISET huijasivat rahat.
- olihan noloa touhua
Ei pidä paikkaansa, VIRAN OMAIS RIKOLLISET huijasivat rahat.
Eikös sisäpiiri jakanut rahat suurella tuotolla keskenään, mikä näkyy täällä netissä vielä elävissä kuvissakin, olihan rasvaista porukkaa heh.
- 77777777777777777777
""""""""""Mielenkiinnolla jääme seuraamaan ketä Lapista paljastuu ja minkälaisia tuomioita jaellaan ja kuinka suurista summista puhutaan.
Eduskuntavaalikerroksella keväällä törmäsin henkilöihin, joilta WinCapitan huijarit olivat vieneet säästöt ja puhdistaneet pankkitilit.
Kolarista muistan yhden eläkeläisen, joka itki katkerasti menettämiään rahoja.
http://hemmokoskiniemi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/90131-jaakko-kailajarvelle-vain-4-vuotta-vankeutta- KYLLÄ KANSA TIETÄÄ
Koska rahat palautetaan Panamasta?
- onhan näitä
>KYLLÄ KANSA TIETÄÄ<
ja vehkeilijätkin tietävät, jotta kansa tietää, näkee näitten käytöksestä tuolla vaan. - hyi hel vetti.
--Kolarista muistan yhden eläkeläisen, joka itki katkerasti menettämiään rahoja. --
Pitäisi viedä saunan taakse nämä rahankusettajat. - nyubfvy
hyi hel vetti. kirjoitti:
--Kolarista muistan yhden eläkeläisen, joka itki katkerasti menettämiään rahoja. --
Pitäisi viedä saunan taakse nämä rahankusettajat.Veisivät nyt sinne käräjille ensin ne kusettajat.
Hemmohan taisi kunnostautua parisen kuukautta sitten tappouhkauksillaan, jospa sitten käräjien jälkeen päästetään hemmot irti.
Muuten olen sitä mieltä, että hengenriistäminen toiselta tai edes uhkaus on vakavampi rikos kuin rahojen puhallus.
Suomalaiset ovat maailman rehellisin kansa, hätäkö meillä.
Ei rasismia, ei kouluampumisia, ei korruptiota, ei ahneutta, ei vihamielisiä nettikirjoituksia, ei raiskauksia, ei perheväkivaltaa, ei insestiä, ei ryvettyneitä poliitikkoja, ei julkisten päätösten salailuja, ei Tiitisen listoja eikä muita salattuja asiakirjoja jne... - juna vaan porskuttaa
nyubfvy kirjoitti:
Veisivät nyt sinne käräjille ensin ne kusettajat.
Hemmohan taisi kunnostautua parisen kuukautta sitten tappouhkauksillaan, jospa sitten käräjien jälkeen päästetään hemmot irti.
Muuten olen sitä mieltä, että hengenriistäminen toiselta tai edes uhkaus on vakavampi rikos kuin rahojen puhallus.
Ei rasismia, ei kouluampumisia, ei korruptiota, ei ahneutta, ei vihamielisiä nettikirjoituksia, ei raiskauksia, ei perheväkivaltaa, ei insestiä, ei ryvettyneitä poliitikkoja, ei julkisten päätösten salailuja, ei Tiitisen listoja eikä muita salattuja asiakirjoja jne...>Suomalaiset ovat maailman rehellisin kansa, hätäkö meillä.<
Eikös vaan kaikki vinoumat ole tuotu rehellisesti esille, mitä nyt vähän median värittäminä, kyllä nämä tästä selviävät, pientä rapinaa syntyy aina vähinsä liikkeellä ollessa, eikä nämä ole ennenkään maailmaa pysäyttäneet, vaikka kovaa yritystä on ollutkin. - vouti vie kaiken.
nyubfvy kirjoitti:
Ei rasismia, ei kouluampumisia, ei korruptiota, ei ahneutta, ei vihamielisiä nettikirjoituksia, ei raiskauksia, ei perheväkivaltaa, ei insestiä, ei ryvettyneitä poliitikkoja, ei julkisten päätösten salailuja, ei Tiitisen listoja eikä muita salattuja asiakirjoja jne...--Hemmohan taisi kunnostautua parisen kuukautta sitten tappouhkauksillaan, jospa sitten käräjien jälkeen päästetään hemmot irti.
Muuten olen sitä mieltä, että hengenriistäminen toiselta tai edes uhkaus on vakavampi rikos kuin rahojen puhallus.--
Kyllä, minäkin olen kuullut että rahankusettajat on myös uhkailleet ihmisiä.
mm. tienauksella on kerrottu saaneen uhkauksia kun ei enää laulanutkaan valuuttavirsiä. Näiden uhkailevien valuuttapellejen nimet voi laittaa tänne palstalle niin katsotaan mitä se aiheuttaa. - Vouti jo ovella
vouti vie kaiken. kirjoitti:
--Hemmohan taisi kunnostautua parisen kuukautta sitten tappouhkauksillaan, jospa sitten käräjien jälkeen päästetään hemmot irti.
Muuten olen sitä mieltä, että hengenriistäminen toiselta tai edes uhkaus on vakavampi rikos kuin rahojen puhallus.--
mm. tienauksella on kerrottu saaneen uhkauksia kun ei enää laulanutkaan valuuttavirsiä. Näiden uhkailevien valuuttapellejen nimet voi laittaa tänne palstalle niin katsotaan mitä se aiheuttaa.http://horna.kicks-ass.net/~setae/tmp/superclub.php
MAHTAVAA KYLLÄ SE MEIDÄN HANNU HOITAA OLE SINÄ HILJAA JA SOITA SPONSORILLESI - kun oisi viel toinen
Vouti jo ovella kirjoitti:
http://horna.kicks-ass.net/~setae/tmp/superclub.php
MAHTAVAA KYLLÄ SE MEIDÄN HANNU HOITAA OLE SINÄ HILJAA JA SOITA SPONSORILLESIJoo olikos se tämä se kehitelty versio, joka pelaa vieterivedolla, en minä ainakaan nähnyt johtoja missään, mutta pelas ja pyörii komiasti, aivan vetää takanojaan, kun tätä seuraa rattia ehtien.
- sairasta
--Hemmohan taisi kunnostautua parisen kuukautta sitten tappouhkauksillaan, jospa sitten käräjien jälkeen päästetään hemmot irti.
mm. tienauksella on kerrottu saaneen uhkauksia kun ei enää laulanutkaan valuuttavirsiä. Näiden uhkailevien valuuttapellejen nimet voi laittaa tänne palstalle niin katsotaan mitä se aiheuttaa.>>>Kyllä, minäkin olen kuullut että rahankusettajat on myös uhkailleet ihmisiä.
mm. tienauksella on kerrottu saaneen uhkauksia kun ei enää laulanutkaan valuuttavirsiä. Näiden uhkailevien valuuttapellejen nimet voi laittaa tänne palstalle niin katsotaan mitä se aiheuttaa. - perintä tmsto
sairasta kirjoitti:
>>>Kyllä, minäkin olen kuullut että rahankusettajat on myös uhkailleet ihmisiä.
mm. tienauksella on kerrottu saaneen uhkauksia kun ei enää laulanutkaan valuuttavirsiä. Näiden uhkailevien valuuttapellejen nimet voi laittaa tänne palstalle niin katsotaan mitä se aiheuttaa.--Oletko homo tai ********? Hyi hyi? --
En ole, pelottaako että nimesi löytyy kohta täältä ? - paska puhetta...
mm. tienauksella on kerrottu saaneen uhkauksia kun ei enää laulanutkaan valuuttavirsiä. Näiden uhkailevien valuuttapellejen nimet voi laittaa tänne palstalle niin katsotaan mitä se aiheuttaa.>Kyllä, minäkin olen kuullut että rahankusettajat on myös uhkailleet ihmisiä.
mm. tienauksella on kerrottu saaneen uhkauksia kun ei enää laulanutkaan valuuttavirsiä. Näiden uhkailevien valuuttapellejen nimet voi laittaa tänne palstalle niin katsotaan mitä se aiheuttaa. <
Vai niin olet kuullut? On se kumma kun olen lukenut varmaan jokaisen tienauksen kirjoituksen, eikä sielä kukaan ole mitään uhkaillut? - valuuttatolvana.
paska puhetta... kirjoitti:
>Kyllä, minäkin olen kuullut että rahankusettajat on myös uhkailleet ihmisiä.
mm. tienauksella on kerrottu saaneen uhkauksia kun ei enää laulanutkaan valuuttavirsiä. Näiden uhkailevien valuuttapellejen nimet voi laittaa tänne palstalle niin katsotaan mitä se aiheuttaa. <
Vai niin olet kuullut? On se kumma kun olen lukenut varmaan jokaisen tienauksen kirjoituksen, eikä sielä kukaan ole mitään uhkaillut?--On se kumma kun olen lukenut varmaan jokaisen tienauksen kirjoituksen--
Et ilmeisesti edes tajua lukemaasi, kirjoitinko että tienauksella on uhkailtu ? - Miljöönääri
valuuttatolvana. kirjoitti:
--On se kumma kun olen lukenut varmaan jokaisen tienauksen kirjoituksen--
Et ilmeisesti edes tajua lukemaasi, kirjoitinko että tienauksella on uhkailtu ?--Et ilmeisesti edes tajua lukemaasi, kirjoitinko että tienauksella on uhkailtu ?--
No kirjoititko ? - Kiitoksen aika
nyubfvy kirjoitti:
Ei rasismia, ei kouluampumisia, ei korruptiota, ei ahneutta, ei vihamielisiä nettikirjoituksia, ei raiskauksia, ei perheväkivaltaa, ei insestiä, ei ryvettyneitä poliitikkoja, ei julkisten päätösten salailuja, ei Tiitisen listoja eikä muita salattuja asiakirjoja jne...Rehelliset.poliitikot, asianajajat, pankkiirit ja liki virheetön oikeuslaitos. Siinä meillä reilua ja rehellistä väkeä. Jaa, mutta vakuutusyhtiöt tarvitsevat erityiskiitoksen.
- Mr Toppila
>>>Koska rahat palautetaan Panamasta?
Offshore - offline. Wish wush ja swoosh. Kuin vessan vetäisi.
Niinhän ne sanoivat Panaman rahoitustarkastuksen verkkosivuillakin.
.
- SponzorPaul
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012032115347124_uu.shtml
Sponzorien tulevaisuus 20 vuotta...........- turhaa uhoamista!
>http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012032115347124_uu.shtml
Sponzorien tulevaisuus 20 vuotta........... - SponzorPaul
turhaa uhoamista! kirjoitti:
Sponzorien tulevaisuus 20 vuotta...........Ei ole mitään takavarikossa meikeläisellä, rahat on omassa hallinnassa mutta tuttavalla, joka yritti meikeläistäkin saada moneen kusetukseen mukaan, kyllä on takavarikos talo, auto, asuntoauto, pankkitili, että revi siitä , ketku...
Tämä kaveri oli jokaisessa vm-kusetuksessa mukana, oli GNLDää, T5PCtä, Nonia, Amway yms.....jokaisessa aina yhtä suurella innolla ja varmuudella "NYT ONNISTUU" .ja eikun jalkoja etsimään
Sitten myöhemmin näitä saippuoita ja mehuja sitten rahdattiin autotallin perälle.
Kyllä luulis yhdestä kusetuksesta jo oppivan ja kun aina samat vetäjät tarjoaa ansaitsemismahdollisuutta vain sulle niin luulis kellojen kilisevän ja lujaa - Tumppari
Sponzorien tulevaisuus 20 vuotta...........5%a, se on täsmälleen sama prosentti kun mitä jäi voitolle WinCusetuksessa.....
- Jäsen 347
Tumppari kirjoitti:
5%a, se on täsmälleen sama prosentti kun mitä jäi voitolle WinCusetuksessa.....
Eli sehän on sitten 100% voitolle jääneistä, huomattavasti enemmän kuin keskimäärin suomalaisista on rikoksesta saadun voiton takia takavarikossa....
- pärjätkä tyylillänne
Sponzorien tulevaisuus 20 vuotta...........Käänä nyt vähän aatosta, ei tämä 5%- jakoporukka niin fiksuja ole, mainostat vielä tämän pienuutta.
- RAHUA TULOO ja TULOO
Hei !
Alla olevan tiedon laitoin ensimmäisen kerran WinCaputt sijoittajien käyttöön tammikuussa 2008. Tokihan maanviljelijä Forex Expert ja hänen huippukaverinsa paskahattu Fyi kertoivat jo tuolloin ettei Win Caputilla ole mitään tekemisatä tuollaisten Forex huijausten kanssa koska Win Caputin kaupankäyntikassassa on MILJARDI euroa Handen treidattavaksi. Tämän asian vahvisti vielä kesäkuussa 2008 kusetusporukan sisäpiiriin kuulunut " Vekku " Lahdessa pidetyssä USKONKOKOUKSESSA.
Ps,
Wish Win Caputti oli taas menneellä viikolla ulosottossa oikein Kauppalehden sivuilla vaikka Kultasydän Handen ohjelma onkin jo valmis ja uuden jäsenistön käytettävissä kansainvälisiin valuuttasijoituksiin, kuten Peurungan uskonkokousen 200.000 euron pääsyliputkin sanoi ilmapumppumies, heh!!!
Alla olevasta linkistä se Win Caputt kusetus oli selvinnyt jo vuonna 2008 tammikuussa, jopa kansainväliseen valuuttakauppaan hurahtaneille varastomiehille.
http://en.wikipedia.org/wiki/ - TUOHAN OLI TIEDISSA
Foreign exchange fraud is any trading scheme used to defraud traders by convincing them that they can expect to gain a high profit by trading in the foreign exchange market. Currency trading "has become the fraud du jour" as of early 2008, according to Michael Dunn of the U.S. Commodity Futures Trading Commission.[1] But "the market has long been plagued by swindlers preying on the gullible," according to the New York Times.[2] "The average individual foreign-exchange-trading victim loses about $15,000, according to CFTC records" according to The Wall Street Journal.[3] The North American Securities Administrators Association says that "off-exchange forex trading by retail investors is at best extremely risky, and at worst, outright fraud."[4]
"In a typical case, investors may be promised tens of thousands of dollars in profits in just a few weeks or months, with an initial investment of only $5,000. Often, the investor’s money is never actually placed in the market through a legitimate dealer, but simply diverted – stolen – for the personal benefit of the con artists."[5]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462