S-Pankki

Rutkasti petetty asi

net posti yhdistä täysin huijari yhdistelmä.
Varokaa ja kiertäkää mahollisimman kaukaa tömmöiset huijarit.

24

1916

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Varat turvaan

Samanlainen kokemus minullakin.
      Ei yhtä pahoja huijareita ole onneksi kohdalleni osunut.
      Pankkeihin pitää luottaa.

• george w.

No mitkäs sekopäät ne siinä kirjoittelee? Eihän tuossa ole päätä - häntää.

• Petetty asiakas

Ei s-pankilla ole pankin osaamisen alkeitakaan.
        Pankkioikeudet pois mitä pikimmin.

• Huijattu asiakas

Minä siirsin varani turvallisempaan pankkiin.
      Mutta net postista en kolmessa kuukaudessa ole päässyt eroon.
      Kerää ja pimittää laskujani maksumahdollisuuksien ulkopuolette.
      Siitä taas on tullut viivästyskorkoja ja muita seuraamuksia.
      Tietääkö kukaan miten siitä paskasta pääsee eroon?

• otan osaa suruusi

"Huijattu asiakas20.3.2012 19:45"

olet tehnyt jossain väärin,
        minulla ainakin toiminut hienosti kai pari vuotta, tulee Net postiin ja siitä tieto omaan sähköpostiin.

valitsin sen vaihtoehdon että kaikki tulee myös PAPERISENA,
        ei ole ollut mitään ongelmia ja murheita, mutta mepä olemme aloittaneet PC-käytön jo 1993, ehkä historia on opettanut lukemaan ja toimimaan oikein.

"Kerää ja pimittää laskujani maksumahdollisuuksien ulkopuolette.
        Siitä taas on tullut viivästyskorkoja ja muita seuraamuksia."

Kyllä ihmettelen, Eihän Net posti ole mitenkään erilainen kuin muissakaan, s eon täysin sama, kuin nykyaikaisissa pankeisa,
        S pankissa vain se ero että se on täysin ilmainen.

"Tietääkö kukaan miten siitä paskasta pääsee eroon?"

tietää, lue ja ymmärrä kolme riviä ohjeita ja toimi.

olen lopettanut sen jo omilta ja vaimon vanhemmilta, kun muuttivat lähellemme ja tuovat laskut nyt kun käyvät,
        ennen kirjauduin aina heidän pankkitunnuksillaan ja kopioin laskut, kun asuivat 300km päässä.

• Myöshuijattu
        otan osaa suruusi kirjoitti:

minulla ainakin toiminut hienosti kai pari vuotta, tulee Net postiin ja siitä tieto omaan sähköpostiin.

ei ole ollut mitään ongelmia ja murheita, mutta mepä olemme aloittaneet PC-käytön jo 1993, ehkä historia on opettanut lukemaan ja toimimaan oikein.

Kyllä ihmettelen, Eihän Net posti ole mitenkään erilainen kuin muissakaan, s eon täysin sama, kuin nykyaikaisissa pankeisa,

olen lopettanut sen jo omilta ja vaimon vanhemmilta, kun muuttivat lähellemme ja tuovat laskut nyt kun käyvät,
        ennen kirjauduin aina heidän pankkitunnuksillaan ja kopioin laskut, kun asuivat 300km päässä.

Minulla samanlaisia vaikeuksia kuin aloittajalla.
        Meni neljä kuukautta ennenkuin sain pimityksen loppumaan.
        Kolme kuukautta net posti lähetti valheellisen lopetusilmoituksen, joka kerta kun minä tein lopettamisilmoituksen.

• Myöshuijattu kirjoitti:

Minulla samanlaisia vaikeuksia kuin aloittajalla.
        Meni neljä kuukautta ennenkuin sain pimityksen loppumaan.
        Kolme kuukautta net posti lähetti valheellisen lopetusilmoituksen, joka kerta kun minä tein lopettamisilmoituksen.

"Minulla samanlaisia vaikeuksia kuin aloittajalla."

Siis mitä ongelmaa on siinä, että S-Pankin kautta pääsee lukemaan e-kirjeitään ja NetPostiaan? NetPosti on Postin tarjoama ilmainen palvelu, joka vain on liitetty osaksi S-pankkia siten, että postinsa voi käydä lukemassa samalla kun asioi S-pankissa, että ei tarvitse asioida Postin omilta sivuilta.

• isä oli osuusk.mies
        otan osaa suruusi kirjoitti:

Yritin tarkistaa bonuksiani, joita keräsin tuplana tiettyinä päivinä-. Niinpä niin: S-ryhmään ei pääse henkilkötunnuksilla, S-korttitunnuksella eikä Nordean tunnistautumiosella. Meitä viedään ...

• sidotaan asiakas

netpostin tarkoitus on sitoa s-pankkiin.

• Ero kuin yöllä ja pä

S-pankissa on paljon huonompaa kuin muissa pankeissa:
        pyysin puhelimitse 19.03 s-pankista ja op-kotipankista korkotodistusta vuodelta 2011.
        OP:sta tuli seuraavana päivänä 20.03 tieto kovo vuoden koroista.
        s-pankista kahden kiirehtimis- soiton jälkeen tuli tänään 29.03 vain joulukuun 2011 tieto .
        Koko vuotta koskevaa tietoa rosvoilta saa tuskin koskaan.
        S-pankin virkailija lupasi joulukuun 2011 alussa lopettaa kokonaan netposti systeemin.
        Sitä ei ole lopetettu tähän päivään mennessä vaan kaikki minun laskuni menevät edelleen sine.
        Kahteen kuukauteen en tiennyt mihin minun laskuni ovat hävinneet.
        Koska niitä ei näkynyt s-pankissa eikä op:ssa.
        Tänään alkoi tulla perintätoimistoista laskuja, joita en ole pystynyt maksamaan, koska s-pankki on pimittänyt ne net postiinsa.
        Lisäksi s-pankki perii huomautusmaksuja netpostiin lähettämistään maksuista ja huomautuksista, joita minä en ole edes nähnyt.
        YM.Ym.......
        Kyllä tämä on pankkitarkastusviraston asia.

• ja mitä maksoi ?
        Ero kuin yöllä ja pä kirjoitti:

S-pankissa on paljon huonompaa kuin muissa pankeissa:
        pyysin puhelimitse 19.03 s-pankista ja op-kotipankista korkotodistusta vuodelta 2011.
        OP:sta tuli seuraavana päivänä 20.03 tieto kovo vuoden koroista.
        s-pankista kahden kiirehtimis- soiton jälkeen tuli tänään 29.03 vain joulukuun 2011 tieto .
        Koko vuotta koskevaa tietoa rosvoilta saa tuskin koskaan.
        S-pankin virkailija lupasi joulukuun 2011 alussa lopettaa kokonaan netposti systeemin.
        Sitä ei ole lopetettu tähän päivään mennessä vaan kaikki minun laskuni menevät edelleen sine.
        Kahteen kuukauteen en tiennyt mihin minun laskuni ovat hävinneet.
        Koska niitä ei näkynyt s-pankissa eikä op:ssa.
        Tänään alkoi tulla perintätoimistoista laskuja, joita en ole pystynyt maksamaan, koska s-pankki on pimittänyt ne net postiinsa.
        Lisäksi s-pankki perii huomautusmaksuja netpostiin lähettämistään maksuista ja huomautuksista, joita minä en ole edes nähnyt.
        YM.Ym.......
        Kyllä tämä on pankkitarkastusviraston asia.

"OP:sta tuli seuraavana päivänä 20.03 tieto kovo vuoden koroista.
        s-pankista kahden kiirehtimis- soiton jälkeen tuli tänään 29.03 vain joulukuun 2011 tieto"

op oli varmaan paljon helpompi laskea kun korko lasketaan kk alimmalle saldolle ja määräaikaisissakin useimmiten paljon pienempi kuin S-pankissa.

s-pankissa tulee päiväkorolle, meidänkin palkkatilille, joka käy lähes nollilla joka kuukausi tuli melko hurjasti korkoa vuodessa,
        kun muiden pankkien korot olivat käyttötileillä 1 € ja alle luokkaa.

• Netposti

Netposti ei liity S-Pankkiin mitenkään muuten kuin siten, että S-Pankin kautta voi kirjautua sinne. Netpostin voi sulkea Netpostissa kohdassa Omat tiedot ja lähettäjät -> Palvelun käyttäminen -> Palvelun lopettaminen. Netpostiin voi kirjautua muidenkin pankkien tunnuksilla tai postin käyttäjätunnuksella...

• Perusteell huijattu

Sulkemis ehdotuksen voi tehdä ja niin tein jo joulukuulla.
        Mutta 28.01.20012 netpostistasta tuli sähköpostiin polettamisilmoitus.
        Mutta kaikki laskut pimitettin, ja jouduin maksamaan perintätoimistojen maksuja
        ja huomautusmaksuja mm. s-pankille, joka kaiken sotkun aiheutti.
        Tätä maksurumpaa kesti 02.04.2012 asti.
        Minun päätelmä on että, s-pankki ja net-posti yhdessä on suurin huijariyhdistelmä mitä voi olla.
        Ginnisen ennätystenkirkaan pääsy varmaa.

• Perusteell huijattu kirjoitti:

Sulkemis ehdotuksen voi tehdä ja niin tein jo joulukuulla.
        Mutta 28.01.20012 netpostistasta tuli sähköpostiin polettamisilmoitus.
        Mutta kaikki laskut pimitettin, ja jouduin maksamaan perintätoimistojen maksuja
        ja huomautusmaksuja mm. s-pankille, joka kaiken sotkun aiheutti.
        Tätä maksurumpaa kesti 02.04.2012 asti.
        Minun päätelmä on että, s-pankki ja net-posti yhdessä on suurin huijariyhdistelmä mitä voi olla.
        Ginnisen ennätystenkirkaan pääsy varmaa.

Ongelmasi johtuivat siis ehkä siitä, että et ollut lopettanut E-laskusopimuksiasi ( vaikka olit sulkenut NetPostin S-pankista), joista ilmoitus tuli NetPostiisi ja siitä, että et ollut käynyt lukemassa NetPostiasi muualtakaan kuin S-pankista?

• KullarinKenkku
        pkeckman kirjoitti:

Ongelmasi johtuivat siis ehkä siitä, että et ollut lopettanut E-laskusopimuksiasi ( vaikka olit sulkenut NetPostin S-pankista), joista ilmoitus tuli NetPostiisi ja siitä, että et ollut käynyt lukemassa NetPostiasi muualtakaan kuin S-pankista?

Nimenomaan! ei se riitä, että lopettaa NetPostin käytön. NetPostilla ja e-laskusopimuksella kun ei taaskaan ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Vielä vähemmän sopassa on syyllinen joku hemmetin S-Pankki,

• on ja ei hyvä palvel

Minulla on S-tili, pankkikortti ja nettitunnukset. Minulla on Nordean tili ja nettitunnukset. Tili tulee Nordeaan. Nordea maksaa, S on ilmainen. Siirrän rahaa S-tilille ja maksan aina vain S-pankkikortilla kaikkialla. Ei ole moitteen sanaa kun huolehdin että tilillä on rahaa.
      Mutta hoidan veljeni kuolinpesää ja jo 7 viikkoa sitten kävin sanomassa S-osakkuuden ja S-tilin irti. Osakkuus rahat tuli 1½ viikossa toisen pankin tilille. Tilin lopetus ei ole onnistunut vieläkään. Viime viikolla soitin S-pankkiin. Virkailija ihmetteli asiaa. Kyse on 4000€:sta. Pitäisi kuulemma hoitua kahdessa viikossa.

• Minullakin on Nordean ja S-pankin tilit, mutta suunnittelen siirtymistä kokonaan S-pankkiin ja Nordean tilin lopettamista, vaikka olen koko ikäni ollut 70-luvulta asti Nordean (silloin Pohjoismaiden yhdyspankki, sitten Suomen Yhdyspankki Oy ja sen jälkeen Merita) asiakas. S-pankilla ei ole mitään kuukausittaista palvelumaksua - päinvastoin: tilille ropisee maksutapa etua ja bonusta. Nordea laskuttaa Visa Electronista Plussa ominaisuudella 2 euroa kk:ssa ja pankkitunnuksista 2,50 euroa. Säästöä tulee tästä jo 12 * 4,50 = 54 euroa vuodessa. S-pankkiin pääsee samalla tunnuslukutaulukolla vaikka kuinka monta kertaa. Nordean tunnuslukulistassa on vain 80 tunnuslukua. S-pankki lähettää päivittäin ilmaiseksi saldotiedotteen sähköpostiin. Ainoana negatiivisena asiana tulee mieleen, että S-pankki veloittaa 0,50 € saldokyselystä Ottopisteissä. Toisaalta kun nostaa niistä käteistä, niin saldon saa siinä yhteydessä samalla ilmaiseksi.

• Keckman
        pkeckman kirjoitti:

Minullakin on Nordean ja S-pankin tilit, mutta suunnittelen siirtymistä kokonaan S-pankkiin ja Nordean tilin lopettamista, vaikka olen koko ikäni ollut 70-luvulta asti Nordean (silloin Pohjoismaiden yhdyspankki, sitten Suomen Yhdyspankki Oy ja sen jälkeen Merita) asiakas. S-pankilla ei ole mitään kuukausittaista palvelumaksua - päinvastoin: tilille ropisee maksutapa etua ja bonusta. Nordea laskuttaa Visa Electronista Plussa ominaisuudella 2 euroa kk:ssa ja pankkitunnuksista 2,50 euroa. Säästöä tulee tästä jo 12 * 4,50 = 54 euroa vuodessa. S-pankkiin pääsee samalla tunnuslukutaulukolla vaikka kuinka monta kertaa. Nordean tunnuslukulistassa on vain 80 tunnuslukua. S-pankki lähettää päivittäin ilmaiseksi saldotiedotteen sähköpostiin. Ainoana negatiivisena asiana tulee mieleen, että S-pankki veloittaa 0,50 € saldokyselystä Ottopisteissä. Toisaalta kun nostaa niistä käteistä, niin saldon saa siinä yhteydessä samalla ilmaiseksi.

"S-pankkiin pääsee samalla tunnuslukutaulukolla vaikka kuinka monta kertaa."

Tuo oli virhekäsitys. Taulukosta arvotaan sattumanvaraisesti A..I sarakkeeelta ja 01..15 riviltä luku ja taulukon luvut käydään kerran läpi eli 135 lukua on taulukossa. Joka tapauksessa S-pankin pankkitunnukset ovat silti ilmaiset.

• missä 2% korko

Mihin aikaan vuodesta S-pankki maksaa tilin koron?
      Tämänvuoden puolella sitä ei vielä ole maksettu.
      Taitaa ne korkeammat korot olleen männeen talven lumia.
      Viitekorko:   1,2500 %   S-Prime  
      Marginaali:   2,0000 %
      Tilin korko:   0,1000 %
      Korko maksetaan:   Vuosittain
      Minimikorko:   0,1000 %

Eli 0,1% korollako tässä mennään?

• Näin joka

Kuten muidenkin pankkien käyttelytileille se korko on nyt 0,1% luokkaa.

• ...
        Näin joka kirjoitti:

Kuten muidenkin pankkien käyttelytileille se korko on nyt 0,1% luokkaa.

S-Pankin korot olivat alkuun kilpailukykyisiä, eivät enää. Käyttötilin korko 0,1 % on tosin päiväsaldon mukaan eikä kuukauden alimman saldon mukaan niinkuin isoissa pankeissa. Tuolla ei paljon ole enää merkitystä, koska korko itsessään on niin matala. !000 euroa tuottaa vuodessa lähdeveron jälkeen 0,7 euroa.

Tapiola Pankin käyttötilin korko on parhaita, 0,5 % päiväsaldolle.

S-Pankin käyttötilin korko viime vuodelta maksettiin heti vuoden alussa.

• s-keskittäjä
        ... kirjoitti:

S-Pankin korot olivat alkuun kilpailukykyisiä, eivät enää. Käyttötilin korko 0,1 % on tosin päiväsaldon mukaan eikä kuukauden alimman saldon mukaan niinkuin isoissa pankeissa. Tuolla ei paljon ole enää merkitystä, koska korko itsessään on niin matala. !000 euroa tuottaa vuodessa lähdeveron jälkeen 0,7 euroa.

Tapiola Pankin käyttötilin korko on parhaita, 0,5 % päiväsaldolle.

S-Pankin käyttötilin korko viime vuodelta maksettiin heti vuoden alussa.

Toki s-pankin tämänhetkinen matala talletuskorko johtuu yleisesti matalasta korkotasosta, eli kyllähän sen talletuskoron pitäisi nousta sitten kun korot (s-prime)nousevat.

S-pankin verkkopankissa voi lisäksi omatoimisesti avata määräaikaistilejä, joiden talletusajan voi myös itse määrittää. Eri korkotarjouksia voi vapaasti kokeilla s-pankin laskurilla verkkopankissa.

Tämä ei tietysti sovellu käyttörahoille, mutta usein pystyy arvioimaan talouttaan ainakin kuukausien päähän, jos jonkinlaisen summan haluaa laittaa vaikka puolen vuoden määräaikaiselle.

• fdg

Mitä vattua, tuli s-postiin joku kiirellinen päivityskäsky s-pankilta, oli roskapostiosiossa. ite oon osuuspankin asiakas niin en päivitellyt mitään vaan aattelin tulla kattoon mitä muut täälä sanoo s-pankista

• tyytyväiset_asiakkaat

Meillä ei ole mitään moitittavaa S-pankkia kohtaan kaikki pelaa ja olemme jo vanhempi ent yrittäjäpariskunta vm. 44 ja vm 46 eli elämänkokemusta löytyy.

On ollut ihan mahtavaa olla S-pankin asiakas ja kokemusta pankeista meiltä kummaltakin kyllä löytyy . Nordea ei kohtele asiakkaitaan hyvin ei yritys- eikä tavallisia asiakkaita meidän kokemuksien mukaan, ainakaan sellaisilla paikkakunnilta josta se häipyy 40 km päähän ja siellä sitten pitäisia asioida pankissa josta ei pysäköintipaikkaakaan lähimailta saa hyvin ja jonotusta riittää jopa tunnin verran joutuu odottamaan palvelu jonossa,
        (on omakohtaista kokemusta siitä ). (asioita joita ei netin kautta voi hoitaa)
        Mutta meidän S-pankki on kaupassa ja se riittää meille kun käytössä on myös nettipankki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2158
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      138
      1796
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      744
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      619
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      587
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      47
      550
    Aihe