Miksi naiset eivät keskustele seikoista jotka saavat heidät ärsyyntymään miehiinsä ja päin vastoin ?
Meillä suoritettiin perusteellinen keskustelu ja asioista sopiminen ennen kahden kahdesti eronneen yhteenmuuttoa. Rakas mieheni auttaa ruokien valmistuksessa ja ruokailujen jälkeen keittiön siistimisessä. WC-rullien hylsyt hän laittaa roskakoriin ja laskee kannen alas samalla kun huuhtelee pöntön. Lavuaarikin on hänen jäljiltään aina siisti. Asusteitaan hän ei jätä pitkin kotia vaan laittaa omansa niille varatuille paikoille ja vie myös likapyykkinsä omatoimisesti pyykkikoriin. Minä taas puolestani en koske hänen työkaluihinsa, tai jos kosken niin varmasti palautan paikoilleen. Auton tankkaamista en jätä aina hänelle, vaan tankkaan itse jos omalla reissullani tankki menee alle neljännekseen.
Miksi miehiä aina moititaan ?
4
76
Vastaukset
- ????
Ikinä en ole moittinut miestäni tutuille, saati sukulaisille. Päin vastoin.
Ei ole ollut syytä. Ja jos jossain pikkuseikassa on ollut, sekin on puhumalla saatu kuntoon.
Ihmettelen monia naisia, joilla tuntuu olevan tapana moittia miestään, en käsitä, miksi.
Itsehän ovat valintansa saaneet suorittaa. Niin mekin 30 vuotta sitten.
"Ihmisiä on niin erilaisia", niin miehiä, kuin naisiakin.
Ei ole yleispätevää muottia kummastakaan sukupuolesta.
Omasta näkövinkkelistäni tuntuu, kuin joillakin naisilla olisi keskinäinen hupakisa, kuka saa eniten moitittua puolisoaan. - Poti Tunttari
Jos vaimo on leipääntynyt ja täysin elämäänsä kyllästynyt, niin hänellä ei ole valmiuksia keskustella siitä mikä risoo.
Kun mittasi on täysi, voit vain lähteä kälkkimään. Monet miehet lähtevätkin, kun vaimo pitkän avioliiton jälkipuolella ryhtyy arkeologiksi eli siis kaivelemaan menneitä.
En suosittele, mutta se mahdollisuus on olemassa. - Vice Versa...
Toisille nuo asiat ovat itsestään selviä ja silloin sovitaan jostakin muusta. Ja mielestäni monet naisten ärsyyntymiset (ainakin omat) korjaantuvat sillä, että menen itseeni enkä ala komentamaan ja käskyttämään miestä tekememäään asioita vain minun mielikseni tai sitten homman on toimittava myös toisin päin; jos mies haluaa jättää jonkun tavaransa tietylle paikalla, sitä ei siitä siirretä vaikka se ärsyttäisikin.
Minusta kysymyksen tulisi kuulua: Miksi naiset ärsyyntyvät joistakin miesten tavoista tai seikoista? Niin, ehkä en ole paras vastaamaan., sil on pakko sanoa, ettei miehissä ärsytä mikään.
Mä olen saanut niistä aina parhaan...
Työmaailmas, on kiva nahdä että miehet ilostuu kun menen mukaan juttelemaan.
Asioiden kävies huonommaks ja työn puuduttavaks, on kiva nähdä kaverin kasvoilta että se ilostuu läsnäolosta.
Aika moni näkee vaivaakin päästäkseen silloin tällöin juttelemaan.
Harrastusmaailmassa olen saanut saman ystävyyden ja respectin, samoin omilta lapsiltani.
Mä en yleistäs asioita...miesten viaks.
On olemassa ihmisiä joiden kans ei tule toimeen ja ne on yhtälailla miehiä kuin naisiakin ja on olemassa ihmisiä joita ei jaksa kuunnella....keskustelun taso ei ole kauheen korkeeta. Tai ehkä se vaan ei mahdu omaan maailmaani, kiinnostuksen aiheisiin.
Tarttee sanoo et kun joku alkaa keskusteleen herneiden liotuksesta tai kevätsiivouksesta, niin liukenen paikalta ;)))
Mut se on mun vammani ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh801965Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1581270
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako199566- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472