Elmon ja Sulon pikkusisarelle nimi

didddf

Isot lapsemme ovat Elmo Hermanni 4v ja Sulo Eemeli 2v. Pikkusiskolle siis nimeä haetaan. Tykkäämme veikeistä ja herttaisista nimistä, joissa on yhdistetty "uutta ja vanhaa".

Mieheni puhui jo tavatessamme, että jos saa pojan niin se on Elmo ja tyttö olisi Milja. Minäkin pidän Miljasta, mutta oma nimeni on hyvin lähellä sitä. Jotenkin se häiritsee. Minä olen itse suunnitellut tytöstä Tildaa, mutta mies ei haluaisi d-kirjaimen sisältävää "hienostelunimeä". Suku taas olettaa, että tytöstä tulee veikkojen nimiin rimmaten Aino ;)

Muita mielessä pyörineitä ovat Selma, Saima, Unna, Lilli, Venny... Mielipiteitä, ehdotuksia? Toistakin nimeä saa ehdottaa... Mahdollisia mm. Malviina, Matleena, Helmiina, Sanelma...

13

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Emmelinea

Itse ehdottaisin nimiä:

Aili Matleena
      Elsa Ailiina
      Olga Nelliina
      Wilma Annikki

• Veikeälle systerille

Pipsa Pauliina
      Nelli Malviina
      Ulpu Helmiina
      Annu Auroora
      Hilla Helmiina
      Hertta Aliina
      Vuokko Matleena

• ...

Oili

• ...

Aini

• NimiTäti

Tuuve Amelia.

• Täti

Jo ehdotetu Lilja, Hertta ja Aili olisivat kauniit vanhat nimet. Aino on mielestäni niin yleinen, että nimi on menettänyt makunsa.

Lilja Marleena
      Aili Emilia

Lahja Sanelma
      Hanna Elviira

• joitai.

Hilma Sanelma
      Helmi Matleena
      Hilla Helmiina
      Saima Miljaana

• -ada-

Milja on ihana nimi ja sopii hyvin veljien nimien kanssa. Tilda on ihan veikeä, mutta ei kuulu mun suosikkeihin!

Saima on ihan ok, Selma on kiva mutta Sulon kanssa ehkä liian samanlainen.
      Venny ei sovi ollenkaan sisarusten kanssa, Unnakin on vähän töksähtävä.
      Lilli on mun lemppari noista nimistä, veikeä, lyhyt, sisältää l-kirjaimia kuten veljien nimissä, pikkusiskolle sopii Lilli (tulee mieleen lilla-pieni).

Toisista nimistä... Malviinasta en tykkää kun on tuo "viina" nimessä.Helmiina on jotenkin turha väännös ihan ok nimestä Helmi, eikä myöskään"miina" ole kiva. Sanelma on kaunis, vanhanaikainen vähän käytetty nimi. Matleena on noista nimistä mun suosikki. Myös vanha perinteinen kaunis ja jämäkkä nimi.

Lilli Matleena ois mun ehdotus!

Muita ehdotuksia:
      Milja Sanelma
      Hilja Helena
      Kaisla Matilda
      Pihla Matleena
      Klara Amanda

• NimiNimi

Aino Milja Sanelma.
      Aino on ikiaikainen suomalainen naisen nimi ja se ei tee siitä yhtään käyttökelvottomampaa, vaikka olisi kuinka yleinen!

• Primrose

Lilli, Milla tai Lulu

• Nimikki

Kannatan Vennyä. :)
      Hilja, Hilda, Selma, Hertta, Saimi ovat myös kauniita. Itse tunnen yhden aikuisen Miljan enkä sen vuoksi pidä nimeä niin vanhanaikaisena, ei Miljassa tosin mitään vikaakaan ole.:)

• huomenta

Tilda Matleena omistanne sopisi hyvinkin..:)

Säde,Eimi,Heta,Lotta,Sofi....Elmiira

• ...

Itsellä tuli ensimmäisenä mieleen toi yhteinen l-kirjain ja sitä kautta putkahti nämä mieleeni.

Milla
      Hilla
      Helli
      Nelli
      Vella
      Liina
      Liisa
      Alisa
      Melina
      Linnea
      Viola
      Nelma
      Telma
      Vilma
      Milma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      93
      1071
    2. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      55
      742
    3. Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat

https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe
      Savonlinna
      35
      614
    4. Ei näytä hyvältä

Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj
      Ähtäri
      39
      546
    5. Älä itke rakas.

Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...
      Ikävä
      49
      490
    6. Jos vielä toivot...mies...

Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi
      Ikävä
      48
      482
    7. On ikävä sua

Muru.
      Ikävä
      31
      469
    8. Ilahtuisin jos laittaisit viestin

Mutta et niin tee 😔 sillä sun mielestä on mun vuoro.
      Ikävä
      34
      447
    9. Olet hurmaava

Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su
      Ikävä
      14
      441
    10. Minkä haluaisit

Nähdä kaivatultasi
      Ikävä
      38
      434
    Aihe