Isot lapsemme ovat Elmo Hermanni 4v ja Sulo Eemeli 2v. Pikkusiskolle siis nimeä haetaan. Tykkäämme veikeistä ja herttaisista nimistä, joissa on yhdistetty "uutta ja vanhaa".
Mieheni puhui jo tavatessamme, että jos saa pojan niin se on Elmo ja tyttö olisi Milja. Minäkin pidän Miljasta, mutta oma nimeni on hyvin lähellä sitä. Jotenkin se häiritsee. Minä olen itse suunnitellut tytöstä Tildaa, mutta mies ei haluaisi d-kirjaimen sisältävää "hienostelunimeä". Suku taas olettaa, että tytöstä tulee veikkojen nimiin rimmaten Aino ;)
Muita mielessä pyörineitä ovat Selma, Saima, Unna, Lilli, Venny... Mielipiteitä, ehdotuksia? Toistakin nimeä saa ehdottaa... Mahdollisia mm. Malviina, Matleena, Helmiina, Sanelma...
Elmon ja Sulon pikkusisarelle nimi
13
201
Vastaukset
- Emmelinea
Itse ehdottaisin nimiä:
Aili Matleena
Elsa Ailiina
Olga Nelliina
Wilma Annikki - Veikeälle systerille
Pipsa Pauliina
Nelli Malviina
Ulpu Helmiina
Annu Auroora
Hilla Helmiina
Hertta Aliina
Vuokko Matleena - ...
Oili
- ...
Aini
- NimiTäti
Tuuve Amelia.
- Täti
Jo ehdotetu Lilja, Hertta ja Aili olisivat kauniit vanhat nimet. Aino on mielestäni niin yleinen, että nimi on menettänyt makunsa.
Lilja Marleena
Aili Emilia
Lahja Sanelma
Hanna Elviira - joitai.
Hilma Sanelma
Helmi Matleena
Hilla Helmiina
Saima Miljaana - -ada-
Milja on ihana nimi ja sopii hyvin veljien nimien kanssa. Tilda on ihan veikeä, mutta ei kuulu mun suosikkeihin!
Saima on ihan ok, Selma on kiva mutta Sulon kanssa ehkä liian samanlainen.
Venny ei sovi ollenkaan sisarusten kanssa, Unnakin on vähän töksähtävä.
Lilli on mun lemppari noista nimistä, veikeä, lyhyt, sisältää l-kirjaimia kuten veljien nimissä, pikkusiskolle sopii Lilli (tulee mieleen lilla-pieni).
Toisista nimistä... Malviinasta en tykkää kun on tuo "viina" nimessä.Helmiina on jotenkin turha väännös ihan ok nimestä Helmi, eikä myöskään"miina" ole kiva. Sanelma on kaunis, vanhanaikainen vähän käytetty nimi. Matleena on noista nimistä mun suosikki. Myös vanha perinteinen kaunis ja jämäkkä nimi.
Lilli Matleena ois mun ehdotus!
Muita ehdotuksia:
Milja Sanelma
Hilja Helena
Kaisla Matilda
Pihla Matleena
Klara Amanda - NimiNimi
Aino Milja Sanelma.
Aino on ikiaikainen suomalainen naisen nimi ja se ei tee siitä yhtään käyttökelvottomampaa, vaikka olisi kuinka yleinen! - Primrose
Lilli, Milla tai Lulu
- Nimikki
Kannatan Vennyä. :)
Hilja, Hilda, Selma, Hertta, Saimi ovat myös kauniita. Itse tunnen yhden aikuisen Miljan enkä sen vuoksi pidä nimeä niin vanhanaikaisena, ei Miljassa tosin mitään vikaakaan ole.:) - huomenta
Tilda Matleena omistanne sopisi hyvinkin..:)
Säde,Eimi,Heta,Lotta,Sofi....Elmiira - ...
Itsellä tuli ensimmäisenä mieleen toi yhteinen l-kirjain ja sitä kautta putkahti nämä mieleeni.
Milla
Hilla
Helli
Nelli
Vella
Liina
Liisa
Alisa
Melina
Linnea
Viola
Nelma
Telma
Vilma
Milma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931071
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48482- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434